Kluskippies wannabe moms!!

Goedeavond meiden, ik had dit weekend eigenlijk warmer en mooier weer verwacht. Het is wel droog en met vlagen zie je zon, maar die wind maakt het nog best wel fris hier. Ik wil het liefst gewoon zonder jas naar buiten kunnen. En als het strand dichtbij zou zijn, zou ik denk ik nu ff gaan uitwaaien. Alles ff wat meer van me af zetten.

Voel me wel iets beter dan gisteren. Kreeg een preek van mijn ouders (vooral mijn moeder) over mijn vriend. Hij was niet ff naar buiten gekomen toen mijn vader bij ons in de tuin aan het werk was. En dat had mijn vader best verdriet gedaan. Kan me dat goed voorstellen. Mijn ouders doen veel voor ons. Mijn vader heeft de nodige beperkingen dus slooft zich eigenlijk uit bij ons. En toen werden door mijn moeder oude koeien uit de sloot gehaald. Deels terecht, deels onterecht. Ach het was gewoon heel goed allemaal. Dingen die me verdriet deden. Moeite met praten. Het heeft allemaal zo zijn reden. En af en toe zie ik gewoon door de bomen het bos niet meer. Ik kan heel slecht tegen ''ruzie'' krop teveel dingen op. Wat ik niet moet doen, dat weet ik ook wel. Maar dan word dit leventje me soms allemaal ff teveel. Met tegenslagen e.d.

Ben gewoon af en toe heel bang dat het hele zwangerworden voor ons niet weg is gelegd. Dat mijn cyclus heel onregelmatig zal zijn enzo. Ik denk namelijk nog steeds dat de rode duiveltjes gewoon komen. Heb ook nog geen drang om te testen ofzo. Ik zit echt in de wachtstand. Vannacht dacht ik ineens ohh ik voel wat stromen, nu is het mis, maar bleek niks te zijn. Ik lig nu lekker in bed met laptop. Heb het maar koud en voel me gewoon beetje verdrietig. Dacht kom hier ffies babbelen.

Liefs Nathalie

Hoi meiden,
Ik heb vandaag heerlijk in de tuin gezeten met een boekie, was heerlijk zonnig. En natuurlijk hard gelopen.

Nathalie: Veel sterkte, ruzie is nooit leuk. En maak je niet zo'n zorgen dat je niet zwanger wordt. We zijn maar net bezig met z'n alle. Ja ik ken dat gevoel wel hoor, maar volgens mij hebben we teveel gegoogled en forums gelezen van mensen die al wat langer bezig zijn enzo.
We gaan gewoon voor het vruchtbaarheidsdansje, met webcam's en mannetjes. Volgens mij krijg ik de mijne wel zover hihi.
@Essel: Leuk dat je al aan het sparen bent voor de kleine in spe
@Mickje, moeiljk he geen internet, wel romantische aanzoek in canada zeg. Die woonunit gaat zeker veel vruchtbare gevolgen hebben! Wanneer ik mijn ei heb lig ik waarschijnlijk in een tentje op de camping.... Dan gaan we maar heel zachtjes van bil....

@Joepie: Ook tegen jou wil ik zeggen dat we er nu nog niet van uit moeten gaan dat er iets mis is, misschien ben je al zwanger joh. Ik ken het wel, ik ben ook zo'n twijfelkont, en ik wil het eigenlijk heel graag,kan niet wachten...... Gelukkig viel het etentje erg mee. We hadden het wel alleen over haar zwangerschap (ik verwachtte ook niet anders) maar de jaloerzie bleef gelukkig achterwegen.
@Maureen: 10 dagen over tijd... Ik leef met je mee. Onzekerheid is niet leuk, of ongi of een positieve test. Begrijp de teleurstellig van je vriend, maar misschien helpt het hem om te zeggen dat je meestal niet in 1x zwanger bent. Tijd zat duss. En meer klusplezier voor hem toch.. Mijn man heeft er weer zin an.
@Bolle: Meid ik snap dat je geschrokken bent, gelukkig is licht bloedverlies heel normaal. Als het maar niet doorzet. Sterkte..

Ga lekker eten koken,
groetjes,
Antoinet

Hallo lieve meiden,

We zijn net naar onze vrienden geweest (wonen 3 huizen verderop) en zij is dus nu 14 weken zwanger! Heb haar lekker de hemd van het lijf gevraagd, maar onder- tussen wel een paar keer laten vallen dat wij er nog niet aan toe zijn...Wel even extra gezegd dat het voor mij niet zo lang meer hoeft te duren, maar dat vriendje er nog niet zo aan toe is...oooeeeh, ben nooit zo goed in liegen! Maar volgens mij namen ze het wel aan!
Heb de hele middag al krampen in m'n buik en steken in m'n onderrug, net
of ik telkens moet verzitten...Ben bang dat ik eerder ongesteld word, want een cyclus van 23 dagen kan dus ook....elke dag dat ik niet ongesteld word is er één en als ik het dan vrijdag/zaterdag word, dan ben ik iig weer wat zekerder van m'n cyclus!Maar we hopen natuurlijk dat de krampjes en steken ergens   anders van komen!

Nathalie meisje, wat vervelend voor je zeg! Ik trek me ook altijd van alles aan en helemaal als het van je ouders komt! Kan me voorstellen dat je het soms even niet meer ziet zitten hoor, want je hebt natuurlijk je beperkingen! Maar ik wil wel even zeggen dat ik vind dat je er harstikke goed mee omgaat en dat je erg positief in het leven staat! Ik heb respect voor je! En dan is het helemaal niet erg om af en toe een dipje te hebben, maar ook voor jou gaat zonnetje vast weer snel schijnen! (letterlijk en figuurlijk,hihi)

Gerdien, Daar ben je weer!!!!!!!!!!!!!!!!Wat spannend zeg, ook jouw NOD! Wist
helemaal niet dat het al zover was joh! Gaat best wel snel dat laatste tijd!
Spannend hoor, hoop heel erg dat het raak is! Ik duim voor je!

Antoinette, knap dat je niet jaloers was, al lijkt me dat heel normaal! Ik denk soms ook weleens hoor, we lezen teveel slechte verhalen! Want we beginnen nog maar net inderdaad! We doen maar lekker rustig aan!
Had het er net met m'n vriendin over dat zij ook bij iedereen hoorde dat ze vrij snel zwanger waren en dat ze ook heel erg het gevoel had van: oh, dan zal ikwel degene zijn bij wie het langer duurt...maar ze was dus ook in de 2e ronde zwanger! Dus we houden moed!

Ik ga ff spieken wat er op tv is, want vriendje hoeft de voetbal niet persee te
zien! (ajax is geen kampioen geworden, hihi)

Doeidoei en tot snel!

Liefs Joepie

Was ik weer ffies. Tja soms ben ik gewoon onzekere muts Antionette. Ik lees tegenwoordig niet zoveel meer over alles. Want dan ga ik alleen maar verkeerde dingen denken misschien. Je leest hier hele verschillende dingen. Meiden die na 1 of 2 rondes zwanger zijn, maar ook meiden die al 8 maanden tot langer dan een jaar bezig zijn. En ik weet dat bij iedereen dat verschillend is. En ooit zal het idd eens raak zijn. Maar soms twijfel ik gewoon, omdat ik best wel medisch verleden heb en nooit iets loopt zoals het zou moeten (zo voelt het soms gewoon voor mij) Maar daar in tegen sta ik ook wel positief in het leven en heb ik een houding van we zien het allemaal wel. Maar tis zo dubbel af en toe, snappie hihih.

Oh jij bultjes enzo rond je tepels. Dat is wel een verschijnsel hoor Joepie. Hhaha daar gaan we weer. Sommige vrouwen voelen helemaal niks of amper iets en blijken ook zwanger te zijn. Wachten wachten wachten, dat doen we dan maar braaf en hopen!

Liefs Nathalie

Hihihi, Nathalie, schreef net dat je positief in het leven stond!
Telepathie, we hebben een lijntje!

Ja, bultjes, steken, krampen, alles heb ik, volgens mij ben ik al 5x zwanger
geweest, hihi! ik maak mezelf denk ik helemaal gek en vriendjelief erbij, want die zegt ook als ik naar m'n buik grijp: misschien ben je wel zwanger...

Tja, maar misschien ook niet...en daar houden we het maar even op en dan
valt het alleen maar mee....maar oooooooh, wat hoop je het!

Snap wel dat je de drang tot testen nog niet hebt dan hoor, maar heb je niet
zoiets van, als ik nu test en ben zwanger, dan heb ik me voor niks zo verdrietig gevoeld! Want misschien kun je het al we zien! Maar van de andere kant, word je dan wel weer verdrietiger als het niet zo blijkt te zijn....pfppffff, wat moeilijk!

Ik hooooooooooooooop het zo voor je!

Liefs Joepie

Hahha Joepie, hoezo medelevend met het voetballen. Ik zag net idd dat PSV kampioen is geworden. En wil je vriend echt stoppen met voetballen? Is zijn blessure ernstig?

We zitten weer lekker langs elkaar heen te kletsen. Wel grappig dat we nu allemaal ff online zijn. Ik lig lekker in bed tv te kijken en met jullie te kletsen. Heb besloten vandaag niet veel meer te doen. En hopelijk vannacht beetje beter te slapen.

Maar die krampen en steken in je rug zegt toch ook wel weer iets meis. Dat had Bolle geloof ik ook. Hahah we zitten ons allemaal wel weer lekker met elkaar te vergelijken.

Als ik denk aan dat Boeffieboh van maartstoppers forum na 1x klussen in ronde 1 zwanger werd, is er voor ons ook nog wel hoop hoor meiden. We zitten nu al te piepen na een paar rondes, hihi.

Liefs Nathalie

Hahha zitten we weer na elkaar te posten. Dank je voor de woorden. Ja ik probeer zo positief mogelijk alles te zien. Ook al is het leven soms onzettend k*t!

Ik zei vanmiddag ook al tegen mijn vriend, dat ik mezelf dikker vond enzo. En mijn buik blijft de hele tijd zo vreemd voelen. Ik ben idd bang voor de teleurstelling en zeker omdat mijn gevoel zegd van dat ik nog ff moet wachten. En zolang ik de drang nog niet heb, ach vind het best zo. Woensdag is dag 28, misschien kijk ik er dan anders tegenaan, hihih. En anders als ik het niet meer hou, de test is thuis, dusss.

Liefs Nathalie

Hihi, ja leuk is dat! Lekker kletsen, maar dan door elkaar heen, net iets
vragen en dan in jouw verhaaltje al het antwoord vinden, hihi!

Groot gelijk dat je lekker niks gaat doen vanavond! Af en toe lekker je rust
pakken he! Dat moet ook gebeuren!

Ach, ik weet dat alles wat ik voel  kan betekenen dat ik zwanger ben  is,
maar het voelt zo erg hetzelfde als het ongesteld worden, alleen de rugpijn
had ik niet...

Ga nu even naar beneden, heb jammer genoeg geen mooie laptop die ik
op m'n schoot kan zetten! Kom nog wel een keertje spieken vanavond!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan