Kluskippies wannabe moms!!

Hoi Nathalie,

Ja het klussen is begonnen!!! Bij de eerste hebben we het vrij vaak gedaan en toen was het geloof het of niet in 1x raak!!!! Tja, dus het was even slikken toen ik deze maand ongesteld werd na de eerste ronde, want dat had ik nog nooit meegemaakt. Maar goed ik mag natuurlijk niet zeuren, zit pas in mijn 2de ronde. Ben nu wel wat relaxter eronder.
De eerste kwaaltjes die ik had toen ik net zwanger was en het nog niet wist waren eigenlijk maar twee dingen: bobbeltjes rond mijn tepels en een verstoorde stoelgang. Ben ook bijna niet misselijk geweest in de zwangerschap, alleen kookluchtjes kon ik niet zo goed hebben. Ik heb een voorbeeldige zwangerschap gehad, weinig vervelende dingen. Op het laatst veel maagzuur een een zeer pijnlijk stuitje. Heb nu een heerlijk zoontje van bijna 2 jaar.
Dus ik heb er weer veel zin in. Meiden, er valt echt geen peil op te trekken op al die verschijnselen. Dat maakt het juist zo spannend he? Ik leef erg met jullie mee, want bij de eerste is het al helemaal zo spannend, je weet immers niet hoe het voelt? Ik hoop dat we snel zwanger raken. Nathalie, voor jou is het heel spannend heb ik gezien, nog even deze paar dagen doorkomen en dan....Tot snel!

De spontane klusacties, volgens mij word je daar zwanger van! Lekker
ongedwongen en gewoon omdat je er zin in hebt, niet omdat het 'moet!'

Jolie, welkom hier, natuurlijk mag je op ons lijstje, leuk dat je blijft
kletsen!

Nathalie, er hoeft maar één keer nodig te zijn om zwanger te worden! Mijn
zus en haar man hadden het één keer gedaan en toen kwamen ze
erachter dat het niet zo goed uitkwam met de uitgerekende datum (vlak bij
die van haar 2e dochter) toen had ze gezegd, laten we maar rustig aan
doen, en dan de volgende rond ervoor gaan, maar het was al te laat!hihi!
Dus het kan alle kanten op!

Ik kan me niet herinneren dat ik zulke krampen heb gehad...ga er maar vanuit, dat ik ongesteld word binnen nu en 2 dagen! Dan heb ik een cyclus van 24/25 dagen...best kort, maar beter dat dan zo'n lange!
We zien het allemaal wel!

Ga nu dan maar lekker naar m'n bedje...heb de elektrische deken lekker aan
gezet, zo nog even voetbalvrouwen kijken dan lekker slapen...
En hopen dat de krampjes morgen wat minder zijn!

Tot snel!

Liefs Joepie

Hihi, nog even over dat pijnlijke stuitje...m'n vriendin vertelde dat toevallig
vanmiddag...we zaten allebei zo raar te kijken van...euh, hoort dat bij de
zwangerschap (ze is 14 weken) maar ja dus!
Kan haar moeilijk vertellen dat ik dat hier heb gelezen, want ze weet niet
dat we bezig zijn!!!!

Liefs Joepie

Hahha ja Joepie dan val je door de mand. Gelukkig heb ik het inmiddels wat wamer. Lekker onder dekbedje met dikke trui van mijn vriend aan. Gisteren had ik ook elect. deken aan hoor, kon maar niet warm worden. Sinds vandaag kan ik ook lekker in bed tv kijken, heerlijk! Ff wat rustiger aan doen, mijn lichaam ff wat meer rust geven.

Hahha ja mijn vriend zei ook, er is maar 1x voor nodig op het juiste moment, maar ja wat is dan het juist moment hè. We gaan gewoon lekker genieten en afwachten hoe het de komende dagen zal gaan.

Weltrusten voor strakkies Joepie en de rest van de meiden, misschien tot strakkies!

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden.

Bedankt voor jullie steun.
Ja het is om gek van te worden.
Nog niet ongie dus ook niet door kunnen naar de volgende ronde.
Erg frusterend.
Ga zo lekker voetbalvrouwen kijken met me mannetje.
Even verstand op nul.

Spreek jullie gauw weer.

Dikke kus   Maureen

Jeetje Maureen echt frusterend zeg. Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid meis. En Mamoetje ook. Ben trouwens wel benieuwd hoe het met Britt is. Nog ff en het lijstje van overtijd is nog langer dan NOD lijstje of dalijk zitten we met zijn alleen in wachtstand. Nou ik vind dat Bolle haar kleine wel een vriendje of vriendinnetje erbij kan gebruiken. Die kleine zal ook wel denken, saai hier zeg, hihih.

Liefs Nathalie

Hallo, Hallo allemaal. Bij mij op het werk lag het internet er weer eens uit dus ik lig heeeel ver achter. Dat wordt weer een hoop leeswerk. Maar mijn vriend is spiederman aan t kijken en daar vind ik toch niet zo veel aan, dus dat is niet zo erg.

@Dotje, goed idee zeg, allemaal een dansje doen. Misschien dat dat helpt, want dat schiet niet echt op hier.
@Nathalie, spannend hoor dat je nog niet gaat testen, ik weet toch niet of ik t zo lang zou volhouden. Maar als je je cyclus nog niet zeker weet dan is t misschien wel t beste. He, meid lees net dat je je een beetje verdrietig voelt. Ruzies zijn natuurlijk nooit leuk, maar hopelijk weet over een tijdje waarschijnlijk niemand meer waar de ruzie over ging. Hoop dat je je al wat beter voelt inmiddels.
@Essel, wij hebben de klusperiode ook al afgesloten (niet dat we   t niet meer doen ofzo) Maar mijn ei heb ik denk ik wel gehad. We hebben alleen deze periode niet echt geklust. Mijn vriend moest heel veel overwerken en na zijn werk de metselaars helpen. Dus die was iedere avond uitgeput! Wel hebben we de avond voor mijn ei nog geklust, maar dat is denk ik de enige keer in mijn vruchtbare periode. Dus denk niet dat t er voor ons inzit deze ronde.
Puppie cursus is leuk he, heb ik ook gedaan met onze hond en die vond het helemaal geweldig, vooral om met alle andere honden te spelen.
@mickje, leuk trouwen, kindjes, mooi huisje. Hopelijk lukt je dat allemaal dit jaar nog, zou wel geweldig zijn he. Lijkt mij ook het leukst om gewoon te trouwen met familie en vrienden en niet al die heisa eromheen.
Wordt bij jou ook spannend zeg, je kunt evengoed zwanger zijn ook al heb je geen kwaaltjes, ze zeggen dat sommige vrouwen er niks van merken dat ze zwanger zijn.
@Maureen, wat lief van je mannetje dat hij zo meeleeft. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt of je nu zwanger bent of niet want die onzekerheid dat is ook niks.
@Bolle, dat van bloeden als je 'harde ontlasting' hebt, daar heb ik vaker last van. Dus het zou wel kunnen zijn dat je dat hebt gehad. Maar ik zou het gewoon voor de zekerheid door de dokter na laten kijken zodat je zelf er wat geruster op bent. Veel sterkte, laat ons wat weten als je bij de dokter bent geweest he.
@Joepie, ons lichaam kan ons inderdaad vaak voor de gek houden, maar jij hebt zoveel kwaaltjes, maar hopen dat je dan zwanger bent he!! zal voor je duimen. @Antoinette, wat een lekker weer was het vandaag!! Gelukkig heb ik morgen ook nog vrij want moesten vandaag weer naar verplichte verjaardag op een flat (dus geen tuin) dat was wel jammer.
@Jolie, welkom en klets maar lekker mee, groot gelijk dat je de dokter belt. Dan weet hij misschien wel wat t is.

Bij mij gaat alles zijn gangetje, heb mijn klusperiode gehad en heb geen gekke dingen. Alleen veel afscheiding.
Nou meiden ik ga maar weer even tv kijken. Tot morgen!! Want dan heb ik nog weekend.

......POEH

Gezellig met zijn allen voor de tv, hihih
Zelfs bij voetbalvrouwen hebben ze het over zwanger. Ik kijk dat anders nooit. Vergeet altijd dat het erop is en soms denk ik achh heb toch al zoveel gemist, hihih. En zoveel tijd kijk ik eigenlijk niet. Maar soms is het heerlijk om gewoon ff lekker op de bank te hangen, soap of serie kijken, verstand op 0 en gewoon genieten.

Gezellig dat je ff kwam kletsen Poeh. Lekker morgen nog een dagje vrij! Jammer dat je vandaag op een flatje zat verplicht. Hier konden we niet buiten zitten. Ten eerste omdat onze tuinset hier niet is en die is trouwens meer stuk dan heel, is de hele oude van mijn ouders. Dus dalijk met onze nieuwe tuin, staat dat ook op het verlanglijstje. En ten tweede, omdat we hier niet echt in privacy kunnen zitten, maar daar komt binnenkort verandering in. Dus laat die zon maar komen! En ten derde omdat hier in Drenthe best nog wel waaide. I need Sun!

Morgen ochtend paar uurtjes werken en dan zien we wel hoe de dag verder gaat. Ohh ja en eind van de middag nog intake voor revalidatietherapie. Dus tot morgen in elk geval!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan