Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

hoi lieve kippies,

ff snel een berichtje van mij. Heb nog niet bijgelezen wat er allemaal gezegd is. Zat deze week zelf niet zo lekker in mijn vel, veel overgeven en heel erg moe. Had vandaag een hele drukke dag met de brassband en moest eigenlijk al om 9 uur in apeldoorn zijn. Maar omdat ik me helemaal niet zo goed voel de laatste paar dagen heb ik daar gewoon openkaart gespeeld en gezegd dat ik vanmiddag pas kom. Daardoor moesten we nog snel ff een aantal mensen persoonlijk op de hoogte brengen van ons kleine wondertje. En natuurlijk allemaal super leuke reacties. Omdat onze vrienden groep zo groot is hebben we ook naar een heel aantal een mail gestuurd en daar stromen nu natuurlijk de reacties van binnen dus allemaal heel erg leuk. Ben wel benieuwd hoe de mannen in de brassband reageren maar dat zal ik rond half 4 wel zien. Voel me nu redelijk maar heb dan ook nog niet veel gedaan. Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed gaat zal morgen ff goed bijgaan lezen.

Groetjes

Marion

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar            3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                          e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                              18-06-08
Esseltje                                          5e ronde - 1e kindje                              18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Mamoetje  19 jaar            6e ronde -  1e kindje                             25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                             26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                              29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                             07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                            ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Niemand op de wachtbank!!

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle                          1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                              1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                  2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien                          5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
1e bezoek        ??-??-??
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??    
1e echo        14-05-08
Elmoo                
2e echo        06-06-08
1e echo        19-05-08                      
Dotje                  
1e echo          16-06-08 om 11.00 uur
Poeh        
 2e echo        23-06-08 om 18.00 uur            
1e echo          02-06-08    

lieve schatten,

omdat ik nu even helemaal alleen ben en me geen raad weet kom ik hier even
Het gaat niet goed, veel buikpijn maar het bloeden zet niet echt door, wel denk ik iets vanb een zakje tehebben geizen, ik ben net bijna flouw gevallen en heb weer over gegeven. ik heb de verloskundige gebeld, ook zei vertrouwd het niet en komt voor 4 uur langs.( zre zit nu in een bevalling) mijn man brengt mn dochter nu n naar mijn vriendin. ik ben zo bang. ik denk echt dat het mis is maar volgens haar moet ik veel meer bloeden wat het wel is??? het maakt me bang en het is zoiezo niet goed denk ik wat een drama.

Net lekker gedoucht en ga nu eindelijk ff lekker de stad in
Wil ik de hele week al ff, gewoon ff tijd voor mezelf!
Mijn mannetje wil toch niet mee, dus ga ik maar lekker alleen
Kan ik ook mijn eigen gang gaan hè.

Joepie doe je rustig aan vandaag meis. Je moet je wel erg verdedigen of nie? Soms hebben we dat gevoel zelf ook hoor meis. Dotje goed van je dat je nu later gaat. Hoe was je weekje vrij? Beetje bijgekomen, ondanks dat je je zo beroerd voelde toch nog wel leuke dingen kunnen doen en genieten?
Wens je heel veel plezier vanmiddag meis. Al die leuke reacties.

Meiden ik ga me ff verder klaar maken en dan spreken jullie me later wel weer! Ga eens ff een keertje iets moois voor mezelf kopen denk ik!

Liefs Nathalie

Ahhhh vlindertje toch wat naar meis. Hopelijk kan de verloskundige je wat duidelijkheid geven. Vind het zo erg voor jullie. Kweet niet goed wat te zeggen meis, ben er helemaal stil van. Maar denk aan je!

Liefs Nathalie

Vlinder: Wat een verdrietig nieuws zeg!!! Wat zul je je nu, en dat is ook logisch, rot voelen. Ik dacht ook dat het wel goed zat, maar jammer genoeg toch niet. Ik hoop dat je veel steun zult hebben aan je vriend de komende tijd!! Veel sterkte!

