Kluskippies wannabe moms!!

Hoi hoi lieve meiden.

Even kort berichtje.
Straks naar de dokter toe.
Had net weer even een vlaag van misselijkheid dus maar even wat gegeten.
Vind het erg spannend maar ik denk dat ik niet zwanger ben, want mijn thuistesten gaven 2x negatief van.
Maar ik hoor het wel van mijn doktertje ha ha.
Ik zal vanavond meteen op het forum pennen.

Lief dat jullie zo meeleven meiden.

Tot later meiden.

Dikke knuf Maureen

Hoi hoi meiden.

Ben er sneller dan verwacht maar moest me hart luchten.
Naar dokter geweest NEGATIEF NIET ZWANGER
Vind het helemaalv niet leuk dat begrijpen jullie denk ik wel.
Het is toch het ontpillen wat er nu aan de hand is
Dus ik hoop zo dat die rottige rode duivels er nu aan kimen want dan kunnen we op naar de derde ronde.
O meiden had me er zo op verheugd ken ook niet meer op dit moment kinderwagens zien of zwangere vrouwen.
Hun wel ik niet!!!!
Klinkt mischien heel lullig maar zo voelt het gewoon op dit moment.
Hoop wel voor de gene die zwanger zijn op dit moment op dit forum dat ze genieten van hun zwangerschap.

Nou meiden dan zijn jullie op de hoogte moest het even kwijt.
Ga zo lekker even met vriendin op pad.
Krijg wel veel steun van mensen dat is erg fijn
Meiden we spreken elkaar weer.

Dikke knuf van maureen

He he!

Ik wil even kwijt dat ik jullie topic naam zo geweldig leuk vind........

Groetjes een M&M lady!!

Ahhhh Maureen wat vervelend meid! We hadden zo gehoopt voor je dat de huisarts meer zekerheid kon geven. Helaas dus negatieve test. Rd-tjes hup kom nu maar voor Maureen dan kun je teministe verder meis. Hopelijk kun je vanmiddag beetje genieten. Snap je teleurstellen meis, sterkte en kop op hè, op naar nieuwe ronde!

Mamoetje wanneer kan jij bij de ha terecht? Britt en Mickje hoe is het met jullie?

Vandaag is mijn NOD gelukkig nog geen rd-tjes, maar vanmorgen heel stuk slijm (sorry voor de details) vind het maar vreemd. Toen ik vanmorgen in bed lag had ik ineens buikpijn. En nu nog met vlagen van die vage krampjes. Stuk slijm was best groot, verder niks geen slijm, dus dat vind ik vreemd.

Ik zie wel wat er gebeurd vandaag en de komende dagen. Liefs Nathalie

Hoi Maureen, wat ontzettends balen dat de test bij de huisarts ook negatief was. Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt hoor en snap best dat je nu even liever geen zwangere vrouwen ziet of kinderwagens. Ik denk dat er veel meiden hier op het forum dat gevoel hebben als de test negatief is en ze weer door moeten naar de volgende ronde. Ik begrijp dat je bij de huisarts ook weer een urinetest hebt gedaan? Ik wil je niet te veel hoop geven, maar ik vind wel zo lang je nog niet ongi bent er toch nog een kleine kans blijft. Ik dacht zo dat jij zwanger zou zijn met de klachten die je eerder noemde. En vergeet niet dat de urinetesten bij de huisarts hetzelfde zijn als die in de winkel. Dus geef nog niet helemaal op. Ik hoop in ieder geval dat je of snel ongi wordt zodat je weet waar je aan toe bent, of dat het toch nog raak is. Heel veel sterkte en hopelijk kom je snel achter je cyclus, dat scheelt elke maand toch een hoop zorgen!

Mamoetje voor jou is het nu toch ook wel heel spannend! Je bent nu ook al een tijdje over tijd en hoop voor je dat je huisartsbezoek morgen positief is! Aan je klachten te horen is er best wel een kans! Ik duim voor je en hoop echt dat het raak is!
En ik zie dat er vandaag ook weer een aantal meiden hun NOD hebben, dus ook voor hen toitoitoi! Kom maar snel gezellig bij mij in het rijtje!

Volgende week mijn eerste bezoek bij de VK. Ik heb er echt zin in! Hoop dat het dan allemaal wat echter gaat worden, maar denk toch dat we pas gerust zijn als we het hartje horen kloppen. Dat zal op 14 mei zijn! Als ik nu een dag niet misselijk ben begin je gelijk te twijfelen of het nog wel goed gaat, heb best wel wat mikramen om me heen gehad in de eerste twaalf weken, ook bij mijn zussen, dus het blijft toch erg spannend en je kan niets anders doen dan afwachten!

Er is nog steeds niemand die iets weet! Ook al heeft mijn moeder volgens mij wel een klein vermoeden. Ze heeft het ineens heel vaak over zwangerschappen en ze vertelde dat ze had gedroomd, dat op 1 na al haar dochters tegelijk zwanger liepen! En ik was daar een van! HIHI ze moest eens weten! Ik zei maar snel: oh maar dan moeten jullie nog lang wachten!! (we waren juist nooit bezig met zwanger worden en dat weten ze) Ik hoorde ook van twee zussen dat ze van de week een test hadden gedaan die bij beide negatief was, ze dachten dat ze zwanger waren, omdat ze dikker werden. Haha, zo toevallig allemaal! We gaan het het weekend na Koninginnedag aan onze ouders vertellen. Ben benieuwd hoe ze reageren. We geven ze een fotolijstje met een tekstje erin wat ik hier op het forum heb gevonden. Om het iets specialer te maken dan het gewoon vertellen!

De rest van de familie hoort het pas na de echo, dus dat duurt nog een maand.

Nou genoeg vertelt weer ik duim en hoop echt dat er snel een aantal van jullie zwanger zijn, want het wordt nu wel eens tijd en om eerlijk te zijn dacht ik echt dat Maureen en Mamoetje nu zwanger zouden zijn. Maar wat niet is kan nog komen!

hoi hoi allemaal!!
Weer druk bijgeschreven zeg, heb ik weer wat te lezen.....
Bij mij is alles rustig, als alles goed is heb ik vandaag mijn eisprong maar voel er verder niks van. Wel hebben we gisteravond nog geklust, dus als ik mijn ei vandaag heb, hebben we misschien wel een kans.

@Mamaj, hier is inderdaad nog niemand zwanger (op bolle na dan). Maar hopelijk gaat dat niet lang meer duren!! Ik vind het inderdaad al moeilijk om 1 topic bij te houden, laat staan 2.
@Nathalie, ben benieuwd hoe het bij jou loopt, hoop toch wel een beetje dat je stiekem toch wel zwanger bent. Hou ons op de hoogte!!
@Esseltje, dus jij bent al voor je baby uitzet aan t sparen, leuk zeg. Bij mij op t werk is er weer een baby geboren en ik heb voorgesteld om het cadeau te halen, dus ik kan maandag weer naar babywinkels. Leuk he!!
@Dotje, ik denk dat iedereen zoiets heeft van bij mij zal het wel heel lang gaan duren. Ik heb dat in ieder geval ook, maar dat komt misschien ook omdat mensen in mijn omgeving allemaal heel lang bezig zijn voordat t lukt.
@Mamoetje, dus je gaat naar de huisarts, ben erg benieuwd wat daar uitkomt. Is alleen nog zolang wachten he want je zou het t liefst direct weten. Maar hopen dat hij je gelijk doorstuurd.
@Maureen, wat jammer voor je meid, dacht echt dat je zwanger was!! Ik hoop dat de RD snel komen zodat je wat meer duidelijkheid hebt.
@Bolle, wat leuk dat je moeder dat gedroomd heeft, dan heeft ze misschien toch wel een voorgevoel. Lijkt mij ook erg spannend om het de ouders te vertellen, maar wel erg leuk!! Wel leuk dat je iets origineels bedacht hebt om het ze te vertellen.

Nou ik ga weer even aan het werk.
Allemaal nog een fijne dag!!

Groetjes poeh

Meiden ik heb buikpijn, het liefst heb ik mijn broek open. Zal dit teken zijn van dat de rode duiveltjes in aantocht zijn of een ander voorteken? Pff en dan ook nog een rot rekening van Essent vandaag. Moeten 900 euro betalen, ivm met extreem hoog elect. gebruik. Vraag me af hoe dat kan, we hebben dit huis pas sinds okt. Ik ga het nu goed bijhouden en hopelijk komen we erachter waar het aan ligt. Pff stom geld ook altijd. Nu gaat het voorschot 100 euro omhoog en ook nog eens de aflossing van die 900 in 7x pff. En een garage waar we mee bezig zijn wat het nodige geld kost. Gelukkig zal dat in de zomer pas zijn. Maar ja al met al heftige middag. Zal vast allemaal wel een oplossing komen. Ik hou jullie op de hoogte, lief dat jullie allemaal zo meeleven.

Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar volgende week Bolle. Grappig dat je moeder dat heeft gedroomd. Zijn er ook nog geen rd-tjes bij je zussen? Dat zou wel erg leuk zijn als jullie met zijn 3en zwanger zijn, dan komt de droom van je moeder nog uit ook, hihi.

Meiden ik hou het ff kort, ik ga ff rustig zitten op de bank.

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden was ik ook weer even na deze heerlijke zonnige dag! echt super weer! zoveel mogelijk buiten gezeten...hihi beetje verkleuren kan geen kwaad!
Hier net een zendbak van kennissen gekregen.. en daar speelt Matthieu heel lief in! echt zo schattig om te zien! zoet kereltje!!

Heeej Maureen wat'n ontzettende tegenvaller zeg.. negatief, negatief..pff en dan nu maar snel de rd'tjes dan kunnen jullie tenminste verder he..
Ik weet ongeveer hoe je je moet voelen. je kijkt er zo naar uit dat je iets positiefs hoort en dan valt t zo tegen.. pffff maar hopelijk snel de rd'tjes komen dan kan je weer genieten! sterkte er mee en succes!
En voor de anderen op het wachtbankje of onzekerheid..erg spannend hoor allemaal en ook vervelend die onzekerheden... sterkte!!
Ik hoop echt op veel glitters deze ronde!
Iedereen heel veel klus succes, ha bezoekje enz enz...
Liefs mij

Terug
Bovenaan