Kluskippies wannabe moms!!

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           17-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hey Nathalie,

voel je je inmiddels al weer wat beter?? Schroom niet om je verhaal hier van je af te typen hoor!!! Daar is het juist voor. Niet alle berichtje hoeven te gaan over zwanger worden/zijn (vind ik). En trouwens, als jij niet lekker in je vel zit, dan is de kans op een zwangerschap ook vast kleiner!
Dus lucht je hart (als je dat nog wilt) en vol goede moed gaan we met z'n allen gewoon door!!!!

Liefs, Mickje

P.S. Nog steeds geen RD bij jou? Op het NOD-lijstje stond dat ik mijn NOD op 17-4 heb, maar volgens mijn eigen berekeningen was het 19-4 (gisteren dus). Maarja, of mijn cyclus nou weer 24 dagen is, net als de eerste keer, dat valt nog maar te bezien. Afwachten dus!
(nu gaat het toch weer over zwanger worden he, hahahahahahhaha )

Hoi meiden,

Ik moet even wat kwijt. Kan nu helaas even niet op jullie reageren. Gisteravond heb ik een lichte bloeding gehad toen ik op de wc zat. In eerste instantie schrok ik echt enorm, maar omdat het maar heel weinig was en het vandaag weg is hoop ik toch dat het niets ernstigs is. Ik had last van harde ontlasting en zat dus flink te persen (sorry voor de details) en ik heb gelezen dat het daardoor kan komen. Dat hoop ik dus ook echt. Morgenochtend bel ik gelijk naar de verloskundige. Dat durf ik niet in het weekend Ik heb donderdag wel een afspraak, maar zo lang wil ik niet wachten en ik wil weten wat ik nu moet doen. Misschien dat ze voor de zekerheid dan toch een vroege (inwendige) echo doen, om te kijken of alles nog goed is.
Ik moest dit even kwijt en hoop echt dat het maar een eenmalig bloedinkje was. Gelukkig was het niet helederrood, want dat schijnt wel vaak op een miskraam te duiden. Ik ga er niet vanuit dat het een mk is hoor, daarvoor was het denk te weinig bloed, maar je blijft toch twijfelen. Ik wil het nu ook niet afwachten tot 14 mei, dan zou ik mijn eerste echo hebben, dus ik hoop dat ze het nu eerder gaan doen. Ik kan niet nog drie weken in onzekerheid leven. Ik ga vandaag mijn gedachten maar zoveel mogelijk verzetten door leuke dingen te doen. Ik zal vanavond op jullie berichtjes reageren.

Groetjes,

Bolle

Hoi Bolle

Jeetje meid, wat schrikken voor je!!!
Ik heb al wel vaker gelezen van vrouwen die heel licht bloed verloren en toch gewoon een goede zwangerschap hadden, maar ik snap dat je zekerheid wilt!
Ik hoop dat je vandaag je zinnen goed kan verzetten, en dat je zo snel mogelijk bij de VK terecht kan!!
Ik duim voor je!!!

Liefs, Mickje

Ha meiden!

Bolle, wat schrikken zeg!!!!Misschien dat het wat oud bloed is nog???Kan me
voorstellen dat je je heel erg druk maakt, maar lees met mk vaak dat er
een soort velletje uitkomt, met wat klodders zeg maar...(sorry..)en als ik dat
van jou zo lees klinkt het heel anders!
Groot gelijk dat je niet wacht en dat je gelijk aan de bel trekt! Je hoort te genieten van je zwangerschap en dat lukt niet echt als je je zo rot voelt!
Ik duim heeeeeeeeeeeel hard voor je en ik hoop dat alles helemaal goed is
met jullie kindje! Hou je ons op de hoogte!!

Mickje, wat spannend zeg! Dus je bent al wel een dag overtijd???Zal de NOD-
lijst zo wel even veranderen, dat je het op de 19e had! Ga jij ook uit van 28 dagen en dan testen als je nog niet ongesteld bent? Knap hoor meiden, petje af!

Maureen, wat zielig voor je mannetje hoor! Knap dat hij er goed over kan
praten, want dat vinden mannen best moeilijk! 't Lijkt me ook zoooo lastig
om zolang in onzekerheid te zitten, want eigenlijk zit je gewoon vast, je kunt
niks, niet door naar de volgende ronde en niet zwanger...da's echt nie leuk!
Kan me voorstellen dat je soms niet te genieten bent! Hoop voor je mannetje
dat hij er een beetje mee om kan gaan, want we zijn echt heksen soms he?
Ik duim heeeeeel hard voor meer zekerheid voor jullie!

Nathalie, meisje, hoe is het met je???Het klinkt wel erg rot hoor, als je zegt
dat je hoopt dat de ellende morgen wat dragelijker is...Kom je er een beetje
uit???Ik hoop het voor je! Ik denk aan je!

Ik heb nog steeds van allerlei klachten, gister deed ik m'n bh af en toen zag
ik ineens allemaal bultjes op m'n tepel en een ader er overheen lopen!
Vaag hoor, m'n lichaam doet zo anders sinds ik met de pil ben gestopt! Ook
de krampen zijn er nog steeds en gisteravond lag ik kokhalsend in bed!
Ik hoop stiekem zoooooooo dat ik zwanger ben, maar heb al wel zoveel
gelezen, dat ik ook dondersgoed weet dat ik het mezelf allemaal 'wijs' kan
maken...of iig m'n lichaam dan! We moeten nog 5 nachtjes! spannend!

Ik ga m'n mannetje opwachten, ben nog even bij de voetbal wezen kijken,
3-3...maar hij ging er na de 75ste minuut uit met een blessure...hij vertelde
me dat hij door had gegeven dat hij met de voetbal stopte! Hhmmm...da's
dan wel weer gezellig! Kunnen we mooi elke zondag lekker wandelen in
het bos met de hond!

Ik spreek jullie snel weer, hou me op de hoogte!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                        19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hi Kluskippies van me, hier was ik weer ff. Zit nog met van alles in mijn maag, maar dat vertel ik vanavond wel een beetje okay? Wil nu eerst ff Bolle heel veel sterkte wensen. Jeetje meis, wat schrikken. Hopelijk is alles goed met jou en de kleine en komt er geen bloed meer. Kan me voorstellen dat je niet langer wilt wachten op verloskundige en echo. Vind het al heel wat dat je het weekend uit houd. Hopelijk kun je snel terecht bij de vk, en is alles goed met de kleine. Denk aan je meis.

Mickje wel spannend dat je nu dus eigenlijk ook overtijd bent. Hier nog steeds geen rode duiveltjes meiden en ook nog geen tekenen. Mijn vriend wreef vanmorgen ff over mijn buik en dat is wel gevoelig enzo. Maar geen pijnlijke borsten of misselijk. Ik verwacht eigenlijk nog steeds de rd-tjes wel. Mijn vriend vroeg vanmorgen met een glimlach: ''Nog steeds niet ongesteld Lief?'' Heb hem maar ff uitgelegd dat dit dag 25 van mijn cyclus is en ook wel dag 28 of misschien wel langer kan worden. En dat ik denk dat er meer klusplezier voor nodig is om zwanger te worden. Zegt hij heel luchtig: ''Ach als het maar op het goede moment is'' hhaha.

Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden. Ik weet ff niet meer wat ik nog meer allemaal wou zeggen. Spreek jullie later!

Liefs Nathalie

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn NOD en ik ben nog niet ongesteld geworden.
Wel heb ik hoofdpijn en krampen, dus het zal vandaag of morgen wel gebeuren.

Maureen, wat zit jij in een nare situatie! Ik kan mij voorstellen dat je er helemaal gek van wordt!
En Bolle, wat schrikken zeg! Ik hoop voor je dat het niets is (ik denk dat het onschuldig is hoor).

doei!

Terug
Bovenaan