Hi meiden, ik wou eind van de ochtend al ff bijkletsen hier, maar toen kwam mijn mams, daar hele tijd mee zitten kletsen enzo. En net hier weer bijgelezen. Tis wat met ons, mag ik ook ff mijn verhaaltje neer zetten? Zie wel hoever ik kom met vertellen, want moet namelijk zo werken.
Dit wou ik typen eind van de ochtend:
Hi meiden, ja ik ben weer thuis ivm de stad in. Mijn dagje begint alweer lekker. Kom ik bij het UWV blijk ik een afspraak te hebben om 11.00 uur ipv 10.00 uur . Gelukkig hoefde ik niet heel lang te wachten voordat ze me te woord kon staan. Heel gesprek en ook nog paar lichamelijke onderzoeken. Het bleek voor herkeuring te zijn voor mijn wajong uitkering. Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal van plan zijn. Het houd me best wel bezig. Ik werk liever partime of fulltime, maar ja mijn lichaam werkt niet echt mee. Ik doe zo mijn best overal voor. Ik snap ff niks meer van het UWV hoor. De een zegt nee je kan niet werken en zie je niet in commercieel vrij bedrijf terug keren. Zelfs een verzekeringsarts die zei word maar mama en huismoeder (begin dit jaar, ze moest eens weten hoe groot die kinderwens nu is) En nu gaat iemand anders me weer keuren om te kijken of ik wel werken kan of wajong uitkering mag blijven houden. Rara snappen jullie het nog? Nou ja gedeetelijk dan want ik begin nu weer een beetje te werken hè. Hoef geen uitkering wil liever werken, maar ja aangezien dat zeker op dit moment niet echt gaat, tja dan moet je iets hè. Daar zijn de wetten en regeltjes voor. Hoop dat ze ook eens goed toegepast worden dan. Allemaal weer afwachten dus.
Toen zou ik de stad in maar deed mijn rolstoel vaag, dus ik maar weer naar huis. Had ook weer eens hoofdpijn, zal ook eens niet, en moe dus dacht ga maar lekker thuis een broodje eten. Toen kwam mijn mams dus langs omdat die mijn auto zag staan en die wou graag weten hoe het bij het uwv was geweest. Volgende week vrijdag keuring vanwege mijn auto. Gedoe rond mijn hulp die de grootste dingen in huishouding doet, maar met nieuwe wet wmo alles word afgenomen. Er gebeurd zoveel meiden! Kweet af en toe ff niet meer hoe het allemaal verder moet hoor.
Dan nog een vriendje die de laatste avonden steeds tot laat zit te gamen, terwijl ik juist hem nodig heb en niet steeds wil hoeven vragen om hulp e.d. En gewoon hem nodig heb, zeker vandaag. Dus herken het heel erg hoor Joepie. En tuurlijk moeten onze mannetjes ook hun eigen weg gaan, en hij is nu gestopt met voetbal dus tis zijn laatste avond. Maar dat hij dan ervoor kiest om bij zijn ouders te slapen, kan ik me voorstellen dat dat heel veel pijn doet. Juist als je je ellendig voelt over dingen is het gewoon heerlijk om 's nachts gewoon tegen je mannetje aan te kunnen kruipen of gewoon te weten dat hij er is. Vind wel knap dat je er in elk geval iets van zegd. Ik ben weer een opkropper op het moment, grrr word zo moe van mezelf af en toe.
Tis fijn om hier zo te kunnen ratelen meiden. Wat maken we wat mee hè. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen MamaJM tis moeilijke tijd meis. En als je niks met die emoties doet dan komen ze over een tijdje dubbel zo hard op je af. Ikke spreek uit ervaring geloof ik. Altijd maar groot houden en wegstoppen werkt ff niet. Heb al heel wat traantjes gelaten vandaag. Volgens mij als iemand *boeh* tegen me zegd begin ik te huilen, hihih. Dus klets maar lekker van je af hoor.
Vlinder vervelende negatieve test na zo'n mooie positieve, raar hoor. Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid meis, want kwaaltjes en symptomen heb je wel!
Mamoetje, spannend hoor bij jullie ook. Ben benieuwd wat dinsdag de uitslag van je mannetje is. Vruchtbaarheid is dus al iets beter geworden. Wel schrikken zeg. Hoop echt dat jullie morgen een positieve test in handen hebben!
Elmoo nog ruim een uur dan mag je lekker naar die kleine in je buik kijken en hartje horen kloppen, geniet er lekker van en alvast heel fijn weekend meis!
Gerdien volgens mij klopt het idd wat de meiden zeggen over 0-uren contract misschien kan je eens op de site van uwv kijken of op internet ff googlen.
Uhm en toen wist ik het ff niet meer. Kweet dat Mosa ook heeft getypt, maar kweet niet meer wat, hihih. Geniet lekker van de zon meis!
Nou meiden tis hele waslijst geworden. Gelukkig schijnt het zonnetje door onze tranen heen. Ik ga nu nog ff werken, pfff kweet niet waar ik de energie vandaan moet halen, maar okay. Tot later!
Liefs Nathalie