Kluskippies wannabe moms!!

Lieve meiden.....!!!

Ik heb gelukkig afgelopen zaterdag 4 kaartjes weten te bemachtigen van Defqon 1 Almere strand... JJJJJIIIIIIIPPPPPPIIIEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu eerst ga ik alles ff bijlezen hoe jullie het weekend hebben ervaren... Ik had natuurlijk al gezien dat er veel op het bankje zitten en overtijd zijn, maar ik zie nog geen dames toevoegd bij de zwangere onder ons.... voor jullie dames speciaal wat extra ************ ************ GLITTERS *************** ******

mogen ze jullie geluk brengen...

Eerst ff alles lezen.

@ Bolle:

Meid, ik kan me goed voorstellen dat je flink bent geschrokken, maar mijn vriendin heeft dat ook gehad en zij is nu 18 weken ongeveer, en zij heeft al een klein buikje... Ook die harde ontlasting is heel normaal, is een van de zwangerschapskwalen.. Dus maak je maar niet te druk, en net wat Joepie zegt een MK is echt een klodder bloed en weefsel.. Lieve Bolle maak je maar niet te druk... en geniet maar lkkr van je zwangerschap. Ik hoop dat je hier wat aan hebt om je zorgen wat weg te nemen. Hebben jullie het al aan de buitenwereld verteld dat jullie in blijde verwachting zijn???

@ Joepie:

Dus ik ben niet de enige die al sparende is voor de kleine... haha... Mijn oude babykamer heb ik nog. En ook die heeft mijn papa gemaakt, deze staat op zolder en zodra het zover is, ga ik alles schuren en schilderen... Nu al zin in, af en toe loop ik op zolder en dan sta ik bij mijn babybedje weg te dromen, lachu he... echt erg. Maar ik merkte aan mezelf dat nu wel alles weer een beetje tot rust komt. Ik ben er minder mee bezig en pak nu weer een beetje het normale leven op, want dat gaat ook gewoon door. Je kunt niet 24x7 bezig zijn met zwanger worden... En het doet me ook goed, en de tijd gaat daardoor ook veel sneller. Gisteren was ik naar het toilet geweest en ontdekte dat ik wittig echt draderig slijm had (sorry voor de details) maar dat had ik nog niet gehad in al die maanden, dus wij gisteravond natuurlijk meteen klussen. Wel had ik wat dunnere afscheiding maar nog niet zoveel en draderig... Dus was wel erg blij.. Ik merk ook dat ongeveer een week of 2 na mijn eerste NOD dag mijn borsten vreselijk veel pijn gaan doen. Moet zeggen dat ik mijn lichaam nu wel meer en beter leer kennen door erna te luisteren... Moet zeggen dat dat ook erg interessant is allemaal. Maar wel super dat ook jou papa zo handy man is... hihi... Wat betreft mijn 2 sollicitaties nog helaas niks van vernomen... wel balen. Ik heb van mijn collega'tje een telefoonnummer gekregen van een van mijn sollicitaties en ik ga deze meneer vandaag maar ns bellen... En Joepie bultjes op je tepels en aders is een echt teken van zwanger zijn... Dus ik hoop het zo voor je, mocht dit erger worden en nog meer aders in zicht komen, dan denk ik dat je echt zwanger bent. T is je zo gegund... Ga voor je duimen, want je NOD is toch nog een klein weekje verwijderd.

@ Nathalie:

Zoals je al gelezen hebt, ik heb de kaartjes voor Defqon Almere Strand, super en idd het strand is helemaal geweldig. 's avonds slenteren met je blote voeten door het zand, hand in hand met je allerliefste... helemaal toppie... Vandaar dat ik dit ook een super feest vind, omdat het aan het strand is... Ik heb heel wat moeten doen om 4 kaartjes te verkrijgen maar de aanhouder wint zeggen ze... Maar hoe ist met jou... ook jij bent overtijd, dus het is hier wel heel erg spannend zeg.... Ook hoop ik dat je je wat prettiger voelt en dat je je niet meer zo rot voelt. En wat betreft het niet zwanger kunnen worden, ik denk dat we stiekem allemaal wel ns dat gevoel hebben. Ik tenminste wel, maar we worden ook bang gemaakt net wat Antoinette zegt, we weten teveel... Geniet maar van deze periode want ook dit is een mooie tijd om mee te maken. EN don't worry to much... every will be ok.  

@ Maureen:

Meid, graag gedaan hoor van het kaartje, met alle liefde aan jullie geschonken die het ff zwaar hebben... Jullie zijn allemaal schatten stuk voor stuk...!! En ik gun ons alle snel een mooie zwangerschap toe, met na negen maanden een gezonde droom spruit... haha... Als je cyclus de volgende keeer ook later is dan is je eitje ook later dus gewoon door blijven klussen hoor. En anders gaan temperaturen dan kun je allemaal wat beter in de gaten houden. Want op het moment van je eisprong gaat je lichaamstemperatuur met ong. 0,5 graden omhoog... Want ik zit onder de 37 graden voor mijn eisprong en erna boven de 37 graden... Mocht het niet raak zijn, wat ik natuurlijk niet hoop, dan zou je dit de volgende ronde kunnen proberen...

@ Antoinette:

Wij hebben gisteren ook heerlijk genoten met het weertje... jij dus ook... Het wordt nu ook tijd voor fijn weer, misschien komen er wel veel zwangerschappen van.. haha... Je weet maar nooit, maar van nature planten de dieren zich in het voorjaar voor.. Misschien zijn we dan vruchtbaarder... haha. wie weet....!!!!

@ Poeh:

Je weet het niet, van een keer klussen in de vruchtbare periode kan zeker al voldoende zijn... Dus het kan zeker dat je zwanger bent... Ik probeer ook een beetje afstand te nemen, omdat het te obsessief wordt anders, er zijn ook nog andere dingen in het leven. En misschien komt het dan allemaal wel spontaan. We klussen wel zodra ik denk dat ik vruchtbaar ben en verder gewoon lekker spontaan.. Zit ook niet meer teveel op internet, ook heb ik daar niet zoveel tijd voor, want het kost toch aardig wat tijd... Zaterdag ging onze pup super goed op de cursus, we zijn nu begonnen met clickeren, en ze reageerd hier super goed op... Ze is ook zo braaf en lief aan t worden, echt een scheetje... een toppertje...!!! haha.. En zeker heel erg leuk om samen met je hondje te werken... Onze 3 jarige Jack Russel trainen we nu thuis op gelijk niveau als de pup en daar wil ik strakkies Sport en Spel mee gaan doen, dit is behendigheid maar dan niet zo serieus...   Lijkt mij heel erg leuk, want onze 3 jarige Jack is echt een super lieve en  aanhankelijk hond en ze speelt ook super graag...

@ Elmoo:
Helaas nog niks vernomen van mijn sollicitaties, ga vandaag maar ns bellen... !!! Ik zoek werk in de Interieur Styling... ontzettend leuk...

Meiden die overtijd zijn, wanneer gaan jullie weer testen????? SPANNNEND>>>>   ik hoop het zo.....................!!!!!!

van mij voor jullie nog ns wat extra glitters

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                         25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                          27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                        29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!
Maureen                                2e ronde 1e kindje                          10-04-08      Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                        19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Allemaal!!!!

Heel veel liefs Esseltje

Hoi hoi,

FF boodschapjes gedaan en nu achter de comp.
Bolle, fijn dat er geen bloeding meer is, wat is dat begin toch spannend he! Ik wens je rustige dagen toe tot het VK bezoek.
Nathalie: spannend, spannend, ik duim voor je!!!!!!!
Bedankt voor het welkom allemaal en we gaan ervoor! Zou vanochtend de dokter bellen over de gevoeligheid (is niet echt pijn) in mijn buik. Maar ik voel bijna niets meer, dus maar niet gedaan, ga ervan uit dat alles ok is. Dacht ook even, misschien ben ik toch zwanger, maar heb zo'n heftige mesntruatie gehad dat dat eigenlijk onmogelijk was. Daarvoor had ik wel kwaaltjes, misschien een vroege natuurlijke miskraam? Daarom die gevoeligheid nu. Alles kan, maar goed, ik hoop dat het deze week raak is. Dit weekend gaan we op vakantie, heerlijk genieten!!!!
Meiden, fijne en zonnige dag gewenst!!!!!

Liefs Jolie

Ha dames,

heb hem even weer veranderd, ons NOD-lijstje...ik wil er nog
nog niet bij op, maak mezelf al wel gek genoeg! Ik wacht nog
even tot woensdag of donderdag!

Hoe meer iedereen zegt dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn,
hoe meer ik mezelf volhoud dat ik gewoon ongesteld word!
Niet verkeerd bedoelt hoor, want het klinkt natuurlijk leuk dat jullie
het zeggen, maar misschien is het om mezelf in bescherming te
nemen ofzo! Wil geen valse hoop hebben! Weet niet precies wat
het is!

Essel, goed dat je er achteraan belt hoor! Je wilt toch graag weten
waar je aan toe bent! Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt! Wat
lief dat je lekker aan het dromen bent bij je wiegje! Dat mag altijd
he! De dagen gaan bij mij ook wel erg snel hoor, heel anders dan
de vorige maand! Ook al ben ik hier best vaak te vinden, vind het
eerder spannend voor de rest enz. Ik kan het zelf over het algemeen
goed van me af zetten...behalve dan nu, de laatste 5 dagen...
maar da's ook nie zo gek!

Bolle, jammer dat je geen echo eerder krijgt, maar misschien ook wel
een goed teken, want dan gaan ze er iig vanuit dat er niks aan de
hand is! Ik ben benieuwd hoe het gaat donderdag, het leek nog heel
lang te duren he, maar voor mijn gevoel schiet het toch wel op!
(kan me voorstellen dat jij daar anders over denkt!;-))

Meiden, ik ga er vandoor...even een middagje werken en dan vanavond
denk ik in de tuin bezig!
Na vanmiddag nog 1,5 dag werken en dan lekker 2,5 vakantie!!!!!!!!!
Hopen dat het weer mee werkt!

Doeidoei!

Liefs Joepie

NOD lijstje:

Joepie                                        2e ronde 1e kindje                           25-04-08
Spring                                        5e ronde 1e kindje                           27-04-08
Esseltje                                   3e ronde   1e kindje                          29-04-08
Poeh                                           2e ronde 1e kindje                            01-05-08
Dotje                                           2e ronde 1e kindje                           03-05-08
Elmoo                                        1e ronde 1e kindje                            03-05-08
MamaJM                                2e ronde 2 kindje                                05-05-08
Jolie80                           2e ronde 2e kindje                   08-05-08
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Maureen                                3e ronde 1e kindje                           ??????

DE WACHTBANK :

Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Gerdien                                  4e ronde 1e kindje                          20-04-08
Miranda                                  3e ronde 1e kindje                           22-04-08

OVERTIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!

Mamoetje                            5e ronde 1e kindje                            09-04-08   Spannend!!!

Nathalie                                  2e ronde 1e kindje                          17-04-08      
Britt                                                3e ronde 1e kindje                         17-04-08  
Mickje_m                              2e ronde 1e kindje                           19-04-08        

De ZWANGERE  onder ons:   ***********************************

*** GLITTERS!!!

!!!

R

ozemarijke          3e ronde 1e kindje         uitgeteld  op 30 oktober 2008

Bolle                                1e ronde 1e kindje         uitgeteld op 1 december 2008

Verloskundige bezoek :

Bolle                              1e bezoek                              24-04-08

1e Echo, ahhh wat lief en mooi

Bolle                              14-05-08

Hoiiiiiiiiiiiiiii, was ik weer heb mijn werkochtendje erweer op zitten. Best wel beetje moe vandaag. Gelukkig niet meer misselijk, maar wel gevoelig buikje. Hoeveel mimieken ik hier wel niet heb Joepie, ik kan ze amper tellen, hahah. Zit helemaal te stralen, lachen, serieus te lezen etc. Leuk zo van alle meiden weer een beetje weer te lezen. Ik weet ook ff niet meer wat iedereen getypt heeft hoor, was zoveel in een keer. En aangezien als ik in word typ hij de laatste tijd mijn tekst en kleurtjes niet pakt, doe ik het maar gewoon ff zo, te lui om tweede scherm te openen, want dan zit ik dalijk weer met inloggen enzo dat ie error aangeeft en weg tekst omdat ik dan vergeten ben te kopieren, hihih.

Het is wat allemaal zeg. Wat een spanning. We zitten ons zelf een beetje op te jutten en dan die lieve positieve woorden. Nou ik hou mezelf ook ook nog steeds voor dat de rd-tjes gewoon komen hoor. Express lichte lingerie aan gedaan, dan kan ik elk spoortje of druppeltje bloed al zien, hahaha. Tis echt wat met ons. Ondertussen blijken er hier en daar wel steeds meer kwaaltjes op te duiken.

Esseltje, hoe ging het telefoongesprek vandaag? Heb je al wat meer gehoord van andere solliciaties? Lekker joh dat je kaarten hebt weten te bemachtigen. Ik hoorde mijn broertje er het weekend ook over. Dus misschien kom je die nog wel tegen. Niet dat je weet hoe hij eruit ziet, hahah maar gaat om het idee!

Weten jullie, als ik bij die vriendin ben die een kleine heeft loop ik volgens mij de hele tijd te stralen, echt zo heerlijk mannetje. We zien elkaar niet zo heel vaak, en zeker nu misschien ook maar ff beter, want anders ga ik allemaal vragen stellen waaruit zei dingen kan opmaken, hihih. Kan me best een beetje voorstellen dat we soms jaloers zijn hoor. Een kleine van een ander is toch anders. Die gaat na een paar uur weer weg, met mama mee naar huis. En soms is dat ook wel lekker, hahah. Maar ook op mijn werk de kleine van 4 van de baas. Echt elke leeftijd heeft wel iets leuks denk ik. Hoorde vandaag dat ze vrijdag liever bij mij bleef dan dat ze naar oma ging. Nou kijk aan, hihih. Hebben samen geinternet. K3 liedjes, filmpjes, zappline, kleuren etc. Echt lachen!

Ff denken wat wou ik nog meer zeggen. Oh ja trouwens hier waait het weer. Grrr! Hoopte zo dat het lekker weer buiten was. Ja uit de wind en in de zon is het heerlijk. Maar zo zonder jas naar buiten is wel frisjes hoor. Heb mijn zomer schoenen er al bij aan (zonder sokken) en dat is toch wel fris aan mijn voetjes. Maar binnen is het vaak ook frisser dan buiten, heb ook geen verwarming aan ofzo. Heb de zomer in mijn bol, hihih. En ja dieren planten zich ook voort in het voorjaar en zeker nu met dat mooie weer. Dus wie weet wat er allemaal nog voor moois gaat gebeuren de komende tijd.

Ik wens jullie in elk geval hele
Liefs Nathalie

Ohhh ja Bolle fijn dat je wat gerustgesteld bent nu. Jammer dat je niet eerder echo kan krijgen. Maar tis goed teken dat je niet meer bloed hebt verloren. Zal allemaal wel met je ontlasting te maken hebben. Is dat ook zwangerschapeskwaaltje? (stt niks zeggen hoor, maar heb ik ook, ohh nee weer kwaaltje erbij, hahah) Hopelijk word je donderdag nog meer gerustgesteld meis.

Dotje inmiddels de afwas gedaan met je mannetje of kreeg je preek dat hij daar geen zin in had, hihih. Gewoon aan het werk zetten hoor die mannen!

Pff nu weet ik alweer niet meer wat ik wou zeggen. Nou ja genoeg gezegd in vorige stukje denk ik, hahah. Tot later meiden!

Liefs Nathalie

Heee Naat,

Ja harde ontlasting is zeker een zwangerschapskwaaltje, meid ik gun het je van harte...!!! Wanneer ga je weer testen??? Kan goed dat je dat al ns getypt hebt, maar ik had vanmorgen zoveel bij te lezen, dat ik er misschien overheen gelezen heb. Wel ontzettend spannend allemaal hoor.......!!!

Liefs Esseltje

Hey Es! ik wil eigenlijk wachten tot woensdag, want dan is dag 28 van mijn cyclus. En lees ook veel over moe zijn dat dat kwaaltje is, pff heb ik ook. Maar waarom geloof ik dan nog steeds niet dat het wel eens raak kan zijn, hihih. Heb dat gevoel echt niet hoor, ondanks de kwaaltjes. Ik heb geen gevoelige borsten, als ik dat er ook nog bij ga krijgen, misschien dat dan het kwartje valt, hihih. Ik denk steeds, oh mijn lichaam houd me voor de gek. En heb nog niet mega de drang om nu al te testen, denk namelijk dat het negatief is en dan sla ik mezelf voor mijn koppie dat ik niet langer heb kunnen wachten.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan