Kluskippies wannabe moms!!

Hoi hoi meiden,

Ik kan donderdag ochtend bij de huisarts terecht om 9.30.
Ik moest van deassistente een potje urine meenemen.
Dus ik ben benieuwd en anders kan ik altijd nog aan hem vragen voor een bloedtest.
Ja ik zit natuurlijk ook in spanning, want me mannetje zegt ook bij jouw was je ongi altijd prima op tijd.
Maar ja dat ontpillen kan ook vreemde dingen met je lichaampie doen ha ha.
Nou ja meiden we wachten het maar weer af.
Kijk k wil het ontzettend graag dus ben er dag in dag uit mee bezig.
Probeer het nu van me afte zetten wie wet word ik ongi.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Maureen

Hallo allemaal,

Jeetje wat zijn JULLIE druk geweest zeg... hahaha....

Ik ben ook erg druk geweest. Mijn schoonbroer en schoonzus zijn het hele weekend hier geweest vanaf vrijdag middag tot zondagavond laat... pfff, niet geklust want we waren dood op iedere avond...

Gisteren de hele dag gepoetst en opgeruimd en gewassen... sorry meiden dat ik niet ff ben langs geweest, maar had niet meer de energie.... Maar ik zie dat ik zo'n 3 a 4 pagina's leesvoer heb gekregen van jullie... maar daar ga ik vanavond niet meer aan beginnen, want het is ovu tijd en ik moet zeggen dat mijn uitscheiding aardig waterig is dus we MOETEN vanavond klussen... hihi....  

Ik wens jullie allemaal heel veel klusplezier voor diegene die gaan klussen, en voor de rest toi toi toi....

ENNE, tok tok tok, als de haan morgenvroeg kuukeld moeten we weer OP!!!

Heel veel liefs aan jullie allemaal en ik zal of morgen of donderdag op iedereen reageren....

xx Esseltje

ha lieverds,

Even heel kort, want ben op m'n werk, maar ik moest ons toch even
iets omhoog halen!

Fijn dat jullie er weer zijn, Esseltje en Maureen!

Ik ben vanmiddag vrij, ga alleen naar de kapper, heb vast wel even
tijd om dan een langer verhaaltje te typen!

Spreek jullie snel!

Knuffel Joepie

Hoi Hoi schatten,

Hier weer even een stukje van mij.
Was laatt wakker vandaag want was doodmoe.
Ik ben nu op het moment dat ik dit type kotsmisselijk!!!!
Voel me absoluut niet toppie.
Hoop dat het later afzakt.
Dan ga ik toch weer twijfelen, zal ik dan toch zwanger zijn.
Maar aan de andere kant nogmaals dat ontpillen is ook een ramp.
Hebben meer meiden zo een last gehad van het ontpillen???

Nou meiden we horen weer van elkaar,
Ben erg blij er weer te zijn.

Dikke knuf van Maureen

Kijk nou mijn bannetje. Morgen is mijn NOD hoor en mijn cyclus zal vast wel langer zijn. De eerste ronde was ik vaak 's ochtend en 's avonds wat misselijk Maureen en voelde van alles. Deze periode niet, en was er ook niet zo heel erg mee bezig. Maar sinds zondag apart gevoel in mijn buik. Ben benieuwd of de rd-tjes een deze dagen komen. Of misschien wel weg blijven. Tis spannend allemaal. We zitten nu met zijn 5en op wachtbankje. Dan moet er toch op zijn minst wel 1 van zwanger zijn hoor!

Meiden ik ga snelsnel wat eten, want moet om 13.15 uur werken. Ben echt laat vandaag!

Liefs Nathalie

Hej meiden, sorry, volgens mij haal ik idd 2 forums door elkaar.... ohoh..kan beter maar meer op 1gaan mee kletsen anders krijgen jullie allemaal vage verhalen en gedachten's hihi... sorry..
Heej maar Nathalie je denk dus beetje stiekum dat je zwanger bent?? leuk..spannend!! Wanneer ga je testen? het zou wel kunnen he.. je zit al zolang opt w8bankje... nu ook nog n paar anderen... spannend hoor!
Hier alles rustig... gister hele dag de pc uitgehad..pfff begin aftekicken..hihi Nee ik had gewoon echt geen tijd. zo druk geweest.. Matthieu zn stoeltjes en tafeltje die hij pas had gehad van Ikea zijn nu tenminste wel klaar. mooi donker teak gebeitst!! en ik had boodschappen gedaan... enz enz... dus dan blijf je bezig he...
En Matthieu was gister niet echt bepaald gezellig. wilde helemaal niets eten zowat...pff leeftijd hoor. komt wel weer goed. maar dat is dan zo frustrerend soms. dan denk ik Kind eet toch wat...maar nee hoor ..wou echt haast niks. over hele dag hooguit 1boterhammetje op en heel klein beetje warm eten savonds..pff ook geen koekje ofzo verder, hij wou gewoon niets. maar ja kan .. vanochtend at hij al weer beter gelukkig!
Is hier Xenos geopend!! leuk leuk! vanochtend meteen ernaar toe geweest.. heel mooie winkel, ook een boven/lift enzo! luxe hoor!! hihi.. inkopen gedaan!! joepie!!!! ben echt blij met die winkel hier, altijd wel wat leuks/voordeligst te halen voor in huis!
Nou ja en verders niet veel nieuws. we klussen hier regelmatig..want hebben wel allebei zoiets..moet deze ronde wel gaan lukken hoor!!! hihi we GAAN ERVOOR!!!
Jullie ook allemaal he... ik duim voor iedereen...
En nogmaals sorry van mn verwarring.. zwanger misschien???? hihi vergeetachtig????
Nou groetjes maar weer...liefs mij totgauw...

Hoi Mensen,
Lekker rustig is het hiero.
Maureen,
Volgens mij ben je echt zwanger zeg!!!
Ik heb gelukkig al minder last van mijn ongi.   Verder heb ik vandaag lekker een dagje vrij gehad. Heerlijk. Het weer was wel een beetje koud, maar toch een lekker zonnetje.
Ga nu maar een romannetje lezen, mijn man wil achter de computer. Alle wachtbankers, toi toi, veel succes en hopelijk hoor ik nog vruchtbare berichtjes....

groetjes allemaal,
Antoinette

quote: Joepie1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-04-2008 14:23:43'));

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08
Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008
Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hi lieve meiden, nou hier gelukkig nog geen rd-tjes hoor. Morgen is eigenlijk mijn NOD ben benieuwd wat het gaat worden. Ik denk nog steeds niet dat het raak is hoor. Maar dat aparte gevoel heb ik regelmatig. Verder geen bijzondere kwaaltjes of dingen ofzo.

Mamoetje en Maureen nog aan het testen geslagen? De dagen dat jullie overtijd zijn tellen maar bij hè. Hebben jullie nieuwe kwaaltjes of is het heel rustig? Ook geen tekenen van rd-tjes of symptomen? Ik blijf duimen hoor!

Britt en Mickje, jullie morgen ook NOD, spannend hè. Ben wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat. Jammer dat jullie niet zoveel kunnen komen. Voel me beetje alleen, hihih.

Lig nu lekker op de bank Peking Express te kijken. Fijne avond allemaal!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan