A
Anoniem
Guest
Lieve meiden.....!!!
Ik heb gelukkig afgelopen zaterdag 4 kaartjes weten te bemachtigen van Defqon 1 Almere strand... JJJJJIIIIIIIPPPPPPIIIEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu eerst ga ik alles ff bijlezen hoe jullie het weekend hebben ervaren... Ik had natuurlijk al gezien dat er veel op het bankje zitten en overtijd zijn, maar ik zie nog geen dames toevoegd bij de zwangere onder ons.... voor jullie dames speciaal wat extra ************ ************ GLITTERS *************** ******
mogen ze jullie geluk brengen...
Eerst ff alles lezen.
@ Bolle:
Meid, ik kan me goed voorstellen dat je flink bent geschrokken, maar mijn vriendin heeft dat ook gehad en zij is nu 18 weken ongeveer, en zij heeft al een klein buikje... Ook die harde ontlasting is heel normaal, is een van de zwangerschapskwalen.. Dus maak je maar niet te druk, en net wat Joepie zegt een MK is echt een klodder bloed en weefsel.. Lieve Bolle maak je maar niet te druk... en geniet maar lkkr van je zwangerschap. Ik hoop dat je hier wat aan hebt om je zorgen wat weg te nemen. Hebben jullie het al aan de buitenwereld verteld dat jullie in blijde verwachting zijn???
@ Joepie:
Dus ik ben niet de enige die al sparende is voor de kleine... haha... Mijn oude babykamer heb ik nog. En ook die heeft mijn papa gemaakt, deze staat op zolder en zodra het zover is, ga ik alles schuren en schilderen... Nu al zin in, af en toe loop ik op zolder en dan sta ik bij mijn babybedje weg te dromen, lachu he... echt erg. Maar ik merkte aan mezelf dat nu wel alles weer een beetje tot rust komt. Ik ben er minder mee bezig en pak nu weer een beetje het normale leven op, want dat gaat ook gewoon door. Je kunt niet 24x7 bezig zijn met zwanger worden... En het doet me ook goed, en de tijd gaat daardoor ook veel sneller. Gisteren was ik naar het toilet geweest en ontdekte dat ik wittig echt draderig slijm had (sorry voor de details) maar dat had ik nog niet gehad in al die maanden, dus wij gisteravond natuurlijk meteen klussen. Wel had ik wat dunnere afscheiding maar nog niet zoveel en draderig... Dus was wel erg blij.. Ik merk ook dat ongeveer een week of 2 na mijn eerste NOD dag mijn borsten vreselijk veel pijn gaan doen. Moet zeggen dat ik mijn lichaam nu wel meer en beter leer kennen door erna te luisteren... Moet zeggen dat dat ook erg interessant is allemaal. Maar wel super dat ook jou papa zo handy man is... hihi... Wat betreft mijn 2 sollicitaties nog helaas niks van vernomen... wel balen. Ik heb van mijn collega'tje een telefoonnummer gekregen van een van mijn sollicitaties en ik ga deze meneer vandaag maar ns bellen... En Joepie bultjes op je tepels en aders is een echt teken van zwanger zijn... Dus ik hoop het zo voor je, mocht dit erger worden en nog meer aders in zicht komen, dan denk ik dat je echt zwanger bent. T is je zo gegund... Ga voor je duimen, want je NOD is toch nog een klein weekje verwijderd.
@ Nathalie:
Zoals je al gelezen hebt, ik heb de kaartjes voor Defqon Almere Strand, super en idd het strand is helemaal geweldig. 's avonds slenteren met je blote voeten door het zand, hand in hand met je allerliefste... helemaal toppie... Vandaar dat ik dit ook een super feest vind, omdat het aan het strand is... Ik heb heel wat moeten doen om 4 kaartjes te verkrijgen maar de aanhouder wint zeggen ze... Maar hoe ist met jou... ook jij bent overtijd, dus het is hier wel heel erg spannend zeg.... Ook hoop ik dat je je wat prettiger voelt en dat je je niet meer zo rot voelt. En wat betreft het niet zwanger kunnen worden, ik denk dat we stiekem allemaal wel ns dat gevoel hebben. Ik tenminste wel, maar we worden ook bang gemaakt net wat Antoinette zegt, we weten teveel... Geniet maar van deze periode want ook dit is een mooie tijd om mee te maken. EN don't worry to much... every will be ok.
@ Maureen:
Meid, graag gedaan hoor van het kaartje, met alle liefde aan jullie geschonken die het ff zwaar hebben... Jullie zijn allemaal schatten stuk voor stuk...!! En ik gun ons alle snel een mooie zwangerschap toe, met na negen maanden een gezonde droom spruit... haha... Als je cyclus de volgende keeer ook later is dan is je eitje ook later dus gewoon door blijven klussen hoor. En anders gaan temperaturen dan kun je allemaal wat beter in de gaten houden. Want op het moment van je eisprong gaat je lichaamstemperatuur met ong. 0,5 graden omhoog... Want ik zit onder de 37 graden voor mijn eisprong en erna boven de 37 graden... Mocht het niet raak zijn, wat ik natuurlijk niet hoop, dan zou je dit de volgende ronde kunnen proberen...
@ Antoinette:
Wij hebben gisteren ook heerlijk genoten met het weertje... jij dus ook... Het wordt nu ook tijd voor fijn weer, misschien komen er wel veel zwangerschappen van.. haha... Je weet maar nooit, maar van nature planten de dieren zich in het voorjaar voor.. Misschien zijn we dan vruchtbaarder... haha. wie weet....!!!!
@ Poeh:
Je weet het niet, van een keer klussen in de vruchtbare periode kan zeker al voldoende zijn... Dus het kan zeker dat je zwanger bent... Ik probeer ook een beetje afstand te nemen, omdat het te obsessief wordt anders, er zijn ook nog andere dingen in het leven. En misschien komt het dan allemaal wel spontaan. We klussen wel zodra ik denk dat ik vruchtbaar ben en verder gewoon lekker spontaan.. Zit ook niet meer teveel op internet, ook heb ik daar niet zoveel tijd voor, want het kost toch aardig wat tijd... Zaterdag ging onze pup super goed op de cursus, we zijn nu begonnen met clickeren, en ze reageerd hier super goed op... Ze is ook zo braaf en lief aan t worden, echt een scheetje... een toppertje...!!! haha.. En zeker heel erg leuk om samen met je hondje te werken... Onze 3 jarige Jack Russel trainen we nu thuis op gelijk niveau als de pup en daar wil ik strakkies Sport en Spel mee gaan doen, dit is behendigheid maar dan niet zo serieus... Lijkt mij heel erg leuk, want onze 3 jarige Jack is echt een super lieve en aanhankelijk hond en ze speelt ook super graag...
@ Elmoo:
Helaas nog niks vernomen van mijn sollicitaties, ga vandaag maar ns bellen... !!! Ik zoek werk in de Interieur Styling... ontzettend leuk...
Meiden die overtijd zijn, wanneer gaan jullie weer testen????? SPANNNEND>>>> ik hoop het zo.....................!!!!!!
van mij voor jullie nog ns wat extra glitters
NOD lijstje:
Joepie 2e ronde 1e kindje 25-04-08
Spring 5e ronde 1e kindje 27-04-08
Esseltje 3e ronde 1e kindje 29-04-08
Poeh 2e ronde 1e kindje 01-05-08
Dotje 2e ronde 1e kindje 03-05-08
Elmoo 1e ronde 1e kindje 03-05-08
MamaJM 2e ronde 2 kindje 05-05-08
Jolie80 2e ronde 2e kindje 08-05-08
Antoinette 3e ronde 1 kindje 13-05-08
DE WACHTBANK :
Meiden we duimen voor jullie!!!!!!
Gerdien 4e ronde 1e kindje 20-04-08
Miranda 3e ronde 1e kindje 22-04-08
OVERTIJD meiden we duimen extra hard Wel/Niet zwanger? Spannend!!!!
Mamoetje 5e ronde 1e kindje 09-04-08 Spannend!!!
Maureen 2e ronde 1e kindje 10-04-08 Spannend!!!
Nathalie 2e ronde 1e kindje 17-04-08
Britt 3e ronde 1e kindje 17-04-08
Mickje_m 2e ronde 1e kindje 19-04-08
De ZWANGERE onder ons: ***********************************
*** GLITTERS!!!
!!!
R
ozemarijke 3e ronde 1e kindje uitgeteld op 30 oktober 2008
Bolle 1e ronde 1e kindje uitgeteld op 1 december 2008
Verloskundige bezoek :
Bolle 1e bezoek 24-04-08
1e Echo, ahhh wat lief en mooi