Hallo Meiden,
Bovenstaande kaartje speciaal voor Maureen en Mamoetje. Balen hoor dat jullie negatief getest hebben... Nu maar hopen dat die vervelende duiveltjes te voorschijn komen. Dan kunnen jullie snel door voor de volgende ronde. Nieuwe ronde nieuwe kansen... Komt allemaal wel goed. De meeste vrouwen zijn binnen 1/2 jaartje zwanger. Dus geef jezelf en je lichaam nog even tijd...!!! Maureen kan het me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent. HELEMAAL... Iedere keer na je NOD is het een teleurstelling, ik heb het ook nu al twee keer ervaren echt niet tof. Zat ik gisteren avond, jajaja... op een Lady's Night, je kent het wel zo'n party van erotische spulletjes. Is een vriendin van een vriendin van mij zwanger... Ohhhh..... ze had echt al een super mooi buikje... en ze hield de hele tijd haar buikje vast en ze voelde hem schoppen.... Ik dacht alleen maar... IK WIL OOK!!!!!!!!!!!!!!! Maar al met al wel ontzettend gelachu gisteravond met alle meiden... Toch wel leuk zo'n Lady's Night.... Een aanrader....!!! Alleen al om de slappe lach te krijgen...!!! hihi...
@ Nathatie:
Meid je bent een schat, bedankt voor je goodluck wens.... Hier een dikke
nuff......... en wat glitters... Mogen ze jou geluk gaan brengen....!!!
@ Poeh: Ja wij zijn stiekem al een beetje aan het sparen... Nee toevallig kwam dit zo uit. Omdat het nichtje van mijn mannetje 2 kleintjes heeft en die zijn te groot geworden voor de maxicosi vandaar... Maar hij heeft m nog niet mee genomen... Valt toch een beetje op he... We willen het toch allemaal nog geheim houden en mocht ik zwanger zijn dan willen toch nog tot een week of 8 wachten met het tegen iedereen vertellen... Eerst een echo en dan verder... Maar zo ver is het nog niet... Jij zal nu ook wel je klusperiode aan het afsluiten zijn, toch??? Wij willen vanavond nog voor de zekerheid gepland klussen, hihi... eigenlijk maar raar.. alles plannen van te voren. Maar ja we willen echt dolgraag een kindje... en het is ook maar 1 weekje dat het gepland gaat, verder klussen we alleen als we zin hebben...
Maar wel slim van je om jezelf aan te prijzen als shopper.... hihi.. kun je stiekem al wegdromen in de babyzaak... en naar leuke spulletjes snuffelen...
Ik ga nu maar ns ff mijn email checken, ff kijken of ik al reacties heb ontvangen van mijn sollicitaties, en daarna ff lekker banken... Morgenvroeg puppie cursus en daarna meteen weer achter internet om kaartjes proberen te bemachtigen van Defqon1 in Almere.... super gaaf feest... lkkr op het strand in het zonnetje feesten....
xxx Liefs Esseltje