Kluskippies wannabe moms!!

Mickje, las ik ergens dat jou vriend al dochtertje heeft? Leuk zeg. Hoe oud is ze?

Goeiemorgen Meiden.

Ja het is werg vroeg vandaag maar kon niet meer slapen, zag dat het buiten mooi weer was dus dacht er gelijk uit met mijn mannetje.
Ik niets vermoedend naar het toiliet wat denken julie ja ja na lang wachten ONGIE!!!!!
Klinkt raar maar ben eigemlij heel blij en me mannetje ook kunnen we op naar de volgende ronde.
Idd dus niet zwanger dat is wel klote natuurlijk maar hoef nu niet meer in onzekerheid te zitten.
Ben dus in totaal 10 dagen overtijd geweest.
Ja zelfs in voetbalvrouwen hebben ze het over zwanger zijn ja, maar heb het wel van me afgezet want anders duurt het mischien wel extra lang.

Nou meiden mischien vandaag paar uurtjes werken, werki nu in de thuiszorg via tempoteam heel leuk alleen nadeel is dat je nooit weet wannneer ze werk hebben.
dus we wachten het gewoon af.

Meiden ik wens jullie een hele fijne dag en geniet van het mooie weer.
Spreek jullie snel weer.

Dikke knuffel van Maureen

Hi Lieve kluskippies!

Oh wat fijn Maureen dat jullie nu eindelijk weten waar jullie aan toe zijn. Op naar de volgende ronde meis! Klinkt allemaal beetje dubbel want liever hebben we natuurlijk geen rd-tjes maar, maar kan me voorstellen dat je hier gewoon blij van word, want nu weet je na zoveel negatieve testen teministe het antwoord.Ik wens jullie een vruchtbare ronde en veel klusplezier!

Meiden ik durf het haast niet te zeggen. Ik heb er een kwaaltje bij. Werd vanmorgen misselijk wakker. Nu hou ik mezelf voor dat dat komt omdat ik misschien beetje honger heb (iets wat ik amper heb 's morgens maar okay, hihih) Zit dus nu aan een broodje, maar die gaat er niet heel makkelijk in. Ohh wat baal ik van mijn lichaam als blijkt dat ie me dalijk voor de gek houd. Moet toegeven dat ik nu wel beetje de neiging krijg om te testen. Maar ik wil wachten tot woensdag, want wil gewoon niet die teleurstelling.

Ik ga nu paar uurtjes werken, hou jullie op de hoogte. Fijne dag vandaag, want ook hier schijnt al heerlijk het zonnetje!

Liefs Nathalie

hoi hoi,

@NATHALIE: Dank je wel meis.

Ja we willen idd geen rdtjes nee  maar hier werden me mannetje en ik ook helemaal gek van.
# testen gedaan alledrie NEGATIEF  daar word je niet vrolijk van hoor.
Maar nu op naar de volgende ronde ja echt heel erg zin in.
Me moppie was ook heel blij dat ik ongie was geworden stond zowat te juichen ha ha
Maar spannend meid voor je ik zal duimen voor je

Leuk he meiden dat we allemaal zo betrokken bij elkaar zijn , ik heb het al eerder gezegd het voelt alsof jullie vriendinnen van me zijn of famillie.
We houden alles van elkaar bij en leven echt met elkaar mee dat doet me goed.
Het is ook een superleuk forum en ben lij dat ik er lid van ben geworden.

Nou we gaan vandaag ondanks de rdtjes lekker van de zon genieten, eindelijk want van die wind en kou worden we ook niet vrolijk.

Meiden nogmaals fine dag en tot snel.

Dikke knuf van Maureen

Hey allemaal,

Weer even geleden dat ik gereageerd heb op iedereen, maar lees altijd wel de berichtjes hoor.. Meer door de drukte dat ik niet de tijd ervoor neem om er even echt voor te gaan zitten. ... Maar zal de schade nu even weer inhalen...

@ Maureen, wat balen meid dat de rd toch zijn gekomen na zoveel dagen overtijd! Ik kan me goed voorstellen dat je er ergens ook wel blij mee bent dat de onzekerheid nu weg is en je verder kunt voor de volgende ronde.. Zoveel dagen overtijd lijkt mij zenuwslopend!
Hoop dat het de volgende ronde raak zal zijn voor je!
@ Bolle, wat een onzekerheid in verband met je lichte bloedverlies.   Om me heen hoor ik wel dat het heel normaal is om een klein beetje bloedverlies te hebben tijdens je zwangerschap, maar kan me heel goed voorstellen dat het toch echt schrikken is..Ik hoop dat je huisarts of gyn. je snel gerust kan stellen!. Sterkte meid!
@ Nathalie, wat lastig he ruzie met je ouders en zeker als ze er ergens ook nog wel gelijk in hebben. Ik sluit me helemaal bij de anderen aan dat als je iets kwijt wilt je het altijd hier op het forum kan schrijven hoor... Dan kunnen we jou ook een hart onder de riem steken en een knuffel geven zoals jij altijd bij iedereen hier doet...
Wat knap dat je kunt wachten met testen, spannend zeg..! Helemaal met toch dat rare gevoel in je buik... Hoop zo voor je dat als je gaat testen (woensdag toch) dat je de gelukkigste meid van de wereld zal zijn...
@joepie, ben het helemaal met je eens dat we waarschijnlijk eerder zwanger worden van spontane klusacties, maar denk dat er tijdens onze eisprong weinig spontaans meer is..  Elke kans is er weer een...
Hoe is het verder met jouw krampjes en steken? Hoop dat het de voortekenen zijn van een zwangerschap..!!!!
@ mamoetje, hoe is het bij jou? weet je al meer? spannend, spannend, spannend!!! Hoop dat je ons goed nieuws kan vertellen en je je ook onder de zwangere(n) kan voegen...
@ Antoinette, ik kan me heel goed voorstellen dat je toch wel ergens stiekum jaloers bent hoor. Ik herken dat zelf ook... Niet dat je het die ander niet gunt, maar we willen het zelf ook zo graag! Gelukkig kunnen we dat hier onder elkaar wel kwijt... Heerlijk he zo'n forum ..
@ Gerdien,Britt en Mickje, Spannend, spannend, spannend. Zal voor jullie ....
@ Esseltje, heb je al iets van je sollicitaties gehoord? Wat voor baan zoek je eigenlijk?
@ Dotje, ik zag dat we dezelfde dag ons nod hebben. Ons "klusperiode" zit er weer op en nu maar afwachten...

Pfff zo wat een verhaal... Hoe doen jullie het eigenlijk om alles van iedereen te onthouden? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben ..

Gisteren belde mn beste vriendin mij op om te vragen of ik ook thuis was want ze wou even langskomen om "iets te vertellen". Wist gelijk dat ze zwanger was! Hebben het er samen natuurlijk vaak over omdat we het allebei graag willen, alleen is zij al in oktober gestopt met de pil... Gisteren voelde ik me wel een beetje jaloers, maar dat gevoel is nu gelukkig weer weg en ben ik alleen maar heel blij voor haar. Zou super zijn als we straks samen met onze dikke buiken op de bank kunnen hangen .
Een andere vriendin van mij is ook zwanger, een dikke maand nu. Maar het was niet zo gepland... Dat vind ik wel lastig. Wij willen het allemaal heel erg graag en dan zijn er anderen die dan zo reageren... Maar goed, onze tijd komt ook wel...

Nou ik ga maar eens aan mn administratie beginnen...

Fijne dag voor iedereen!!

Liefs Elmoo

Goede morgen allemaal,

Er is hier in het weekend aardig wat geschreven. Kon even niet reageren want ik heb zaterdag gewerkt en toen ik thuis kwam voelde ik me ontzettend raar/weird/ziek ik weet niet echt hoe ik me voelde maar het voelde niet goed. Dus lag ik eerst een poosje op de bank tegen mijn vriend aan en ben toen maar vroeg op bed gegaan. Was net trouwens super duizelig dat heb ik echt nooit, weird.  En gistermiddag moesten wij oppassen op de dochters van vrienden van ons. Een meisje van 2,5 jaar en eentje van een half jaar. Was echt heel gezellig. We waren daar en ik wou daar niet achter de pc gaan zitten en hier op kijken. Maar heb ik eigenlijk ook geen tijd voor gehad want toen die beide meiden op bed lagen.  was ik best al wel moe.  En toen ik net 20 min op de bank zaten kwamen onze vrienden al weer thuis. Natuurlijk nog ff gezellig gekletst en we moesten perse de voornamen boekjes meenemen. Ze weten dat we bezig zijn dus nu kunnen we weer namen gaan kijken.  Maar eigenlijk ben ik er al wel uit en mijn vriend vind die namen ook nog eens super mooi. Beter kan niet toch.  

Ik dacht ff iets schrijven maar er staat al heel  wat voordat ik ook maar op 1 van jullie heb gereageerd.    
Bolle das idd schrikken, ik hoop dat het niks is en ik zou op naar de VK gaan om het zeker te weten.
Nathalie wat vervelend dat je je zo down voelde ik hoop dat je je snel weer beter voelt zodat we met z'n allen dat dansje kunnen doen met mannen erbij. Wij hebben alleen geen webcam sorry. Ik ben ook gestopt met allerlei dingen te lezen op internet over zwanger worden/zijn wordt ik ook alleen maar onzeker van ga alleen maar genieten van het klussen en verder zien we het wel. Hoop alleen dat dat lukt natuurlijk. Ok nu ook misselijkheid er bij wordt wel spannend bij jou zeg. Hopenlijk krijgen we deze week positief nieuws.
joepie spannend met al die klachten van je het is nu nog maar 4 nachtjes dus het gaat alweer sneller.
jolie welkom gezellig dat je nu ook meekletst.
Maureen fijn voor je dat je nu eindelijk weet waar je aan toe bent. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Het is natuurlijk dubbel maar zoals je zelf al zei liever de rd's dat heel lang in onzekerheid met steeds een negatieve test. Nu kunnen jullie verder met het klussen.

Ik ga mijn vriend maar eens wakker maken. We zouden de afwas nog doen voor dat hij naar zijn werk gaat en hij moet om 11 uur naar amsterdam. Hij zal niet blij met me zijn hihi.  

Tot later,

Dag lieverds van me!

Het wordt nu toch wel heel erg spannend en 'vrolijk' hier!
Ik zou weleens een webcam voor me willen hebben staan die om de
seconde een foto maakt! Wat een mimiek dan zeg! We leven zo
erg met elkaar mee, dan ik helemaal met open mond lees dat
Maureen eindelijk ongesteld is, zo van: pfffffff, eindelijk duidelijkheid,
wat fijn! En dat Nathalie wat misselijk is, staat m'n mond op een grote
glimlach!!!Oe, misschien toch wel zwanger...en als poeh zegt dat ik
toch wel heeel veel kwaaltjes heb, denk ik...jaaaaa, zou het misschien
dan toch enz enz....Grappig hoor!

Maar goed, nu even serieus!

Maureen, ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat de rd-tjes
gearriveerd zijn! 3 negatieve testen lijken me ook helemaal niet leuk!
Weet je al wat dan je nieuwe NOD wordt??Je moet het gemiddelde
nemen van je 2 cyclussen...volgens mij doen ze dat zo....
Dan kun je ook weer op het lijstje! Volgende keer zorgen we er gewoon
voor dat je overtijd bent, maar nu omdat je zwanger bent, hihi!
(hoop dat we een beetje kunnen helpen met morale steun!)

Nathalieeeeeeeeeeeee....wow, je weet goed hoe je jezelf en ons
in spanning moet houden zeg! Het zou me niks verbazen als je zwanger
zou zijn hoor! Je voelt je al zo raar in je buik, hebt het gevoel dat je dikker
bent geworden, komt ook aan, je bent misselijk! Wat moet een mens
nog meer voelen om zwanger te zijn???
Heeeeeeeeeeeel spannend hoor! Zou je niet voor onze gemoedsrust
(lees: nieuwsgierigheid,hihi) morgen vast een testje wagen!!!

Poeh, veel afscheiding had ik dus ook...vreemd doet ons lichaam toch
he! Je hebt vandaag ook lekker nog een dagje vrij toch! Het zonnetje
breekt er hier in overijssel aardig door, dus misschien kan ik straks nog
even buiten zitten! Hoe is het daar bij jullie???

Hey Elmoo, leuk dat je er weer bent! Ik kan me goed voorstellen hoor,
dat je je zo voelt ten opzichte van die vriendin...zijn ze er wel blij
mee dan???Ik heb dus ook 2 vriendinnen die zwanger zijn en ik ben
stiekem ook wel een tikje jaloers...helemaal omdat wij ook al bezig
waren toen ze het vertelde en toen dacht ik...hhhmmm...weg verrassing..
natuurlijk blijft het dat wel, maar het is toch anders of je de eerste bent
die het vertelt of de derde...
Ik open altijd nog een pagina en dan lees ik alles terug en type ik weer..
kan het anders ook echt niet onthouden...sommige typen het ook
in word en dan knippen en plakken!!!

Nu nog even een egoïstisch praatje lekker over mezelf! De krampen zijn
er nog steeds, dus liep vanmorgen al snel naar de wc om te kijken of
ik dan niet ongesteld was geworden...niks dus...en toen voelde ik wat
en ging ik weer kijken...weer niks...en toen voelde ik weer wat....ppfffff
word gek van mezelf, maar het lijkt er zo op dat ik eerder ongesteld
word! Elke dag is er één, want zo'n korte cyclus lijkt me ook niks...
Lag net in bed lekker te fantaseren dat als ik een test zou doen als
vriendje er niet bij was, donderdag dan ofzo, en ik had al zoveel hcg-
hormoon dat hij al positief aangaf...dat ik dan een speentje zou kopen
met papa is de beste/liefste en die dan in laten pakken met de test erbij
in...en dan die avond geven als hij terug kwam!!!zucht...droom...zwijmel...

Maar toen bedacht ik me dat ik donderdagmiddag naar m'n ouders ga,
omdat die vrijdag voor 8 dagen naar china gaan...en ik ben meestal zo'n
open boek en een flapuit dat ik bang  ben dat m'n moeder het dan eerder
zou weten dan m'n vriendje...en dat vind ik nie leuk...en ik weet zeker
m'n vriendje ook nie!

Maar goed, genoeg gefantasseerd! Back to earth! We zien wel hoe het
allemaal loopt! Ik spring even onder de douche, maak een rondje met
de hond en dan kom ik vast nog wel even weer spieken voordat ik om
half 1 naar m'n werk vertrek!

doeidoei!

Liefs Joepie

Oh maureen, toch fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Lijkt me echt zo zwaar om 3 keer negatief te testen en zo lang over tijd te zijn! Ik hoop dat je snel weet hoe je cyclus is en dat je maar snel zwanger mag worden!
Nathalie, wat spannend he om af te wachten tot je kan testen! Knap dat je het tot woensdag vol kan houden. Ik hoop dat ie positief is en zal voor je duimen!
En Joepie, het klinkt wel alsof je zwanger bent! Al die kwaaltjes zijn toch wel tekenen! Maar goed, eerst maar eens testen! Wanneer ging je nu testen? Je zal het vast wel gezegd hebben, maar ik ben nogal warrig sinds ik geen baan meer heb en zwanger ben
Ik hoop dat we deze week eindelijk weer eens goed nieuws zullen hebben!
Welkom Jolie, klets maar lekker mee hier. Zoals je vast hebt gezien ben ik tot nu toe de enige zwangere hier en ik hoop voor jullie allemaal en ook voor mij dat er snel nieuwe zwangere bij komen! Het kan heel snel gaan, dus er is veel hoop!
Ik weet dat er nog veel meer meiden wat hebben geschreven, maar ik weet even niet meer wat, dus kan nu helaas niet reageren. Niet persoonlijk bedoeld hoor meiden!

Ik heb na zaterdagavond geen bloeding meer gehad. Ik heb net de vk gebeld. Na een beetje uitgelegd te hebben wat en hoeveel het was, denkt zij dat het onschuldig is. Omdat ik donderdag al een afspraak heb vroeg ze of ik het erg vond om tot dan te wachten. Alleen als ik erge krampen krijg of weer bloed verlies moet ik weer contact opnemen en direct langs komen. Maar tot nu toe gaat het goed, dus ik ga er maar vanuit dat het nu nog allemaal in orde is. Ze vroeg of ik nu ook krampen had, net alsof ik ongesteld zou worden, maar die heb ik al sinds het begin van de zwangerschap, dus daar kunnen we ook niets mee. Ik had gehoopt dat we voor de zekerheid toch een vroege echo zouden krijgen, maar dat gaat niet door. Dus zal toch tot 14 mei af moeten wachten. Ohhh en dat is voor mijn gevoel nog zo ver weg. Ik heb het idee dat ik al maanden zwanger ben! hihi, maar ik zit deze week pas op 8 weken. Ik kan niet wachten tot we het iedereen kunnen vertellen! Volgend weekend gaan we het onze ouders vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren. Vooral mijn schoonouders, want voor hen is het het eerste kleinkind!
Nou genoeg weer over mij.
Klusse iedereen en voor de meiden o de wachtbank, drie dikke

Terug
Bovenaan