Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hallo lieve meiden...

Elmoo, als eerste, van harte met jullie mooie echo...!!!Echt super dat je dat hebt mee mogen maken,mogen er nog vele volgen!!!! Ook super dat dat 'plekje' ook weg was, dan hoef je je daar ook niet meer druk over te maken. Lekker gegeten?? Geniet ervan meis!

Nathalie...GGGRRR...wat is de wereld oneerlijk he???Je gelooft gewoon niet dat mensen zoiets doen he! Sorry dat ik het even zo noem, maar er zijn mensen die hebben geen zin om te werken en die trekken gewoon een uitkering door en bij mensen die het ECHT nodig hebben, gaan ze moeillijk doen. Ik heb idd ook een keer een wajong-uitkering aangevraagd, omdat ik dus buiten school niet mijn studiekosten bij elkaar kon sparen, omdat ik gewoon niet kon werken i.v.m. de reuma...Ze gingen me een paar vragen stellen, ze stopte het in de computer en er kwam uit, dat ik best KOEKJES IN KON PAKKEN!!!! Ze zijn niet goed wijs man! Ze moesten eens een dagje mee maken wat wij allemaal voelen, dan piepen ze wel anders!!
Ik leef heel erg met je mee en ik hoop dat er snel goeie tijden voor je komen!

ben het nu wel even kwijt, wat ik nog meer wilde zeggen...iig wel heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes...weet je wat het is...'t is helemaal niet dat ik hem niet weg WIL brengen, maar ik ben zo moe en heb zoveel pijn en dan snap ik niet dat hij gewoon zegt, meisje, ik wil je daar niet mee belasten, blijf maar lekker thuis en doe maar lekker rustig aan!...Maar goed, ik kwam dus thuis en zag dat gezicht en vond het wel weer stom van mezelf, dus zei maar weer dat ik hem wel wegbracht. Ik had er later toch weer spijt van en vroeg daarom, waarom hij dan niet even aan mij dacht...Toen begon het gedonder weer opnieuw en nu staat hij erop dat hij met de auto gaat...maar we hebben wel lange gezichten...Ik voel me zo schuldig dan weer, maar ik moet toch ook aan mezelf denken???En ik baal dan dat hij niet aan mij denkt...Dus ik zit hier met tranen achter de laptop...gewoon omdat ik me er zo rot onder voel! Ik voel me altijd bezwaard als ik iets moet afzeggen en denk altijd dat de hele omgeving vindt dat ik me aanstel, maar ik voel toch wat ik voel! (Naat, net zoals die hufters van het UWV, daar voel ik me ook zo'n pieperd!)
Hij is nu met de hond uit, maar zal het er zo eens met hem over hebben...dat ik niks liever wil dan hem wegbrengen, maar dan niet voor een glaasje bier en met zoveel pijn! Dat is toch m'n goed recht??

Ik gooi m'n voetjes ff op de bank...daar komt hij aan....

Fijne avond meiden, tot straks!

Hele dikke knuffel Joepie

Heej Joepie, heel veel succes en sterkte joh met je mannetje...hopelijk komen jullie samen tot een goede beslissing... zet m op meid! en denk idd aan jezelf en aan elkaar!
Liefs mij

Een heel toepasselijk plaatje want vind jullie super meiden! Doet me echt goed al die lieve woordjes!

Maar eerst Elmoo wat ontzettend fijn dat jullie echo zo mooi was. Wat een boefje zeg dat ie zich geen verstoppen. Fijn dat het plekje weg is. Nu kun je pas echt genieten of niet meis? Lekker met je mannetje uit eten en naar de aanstaande opa en oma. Leukleuk, heellll fijn weekend meis.

Ik zal ff toelichting geven op de dingen die jullie vroegen. Ik probeer idd al het negatieve op een of andere manier positief om te draaien of te genieten van kleine dingetjes die het leventje ff wat dragelijker maken.

In principe heb ik geen moeite met herkeuring, snap alleen niet dat binnen het uwv zoveel verschillende meningen en onduidelijkheden zijn. Ze mogen me keuren, is hun goed recht. Als ze de wetten en regeltjes dan ook maar goed toepassen. Tegenwoordig veranderd er steeds heel veel hoor Joepie. Ik heb toen ik jonger was zo lang mogelijk mijn bijbaantje (cassiere) proberen te doen tegen beter weten/kunnen in. Was dan niet veel uurtjes, maar daar kon ik mezelf zijn, zagen ze mijn beperkingen niet echt hè achter de kassa. Toedat mijn polsen, schouders & armen moeilijk gingen doen. Maar goed nu wijk ik heel erg af. Er gebeurd op dit moment gewoon heel veel wat moeilijk is. 1 juli raak ik mijn auto kwijt en dat komt steeds dichterbij. Volgende week vrijdag heb ik hiervoor een keuring. Ze keuren me wat af hoor, hihih.

Dat ik vandaag best veel traantjes heb gelaten komt, omdat ik het ook maanden opgekropt heb MamaJM, dan komt er ineens alles uit. Nou ja alles, er zit nog veellll meer emoties hoor, maar die heb ik weer ff ver weggestopt. Hoe herkenbaar wat Joepie zegd van dan doe ik het toch maar omdat ik me er schuldig over voel enzo. Jij komt er dan weer op terug, maar ik ben de laatste tijd dan vaak zo van dat ik het toch doe. Terwijl ik dus mezelf er heelll erg mee heb.

Heb mijn vriend net ff gevraagd of hij de tuin wil sproeien. Roept ie me net of ik de kraan ff wil aandoen. Maar hij had hem dus nog niet eens aangesloten. Dus moet ik weer met mijn koppie voor over. Dan denk ik echt dat kun je dan toch ook ff zelf doen, dan verzin je iets zodat je het zelf kan doen. Heb ik gisteren ook gedaan. Maar ja dan moet ik ook hulp vragen. Ik ben zelf misschien te vindingrijk dat ik zoveel mogelijk zelf wil doen. Das mijn valkuil soms ook wel. Hulp vragen.

Toen ik thuis kwam van mijn werk. Ja ik heb dus gewoon gewerkt. Kwam mijn mannetje wel ff naar me toe en vroeg wat was er nou vanmiddag, dat ik zo verdrietig enzo was. We gaan dit weekend samen naar Movie Park in Duitsland, ff iets anders, ff er tussenuit. Werk gaf wel een beetje afleiding en vind het leuk om te doen dat scheeld. Boven is een zonnestudio en die hebben 3 kleine kids. Twee meisje en één klein jongetje. Die nooit met steeds anders na de zus van de baas, want die naam kent ie al. Mijn naam zegt is soms stiekum boven zei die vrouw. Maar vanmiddag is het gelukt. Heb zijn vertrouwen gewonnen. En toen zijn mama vroeg hoe ik heette zei hij Nathalie. Yippieeee! Ze kwamen ff bij mij op kantoor zitten enzo. En toen ik naar huis ging zei ie: ik wil met jou mee. Echt zo'n lief koppie, maar wel dondersteen hoor. Heeft beetje met de manier van opvoeding te maken. Dondersteentje maakt niet uit, maar ligt wel aan de manier waarop enzo. Echt heerlijk ventje. Dat maakt mijn dag dan weer een beetje goed. Ik kan dan van mijn werk genieten, ook al vergt het ook veel energie die ik eigenlijk vandaag niet meer echt had. Dus vanavond lekker rustig aan doen denk ik.

Ja meiden het valt allemaal niet mee. Maar dat van mij is niet erger dan wat jullie allemaal mee maken hoor, laat ik dat ff voorop stellen. En zeker niet in vergelijking met jou MamaJM, want een miskraam is echt iets ergs meis. Dat moet je niet onderschatten en jezelf wegcijferen.

Nogmaals bedankt voor alle lieve woorden!

Dikke knufffffffffffffffffff, Nathalie

Komen er nog dames vanavond gezellig kletsen of hebben jullie allemaal al plannen? Ik ga zo maar eens ff kijken of er een goede film op tv komt. Ik wou dat ik een bad had, dan ging ik nu lekker ff in bad. Dan maar ff lekker douchen ofzo.

Wens jullie in elk geval een toppie weekend!
Hopelijk meer fijn nieuws van Mamoetje, ben benieuwd
Tis op dit moment rustig op het wachtbankje. Maar de tijd gaat wel snel vinden jullie ook niet? Liefs Nathalie

Jeetje, net heb ik even alle verhalen gelezen. Heftig hoor. Ik heb even geen tijd om uitgebreid op alle verhalen te reageren (wil nog even de tuintafel in de olie zetten voor het donker is) maar heel veel sterkte Joepie, maMaJM en Nathalie! Ik vind het knap dat jullie toch het beste ervan maken en (meestal) positief blijven. EnJoepie en Nathalie, probeer wel tegen jullie mannetjes te zeggen wat jullie soms dwarszit. Waarschijnlijk denken ze er zelf helemaal niet over na (mannen zijn soms vreemde wezens!) en hebben ze het helemaal niet door als ze iets verkeerds doen! Juist door te proberen erover te praten, zul je zien dat jullie je veel beter voelen. Maar vanaf de zijlijn is het natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik ook wel.

En Elmoo, fijn dat de echo goed was! Opgelucht zeker?! Nu kunnen jullie er echt van gaan genieten!!

Nathalie: veel plezier in Movie Park, fijn dat jullie toch gaan! Ik hoop dat je een leuke dag hebt!

Liefs Mosa

Ha meiden,

Hier is de lucht weer geklaard hoor...heb hem gewoon rustig uitgelegd dat ik het echt niet doe om hem te pesten, maar omdat ik het gewoon echt niet 'aan kan.' Hij begreep het gelukkig en nu is hij zelf met de auto...de lieverd...Ben heel blij dat het opgelost is.

Ik hoop dat de andere dames zich ook snel beter voelen, al is het niet zo dat ik nu niet meer tegen die problemen aanloop, maar het is toch fijn als je vriendje je begrijpt.
Nathalie, denk echt maar eens aan jezelf hoor, vooral de mensen die dichtbij je staan willen en moeten je, vind ik, begrijpen!
Hou maar eens voet bij stuk, je zult zien dat je je dan beter voelt!
Zij nog tegen m'n vriendje, als ik kotsend in bed had gelegen had je me toch ook niet gevraagd...nee, tuurlijk niet, zegt ie...toen zei ik...nou, ik voel me precies zo, maar dan zie je het niet aan de buitenkant...en zo is het wel hoor...we laten ons veel te makkelijk voor het blok zetten! KOM VOOR JEZELF OP MEID!!!

Worden jullie ook zo gek van die reclame van het EK wat je de hele tijd in beeld krijgt???één keer is toch genoeg!? Maar elke keer als ik een andere pagina krijg op deze site, komt die rotleeuw weer! GGRRR...

Ik ga weer verder Notting Hill kijken...je moet toch wat he!?

Een fijne en klusrijke (voor degene die rond hun eisprong zitten!) avond!

Knuffel Joepie

Toevallig Joepie, ik had net ook ff naar Nothing Hill gezapt. Ik ga maar eens ff makkelijk kleding aan doen en weer paracetamol nemen (wil niks zwaarders nemen) Bedankt voor jullie lieve woordjes Mosa & Joepie. Ik moet mezelf idd niet steeds opofferen. Vanavond zei hij uit zichzelf van als je paps morgen ff de grote ladder wil nemen dan kan ik ff de ramen van de slaapkamer boven aan de buitenkant gaan wassen. Dan denk ik weer ahhh lief.

Ik verneem nu aan mijn lichaam dat ik rustig aan moet doen en niet teveel moet piekeren, anders krijg ik alleen nog maar meer hoofdpijn en van huilen ook, hihih

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan