A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal,
@ Maureen: Spannend zeg.... je hebt wel de kwaaltjes van het zwanger zijn. Morgen weet je dus meer als je bij de huisarts bent geweest.... Oh meid ik ga zo voor je duimen!!! Ik ben erg benieuwd.....!!!!
@ Mamoetje: Meid hoe staat het bij jou???????????????? Mag je al met glitters gaan strooien???????? T is je gegunt meisje....
Hier gaat alles zijn gangetje, morgen lekker vrij dus dan heb ik tijd om alles om mijn gemakkie door te lezen....
Gisteren had het nichtje van mijn mannetje gevraagd of onze vriend met zijn vriendin, die net zwanger, zijn hun maxicosi wilde hebben.... Mijn mannetje balen, want wij willen die ook wel graag hebben (hoeven we die alvast niet meer te kopen) dus wij een plannetje bedacht en als het goed is komt hij er vanavond mee thuis... Met een omweggetje dan...hihi.... Tja wij willen nog niet vertellen dat we bezig zijn..
@ Iedereen: meiden ik ga er weer een eindje aan breien, want er moet vanavond nog immers geklust worden, want mijn afscheiding is sinds gisteren erg dun en waterig en ik mijn eitje niet mislopen.... Morgen heb ik wat meer tijd en zal ik alles lezen en daar op terug komen...
GOOD......................