Kluskippies wannabe moms!!

Hallo allemaal,

@ Maureen: Spannend zeg.... je hebt wel de kwaaltjes van het zwanger zijn. Morgen weet je dus meer als je bij de huisarts bent geweest.... Oh meid ik ga zo voor je duimen!!! Ik ben erg benieuwd.....!!!!

@ Mamoetje: Meid hoe staat het bij jou???????????????? Mag je al met glitters gaan strooien???????? T is je gegunt meisje....

Hier gaat alles zijn gangetje, morgen lekker vrij dus dan heb ik tijd om alles om mijn gemakkie door te lezen....
Gisteren had het nichtje van mijn mannetje gevraagd of onze vriend met zijn vriendin, die net zwanger, zijn hun maxicosi wilde hebben.... Mijn mannetje balen, want wij willen die ook wel graag  hebben (hoeven we die alvast niet meer te kopen) dus wij een plannetje bedacht en als het goed is komt hij er vanavond mee thuis... Met een omweggetje dan...hihi....  Tja wij willen nog niet vertellen dat we bezig zijn..

@ Iedereen: meiden ik ga er weer een eindje aan breien, want er moet vanavond nog immers geklust worden, want mijn afscheiding is sinds gisteren erg dun en waterig en ik mijn eitje niet mislopen.... Morgen heb ik wat meer tijd en zal ik alles lezen en daar op terug komen...

GOOD......................

Hey meiden,

Heb net weer even alles nieuwe dingen gelezen. Maureen morgen naar de huisarts (spannend) en Nathalie met haar nod. Ik ben echt benieuwd hoop dat er goed nieuws is. Hier niet veel gebeurt zit natuurlijk tegen mij eisprong aan dus er wordt natuurlijk geklust. We zijn er best wel meebezig onbewust en ik ook ik heb soms het gevoel van het zal bij ons toch niet heel lang gaan duren. Maar goed we zitten nu pas in ronde 2 dus wat zeur ik nou.

@poeh mijn vriend  was rond 22.30 uur thuis maandag met de auto van mijn schoonouders. En die staat hier nu nog, als het goed is is de auto morgen klaar. En advies over goed speelgoed kunnen jullie altijd krijgen.
@joepie de meesten van onze vrienden weten het ook niet er zijn er maar een paar die weten dat wij er nu al mee bezig zijn. De rest verwacht dat pas later dus dat scheelt. Zelfs onze ouders weten van niks die willen we lekker verrassen.

Ik zal eens gaan kijken wat mijn vriend aan het doen is. Maureen suc6 bij de huisarts morgen en Nathalie ik hoop dat de rd'tjes weg blijven.

Klusse allemaal.

Hey Dotje, ik herken dat onzekere gevoel wel hoor. Ik denk wel meer meiden. We zitten idd nog maar in ronde 2, maar tis ook zo spannend allemaal. En soms slaat ff de onzekerheid toe. Maar denk dat het ook heel onwerkelijk zijn mochten we over een tijdje wel zwanger zijn. Stiekum hoop ik dat de rd-tjes wegblijven, maar ben bang van niet.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Nathalie

Hee meiden,

Ff snel, ga proberen morgen te reageren op iedereen..

ik ga morgen ochtend bellen voor een afspraak met mijn huisarts voor vrijdagmorgen.. Hopelijk kan ik dan gelijk door om bloed te prikken..

Maureen hoe is eht met jou'?

Natalie, al achter je verrassing gekomen??

Joepie: Hoe is het met jou?

xxx Mamoetje

Oh Mamoetje spannend meis. Hopelijk krijg je dan meer duidelijkheid meis. Denk aan je! Laat je het weten als je geweest bent?

Nee nog steeds niet achter de verrassing, misschien had ik het mis. Hij is de laatste dagen wel erg lief en meer begripvol, dat vind ik al fijn. Dus zal wel niks zijn, hihih

Morgen mijn NOD, spannend spannend.

Liefs Nathalie

Kan het niet zijn dat ie zich neit weette gedragen rond je eisprong omdat het dan ineens wel erg dichtbij komt??

xxx mamoetje

ps.. ondertussen al 8 dagen!!

Volgens mij weet hij helemaal niet wanneer precies mijn eisprong is. Misschien zat hij gewoon ff niet zo lekker in zijn vel. Ik dacht toen idd ook van oh misschien vind hij het allemaal te spannend en wil hij misschien geen kindje meer ofzo. Maar nu is ie weer heel erg lief. Dus ik weet het niet goed. Ik denk dat we er maar eens over moeten hebben. Want wil toch wel met hem die spanning van misschien overtijd delen. Maar weet me soms geen houding te geven. Ben bang dat hij denkt dat ik er veel te veel mee bezig ben. Maar ja dan moet ik wel mijn bekkie los trekken en gewoon vragen hè, hihih.

Las bij klusbabes ff snel dat je al in je 41ste dag van je cyclus zit? Hopelijk blijven de rd-tje weg en blijk je zwanger te zijn meis!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan