Kluskippies wannabe moms!!

Hallo allemaal, daar gaan we voor poging 2. Had een heel verhaal getypt en nu is alles weg. Zal er even geen gekke glitters bijzetten, misschien dat dat helpt.

Ik zit weer in mijn vruchtbare periode, morgen is mijn vruchtbaarste dag. Maar nu moet mijn vriend de hele week overwerken dus die heeft niet echt zin om te klussen. Hoop toch dat het er morgen wel van komt. Zou anders wel zonde zijn.

@Gerdien, kan ik me helemaal voorstellen dat je geen zin meer hebt om te klussen als je als de hele dag in je huis geklust hebt. Dan ben je toch blij als je lekker in bed ligt.
Wij gaan ook op vakantie, wij gaan van de zomer 2 weken naar cyprus. Heb eerst wel getwijfeld of we zouden gaan. Maar mocht het meteen raak zijn dan zou ik max 3 maanden zwanger zijn en dan kun je denk ik toch nog goed op vakantie.
@Mickje, dus ook nog lekker aan het verbouwen, wij zijn hier allemaal wel goed aan het klussen. Bij ons komen ze vanavond weer metselen.
@Antoinette, shit zeg dat je ongi geworden bent, hoopte zo dat je zwanger was. Volgende ronde beter meid.
@Miranda, dat is een leuk idee ja, je huis zo in te wijden. En maar hopen dat het ook geluk brengt en je dan zwanger wordt he!!
@Dotje, dus jij kunt ons straks wel advies geven over wat voor een speelgoed dat we kunnen kopen? En is je vriend nog op tijd thuisgekomen?
@Nathalie, hoop voor je dat het een goed voorteken is, wie weet? Zal voor je duimen dat het raak is.

Ik ga maar weer eens aan het werk, zal straks nog eens komen kijken.

Groetjes poeh

hoi hoi,

Éven korte reactie, ik heb mijn nod 22 april en krijg de sleutel 6 mei das precies 14 dagen na mijn nod dus als mijn cyclus 28 dagen blijft heb ik dus 6 mei me ei jeeej!!! hahaha nou ja ik ga weer moet naar de fisio en vanmiddag weer oppassen manlief is vanaaf weer helpen verhuizen (laatste week gelukkig!!!) dus zit vanaaf weer alleen kom dan nog wel even een kijkje nemen fijne dag allemaal!!!

kussie!!

Ha meiden,

Kan weer lekker een stukje typen, ik ben op m'n werk, net de kids naar
de gym gebracht en nu even 25 min. voor mezelf en daarna moet ik ze
weer ophalen! Wat een drukke groep zeg!! Vanmorgen ging het heel goed
en kon ik ze snel weer rustig krijgen, maar volgens mij is de spanningsboog
geknapt! 't is een groep 7, maar soms zijn het echt kleuters! Kunnen niet
normaal naar de gym lopen, staan ineens midden op straat ofzo...sjonge
jonge, lijk meer op een politieagentje!

Maar goed, ff stoom afgeblazen! Nu even weer over het zwanger zijn/worden!
Had gister m'n innesteldag...geen bloed gezien, zoals je weleens hoort...
Had gister wel krampen, dacht dat ik wat later m'n eisprong had, maar kan
nu dus ook van het innestelen zijn...of van niks, dat kan natuurlijk ook,
want misschien gebeurt er wel niks in mijn buikje! Ik heb elke keer het nare
gevoel van: om me heen gebeurt het zo snel, dat ik wel degene zou zijn
bij wie het veel langer gaat duren om zwanger te raken...Een rotgevoel is dat,
want ik voel me er niet fijn bij...Ben zo bang dat er bij ons wel iets aan de
hand is...Maar goed, probeer het eerst nog maar eens een paar rondes
af te wachten, want ben nog maar in de 2e, dus heb nog niks om me druk
over te maken!
Over 10 dagen testen staat erop m'n bannertje...ga wel 25 april een test
doen, maar ik heb zo'n gevoel dat ik deze keer ook een langere cyclus
ga hebben...volgens mij is dat IN ofzo...Ga nu ff reageren op verhaaltjes!

Miranda, wat leuk dat je dan de sleutel krijgt! Kun je het inderdaad lekker
in gaan wijden, hihi! Wel op de vloer dan? want een bed staat er dan toch
nog niet???Spannend hoor, hoop dat het echt jullie droomhuisje wordt!
Fijn dat je vriendje bijna klaar is met klussen!

Gerdien, wat vervelend dat je ook ziek was! we wonen zo dichtbij elkaar,
we hadden mooi samen uit kunnen zieken, hihi! Hoop dat je er weer
helemaal bovenop bent en dan inderdaad, volgende maand flink aan de
klus!
Wij hebben ook een vakantie geboekt...wij gaan 10 daagjes naar Italie
met z'n tweetjes! We gaan met de auto in een hotelletje en ik hoop
zo er dat ik dan zwanger ben! we gaan 21 juli, dus mocht ik zwanger zijn,
dan ben ik dus ook ruim 3 maandjes! Jammer dat je dan nog niks kunt
zien, anders zou ik lekker gaan pronken met m'n buikje!
We zien ook wel hoe het loopt, dan maar misselijk, maar dan is het
wel ergens goed voor!

Mickje, natuurlijk missen we je! Het valt toch wel op als er iemand veel
minder typt! Ik hoop dat je snel weer tijd hebt!
Essel is ook al zo'n lange tijd weg, voor haar doen...Esseltje meid, laat
je snel weer van je horen?????????

Antoinette, wat rot voor je dat je ongesteld bent geworden! Ik had nog
wel zo'n goede hoop! Het duurt hier best lang he? Of het komt gewoon
dat we nu een vrij rustige periode hebben, dat kan ook! Over een paar
daagjes komen er weer spannende dagen aan!
Ik hoop dat je lekker door blijft klussen en dat het snel raak mag zijn!
Niet jezelf voorbij lopen op het werk he!!Altijd aan jezelf blijven denken,
ook al is dat soms moeilijk!

Dotje, ik zou het ook niet aan iedereen vertellen hoor, sommige in mijn
omgeving weten het wel, ben nogal een flapuit, maar goed, de meeste
waar ik echt dichtbij sta weten het niet!
Fijn dat je dan lekker afleiding hebt, dat je het zelf ook zo ziet!

MamaJM is in de war, hihi! er is hier jammer genoeg niemand zwanger
(na Bolle dan) in de war met een ander forum???
Ik denk er ook zo over hoor, als het kindje maar gezond is, want je hoort
van die zielige dingen tegenwoordig!

Nathalie! Wel vaag hoor meid! Misschien wel zwanger, misschien ook niet!
je was het wel heel snel en heel kort he? Misschien is dat wel iets nieuws,
hihi en dan toch stiekem zwanger zijn! Heb je niet heel sterk dat je een
keer wilt testen? Of kan je rustig afwachten tot je NOD???dat is overmorgen
al of niet???SPANNEND!!!

Poeh, probeer hem met alles wat je hebt te verleiden, hihi! Zou toch zonde
zijn als deze maand een beetje voor niks was! Hopelijk lukt het!

Nou, ik begon om 14.00 met typen, maar moest alles nog terug lezen,dus
nu moet ik al bijna de kids weer ophalen...pff...daarna nog een half uurtje,
want we doen tot 15.15 hier en dan lekker weer naar huis!

Ik wens jullie een fijne dag, vriendjelief en ik gaan vanavond weer verder
in de tuin, dus weet niet of ik nog reageer...lezen doe ik sowieso!

Doeidoei lieve forumvriendinnetjes!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Volgens mij bannertje nog 1 dag, maar 17 april mijn NOD en dat is toch pas donderdag? Ik weet het allemaal niet meer hoor meiden. Ben erg moe vandaag. Rot onzekerheid. Ben ook zo'n onzekere muts af en toe. Ik denk precies hetzelfde als jou Joepie, ben gewoon bang dat het juist bij ons lang gaat duren enzo. En dat dat rot lichaam van mij me voor de gek houd of problemen verooraakt. Het ene moment denk ik dit en andere moment weer dat, pff. Respect voor Mamoetje en Maureen, want die zitten helemaal in de onzekerheid, dan moet ik nog niet piepen. Maureen zou toch testen vandaag? Spannend spannend. Meiden we gaan vanavond lekker uit eten, ff zinnen verzetten. Zijn uitgenodigd door de schoonouders van mijn broertje en mijn ouders gaan ook mee, dus gaat vast wel gezellig worden. Ik kom snel weer lezen hoe het met jullie gaat.

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden,

Ik ga het weer proberen want mijn compi is raar aan doen.
Ja ik was jullie idd kwijt miste jullie heel erg hoor.
Maar ik heb jullie weer gevonden.
Ik zou donderdag ongi moeten worden maar ben het nog steeds niet.
Vrijdag test gedaan NEGATIEF, dus balen, maandag nog niks dus weer test ook NEGATIEF.
Ik echt vloeken en tieren want als ik niet zwanger ben waarom dan geen rode duivels.
Vanmorgen maar afspraak bij de huisarts gemaakt want word er gek van.
Overal om me heen maar kinderen echt vreselijk.
Me borsten klappen zowat uit elkaar en me tepels doen vreselijk zeer.
Echt meiden ik weet het even niet meer.

Ben blij dat ik nu weet waar jullie zitten ha ha.

Ik hoor graag weer van jullie.

dikke knuf maureen

Hoi meiden,
Maureen, het kan ook zijn dat er nog niet genoeg hcg is opgebouwd. Sommigen testen na een week overtijd pas positief. Maar ik ken het, 2x negatief en niet ongi. Baluhhhh.Goed dat je even naar de huisarts bent gegaan.
Miranda: Moet je nog veel doen aan je huisje?
Joepie en Nathalie: Ik heb precies hetzelfde, zit nu al na 2 rondes te piekeren of het misschien wel lang gaat duren voordat ik zwanger wordt. We willen te graag. En wel meteen. We moeten maar zo denken, over 6 maanden lachen we ons dubbel over ons gepieker.

Alle meiden en ook vooral de meiden op de wachtbank, toi toi. We gaan voor ten minste een zwangere deze maand.

groetjes,
Antoinette

Hey Meiden gaat ie een beetje? Zijn de rd-tjes nog hevig aanwezig Antionette? Beetje de klap te boven, want je was wel ver over tijd hè meis. Dat piekeren doet ook niet veel goeds voor ons lichaam hoor. Maar ja dat weten we natuurlijk allemaal, maar het valt af en toe niet meer.

Wanneer kan je bij de dokter terecht Maureen? Wat is zijn advies? Hoop voor je dat je misschien een bloedtest kunt doen en zo meer duidelijkheid krijgt.

Ja ik hoop toch wat dat er nog meer zwangere zijn hoor. Met zijn allen te gelijk is ook leuk, maar ja dan maar deel voor deel. Bolle is zo in haar eentje. Tis alweer veel te lang geleden dat hier vreugde kreten klonken, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan