Kluskippies wannabe moms!!

Haha, alweer, dan nog maar even typen!

Knap hoor, dat je de drang niet hebt en dan ook lekker zo laten, maar omdat
je je al een paar dagen zo vreemd voelt en nu jezelf ook dikker vindt...je weet maar nooit! We wachten vol spanning af!

Nog even over de voetbal, hij had vandaag een blessure, maar hij had al
eerder gezegd dat hij er waarschijnlijk vanaf ging...hij zit in een team met
voetballers die niet echt allemaal even goed kunnen voetballen en hij ergert
zich de laatste tijd alleen maar en dat betekent dat hij er geen lol meer
aan heeft...hij kan wel naar het 2e ofzo (zit nu in het 3e) maar hij wil niet
trainen en dan moet je 2x in de week trainen...tja, dan is het kiezen of
delen...dus vandaar!

Hij heeft verder de laatste tijd heel erg dat als Ajax niet gewonnen heeft
hij voetbal niet hoeft te zien en als Ajax wint, dan alleen even die wedstrijd
en dan mag ik er wat anders opzetten...best fijn hoor, vind voetbal niet
zo leuk!

Nu ga ik echt naar beneden!

Nog 3 nachtjes! En dan ga je testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel

Hahah gaat lekker met ons. Heb je altijd zoveel kwaaltjes als je ongi begint te worden dan? Ikke eigenlijk niet. Meestal heel even een beetje buikpijn en dan komen de rd-tjes al. Maar dat is dan vaak ff 1 steek in mijn buik. Daarom vind ik het zo vreemd dat ik het nu al een week heb. En deze week een dag de hele dag buikpijn gehad. En tja dan hoop je stiekum wel. Maar dan denk ik weer van ohh we hebben te weinig geklust dus kan haast niet. Kortom maar gewoon afwachten, hihih.

Fijne avond, ik ga ook ff tv kijken, kom later wel terug.

Liefs Nathalie

Hey hallo,

Ben hier al een keertje geweest en sindsdien volg ik al jullie verhalen, maar schrijf zelf niks. Ik ben nu voor de tweede keer bezig om zwanger te worden van ons tweede kindje. Mijn NOD is op 8 mei, dus zit in mijn vruchtbare week! Heb de vorige keer veel zwangerschapskenmerken gehad, maar werd netjes op tijd ongesteld, helaas. Dit keer laat ik het wat meer los, maar het praten met 'lotgenoten' is misschien wel heel fijn, want naast mijn man weet niemand er natuurlijk van! Ik verheug me erg op het zwanger raken, wel weer spannend hoor. Heb nu een week lang een gevoelige baarmoeder. Vind ik wel vervelend, maar zal wel met het stoppen met de pil (in februari) te maken hebben. Wordt niet erger, maar wordt er toch een beetje onzeker van, of alles wel goed zit. Ga morgen ff dokter bellen, gewoon om verhaal kwijt te kunnen. Het zal allemaal wel goed zijn en donderdag eisprong als het goed is. Ik vind het leuk om al jullie verhalen te lezen, het is zo herkenbaar. Veel succes allemaal, mag ik misschien ook op het NOD-lijstje?

Groetjes Jolie

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                        19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Kon het ook zelf doen natuurlijk, dus heb mezelf erbij gezet. Zal actief blijven kletsen!

Jolie

Tuurlijk mag je gezellig in ons NOD lijstje Jolie. Hoe ging je eerste zwangerschap? Wat voor kwaaltjes had je toen? Heel veel klusplezier deze wee. Doe onze naam eer aan hè, je bent immers nu 1 van de kluskippies, hihih

Liefs Nathalie

Hahaha die is goed Nathalie...klussen... ik ga het doen hoor vanavond denk ik... mn vruchtbaarste dag...hihi
Succes allemaal! knuf mij en welkom aan  de nieuwelingen! gezellig!

Wij hebben vanmiddag nog ff lekker spontaan geklust dus ik heb onze naam weer in eer gehouden hoor

Terug
Bovenaan