Kluskippies wannabe moms!!

Haaai allemaal,

Als eerst grof gezecht zwaar klote voor je antionet!!! Je was al aardig lang overtijd. Nu idd maar hopen dat mamoetje en maureen ons blij kunnen maken (jaja wordt er blij van als ik iemand kan feliciteren!!!) Dus bolle kom maar op met je kwaaltjes vind het alleen maar leuk om te horen!! En k vind het erg spannend voor als ik straks zelf zwanger ben!!!
Twee collega's van mij zijn zwanger ongeveer tegelijk uitgerekend, vorige week kreeg de een te horen dat ze een dochter krijgen en vandaag kwam die ander dat ze ook een dochter krijgt!! Wel leuk wat die heeft al een zoontje!!
Wij gaan op vakantie naar turkye met een ander stel, k hoop dat het doorgaat want die jongen die mee gaat die gaat mee doen aan deal or no deal en als hij niet binnen zes keer word uitgezocht heeft hij half augustus weer opnames en we gaan op vakantie van 9 tot 30 augustus (lekker drie weken weg!!!) Nou we zullen zien hoe het loopt he!!!
Gister was me mannetje weer zo super lief!!! En hij is ervan overtuigd dat we de hele maand door zwanger kunnen worden hahaha schattig he!!! Hij denkt hele maand kans en drie dagen meer kans ofzoiets. Ik heb net uit zitten rekenen dat als ik netjes 22 april ongi word dat ik dan me ei weer heb in de eerste week dat we in ons nieuwe huisje gaan!!! dus das mooi want dan kunnen we het huis even oed inwijden en maken we ook nog eens meer kans hahaha!!! Volgens mij heb ik zelfs me ei op de dag dat we de sleutel krijgen helemaal mooi natuurlijk!!
Nou ik gaat er weer even een eindje aan knopen, sorry dat ik nooit op iedereen reageer maar ik ben niet zo een snelle lezer/typer dus ik ben elke keer zo lang bezig met alles lezen en dan reageren maar ik lees alles en leef met iedereen mee hoor!!!
Fijne avond en een dikke kus!!!!

Hey kluskippies,

Daar hebben we de eerste werkdag van de week alweer gehad. Ik moet deze week zaterdagmiddag ook werken niet zoveel zin in, Maar gelukkig ben ik woensdag en donderdag lekker vrij.

@joepie Je hebt helemaal   gelijk over mijn weekend naar engeland mocht ik ongi worden dan heb ik tenminste goeie afleiding. Ik kan er daar ook met niemand over praten want niemand van die groep weet dat wij al voor kindjes bezig zijn en dat houden we graag nog even zo. Bij mij op het werk weten ze het wel een collega   van mij is ook net begonnen dus dat is wel heel erg leuk.
@bolle gewoon gezellig met ons mee blijven kletsen hoor we zijn nog wel niet zwanger maar we hopen daar allemaal over een paar maanden te staan.
@nathalie raar he dat nu je bezig bent voor kindjes je vanalles voelt in je buik, komt natuurlijk ook doordat we nu echt op alles letten. Gelukkig duurt je nod niet lang meer en hopenlijk is het dan raak voor jullie.
@poeh Ja ik weet inderdaad al wat ik wil hebben voor kinderspeelgoed. Ik denk alleen dat ik wel een andere baan moet zoeken want als er eenmaal kindjes zijn ga ik ze volgens mij vet verwennen met al dat mooie speelgoed daar gaat mijn salaris. Of mijn vriend moet me zakgeld gaan geven. Het heeft ook wel nadelen want ik weet precies wat goed speelgoed is maar ook wat troep is dus dat betekent vaak duurder speelgoed kopen.
@gerdien Ja vakantie plannen ga in mei een weekend engeland maar dat is zonder mijn vriend en in de zomervakantie ga ik een week mee als leiding op een zomerkamp en we gaan zelf ook nog een week weg maar waarheen daar zijn we nog niet uit. Het wordt of Londen, Gent,  Spanje  of een weekje ergens kamperen we weten het nog niet. Ligt er ook wel aan of ik al zwanger ben of niet. We gaan niet een duure vakantie doen als ik zwanger ben de aanschaf van alle spullen is ook niet goedkoop dus dan sparen we dat geld liever voor de babyspullen.

Ik ga maar eens kijken of er nog iets leuks op tv is. Mijn vriend is nog niet thuis hij belde vanmiddag dat hij pech had met de auto, Anwb kon hem niet helpen dus is hij weggesleept naar de garage. Hij belde een dik uur geleden dat hij bij zijn ouders was en dat hij hun auto kon lenen dus zit nu te wachten tot hij thuis komt. Hoop niet dat het nog lang duurt want begin aardig moe te worden.

Veel klusplezier allemaal.

Hoi hoi allemaal..wat een nieuws!! een zwangere hier!!! gefeliciteerd meid!!
En de rest..nogsteeds in spanning of rd'tjes of gewoon lekker aan t klussen...net als wij afentoe hihi... Oefening baart kunst he..
Mn manlief zei vanavond toen hij met zoonlief aant spelen was... de volgende moet wel een meisje zijn hoor...hihi ik zei..We blijven oefenen en proberen..mij maakt t niet zoveel uit. als het maar gezond is zeg ik altijd! meisje zou ik ook geweldig vinden hoor! zou mn prins en prinsesje worden dan!! hihi..ik droom er al van, vooral als je dan van die schattige meisjes kleren ziet!! Maar jongentjes zijn ook stoer hoor!!!! haha
Nou verders niet zoveel nieuws hier. Manlief is inmiddels weer aan de slag gegaan hoor. sinds donderdag al. het weekend lekker gerelaxt en nu is hij weer helemaal in topvorm..steeds zin in actie en klussen..ohoh mannen he...hij kijkt echt weer uit naar een baby denk ik....haha!! joepie. vind ik niet erg hoor! tis gewoon een schat!!
Nou romantisch verhaal he..ohoh hihi....

Kzou morgen naar een vriendin op de koffie gaan, maar die smst net dat we t ff moeten uitstellen. ze is grieperig denkt ze. zoontje van dr is ook niet lekker..die is trouwens van Januari 06. en ze is ook alweer een tijdje gestopt met de pil. bezig voor n 2de...! hihi ik zei al..zwanger misschien?? hihi.. dan liet ze t me wel weten.... dus zou leuk zijn als we t misschien wel samen zijn!! toen bij mijn zoontje was ik net zwanger toen zij lag te bevallen! dat scheelt dus 9maandjes. als we nu tegelijk zouden lopen zou echt grappig en tof zijn... wie weet....

Nou iedereen opt w8bankje heel veel sterkte en succes ook diegenen met de rd'tjes(voor de deur) en de zwangere!!! heel veel sterkte met alles en geniet ervan.
dikke knuf ikku.... totgauw..we gaan ons bedje opzoeken...
Totmorgen!

Zo ik ben uitgeploeterd in het water. Geloof ik een beetje te fanatiek gedaan. En ik ging nog wel heen om te ontspannen, hihi. Ff mijn zinnen verzetten. En weten jullie wat ik heb gedaan toen ik terug was  Bij de snackbar een soft ijsje gehaald. Dat is toch echt niet normaal, hihih. Had zo'n zin in soft ijs hè.

Ik ben deze maand eigenlijk er helemaal niet zo mee bezig Dotje. We hebben niet veel kunnen klussen dus heb het eigenlijk als een gemiste ronde gezien. Maar wie weet. Voel me wel vreemd, hihih. Dus daarom kriebeld het nu misschien wat meer. Sinds gisteravond heb ik dat aparte gevoel.

Wanneer krijgen jullie de sleutel precies Miranda? Moet er nog veel gebeuren dan?

Meiden wens jullie allemaal nog fjine avond. En tot later of anders weltrusten!

Liefs Nathalie

Wie is er zwanger dan MamaJM? Bolle was al zwanger hoor. Of mis ik nu iets?

Goedemorgen kluskippies, ik moet ff iets met jullie delen voordat ik weer het zwembad in plons voor therapie zwemmen. Ik wil vandaag yoghurt eten met een vork, hihih. Nee dat was het niet. Ik kreeg mijn broek amper dicht. Dat kan toch niet! Ik zwem 3 à 4x per week en die spieren komen dan bij mijn buik en maag? Kweet niet wat ik er van moet denken. Je leest hier ook topic menstruatie en toch zwanger. Ik snap er niks meer van! Maar goed ik wacht wel af. Vind het allemaal maar vreemd hoor. Beetje duidelijkheid in mijn leventje stel ik wel op prijs. Maar ja laten we dat nou niet hebben, kijk maar na de andere kluskippies op het wachtbankje. Meiden fijne dag en tot later!

Liefs Nathalie

Ps. bedenk me net.misschien is mijn buik nu wel opgezet omdat ik ongi word ofzo.

Goedemorgen allemaal!! Het is weer dinsdag dus ik ben weer lekker aan het werk. Is ook niet erg met dit weer. Heb weer mijn vruchtbare periode, dus wil graag klussen. Maar mijn vriend moet deze week overwerken dus heb m nog niet zover gekregen. Hoop dat t morgen wel lukt want dan heb ik mijn vruchtbaarste dag. En het zou toch wel zonde zijn als er dan niet geklust word. Vooral omdat ik nu mijn cyclus weet.
@Gerdien, kan me voorstellen dat je geen puf meer hebt om te klussen als je de hele dag al in je huis geklust hebt. Wij hebben ook al de vakantie geboekt, wij gaan 2 weken naar cyprus. Heb er wel even over nagedacht of ik zou boeken. Maar als ik zwanger mocht worden dan ben ik nooit meer als 3 maanden zwanger en ik denk dat je dan nog goed op vakantie moet kunnen gaan.
@Mickje, ook jij bent aan t verbouwen, wat een geklus hier zeg. Ook wij zijn bezig, vanavond komen de metselaars weer.
@Antoinette, jammer zeg meid dat je ongi bent geworden!! Dat is balen.
@Miranda, dat zou wel leuk zijn ja, om je huis zo in te wijden.   Misschien dat het ook geluk brengt.
@Nathalie, hopelijk is het een goed voorteken meid!! Ik zal voor je duimen.

Nou ik ga weer aan het werk. Zal vanmiddag nog wel even komen kijken.

Groetjes poeh

Waarom staat er nu niks? Snap er niks van, kan ik weer opnieuw beginnen.
Zal wel even duren... want had een heel verhaal.

Terug
Bovenaan