Goedemiddag allemaal, ik ben weer lekker aan het poetsen want het is weer maandag. Vind er natuurlijk niks aan vandaar dat ik even kom kijken, en wat hebben jullie weer fanatiek geschreven zeg. Zal er maar even voor gaan zitten om alles te lezen.
@Mamoetje, wat jammer meid dat je negatief getest hebt. Maar misschien dat je toch nog zwanger bent, gewoon over een paar dagen weer testen en hopen dat de RD weg blijven!!
@Miranda, dus jij hebt je lekker misdragen dit weekend, dat is zeker wel leuk op zijn tijd. Wij zijn ook op stap geweest, maar ik was de BOB dus daar was niet zoveel aan. Dat herken ik trouwens ook, als mijn vriendje gedronken heeft zegt hij ook altijd zulke lieve dingen, hij wordt absoluut niet vervelend ofzo.
@Elmoo, wat leuk zeg dat jou mannetje er ook zo mee bezig is. Wij hebben wel samen afgesproken dat we het aan niemand vertellen omdat als het dan langer mocht duren je de hele tijd vragen krijgt.
@Dotje, wat leuk zeg in een speelgoedwinkel werken. Als je dan een kleine krijgt weet je natuurlijk al precies wat je allemaal wilt hebben.
@joepie, je moet de foto al op een andere site hebben staan en dan gewoon kopieren en plakken. Als je ze niet op een site hebt staan kun je ze volgens mij ook in een album zetten bv mijnalbum.nl en dan vanuit daar knippen en plakken.
@Bolle, maar hopen dat je schimmels snel weg mogen zijn, want dat is natuurlijk niet leuk als je niet gewoon normaal kunt klussen. Voorzover ik weet moet je toch gewoon kunnen klussen als je zwanger bent en niet zo'n pijn moeten hebben.
Ik begrijp wel een beetje dat je hier je ei niet kwijt kunt omdat je nu als enige zwanger bent. Maar je kunt ons ook gerust vertellen over je kwaaltjes enzo, wij ervaren dan niet hetzelfde als jou maar willen natuurlijk wel weten hoe het met je gaat.
Ben het wel met je eens dat er maar eens wat meer zwanger moeten worden, dat wordt toch wel eens tijd he.
Was dit weekend op stap en begint een zwangere vriendin van mij erover dat ze een andere vriendin van ons op een forum gevonden heeft. En dat ze haar verhaal helemaal gaat volgen, want het is toch een openbaar forum en dan moet ze haar verhaal maar niet op internet zetten. Ik vind dat toch wel erg kort door de bocht, als die andere vriendin het had willen vertellen had ze dat wel persoonlijk gedaan. En als ze fijn nog even anoniem wil blijven op het internet dan vind ik niet dat je al haar verhalen moet gaan zitten lezen en dan als je haar ziet net moet doen alsof je van niks weet. Sorry, maar dat moest er even uit.
Ik ga weer poetsen. Nog allemaal een fijne middag.
Groetjes Poeh