Kluskippies wannabe moms!!

NOD lijstje:

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08            

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hee meiden,

Ik heb een test gehaald voor morgen ochtend.. Zowiezo de dokter even bellen morgen..

Zo even de sleutel afgeven bij me mams.. en dan me soullen gaan pakken.. en de laatste wasjes draaien..

xxx mamoetje

Ik dacht dat je vandaag zou bellen mamoetje? Vind je het te spannend meis?
Waar gaan jullie het weekend heen? Hoe voel je je op het moment?
Hopelijk is de test morgen ochtend positief meis en hoe je niet eens afspraak bij ha te maken. Als je die dan gewoon meeneemt naar de ha kan je hem laten zien mocht het nodig zijn. Wel vroeg genoeg bellen hè, anders kun je misschien morgen niet meer terecht. Succes meis!

Liefs Nathalie

Ja ik heb ook vandaag gebeld.. Maar kreeg hem neit te pakken.. maar ik   zou morgen pas gaan.. Maar meot morgen om 8 uur bij me beste vriendin zijn dus jullie zien mij morgen ochtend vroeg verschijnen.. ik weet niet wa tik meot voelen.. ene moment voel ik me echt zwanger en het andere moment denk ik wat loop je je nou gek te maken je betn niet zwanger.. oftwel tijd dat het morgen ochtend is en ik ga testen..

Hoe is het met jou..l Zijn ze al geariveerd?

xxx Mamoetje

Nee ze durven denk ik nog niet.   Maar de hele dag al buikpijn. Vanmorgen een stuk slijm gevonden, voor de rest geen slijm, heel vreemd en wel een beetje eng. Mijn buikpijn is af en toe met krampjes. Maar niet zo alsof ik ongi word volgens mij. Want dan voel ik meestal steken en voor ik het weet zie ik bloed. Maar hier nog geen rd-tjes te bekennen. Ik herken het hoor. Ene keer denk ik van ohh zou het dan toch en dan denk ik weer Neeee doe niet zo gek dat kan vast niet, hahah. Wachten is het enige wat we kunnen, maar jij wacht al zo lang meis. Daarom hoop ik echt voor je dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt. Als je morgen bij ha terecht komt laat je het dan nog wel ff weten voordat je weekendje weg gaat? hihih

Liefs Nathalie

Tuurlijk laat ik het nog even weten.. Ik ga ervandoor misschien nog tot zo!!

xxxx mamoetje

Hee meiden ff snel, want ga daan zo wegbrengen(kind van me beste vriendin)..

HEb vanochtend getest en negatief.. Dan hoop ik echt dat mijn ongie snel komt!!

Zit t twijfelen of ik de huis arts zal bellen of niet.. Ga daar   nog even over nadenken.. Hij kan nu verver ook niets doen dan zo'n urine test.. uitslag van een bloedtest duurt langer..

Meiden tot zo noog even voor ik wegga (half 4)

xx Mamoetje

Hey Mamoetje,

Wat balen dat je negatief getest hebt...!!! Hoop dat er snel duidelijkheid komt in poitieve berichten...
Heel fijn weekend

Terug
Bovenaan