Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Heeej lieve Vlinder wat is dit moeilijk zeg voor je..je wordt heen en weer geslingerd tussen blijdschap en dan weer tegenslagen...pfff meis meis, wat zal jij je onzeker en klote voelen.. misschien het ene moment bang, huilen en een knuffel willen en het andere moment toch nog iets positieve hoop en moed houden..meid ik hoop dat de vk snel komt en je kan vertellen wat er nu precies aan de hand is, of het mis is, of nog innestellingsbloed??! pfff want van dit wordt je alleen maar onzeker..meid ik denk aan je en weet een beetje hoe jij je moet voelen... STERKTE!!
Nathalie lekker shoppen joh meid, doe rustig aan en vertel ons als je wat leuks voor jezelf hebt gescoord he...hihi doelpunt! de leeuw is hier gelukkig weer vertrokken, wat een irri beest was dat zeg hihi...
Ik ben vanmorgen ook ff naar t dorp geweest. kraamkadootje ff omgeruild. ze msn-de me gister dat ze liefst maatje 68 voor het najaar wilde omdat ze al veel kleine maatjes had gehad, dus ik ff wat anders gehaald! erg leuk en stoer!! hihi zo schattig weer zo klein..ohoh en toen zag ik zo'n leuke stoere broek voor zoonlief, dus ja ook nog maar 2 shirtjes voor hem meegenomen..hihi die kan er nu echt wel weer tegen voor de zomer... zo leuk altijd die stoere kleine kleertjes! dus weer lekker geslaagd..toen nog ff naar AH geweest. manlief was thuis de auto aant wassen met zoonlief en zijn samen wezen tanken, kan ik dinsdag met volle bak naar Zeeland..maar pffff wat is de benzine achterlijk duur zijn, ruim 1,60 echt niet normaal meer nu..maarja je moet toch soms met de auto he, ik ga alwel zoveel mogelijk op de fiets want zo duur rijden is niet leuk meer.. je zou haast weer paard en wagen kopen..hihi Net als pas toen de bussen staakten...haha ik vond t wel service!! hihi
Ohja en voordat ikt vergeet, ik ben best veel misselijk en beroerd, trillende handen net of ik heel erg trek heb zeg maar, dan ga je soms helemaal trillen van de honger en heb afentoe ook steekjes helemaal onderin mn buik..weet niet wat ik hiervan denken moet, maar zei al wel tegen mannetje als ik alweer zwanger zou zijn, prima maar dan vind ik het best als ik vanaf het begin KOTSmisselijk ben dan heb ik tenminste het idee dat t nu wel goed zit... pfff maar kan ook best dat ik ongesteld ga worden, ik weet t niet, als mn cyclus hetzelfde is als voor de mk zou ik over n weekje ongesteld moeten worden, dus we wachten nog ff af....
Mama22 alweer terug van vakantie??? ben erg benieuwd hoe je het gehad hebt??!! lekker genoten meis??
Alle andere meiden, ik weet niet meer precies wie wat schreef, maar bedankt voor jullie lieve woordjes. de 1 van die tweeling is idd al ruim 13weken, dus over de eerste 3crisis maanden heen om het zo maar te zeggen... voor mn vriendin vind ik het wel sneu, maar het is ook op zich wel fijn, nu gaat ze rustig aan doen en eerst lekker trouwen zei ze, dan is ze op die dag ws ook wat meer dr zelf, toch zal het ook wel in de hoofd blijven spoken..maarja dat zal de tijd leren en het slijt vast wel... maar wel fijn om nu de ervaringen samen te kunnen delen...het is moeilijk maar toch dan fijn om er goed met je vriendin over te kunnen praten en evt lekker samen te huilen... maakt dan toch niets uit!
Kga vanmiddag dat andere kennisje even bellen die pas dr 2de miskraam heeft gehad, die moest nog terug naar de vk. om te beslissen of ze naar het ZH gaat of wacht tot het komt...dus ook spannend, ben heel benieuwd hoe het met dr gaat..maar horen jullie dad nog wel vandaag....
Pfff weer lang verhaal geworden meiden...hihi jullie hebben steeds heel wat bij te lezen he...Maar ik vind het hier erg hecht en gezellig. we leven allemaal zo heerlijk en lief met elkaar mee!! super, doet me goed!! hihi wist niet dat er zoveel lieve meiden verspreid daar heel Nederland woonden..haha Super joh meiden jullie zijn schatjes!
Allemaal goed weekend en iedereen sterkte met alles!
Dikke knuffel van mij

maMaJM: idd heerlijk al die lieve baby- en kinderkleertjes. Als ik bij de h&m kom kijk ik ook altijd even bij de babykleertjes. Zo ontzettend schattig. Als ik een meisje zou krijgen, zou ze denk ik de iedere dag in rokjes en maillotjes lopen .

Wie weet, wijzen die misselijkheid en en dat je je beroerd voelt wel op een nieuwe zwangerschap, dan zou je wel heel vruchtbaar zijn zeg! Maar misschien zijn het wel naweeen van je mk, ik zal voor je duimen en mocht het niet zo zijn, dan zou het fijn zijn als je  rond je NOD ongesteld wordt. Dan weet je in ieder geval dat je lichamelijk weer hersteld bent. Ik heb sinds gisteren de hele tijd een beetje zeurderige pijn in mijn onderbuik. Verder voel ik me prima, ik heb wel vanochtend tot 11 uur geslapen dat gebeurt me anders nooit. Soms denk ik wel van 'zou het dan toch zo zijn', maar het zal er eerder mee te maken hebben dat ik pas net met de pil gestopt ben na 10 jaar. de 17e is mijn Nod (weet ik ook niet zeker omdat het de 1e ronde is), dus ik ben benieuwd. En echt ongelofelijk hoeveel miskramen jij in je omgeving meemaakt, echt niet leuk meer!

Mamoetje: heb je al getest of zegt het feit dat jij nog  niet gereageerd hebt vanochtend genoeg? Je ging vandaag toch  naar de zwarte markt?  

Fijne middag nog allemaal en geniet maar lekker van het mooie weer!

Liefs Mosa

van de verloskundige naar het ziekenhuis, en nu w88 op de bloed test.
de verloskundige vond het twijfelachtig, niet veel helder bloed en zei d8 misschien dat het oud bloed was, maar toch maar naar het ziekenhuis om inwendig tekijken of ik moest tot maandag w88 maar dat wilde ik niet dus ..we komen nu net terug. NIETS TEZIEN geen vuchtje, of vruchtzakje.
twee dingen kunnen er nu zijn. of... wel zwanger geweest, maar is het al heel snel na de bevruchting mis gegaan vandaar de late menstruatie maar niet meer... omdat het in een vroeg stadium dus mis is gegaan, of een buitenbaarmoedelijke zwangerschap. dat laatste wil ik al helemaal niet!!!!!!!!!!
ze hebben bloed geprikt, ik mocht kiezen omdat ik niet ver van het ziekenhuis afwoon om thuis op de uitslag tewachten of daar, nou dan w8 ik liever thuis. we worden ongeveer over een goed uur gebeld. als het de buitenbaarmoedelijke is dan moet ik terug dan gaan ze het er uithalen en anders hoef ik verder niets tedoen... op een vervolg afspraak na.
ik ben boos, teleurgestel en vreeselijk verdrietig, waarom houd mijn lichaam me zo stom voor de gek????? ik weet het ff echt niet meer. sorry dat ik hier zo ...zo down doe sorry hoor meiden!!!

Pffff vlinder helemaal niet gek dat je zo reageert hoor, kan het me goed voorstellen. toch een teleurstelling he meis..eerst al die onzekerheid, naar HA geweest, die gaf je goede hoop, positief getest. nu weer negatief en dan nu dit bloedverlies en ZHbezoek...pfff wat een getob meis. dat is ook niet niks hoor! heel veel sterkte joh!! meer weet ik even niet te zeggen, alleen dat ik het heeeel jammer voor jullie vind... Hou je taai meisie!!
STERKTE!!!
Knuf van mij

Vlinder, het is toch hartstikke te begrijpen dat je je nu zo down voelt, wat zit je nu in een k*tsituatie zeg! Jeetje meid, wat verschrikkelijk!!! Ik zal met je meehopen dat het inderdaad snel na de bevruchting verkeerd is gegaan. Het rotte is, dit soort dingen gebeuren. En het is absoluut niet jouw schuld, het mag gewoon nog niet zo zijn. Waarom kan het nou niet gewoon goed gaan he? Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd en ik hoop dat ze snel bellen vanuit het ziekenhuis!!!!!

Dikke knuffel Mosa

Jeetje meiden ik ben middagje weg en gebeurd zoveel hier. Vlinder weet je al wat meer meis. Moest regelmatig aan je denken vanmiddag, wat een rot situatie zeg. Wel fijn dat nu alles goed onderzocht en bekeken word. Hopelijk straks meer duidelijkheid. Lief dat je ons op de hoogte houd! Heelll veel kracht en sterkte gewensd!

Dikke knuffff Nathalie

En Vlinder al wat gehoord?? pff wat een spanning...ik zit helemaal met je mee te wachten...hopelijk hebben ze beetje positief nieuws. dat t allemaal niet erger wordt dan het al is...Hou je taai he!! ik denk aan je

Hier steeds veel trek en als ik dan wat eet wordt ik misselijk...zo raar...maarja moet nog ff geduld hebben tot mn NOD.
Ik geniet maar van mn mannen dan heb ik afleiding...heerlijk!
Net paar leuke dingen op otto.nl besteld!! voor ons alle 3 iets...dus weer leuk....
Mannen hier hebben zich wel vermaakt, net tuin samen gedaan en nu hebben ze brief gepost..die 2 vermaken zich wel! gezellig en heerlijk zo vrij en heerlijk weer!! ik ga ff genieten..
spreek jullie later nog wel weer...fijne dag verders...
En Nathalie als ik je niet meer spreek soms, voor morgen heel fijne dag!!!!
liefs mij

Terug
Bovenaan