Kluskippies wannabe moms!!

Naat, 1 tip.. Vraag het hem gewoon.. das veel beter dan jezelf op zitten vreten omdat je niet weet waarom die dit doet.. Geloof me ik weet het!

Ja klopt, dag 41 , bijna 42.. ik hoop echt heel erg dat het raak is, niet alleen voor ons wondertje.. maar ook omdat ik anders een hele lange cyclus heb.. en dat voorspeld meestal neit veel goeds.. teminste dat hij eerst normaal was en nu neit meer.. maar aan de andere kant.. somige zijn oook heel onregelmatig en daar is niks bij mis..

Zoals je merkt loop ik ondertussen mezelf gek te maken..

En hoe is het met jou? Al kwaaltjes?

xxx Mamoetje

Hhaha nou dat jezelf gek maken en onzeker zijn over dingen ken ik hoor. Sinds zondag avond gek gevoel in mijn buik. Kan het niet goed omschrijven. Geen gevoelige borste ofzo. Verder eigenlijk weinig. Voelde de hele ronde eigenlijk al niks. Denk zelf dat we te weinig geklust hebben. Maar ja als je dan in de topic maart stoppers leest (waar ik ook actief ben) dat Boeffieboh in 1 ronde zwanger is van 1x klussen, dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit meis. Er hoeft idd mijn 1 zaadje zijn weg te vinden. Maar ja dan vraag ik me af, hebben we dan wel op juiste moment geklust enzo. En zo gaat er van alles in  me om af en toe. Eerst riep ik heel hard we zijn deze ronde zeker niet zwanger, maar nu begint het toch wel te kriebelen, hahah lekker vaag allemaal weer. En ik wil idd met mijn mannetje dit delen. Die spookgedachtes een beetje uit mijn hoofd krijgen die ik af en toe heb.

Dank je voor je woorden! Liefs Nathalie

zal ik je eens ijn lijst met klachten neer zetten en dna nog denk ik van nee zal wel niet zo zijn,:

- misselijk,

- moe,

- heb het idee dat mijn buik ontzettend opgezet is,

- gek gevoel in me buik,

- heb af en toe gevoellige borsten..

Ik zie het vrijdag wel.. dnek   dat ik me beste vriendin maar meevraag//

xxxx Mamoetje

Hey mamoetje en Maureen, wat spannend allemaal...!!! IK hoop zo dat het raak is voor jullie, wat een onzekerheid ook...!! Maar hopelijk alleen maar goed nieuws, wordt wel tijd op dit forum...

En voor de dames op het wachtbankje HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!! Zal voor jullie duimen dat de RD niet zullen komen (de eerste 9 maanden niet hihi..)

En voor alle andere meiden die tegen hun vruchtbare periode aanzitten, heel veel klusplezier ...

Oh ja moe ben ik ook steeds. En denk soms dat mijn borsten gegroeid zijn, maar dat zal ik me wel verbeelden, hihih. Heb al zulke grote, pff gaat nog wat worden, hahah.

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Haha nou ik mag er nog wel wat bij hebben, maar meiden ik ga naar me bedje toe.. morgen weer vroeg dag,

sxxxx mamoetje

slaap lekker

FF mijn nieuwe bannertje showen hoor. Want mijn andere is in de war, die teld nu gewoon weer overnieuw. En dacht gisteren dat mijn NOD was. Hopelijk telt deze wel goed als ik overtijd ben. Teministe als de rd-tjes niet komen. Pff wat een toestand zo op dit late uur, hihih. Weltrusten lieve kluskippies van me!

Nachtknufff, Nathalie

Terug
Bovenaan