Kluskippies wannabe moms!!

Hoi Mamoetje, hier wat glitters voor jou. Want ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent. Wat jammer dat je nagatief getest hebt meid!! Dan heb je nog geen duidelijkheid, maar geen bloed geeft moed he... Hoe waren jou vorige rondes eigenlijk? Want je bent nu wel al erg ver over je NOD heen.
En hoe gaat het met de andere meiden op de wachtbank? Al iemand nieuws?? Hou ons op de hoogte.
Ik heb gisteren mijn ei gehad, maar er verder niks van gevoelt, ook hebben we niet zoveel geklust deze maand dus denk niet dat het deze maand bij mij raak is.

Allemaal nog een fijne dag, kom vanmiddag nog wel even kijken.

Groetjes poeh

Goedemorgen, ahhhh Mamoetje, weer neagtief getest, wat jammer meis. Bel zowiezo de dokter ff om te overleggen meis. Want deze onzekerheid is ook niks. Sterkte, dikke knuff.

Meiden ik heb me vandaag gewogen. Ben gegroeid, zei ik toch! Maar vind het wel gek dat het niet echt bij mijn gezicht of middel is, maar juist mijn buik. Gelukkig minder buikpijn dan gisteren, maar voel het nog steeds wel raar in mijn buik. Zal wel gewoon met ongi te maken hebben hou ik mezelf voor. Ik hou jullie op de hoogte. Voorlopig nog geen rd-tjes die zich melden hier.

Liefs Nathalie

P.s. kijk mijn bannertje, leukleuk

NOD lijstje:

Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!! spannend  spannend

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                               09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                             10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08          

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hey Allemaal,

Daar was ik weer! Gister een dagje overgeslagen, want heb de hele dag gewerkt
en daarna even met vriendje de stad in geweest om een overhemd en stropdas
voor z'n broers bruiloft te halen en daarna ben ik, na het douchen, op de bank
geploft...in slaap gevallen en om 21.15 zelf maar naar bed gegaan!
Ben vandaag lekker vrij, dus heb uitgeslapen en met de hond gewandeld en nog
even m'n bruiloftskleren aangetrokken! (Ben net een klein kind, als ik toen iets
nieuws had, wilde ik het ook zo snel mogelijk aan) Heb de schoentjes nu nog
aan, want die waren heel glad, dus moest er even mee over de stenen!
Ga nu even reageren op de rest en daarna nog een verhaaltje over mezelf!

Mamoetje, wat vervelend zeg, dat je nog steeds in onzekerheid zit! Ik zou er
helemaal de pest over in hebben! Misschien idd handig om even contact met
de ha op te nemen, misschien dat die je verder kan helpen!

Nathalie, wat ontzettend spannend voor jou zeg!!!!!!!!!En je hebt wel vage klachten
hoor, misschien is het dan toch raak???!!!???Zag dat gister je NOD was, wanneer
ga je testen dan?Want je cyclus was erg  kort he, de vorige keer! Ik had er denk
ik allang een test tegenaan gegooid, ben zo nieuwsgierig en impulsief wat dat
betreft! Hou ons op de hoogte he???

Bolle, heb superveel bewondering voor je, dat je het nog zo netjes voor je kunt
houden! Denk dat het regelmatig op het puntje van je tong ligt of niet???
Kun je al iets zien aan je buikje, dat ie iets op begint te bollen???(toepasselijke
naam eigenlijk)

Spring is ook een tijdje niet meer geweest! Ben benieuwd hoe het met haar
gaat!! Spring, als je dit leest, laat je een keer weer weten hoe het met je is???

Mickje had gister ook haar NOD, ben benieuwd! Hoop dat je nog een keer op je
werk kan spieken en ons kunt vertellen hoe het ervoor staat!!!

Nu even mijn verhaaltje...Ik voel dus de laatste tijd ook steeds meer in m'n buik...
vaak heb ik krampjes en steken enz. maar voel nu ook van die gekke 'vlokjes'
tja...leg het maar eens uit...net of er iets aan het werk is in mijn buik! En het zijn
m'n darmen niet.. (jaaaaa, die zullen ook vast wel wat doen, maar dat voel ik nie)
En dan wilde ik zoooooooo graag dat ik even in m'n buik kon kijken wat daar alle-
maar gebeurd! En dan wil ik het ook snappen he!! Van de ene kant denk ik, ach
ik verbeeld het me maar , of ze zijn m'n ongi aan het voorbereiden, maar aan de
andere kant denk ik...zou het???
We hebben wel om de dag geklust dit keer, maar hebben het dinsdag voor de
laatste keer gedaan, want ik had vrijdag of zaterdag m'n ei...dus dacht, die zal al
wel geweest zijn!En we waren kapot, woensdag en gisteravond!
Vanavond maar even weer, want je weet maar nooit!
Ik maak me rond deze tijd altijd helemaal gek en de teleurstelling wordt alleen maar
groter, maar ik HOOP HET ZO!!!!!!!! Voor iedereen hier trouwens!
We kletsen al 1,5 maand samen en 2 zwangeren (Rozemarijke ook maar even
meegerekend, al is ze hier niet meer) dat schiet niet erg op!

Antoinet meisje, hoe gaat het trouwens met jou?

Meiden, ik ga weer even wat nuttigs doen (ook al vind ik dit ook een hele fijne
bijzondere en belangrijke bezigheid) ik spreek jullie later weer!

Liefs Joepie

AAAAAAAAAhhhh, helemaal vergeten kleurtjes te maken, dit ziet er erg saai uit!
SORRY...

Knuffel!

Hoi meiden,
Alles goed met jullie.
Goh wat zijn er veel meiden overtijd. Spannend en frustie. Zeker als je negatief test, echt niet leuk...Ik leef helemaal met jullie mee, Maureen en Mamoetje. Misschien komt het door het ontpillen, maar meiden we zijn nog maar net bezig. We willen gewoon te snel.   Of misschien toch zwanger. Het kan.

Nathalie jij  bent ook al overtijd.. Spannend. Je had net als ik wel een hele korte cyclus, dus misschien past je lichaam zich nog aan, of je bent zwanger!!! 1x klussen kan idd genoeg zijn.
Nathalie, ik denk ook dat ik er teveel mee bezig ben. Maar wil het zooo graaag.

Vanavond ga ik uit eten met iemand die bijna uitgerekend is. Ik gun haar dat van harte, maar stiekum ben ik zo jaloers. Echt, maar onderdruk dat wel hoor. Het was voor hun een ongelukje. Hogaan jullie daar mee om?
Joepie, ben vandaag ook lekker vrij. Ik snap dat je zo hoopt dat je zwanger bent, herken dat wel. Nou misschien ben je het ook al.
Als deze maand niemand meer zwanger wordt gaan we gewoon een vruchtbaarheidsdansje met z'n alle doen hi hi.

groetjes,
Antoinette

Goedemiddag, je bent niet saai hoor Joepie, je tekst is leuk genoeg, heeft niet eens kleur nodig, hihih.

Ik zit nu broodje met salami en mosterd te eten. Doe ik anders nooit! En en en ik heb een zwangerschapstest gehaald. En neeee die ga ik nog niet gebruiken. Goed van mezelf hè. Ik denk nog steeds dat het nog wel een paar dagen kan duren. En verwacht ook nog wel de rd-tjes in aantocht. Maar stiekum, heel stiekum, hihih ............

Mijn vriend weet dat ik 1 dag overtijd ben nu. Nou ja zie het zelf niet zo. Zei tegen hem: Als ik over 6 dagen nog niet ongesteld ben ga ik me pas zorgen maken. Hij keek me echt aan: zorgen? Hahah ja sarcatisch bedoeld schat. Ohhhh, hahha. Je moest die glimlach zien. En gisteren toen ik zo'n buikpijn had gaf ie kusje op mijn buik, echt zo lief. Vandaag kreeg ik stevige knuffel, maar dat deed gewoon zeer aan mijn buik. Dus dames zie ik spoken of gebeurd er wat? Gaan we nu elke maand alle kwaaltjes analyseren? Pff nou volgens mij kan ons lichaam ook goed toneelspelen hoor. We wachten maar rustig af en ik hou jullie op de hoogte.

Britt en Mickje hoe staat het jullie meiden? Ik ben zo nieuwsgierig!
Gerdien heb ik maar ff op het wachtbankje geplaatst want dat duurt ook niet lang meer.

Spannend zijn die tijden rond de nod altijd hè. En nu zit ik er zelf midden in leukleuk, hihi.

Liefs Nathalie

Hahha antionette een vruchtbaarsheid dansje. Nou mag toch hopen dat er deze maand wel 1 iemand zwanger is zeg. Ik klets hier dagelijks, maar dat is meer omdat ik erg benieuwd ben hoe het met jullie gaat. Ik ga voorlopig nog niet testen hoor. En tja misschien ben ik er met vlagen soms teveel mee bezig. Maar tis allemaal zo nieuw, en rond eisprong eigen amper geklust en daarna ook niet echt, dus tja dan word je soms onzeker en ratel ik hier weer, hihih.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan