Kluskippies wannabe moms!!

Hoi meiden

hier weer even een reactie van het bouwfront, haha!
Ik heb nog steeds geen internet (erg irritant!!!!!) en ben afhankelijk van kijken op mijn werk (wat er meestal niet van komt met groep 3!) en van de laptop van mijn vriend. Maarja, die werkt dus in ploegen, dus die is ook regelmatig 's avonds niet thuis! Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd weer ERG veel gelezen heb, hahah (deed ik eerst ook al, maar s'a vonds helemaal alleen zonder vriendje/internet/tv... dan maar de hele avond lezen, hahah gaat snel dan!)
Om heel eerlijk te zijn heb ik maar vluchtig wat berichtjes doorgekeken en ik zie weer een hoop nieuwe namen, maar ik ben niet meer op de hoogte van het hoe en wat van iedereen. Dus maar even heel ego alleen een stukje over mezelf typen!
Ik had gisteren mijn NOD... maar nog geen spoortje van de RD hoor... Tja, 99 % van mij denkt: komt vanzelf, want het is gewoon nog even afwachten hoe mijn cyclus is (vorige keer 25 of 25 dagen geloof ik). Een heel klein stemmetje diep in mijn roept wel van; misschien ben je toch zwanger!!!
Maar dat zou ik wel ECHT een wonder vinden (is het sowieso wel hoor) want we hebben deze ronde amper geklust, omdat het zoooooooooooooooo druk was met alles! Ik was er de 1e ronde een beetje in doorgeslagen zoveel als ik er mee bezig was (het was ook zo spannend om ineens met de pil te stoppen... daar ben je dan al een hele tijd in e hoofd mee bezig, en ineens is het dan zo ver!), maar deze ronde hadden we andere dingen aan ons hoofd.
Ik heb ook helemaal geen tekens die duiden op een eventuele zwangerschap, dus ik wacht maar braaf tot de RD er aan komen, alleen ik hoop dat het niet lang duurt!

We wonen nu in de woonunit achter in de tuin, en ik moet zeggen! Het is erg gezellig!! Net alsof e op vakantie bent, het is een soort van vakantiehuisje (ook qua grootte). Wel jammer als dan om 6.15u 's morgens de wekker gaat!! haha
Maar nu lekker weekend en nog een weekje en dan heb ik mei-vakantie (jij ook Joepie?).
De fundering ligt nu klaar en na het weekend beginnen ze met metselen. Dus dan zijn we echt in de opbouwende fase. Maar de komende maanden zitten we nog wel gezellig in ons hutje.
De vorige bewoners waren ook zwanger geworden in dit huisje, en toen zei mijn vriend: sja, dan moeten wij natuurlijk ook zorgen dat er hier een kleine gemaakt wordt! hahahha
Mocht ik nu, of de volgende ronde, zwanger zijn, dan hebben we een mooie stok achter de deur om te zorgen dat ons huis op tijd klaar is!
Met oud en nieuw heeft mijn ventje me  in Canada ten huwelijk gevraagd, en eerst hadden we zoiets van: oke! maar wel pas na de verbouwing!
Maar we willen eigenlijk nog wel heeeeel graag terug en dan eens in de zomer (we hebben daar ook vrienden wonen die vorig jaar daar naar toe zijn geemigreerd) dus dat vonden we wel leuk voor een huwelijksreis... maar ja... als ik zwanger blijk te zijn, dan zou dat deze zomer nog wel kunnen, maar ik weet niet of ik het zie zitten om met een kleine baby zo ver weg te gaan. Ben je natuurlijk ook veel meer gebonden.
Da's helemaal niet erg... maar voor Canada... hmmm... nouja, misschien dat we toch nog sneller gaan trouwen dan we eerst dachten hahahahahhahahahaha!!!
We willen er sowieso geen heisa omheen, gewoon lekker een gezellig en knus dagje met naaste familie en beste vrienden, dus mochten we ineens de geest krijgen, dan is alles redelijk snel gepland.

Jaja, er staat ons een mooei toekomst te wachten; trouwen/canada/kindje
(hoop ik dan). Sowieso willen we getrouwd zijn voor er een babytje komt...

Joepie, wij krijgen ook digitale schoolborden, nog voor de zomervakantie!! Ik vind het helemaal geweldig!!! Ga lekker in de vakantie lesjes in elkaar knutselen!!! Als je nog tips hebt, dan hoor ik het graag!

Nou meiden, ik wens jullie weer veel succes met het zwanger worden en ik hoop binnenkort weer wat vaker hier te zijn! (en dan kan ik ook op jullie verhalen eageren behalve alleen maar over mezelf buurten, hahah)

Groetjes, Mickje

Helemaal geen ego hoor Mickje. Juist leuk om weer iets van je te lezen. We zaten helemaal in spanning, maar nu weten we dat jij ook nog geen rd-tjes op bezoek hebt. 1e ronde had je 25 dagen cyclus? Is je cyclus een beetje regelmatig voordat je stopte, of heb je daar net als ik nooit op gelet? Fijn om te horen dat jullie genieten in jullie tuinhuisje. Heel veel plezier en romantiek gewensd. Fijn weekend en hopelijk kom je snel weer ff bij babbelen. Want we zijn natuurlijk erg benieuwd of en wanneer je rd-tjes zich melden. Of wanneer je gaat testen, hihih.

Liefs Nathalie

Ooooh, meiden!

Kom ik terug van een dagje reanimeren, verbanden aanleggen, heimlich,
routeck en weet ik al wat niet meer en dan is het laatste berichtje gister
getypt!!!!!!!!! We krijgen een beetje een dipje hier!
Even bijschrijven dan!

Antoinette, ben helemaal voor dat vruchtbaarheidsdansje! Ik doe het hardst
mee!!!!Soms ben ik zo bang dat er bij ons iets mis ben, had ik al eerder
genoemd, vandaar dat ik heel hard ga springen!
Ik was ook lekker een dagje vrij ja, heb met vriendlief afgesproken dat ik
4 dagen ga werken in de week...Ik heb tot de zomervakantie 3 vaste dagen
en ik hou ook 1 dag vast voor invalwerk, maar die vrijdag blok ik gewoon, omdat ik anders teveel pijn krijg en niet aan een weekend genoeg heb om bij te komen!
Ook omdat thuis nog heel wat huishoudelijke taken wachten...nu doet m'n
vriendje meer dan de helft, maar wil hem ook niet alles alleen laten doen,
want hij moet er ook elke dag om 5.45 uit, dat hakt er ook wel in!
Kan me voorstellen dat je een beetje jaloers bent hoor! Dat heb ik ook met die 2 vriendinnen die nu allebei zwanger zijn...hoop dat ik snel mag volgen!

Mickje, wat leuk dat jullie ook digitale schoolborden krijgen! Daar kun je
zoveel mee! Ook op internet leuke filmpjes uitzoeken enz. visualiseren werkt
altijd! Ik heb ook nog 1 weekje en dan vakantie! Hebben jullie ook 2 weken?
Heerlijk he, nu maar hopen op een beetje mooi weer!
Wanneer ga jij testen???Vind het zoooo superspannend voor jullie!

Nathalie, wat knap zeg, dat je nog geen drang hebt...ook niet nu je de test
in huis hebt???Als het goed is ga je dan woensdag testen?Want dan zit je
op dag 28 toch? Ik leef zo met je mee...en met de rest natuurlijk ook!
Morgen wordt het beter weer he, dan kunnen we vast wel ff buiten zitten!

Essel, groot gelijk dat je al gaat sparen...mijn zus weet al dat we bezig zijn
en die gaf ook al aan dat als ze wat hadden wat ze niet meer konden gebruiken,
we het zo mochten hebben...lekker hoor...en m'n schoonzus precies zo!
De box krijgen we van een oom en tante van vriendlief (ze hebben zelf geen
kinderen en verwennen ons heel erg!) dus zo kom je al een aardig eind!
M'n vader maakt zelf meubels, dus die willen we ook vragen voor de kinder-
kamer...hij heeft onze huiskamermeubels ook gemaakt! Erg handig en
erg goedkoop, want hij is bedrijfsleider op een triplexfabriek, dus hij mag alles zo pakken en gebruiken, dus het kost hem niks!
Al wat gehoord op je sollicitaties???

Ik voel dus ook nog steeds van alles...gister had ik pijnscheuten onderin m'n
rug...(heb ik anders van de fibromyalgie alleen bovenin) en ik hou die krampen
in m'n buik! Ik zal wel ongesteld worden, maar kan me niet herinneren dat ik
daar voor m'n pilgebruik zoveel last van had!
Positief testen zou toch wel echt een droomsenario zijn!
Nog 6 nachtjes, dan is het zover...maar de kans dat ik dan positief test,
ook al ben ik wel zwanger, zal ook nog wel heel klein zijn, maar dan ben ik
iig niet meer zo teleurgesteld als de RD-tjes komen!

Volgens mij ga ik ons maar even naar boven halen in de lijst!
Fijne dag nog, vanavond visite, dus dat wordt hem nie!

Liefs Joepie

Goedemiddag lieve kluskippies, ik heb mijn dagje niet en weet ook niet goed wat ik hier allemaal moet typen. Wil jullie niet met mijn hersenspinsels en gedachte opzadelen. Vanmorgen hele preek gehad van mijn ouders, die niet eens voor mij bedoeld was. Ik moet praten, maar oh tis zo moeilijk, sorry ik kan ff niet meer.

Liefs Nathalie

Hey meisie...

Wat rot zeg! Je moet echt niet denken dat je ons ergens mee opzadelt hoor!
We delen de leuke dingetjes met elkaar, maar ook de minder leuke dingen!
En dat is zo fijn van dit forum, want je bent toch lekker 'anoniem' dus je
kunt in principe lekker van je af typen!
Dus mocht je de behoefte hebben...gewoon lekker doen hoor!

Hoop dat je je snel weer beter voelt!

Liefs Joepie

Idd Nathalie ik sluit me helemaal bij Joepie aan. we zijn hier toch n soort onbekend voor elkaar dus praten met niemand over de dingen die we hier neertypen/bespreken dus als het voor jou oplucht om het van je afteschrijven doe dat dan maar hoor! ik vind het ook altijd heel erg moeilijk om over mn gevoelens enzo te praten dus begrijp je denk ik wel een beetje...
Sterkte met alles!! Knuf, liefs mij en we zien je hier wel weer als jij zin hebt hoor!!

Hoi Hoi lieve meiden.

@ESSELTJE: Wat een lief kaartje meid heel erg bedamkt.
Dat doet een mens goed.

Ja meiden mijn mannetje en ik zijn het hele weekend al niet te pruimen.
Zat ik vanaaf met mijn mannetje aan tafel. en hij was ontzettend stil voor zijn doen.
Dus ik vragen wat er aan de hand was, nou jullie kennen dat vast wel bij mannen eerst zeggen er is niks.
Maar ik zag dat dat niet waar was dus verder gevraagd uiteindelijk kwam eruit dat hij het echt niet leuk vond dat het niet gelukt was
dus ik had natuurlijk erg medelijden met hem de arme ziel.
Vandaag nog naar me schoonzusje gewwest en me kleine nichtje wat is dat toch leuk zeg, zij vroeg aan mij of ik al ongi was nou nee dus
Nog steeds niet nu al bijna 10 dagen overtijd meiden.
Wel nu de laatste 2 dagen krampen in mijn onderbuik dus zij al tegen me ventje mischien komt er nu toch wat aan.
Bij de dokter ook ik uitleegen wat de klachten ware dus hij geluisterd zegt die zak ineens tegen mij"Je bent niet zwanger het is het ontpillen"
Nou zat ik daar dus zo van ja ja.
Toen mijn schoonzusje het vanmiddag hoorde ontplofte ze zowat en zei ook dat kan hij helemaal niet beoordelen zonder test of bloedtest, dus moest ik het van haar toch nog maar even in de gaten houden.

God meiden wat word je af en toe vreselijke duivel van die hormonen, zit af en toe echt te mokken tot wanzin drijvend van me mannetje die af en toe niet meer weet wat hij met me aanmoet

Nou ja meiden we houden moed en wachten de rd tjes gewoon rustig af.
Hoop dat ze snel komen en wij voor de tweede ronde kunnen gaan.

Ik hou jullie op de hoogte meiden.

Hele fijne avond meiden en voor de kluskippies van vanaaf heel veel succes en plezier

Ik zal aan jullie denken meiden

Dikke knuffel van Maureen

Dank jullie voor de lieve woorden.Jullie zijn schatten!  Ik ga denk ik maar vroeg slapen en hopen dat al deze ellende morgen wat dragelijker is. Hier zijn trouwens nog geen rode duiveltjes in zicht, maar hou jullie op de hoogte.

Maureen veel sterkte meis. Hopelijk komen de rode duiveltjes snel of dat je misschien, heel misschien over een tijd toch positief test en die botte huisarts ongelijk hard. Die onzekerheid sloopt jullie, dat kan ik me heel goed voorstellen. Sterkte meis en fijn weekend met je mannetje.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan