Nathalie, het zit je ook echt niet mee he! Wat een gedoe met het UWV en opnieuw een keuring voor de wajong, pfff alsof je er zelf zo voor gekozen hebt..!!!! Die mensen denken ook maar aan 1 ding en snappen zelf niet wat voor gevolgen hun beslissingen hebben...
En daarnaast ook nog eens al je lichamelijke ongemakken. Ik vind het net als de anderen wel echt super knap hoe positief jij overal mee omgaat. Denk dat je voor veel mensen, maar ook voor meiden onder ons een groot voorbeeld bent..! Je mannetje mag zn handen dichtknijpen met een meid zoals jij... Denk ook dat je het hem het beste gewoon toch kunt gaan zeggen dan je hem nodig hebt en dat je zijn gegame hele avonden lang niet leuk vind... Succes meid!
Mamoetje, kun je je nog inhouden? Ik hoop zo dat je vanavond ook een positieve test in handen hebt..!!!!! (haha ga er gewoon al vanuit dat je niet kunt wachten...)
Weet zo even niet meer waar ik nog meer op wou reageren.. Ben een beetje in de wolken van onze echo

Zijn net weer terug, en moet eerlijk bekennen ben zelf iemand die heel nuchter en relaxed is, maar toen we daar heen gingen maakte ik me toch zorgen...
Maar gelukkig, al gauw bleek dat het hartje nog klopte... De kleine uk is nu al baldadig want wou liever niet gezien worden, was zich aan het verstoppen haha. Vandaar toch weer een inwendige echo, maar alles zag er goed uit! En de lengte klopte precies bij hoelang ik nu zwanger zou zijn.2,1 cm bij 8 weken en 6 dagen, super dus..!!
De vorige keer hebben ze op de echo nog een kleine ruimte gezien buiten de baarmoeder maar ze wist niet wat het was, kon spontaan weggaan maar ja kon ook wat anders zijn. Dat was ook wel een reden dat ik toch wel in spanning zat, want wie weet zat het er nog... Maar ook dat was nu verdwenen pfffffffff Dus kan nu echt gaan genieten.
Straks lekker uit eten met mn vriend en dan even langs zijn ouders...
Fijne avond meiden...