Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Inderdaad lief van je mannetje Nathalie, en dat zonder dat je erom hoefde te vragen. Het lastige is vaak dat als jij alles opkropt dat hij niet weet wat er in je omgaat en wat jouw behoeften zijn. Mannen hebben daar vaak toch meer moeite mee dan vrouwen. Dus als jij hem dat niet af en toe (subtiel) duidelijk maakt, weet hij waarschijnlijk ook niet wat hij dan anders zou moeten doen in jouw ogen. Het is waarschijnlijk ook geen onwil, maar dan moet hij wel weten hoe jij over bepaalde dingen denkt en wat er in jouw koppie omgaat en hoe je je voelt. Zo, tot zover de psycholoog in me . Kruip straks eerst maar lekker tegen hem  aan en geniet van jullie weekendje!

Liefs Mosa  

Hints begrijpt ie niet, hihh. Dus ik zal het idd duidelijker moeten zeggen en over praten hoe ik me voel en dat ik juist nu beetje meer steun of extra knuffel nodig heb. Had gisteren echt ff zo iets van hallo ben ik hier alleen voor het eten koken, zorgen dat alles in huis is en sigaretten halen ofzo. Hij zegd dan wel dat ie van me houd en krijg ff vluchtig een kus ofzo. Maar zij hele houding en soms zo heftig kunnen reageren. Hij is geen prater, dus dat maakt het voor mij ook beetje moeilijker. Ben af en toe zo benieuwd wat er allemaal in dat koppie om gaat, maar dan zegt ie niks. Of dan ligt ie aan een speltactiek na te denken grrrr. Tis heus niet dat hij altijd maar gamed hoor, maar laatste week is het wel erg. Maar als ik idd niet dingen kenbaar maak kan hij er niks mee. Het steeds moeten vragen e.d is gewoon zo moeilijk. Maar nu zei hij idd lief uit zichzelf.

Mijn lensen prikken een beetje. Oh reclame is afgelopen ik ga weer ff verder kijken.

Liefs Nathalie

Heeej lieve kluskippies... ben ik ook nog ffies. net gewerkt. ging lekker vlot dus niet zo heel laat thuis, dus mannetje zat ff achter pc, dus ik zei mag ik nog ffies bij mn meisjes kijken??! haha hij is wel moe, maar ga nog ff snel op jullie reageren en dan gaan we heerlijk naar bed. morgen super uitslapen..heerlijk ik heb vrij weekend! dus ga heerlijk genieten hoor!
Nathalie wat leuk dat jullie ff weg gaan zeg...heerlijk meis, er ff uit! ga ervan genieten he, en goed de tijd nemen voor elkaar daar. lekker veel kletsen en klussen niet te vergeten??!!! haha Kben trouwens best benieuwd hoe mama22 het heeft? met de lingerie setje??!! hihi...we horen het vast snel....
Nou ik vanavond dan..werd ik tijdens mn werk gebeld door mn vriendin dus, 1 van die 2ling die hier pas kwamen vertellen dat ze zwanger waren dus. maar mn vriendin(1 van die 2ling dus) voelde zich er al steeds niet goed onder en was ook wat bloed verloren, nu dus vandaag de vk gebeld en mocht komen, echo gemaakt maar geen leven te vinden..dus haar gevoel had gelijk. dus daarom belde ze. arme meis. ze zei ook... ik wilde ook nog helemaal geen kind, maar toch is het jammer en verdrietig, maar ja dit is wat ik wou..ze had t er wel moeilijk mee. maar heeft lieve vriend, dus wie weet over n jaartje weer proberen zei ze. nu wil ze eerst rustig huisje gaan zoeken en gaan trouwen... Dus maar ja wel sneu voor dr. je hoopt toch stiekum ergens op, je raakt er aan gewend..en dan dit. heel rot. maarja nu kunnen we goed met elkaar erover praten dat scheelt wel iets...
Nou weer heel verhaal... pff wat beleef ik veel..hihi gaat geen dag voorbij of weer wat...
Maar meiden ik ga nu naar bedje toe! Fijn weekend allemaal!!

En meiden ik duim ook stiekum voor mezelf hoor...dat t ook weer raak mag zijn en dan GOED gaat... 19de mn NOD...vind t wel spannend, maar als er maar wat komt of rd'tjes of zwanger, als mn lichaam maar weer op orde is! dat zou het fijnste zijn....we wachten af..
Nachtknuf voor jullie en totkijk maar weer hier...
liefs mij

ps erg vervelend die leeuw hier steeds in beeld zeg...pfff hoevaak moeten we die nog zien?? grrrrrrauwwww haha zal um us krijgen....GGGRRRRRRR!!!

Hey meiden, rustig hier.... Nathalie rustig aan he, denk goed om jezelf hoor... Mannen moet je echt letterlijk zeggen wat je denkt en voelt want anders pikken ze het niet op....
Je mannetje mag best weten wat er in je omgaat, want dan kan hij er ook meer rekening mee houden....

Joepie wat fijn dat het in elk geval uitgepraat is, kun je in elk geval met een gerust hart naar bed en ligt hij straks weer lekker naast je...

Mamoetje, spannend meid..!!!! Heb je al getest of toch de verleiding weten te weerstaan? Heel veel succes.....!

Hmmm meer weet ik zo niet om op te reageren, voor alle andere meiden natuurlijk ook nog een hele fijne avond en tot morgen...

Mijn vriend gaat morgenochtend vroeg weg voor een week naar Zwitserland, saai! Maar heb genoeg leuke dingen staan... Misschien wel teveel zelfs...
Morgen heb ik eerst de hele dag een volleybaltoernooi, daarna met het team uit eten, dan naar een feest van een teamgenoot en daarna naar een groot feest hier in Groningen.. Denk niet eens dat ik het redt allemaal... Veels te vermoeid nog, dus wie weet hang ik morgenavond wel lekker met mn laptop op schoot op de bank filmpjes kijken en te kletsen met jullie haha
In elk geval voor nu alvast welterusten...

Mamajm, zag net je berichtje staan waren tegelijk aan het typen waarschijnlijk haha..
Geniet van je vrije weekend, lekker van het mooie weer genieten.... Heerlijk..!

Jeetje meis jij maakt ook wat mee zeg. Wat veel miskramen in je omgeving, niet leuk meer. En met haar tweelingzus gaat alles wel goed? Die was al wat langer zwanger toch? Ja tuurlijk blijkt het moeilijk, ook al kwam het voor hun oververwacht, dit gun je iemand niet. En jij word zo ook keer op keer met neus op de feiten gedrukt. Hopelijk kun je vannacht lekker slapen meis. Kruip maar lekker tegen je mannetje aan.

Het kan zijn dat wij zondag pas naar Movie Park gaan. Teministe dat zijn nu de plannen, omdat mijn vriend niet mee gaat naar die Alfa rit. De auto van zijn kameraad heeft namelijk kuren. Dus dan kunnen wij lekker samen weg. Morgenvroeg dus hopelijk voor mij ook lekker uit slapen. En dan paar boodschapjes doen en mijn vriend wou de ramen boven wassen morgenmiddag. Dus dan maar lekker zondagdagje weg. Kan ik morgen eerst nog ff bijkomen van drukke week. Voel me dan hopelijk zondag ook wat fitter.

Je hebt wel allemaal leuke plannen zeg Elmoo. Je moet maar gewoon kijken wat je allemaal red meis. En anders kom je maar gewoon gezellig hier kletsen. Jeetje een week je mannetje missen is wel lang hoor.

Ik ga nu nog ff fijn film kijken. It's a boy girl thing! Schijnt romantische komedie te zijn! Hahah jongen en meid zijn omgewisselijk lijkt het wel.

Weltrusten voor strakkies! Liefs Nathalie

ik kom heel even, om jullie telaten weten dat ik vanmorgen ben gaan bloeden.

liefs vlinder

Goeiemorgen meiden...

Vlinder, wat ontzettend verdrietig nieuws zeg...dit had ik echt niet verwacht! Ik dacht dat die negatieve test niks zei, dat het gewoon 'kuren' waren...ben er echt helemaal stil van! Hoe voel je je??? (kl*ten natuurlijk, maar je moet lekker van je af praten!)
Sterkte meis...

Elmoo, wat saai he, zon weekje alleen, goed dat je zoveel dingen gepland hebt, maar je moet het niet te druk maken! Als je het gevoel hebt van, oh, dit trek ik niet meer, dan lekker aan jezelf denken! Weten ze trouwens dat je zwanger bent??

Vriendje heeft het gister heel gezellig gehad en voelde zich vanmorgen weer topfit! Hij heeft een pakketje bier en een slijterij-bon gekregen, dus hij kan aan een inhaalslag beginnen. Vanmorgen had mijn vriendje het er met zijn vader over (ze zijn nu de graszoden aan het leggen in de tuin) en ik heb elke keer het gevoel dat ze een beetje denken dat ik wil dat hij van de voetbal afging en dat het niet zijn eigen keuze was! Ik heb er namelijk helemaal niks mee te maken! Hij vertelde vanmorgen aan z'n vader dat hij met de auto naar het feest was gegaan, omdat ik me niet goed voelde, begon z'n vader zo een beetje te lachten, zo van...jaja...heel irritant...maar dan ook niet vragen wat er aan de hand was!!! Doen z'n ouders toch een beetje lacherig over!

Nathalie, wat fijn dat je vriendje lekker vandaag de ramen lapt! Ook altijd zo'n rotklus! Maar moet toch gebeuren he! Gezellig, morgen naar dat movie-park, ben er ook een keer geweest (jaar of 7 terug) maar was erg leuk!
En lekker duidelijk blijven tegen je vriendje, dat hebben ze nodig! Hihi!

Mosa, toen je berichtje las, dacht ik al...oh, ja zij was psycholoog...en toen ik verder las stond er inderdaad...tot zover de psycholoog in me....hihi! Wel grappig! Maar da's wel fijn hoor, want jij ziet sommige dingen toch anders denk ik! (al zul jij ook vast wel je 'dingetjes' hebben met je vriendje!

VLINDER, HET SPOOKT STEEDS DOOR M"N HOOFD!VIND HET ZO ERG!

Mamoetje, we beginnen nu toch wel nieuwsgierig te worden! Hoe gaat het daar in Den-haag!?

Meiden, ik ga de boodschappen wegpakken...het kindje van de broer en vrouw van vriendje komt zo...daar passen we vandaag op en ze blijft ook slapen! Een heel lief meisje, maar best verwend...ik ga haar maar eens her-opvoeden, hihi!

(Hoera,de leeuw is weg!)

Fijne dag lieve meiden en vlinder...we denken aan je!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan