Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Idd Elmo wat jij zegt over dat 0 uren contract dat klopt.
Ik heb ook een baan als oproepkracht gehad en toen vroeg ik dus hoe dat zat met evt. verlof enzo en dan krijg je dus het gemiddelde van wat je die tijd ervoor aan uren hebt gewerkt..dus geen zorgen hoor Gerdien..komt goed met jou baan! leuk hoor! succes

Meiden.. Ik heb beloofd om te wachten tot morgen met testen.. Maar weet neuit of ik me in kan houden.. maar wil het het ,lliefst moorgen doen als me vriendje er is.. Ga het zo wel even met hem overleggen als ikhem spreek.. straks eerst de test halen..

xxx Mamoetje

Hallo Live kipoies!!
Lekker aan het genieten van het mooie weer??

Joepie: Wat vervelend zeg , mot met je vriendje. Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Maar kan van je vriendje ook goed bergijpen dat ie graag een biertje wil drinken op zijn laatste avond.   Wat een rot situatie!!  Ik hoop dat jullie er uit kunnen komen.

Mamoetje: Spannend!! Kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk een test wil doen. En wil weten waar je aan toe bent.  Hoe laat komt je vriendje thuis?? In ieder geval heel veel succes!! Vandaag of morgen!!! Ik duim voor je!!!

Gerdien: Hoe voel je je?? Ik vind het knap van je dat je het al aan je baas hebt verteld. Tis denk ik wel beter voor je, rustiger. Wil je na de bevalling helemaal stoppen met werken?? Ik hoop dat je snel duidelijk heid hebt over je verlof. Misschien kan je een op internet of in je cao boek kijken??

Ik heb net even wat in huis gedaan. Maar ben doodop. Terwijl ik vanmorgen pas om 10 uur uit mijn nest ben gekomen!!! Ga het nu dus ook even lekker rustig aan doen, Anders kunnen ze mij vanavond duwen!!

Veel liefs Collie.

Hi meiden, ik wou eind van de ochtend al ff bijkletsen hier, maar toen kwam mijn mams, daar hele tijd mee zitten kletsen enzo. En net hier weer bijgelezen. Tis wat met ons, mag ik ook ff mijn verhaaltje neer zetten? Zie wel hoever ik kom met vertellen, want moet namelijk zo werken.

Dit wou ik typen eind van de ochtend:

Hi meiden, ja ik ben weer thuis ivm de stad in. Mijn dagje begint alweer lekker. Kom ik bij het UWV blijk ik een afspraak te hebben om 11.00 uur ipv 10.00 uur . Gelukkig hoefde ik niet heel lang te wachten voordat ze me te woord kon staan. Heel gesprek en ook nog paar lichamelijke onderzoeken. Het bleek voor herkeuring te zijn voor mijn wajong uitkering. Ben benieuwd wat ze nu weer allemaal van plan zijn. Het houd me best wel bezig. Ik werk liever partime of fulltime, maar ja mijn lichaam werkt niet echt mee. Ik doe zo mijn best overal voor. Ik snap ff niks meer van het UWV hoor. De een zegt nee je kan niet werken en zie je niet in commercieel vrij bedrijf terug keren. Zelfs een verzekeringsarts die zei word maar mama en huismoeder (begin dit jaar, ze moest eens weten hoe groot die kinderwens nu is) En nu gaat iemand anders me weer keuren om te kijken of ik wel werken kan of wajong uitkering mag blijven houden. Rara snappen jullie het nog? Nou ja gedeetelijk dan want ik begin nu weer een beetje te werken hè. Hoef geen uitkering wil liever werken, maar ja aangezien dat zeker op dit moment niet echt gaat, tja dan moet je iets hè. Daar zijn de wetten en regeltjes voor.  Hoop dat ze ook eens goed toegepast worden dan. Allemaal weer afwachten dus.

Toen zou ik de stad in maar deed mijn rolstoel vaag, dus ik maar weer naar huis. Had ook weer eens hoofdpijn, zal ook eens niet, en moe dus dacht ga maar lekker thuis een broodje eten. Toen kwam mijn mams dus langs omdat die mijn auto zag staan en die wou graag weten hoe het bij het uwv was geweest. Volgende week vrijdag keuring vanwege mijn auto. Gedoe rond mijn hulp die de grootste dingen in huishouding doet, maar met nieuwe wet wmo alles word afgenomen. Er gebeurd zoveel meiden! Kweet af en toe ff niet meer hoe het allemaal verder moet hoor.

Dan nog een vriendje die de laatste avonden steeds tot laat zit te gamen, terwijl ik juist hem nodig heb en niet steeds wil hoeven vragen om hulp e.d. En gewoon hem nodig heb, zeker vandaag. Dus herken het heel erg hoor Joepie. En tuurlijk moeten onze mannetjes ook hun eigen weg gaan, en hij is nu gestopt met voetbal dus tis zijn laatste avond. Maar dat hij dan ervoor kiest om bij zijn ouders te slapen, kan ik me voorstellen dat dat heel veel pijn doet. Juist als je je ellendig voelt over dingen is het gewoon heerlijk om 's nachts gewoon tegen je mannetje aan te kunnen kruipen of gewoon te weten dat hij er is. Vind wel knap dat je er in elk geval iets van zegd. Ik ben weer een opkropper op het moment, grrr word zo moe van mezelf af en toe.

Tis fijn om hier zo te kunnen ratelen meiden. Wat maken we wat mee hè. Dus je hoeft je niet schuldig te voelen MamaJM tis moeilijke tijd meis. En als je niks met die emoties doet dan komen ze over een tijdje dubbel zo hard op je af. Ikke spreek uit ervaring geloof ik. Altijd maar groot houden en wegstoppen werkt ff niet. Heb al heel wat traantjes gelaten vandaag. Volgens mij als iemand *boeh* tegen me zegd begin ik te huilen, hihih. Dus klets maar lekker van je af hoor.

Vlinder vervelende negatieve test na zo'n mooie positieve, raar hoor. Hopelijk krijg je maandag meer duidelijkheid meis, want kwaaltjes en symptomen heb je wel!

Mamoetje, spannend hoor bij jullie ook. Ben benieuwd wat dinsdag de uitslag van je mannetje is. Vruchtbaarheid is dus al iets beter geworden. Wel schrikken zeg. Hoop echt dat jullie morgen een positieve test in handen hebben!

Elmoo nog ruim een uur dan mag je lekker naar die kleine in je buik kijken en hartje horen kloppen, geniet er lekker van en alvast heel fijn weekend meis!

Gerdien volgens mij klopt het idd wat de meiden zeggen over 0-uren contract misschien kan je eens op de site van uwv kijken of op internet ff googlen.

Uhm en toen wist ik het ff niet meer. Kweet dat Mosa ook heeft getypt, maar kweet niet meer wat, hihih. Geniet lekker van de zon meis!

Nou meiden tis hele waslijst geworden. Gelukkig schijnt het zonnetje door onze tranen heen. Ik ga nu nog ff werken, pfff kweet niet waar ik de energie vandaan moet halen, maar okay. Tot later!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                              18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Mamoetje  19 jaar            6e ronde -  1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                             26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Niemand op de wachtbank!!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!
Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:
Vlinder, 29 jaar    10e ronde 2e kindje        uitgeteld op 30 januari 2009
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08    

Hallo Nathalie:

Jeetje wat een verhaal. Tis voor jou ook echt niet makkelijk. Als je al ziek bent is het net of dat al niet erg genoeg is en blijven ze aan je trekken. Erg frustrerend!!
Schrijf het ook lekker van je af, Tis soms een hele opluchting. Staat je hoofd nu nog wel naar werken?? Is soms ook wel een goede afleiding.
Ik begrijp soms niet hoe jij nog zo positief in het leven kan staan, echt heel erg knap hoor!! Uit de kleinste dingen het positieve te halen.
Balen dat je vriendje er op het moment niet zo voor je is. Misschien toch een keer een goed gesprek? Misschien ziet hij het op een of andere manier anders. En moet hij even herinnerd worden.   ??????????
Hoevaak had je nu hulp in huis?? Endat ook helemaal weg??? tis dan net of niets je gegund wordt. En dan die onzekerheid over je auto.........
Meid ik hoop dat er binnenkort een lichtpuntje in je leven mag zijn!!! En dat je volgend jaar een klein wondertje in je armen kan sluiten!!! Het is je van harte gegund!!!!!!!!

Liefs Collie.

Heeej Nathalie, jeetje meis wat een verhaal...pff jij maakt wat mee zeg. ik ben niet meer de enige. jij alleen veel naardere dingen weer als ik. heerlijk he omdat hier dan lekker van je weg te schrijven..meid meid,   mag het ook ooit eens mee zitten bij jou? alles lijkt wel te worden afgenomen van je..eerst je auto, dan nu nog je huishoudelijke hulp belachelijk zeg. weetje ik zie dat ook veel nu in de thuiszorg. denk ik hoe kunnen we straks nog menselijk werken, echt met ons hart. je hebt amper tijd, niets mag meer en persoonlijkheid/aandacht en liefde voor  je medemens  wordt gewoon helemaal niet meer aangedacht.Het is echt erg pfff en jij bent er de dupe van meis. Hou moed joh. ik snap best dat je afentoe een potje gaat janken. knap hoor, want dat lucht idd op! ik kan dat niet. ik krop altijd veel emoties op en dan als ik helemaal vol zit onplof ik zeg maar..dat zit er nu hier wel aantekomen want afentoe laat ik al n traantje, maar het hefstigste moet nog komen denk ik...en ik denk dat dat komt als ik volgende week of wel of niet ongesteld ga worden..vind het op zich wel spannend nu. maar ik verwacht niets dan valt't alleen maar mee als de rd'tjes komen en weet ik dat mn lijf wel weer op de rit is..maar het blijft moeilijk en rot
Meid ik wil je alle geluk van de wereld wensen en heel veel sterkte...kga eerst us een lief plaatje voor je zoeken Nathalie, dat heb je wel verdiend...Ging het werken vanmiddag nog een beetje na zo'n heftige morgen?? er wel fijn met je mams over kunnen praten? En ik denk ook dat je misschien us met je mannetje moet praten, hij staat er natuurlijk zo anders tegenover, Hij is een man en ziet veel dingen anders dan jij als vrouw....maar hij moet je wel blijven helpen dat heb je nodig en verdient meisje! denk om jezelf en jullie samen... dan kom je er wel door!!
Kop op meis, die woorden zeg ik ook vaak tegen mezelf..we moeten verder!!

Oh ja   Nathalie, ik was er vanmiddag niet op msn, was ff op de fiets naar dorp, kadootje kopen voor mn vriendin waar ik dinsdag op kraamvisite ga en daarna bij mn ouders geweest...dus vandaar dat ik niet reageerde..En vanavond moet ik werken dus ben ik er ook niet...   vant weekend vrij dus heerlijk!!

Wat deze kip hieronder schrijft  wens ik jullie allemaal   toe, lieve kluskippies!!

Nathalie, het zit je ook echt niet mee he! Wat een gedoe met het UWV en opnieuw een keuring voor de wajong, pfff alsof je er zelf zo voor gekozen hebt..!!!! Die mensen denken ook maar aan 1 ding en snappen zelf niet wat voor gevolgen hun beslissingen hebben...
En daarnaast ook nog eens al je lichamelijke ongemakken. Ik vind het net als de anderen wel echt super knap hoe positief jij overal mee omgaat. Denk dat je voor veel mensen, maar ook voor meiden onder ons een groot voorbeeld bent..! Je mannetje mag zn handen dichtknijpen met een meid zoals jij... Denk ook dat je het hem het beste gewoon toch kunt gaan zeggen dan je hem nodig hebt en dat je zijn gegame hele avonden lang niet leuk vind... Succes meid!

Mamoetje, kun je je nog inhouden? Ik hoop zo dat je vanavond ook een positieve test in handen hebt..!!!!! (haha ga er gewoon al vanuit dat je niet kunt wachten...)

Weet zo even niet meer waar ik nog meer op wou reageren.. Ben een beetje in de wolken van onze echo ;)
Zijn net weer terug, en moet eerlijk bekennen ben zelf iemand die heel nuchter en relaxed is, maar toen we daar heen gingen maakte ik me toch zorgen...
Maar gelukkig, al gauw bleek dat het hartje nog klopte... De kleine uk is nu al baldadig want wou liever niet gezien worden, was zich aan het verstoppen haha. Vandaar toch weer een inwendige echo, maar alles zag er goed uit! En de lengte klopte precies bij hoelang ik nu zwanger zou zijn.2,1 cm bij 8 weken en 6 dagen, super dus..!!
De vorige keer hebben ze op de echo nog een kleine ruimte gezien buiten de baarmoeder maar ze wist niet wat het was, kon spontaan weggaan maar ja kon ook wat anders zijn. Dat was ook wel een reden dat ik toch wel in spanning zat, want wie weet zat het er nog... Maar ook dat was nu verdwenen pfffffffff Dus kan nu echt gaan genieten.
Straks lekker uit eten met mn vriend en dan even langs zijn ouders...

Fijne avond meiden...

Terug
Bovenaan