Goeiemorgen meiden...
Vlinder, wat ontzettend verdrietig nieuws zeg...dit had ik echt niet verwacht! Ik dacht dat die negatieve test niks zei, dat het gewoon 'kuren' waren...ben er echt helemaal stil van! Hoe voel je je??? (kl*ten natuurlijk, maar je moet lekker van je af praten!)
Sterkte meis...
Elmoo, wat saai he, zon weekje alleen, goed dat je zoveel dingen gepland hebt, maar je moet het niet te druk maken! Als je het gevoel hebt van, oh, dit trek ik niet meer, dan lekker aan jezelf denken! Weten ze trouwens dat je zwanger bent??
Vriendje heeft het gister heel gezellig gehad en voelde zich vanmorgen weer topfit! Hij heeft een pakketje bier en een slijterij-bon gekregen, dus hij kan aan een inhaalslag beginnen. Vanmorgen had mijn vriendje het er met zijn vader over (ze zijn nu de graszoden aan het leggen in de tuin) en ik heb elke keer het gevoel dat ze een beetje denken dat ik wil dat hij van de voetbal afging en dat het niet zijn eigen keuze was! Ik heb er namelijk helemaal niks mee te maken! Hij vertelde vanmorgen aan z'n vader dat hij met de auto naar het feest was gegaan, omdat ik me niet goed voelde, begon z'n vader zo een beetje te lachten, zo van...jaja...heel irritant...maar dan ook niet vragen wat er aan de hand was!!! Doen z'n ouders toch een beetje lacherig over!
Nathalie, wat fijn dat je vriendje lekker vandaag de ramen lapt! Ook altijd zo'n rotklus! Maar moet toch gebeuren he! Gezellig, morgen naar dat movie-park, ben er ook een keer geweest (jaar of 7 terug) maar was erg leuk!
En lekker duidelijk blijven tegen je vriendje, dat hebben ze nodig! Hihi!
Mosa, toen je berichtje las, dacht ik al...oh, ja zij was psycholoog...en toen ik verder las stond er inderdaad...tot zover de psycholoog in me....hihi! Wel grappig! Maar da's wel fijn hoor, want jij ziet sommige dingen toch anders denk ik! (al zul jij ook vast wel je 'dingetjes' hebben met je vriendje!
VLINDER, HET SPOOKT STEEDS DOOR M"N HOOFD!VIND HET ZO ERG!
Mamoetje, we beginnen nu toch wel nieuwsgierig te worden! Hoe gaat het daar in Den-haag!?
Meiden, ik ga de boodschappen wegpakken...het kindje van de broer en vrouw van vriendje komt zo...daar passen we vandaag op en ze blijft ook slapen! Een heel lief meisje, maar best verwend...ik ga haar maar eens her-opvoeden, hihi!
(Hoera,de leeuw is weg!)
Fijne dag lieve meiden en vlinder...we denken aan je!
Liefs Joepie