Hey allemaal,
Weer even geleden dat ik gereageerd heb op iedereen, maar lees altijd wel de berichtjes hoor.. Meer door de drukte dat ik niet de tijd ervoor neem om er even echt voor te gaan zitten. ... Maar zal de schade nu even weer inhalen...
@ Maureen, wat balen meid dat de rd toch zijn gekomen na zoveel dagen overtijd! Ik kan me goed voorstellen dat je er ergens ook wel blij mee bent dat de onzekerheid nu weg is en je verder kunt voor de volgende ronde.. Zoveel dagen overtijd lijkt mij zenuwslopend!
Hoop dat het de volgende ronde raak zal zijn voor je!
@ Bolle, wat een onzekerheid in verband met je lichte bloedverlies. Om me heen hoor ik wel dat het heel normaal is om een klein beetje bloedverlies te hebben tijdens je zwangerschap, maar kan me heel goed voorstellen dat het toch echt schrikken is..Ik hoop dat je huisarts of gyn. je snel gerust kan stellen!. Sterkte meid!
@ Nathalie, wat lastig he ruzie met je ouders en zeker als ze er ergens ook nog wel gelijk in hebben. Ik sluit me helemaal bij de anderen aan dat als je iets kwijt wilt je het altijd hier op het forum kan schrijven hoor... Dan kunnen we jou ook een hart onder de riem steken en een knuffel geven zoals jij altijd bij iedereen hier doet...
Wat knap dat je kunt wachten met testen, spannend zeg..! Helemaal met toch dat rare gevoel in je buik... Hoop zo voor je dat als je gaat testen (woensdag toch) dat je de gelukkigste meid van de wereld zal zijn...
@joepie, ben het helemaal met je eens dat we waarschijnlijk eerder zwanger worden van spontane klusacties, maar denk dat er tijdens onze eisprong weinig spontaans meer is.. Elke kans is er weer een...
Hoe is het verder met jouw krampjes en steken? Hoop dat het de voortekenen zijn van een zwangerschap..!!!!
@ mamoetje, hoe is het bij jou? weet je al meer? spannend, spannend, spannend!!! Hoop dat je ons goed nieuws kan vertellen en je je ook onder de zwangere

kan voegen...
@ Antoinette, ik kan me heel goed voorstellen dat je toch wel ergens stiekum jaloers bent hoor. Ik herken dat zelf ook... Niet dat je het die ander niet gunt, maar we willen het zelf ook zo graag! Gelukkig kunnen we dat hier onder elkaar wel kwijt... Heerlijk he zo'n forum ..
@ Gerdien,Britt en Mickje, Spannend, spannend, spannend. Zal voor jullie ....
@ Esseltje, heb je al iets van je sollicitaties gehoord? Wat voor baan zoek je eigenlijk?
@ Dotje, ik zag dat we dezelfde dag ons nod hebben. Ons "klusperiode" zit er weer op en nu maar afwachten...
Pfff zo wat een verhaal... Hoe doen jullie het eigenlijk om alles van iedereen te onthouden? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben ..
Gisteren belde mn beste vriendin mij op om te vragen of ik ook thuis was want ze wou even langskomen om "iets te vertellen". Wist gelijk dat ze zwanger was! Hebben het er samen natuurlijk vaak over omdat we het allebei graag willen, alleen is zij al in oktober gestopt met de pil... Gisteren voelde ik me wel een beetje jaloers, maar dat gevoel is nu gelukkig weer weg en ben ik alleen maar heel blij voor haar. Zou super zijn als we straks samen met onze dikke buiken op de bank kunnen hangen .
Een andere vriendin van mij is ook zwanger, een dikke maand nu. Maar het was niet zo gepland... Dat vind ik wel lastig. Wij willen het allemaal heel erg graag en dan zijn er anderen die dan zo reageren... Maar goed, onze tijd komt ook wel...
Nou ik ga maar eens aan mn administratie beginnen...
Fijne dag voor iedereen!!
Liefs Elmoo