Nathalie: als ik je verhaaltje zo lees denk ik dat je je misschien zo ergert aan het gamen dat andere kleine dingetjes je op het moment ook irriteren. Dus doordat jij het vele gamen zo vervelend vindt, dat je dan ook andere dingen van hem of door hem vervelender vindt. Misschien kun je, klinkt kinderachtig maar werkt vaak wel, regels afspreken over het computeren. Dat hij bijv. aan het begin van de avond een paar uurtjes computert en dat hij dan later op de avond gezellig bij jou komt zitten om gezellig te kletsen, tv te kijken of wat dan ook. Succes!

Jeetje, maMaJM, wat een heftig nieuws. Ook al ben je ongepland zwanger geraakt, dan ga je je toch snel hechten aan het babietje in je buik lijkt me. Misschien voor jou een troost dat het bij iedereen verkeerd kan gaan. Geniet maar lekker van je vrije weekend!

Elmoo: veel plezier vandaag met alles wat je gaat doen (en wie weet tot vanavond ).

Joepie: Dat is natuurlijk het grote voordeel van geen alcohol drinken; de volgende dag toch lekker fit zijn. Wat raar dat je schoonouders denken dat jij wilde dat hij van voetbal afging ondanks dat het zijn eigen keuze is. Dat is niet leuk. En vervelend dat zij ook je klachten niet serieus nemen. Als jij je niet goed voelt dan voel je je toch niet goed. Net alsof jij je niet liever helemaal gezond en fit wil voelen!! Dat lijkt me soms best frusterend.
En ik heb idd ook wel dingetjes met mijn vriendje hoor. Hij kijkt bijvoorbeeld graag tv  terwijl ik heel weinig tv kijk (vorige week de film TBS gezien, daarvoor misschien 3 jaar geen film). Ik vind het niet erg dat hij het doet, alleen als hij tv kijkt zit hij er helemaal in. Dus als ik iets tegen hem zeg, ik ben nogal een kletskous, dan hoort hij het niet of dan zegt hij  'wat zeg je'. Daar kan ik me wel aan irriteren, dan denk ik 'je hoort toch wel dat ik iets zeg, luister dan ook'. Ik heb geen zin om alles te moeten herhalen. Of nog erger, dan zegt hij 'ik verstond je niet'. Dan denk ik weer 'je luisterde gewoon niet'. En dan kan ik me het nog voorstellen als hij een film zit te kijken dat hij het niet gelijk hoort, maar als hij gewoon  aan het zappen is dan vind ik het vervelend. Dus ik vind het niet erg  als we allebei iets anders aan het doen zijn, maar dan  moet het niet constant  stil te zijn. En nu is het wel zo dat we altijd aan tafel eten, nooit voor de tv, en ongeveer een half uur voordat we naar bed gaan zet hij de tv uit zodat we dan een tijdje kunnen kletsen. Zo, al mijn frustraties eruit gegooid    Nee hoor, valt wel mee. Af en toe hebben we hier een woordenwisseling over en dan is het ook weer goed. Mijn vriendje  is gewoon ook niet zo'n prater, in ieder geval vergeleken met mij, en hij vindt dat soms lastig. Bij hem thuis werd er ook alleen maar over werk gepraat (nu trouwens nog) en nooit over iets diepers, dus hij is het niet gewend. Maar hij is gelukkig al wel erg veranderd.  

Fijne dag allemaal  en tot later!

Liefs Mosa

Vlinder: ik lees nu pas je laatste berichtje. Wat  ontzettend naar  zeg. Ik hoop dat je man zo terug komt zodat je in ieder geval niet meer alleen bent!  Ik hoop dat de verloskundige er snel is, zodat je weet waar je aan toe bent. Probeer nog even een beetje rustig te blijven totdat de vk komt. Sterkte en ik denk aan je!!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan