Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Nou ja dit katje overdrijft een beetje, maar heb wel twee leuke shirtjes gekocht
Kon mijn draai niet echt vinden in de stad. Voelde me niet echt fijn in mijn koppie
Laatste week echt zoveel hoofdpijn, word er gek van. Misschien teken dat ik echt mijn rust momentjes moet nemen. Maar valt niet altijd ff mee als je zo'n volle agenda hebt hè. Gelukkig volgende week iets minder druk. Vanavond maar ff rustig aan, en dan morgen lekker naar Movie Park. Heb ik wel zin in.

Mosa ik denk dat ik me aan kleine dingen erger en die steeds groter laat worden doordat ik er niet over praat. Vanmiddag heeft ie lief de ramen gelapt. Hij wou boven doen, maar de lader was niet lang genoeg, hihih. En ik kreeg natuurlijk weer de volle lading van de spons, grr. Maar toen besloot ie beneden de ramen te wassen. Alleen niet echt op handige manier naar mijn mening, want ging niet helemaal goed. Met strepen enzo. Dus ik zei dan daar zit nog iets of kan je het misschien beter zo doen, ik weet het niet hoor, maar anders krijg je denk ik strepen. Hem maakte het niks uit. Dus ik besloot Nath, hou je nou in dalijk word ie gek van je gezeur en doet ie het nooit meer. Maar echt goed zoals anders is het niet, maar ja daar moet ik dan maar ff doorheen kijken hè. Vind het moeilijk hoe ik hierin dan juist kan handelen. Heb al geprobeerd het rustig te benaderen en mijn mening te geven.

Ik ga maar eens ff kijken wat we vanavond geen eten! Liefs Nathalie

Vlinder: speciaal voor jou ook maar eens een plaatje opgezocht!
Liefs Mosa

Nathalie: We moeten maar accepteren dat mannen huishoudelijke klusjes anders aanpakken dan wij, haha. Ik heb dat zelf ook wel eens, dan vind ik het lief als mijn vriendje uit zichzelf wat in het huishouden doet maar dan doet hij het bijv. net minder goed dan dat ik het doe. Ik heb het idee dat mannen alles oppervlakkiger doen en ook niet goed zien dat ze het niet altijd even netjes doen. Nu moet ik zelf toch wel even voor mijn vriendje opkomen, de badkamer doet hij altijd wel erg netjes hihi. Zelf zeg ik er de ene keer wel wat van en de andere keer niet. Ligt eraan waar het op gaat. Toch pikt hij het altijd wel snel op, maar ik denk dat het belangrijk is dat je niet zegt dat hij het helemaal verkeerd doet maar dat het op een andere manier beter werkt. Maar niet alle mannen zullen dit natuurlijk oppikken. Maar je moet het maar positief bekijken, al het vuil van de harde regen van de afgelopen tijd is er in elk geval vanaf. Ik heb zelf namelijk ook net de ramen gelapt en er kwam echt ontzettend veel zand vanaf, ondanks dat ik ze iedere week  lap (met drie katten die veel tegen de ramen opstaan vanwege de vele vliegjes buiten is dat ook echt wekelijks nodig :).    

Eet smakelijk voor zo! Mijn vriend komt zo thuis en dan gaan we lekker barbequen. Hij weet nog van niets, dus dat wordt leuk. We hebben het de afgelopen weken zo druk gehad dat we dit weekend even niets gepland hebben. Gewoon lekker thuis met z'n tweetjes. Maar ik kom vast vanavond nog wel even kijken, wil ook graag weten hoe het met Vlinder gaat.

Liefs Mosa

Gezellig zeg lekker saampjes bbq-en!
Heb idd wel subtiel aangepakt en moet denk ik meer los laten
Hahah ja ik dacht idd ook, het dikste is eraf en daar gaat het om hè

Ik was vergeten vlees uit de vrieser te pakken, dus nu maar ff ontdooien in magnetron. MamaJM bracht me op het idee van condonblue, vind mijn mannetje erg lekker. En ff kijken wat ik er bij ga maken. Want gebakken aardappeltjes vind hij minder. Ik ga ff lekker kokkerellen, tot later!

Liefs Nathalie

Vlinder meid jeetje hey ik schrik ervan. Wat een ellende allemaal voor jou! Ik hoop zo voor je dat uit het bloedonderzoek komt dat je in elk geval geen buitenbaarmoerderlijke zwangerschap hebt...!! Ik wil je heel veel sterkte wensen....!

Mamajm, voor jou ook een hele dubbele week zeg... Ongelofelijk!! Veel miskramen in je omgeving en daarnaast juist weer zwangeren in je reunie groepje pfff. Lijkt me erg dubbel allemaal, ik hoop voor je dat je het allemaal nog trekt...
Ik hoop voor je dat de dingen die je nu voelt alsnog weer duidelijk zal maken straks dat je weer zwanger bent en dat het dan allemaal super zal gaan verlopen.... Meid ik duim voor je....

Hey Mosa, grappig dat je zegt dat mannen toch anders naar het huishouden kijken. Ben het wel met j eens hoor alleen is mijn vriend daar juist het tegnovergestelde in... Ik ben meer van het gewone opruimen, stoffen en stofzuigen en hij is juist degene die altijd de extra klussen uit zichzelf doet... Plintjes afnemen, de badkamer doen, keukenkastjes even extra goed afnemen en met een doekje langs de deuren haha...
De ruzies die wij daarom hebben gaan er juist over dat ik zo laks ben en dat hij zo netjes is haha... Ik roep dan altijd "Iedereen zijn kwaliteiten" haha... En dan is het vaak weer goed hoor...
Moet eerlijk bekennen dat ik het enorm met hem heb getroffen hoor, we vullen elkaar super aan. Daarnaast kan hij erg goed koken en vind dat ook nog eens leuk...hihi
Veel plezier met jullie bbq, gezellig!!! Lekker genieten met zn tweetjes....

Nathalie, heel veel plezier morgen in Duitsland, lekker samen met je mannetje genieten van leuke dingen..!

Elmoo: er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen  Fijn dat je vriend wel altijd de kleine dingetjes ziet. Als ik aan het schoonmaken bent en bijv. ook een doekje over de stopcontacten en deurklinken haal, dan zegt mijn vriend altijd 'Goh, daar zou ik nou nooit aan denken'. Maar verder heb ik ook niets te klagen. Omdat mijn vriend altijd op zaterdag werkt  (winkel)  is hij op woensdag altijd vrij. Ik maak dan een lijstje voor hem wat hij allemaal in huis kan doen en dat doet  hij altijd braaf.  

En een vriend  die goed kan koken is natuurlijk altijd meegenomen  Mijne kan het wel, zolang het niet te ingewikkelde dingen zijn. Verder is hij helemaal gek van wijnen, en daar heeft  hij bij mij weer geen goeie aan. Ik drink eigenlijk geen alcohol, vind het niet lekker en wijn al helemaal niet. Wel een voordeel als je zwanger wilt worden, maar mijn vriend vindt het weleens jammer. Maar als er vrienden komen eten dan zorgt hij altijd voor een lekker wijntje erbij, dus  dan is het zoals jij zegt 'iedereen zijn kwaliteiten', haha.  

Hoever ben je nu eigenlijk en hoe voel je je?

En inderdaad Nathalie, mocht ik je later op de avond niet meer spreken, dan veel plezier morgen!! Ben je er trouwens al over uit of je naar de terugkomdag van het revalidatiecentrum gaat?

Mijn vriendje is klaar met douchen dus ik ga de tafel dekken, ik heb al best trek. Ik heb natuurlijk straks al de lekkere dingetjes voor op de barbecue klaargemaakt dus dan gaat mijn maag gelijk tekeer!

Fijne avond allemaal!

Liefs Mosa

Hey Meiden, ik heb al een aantal dagen echt bijna geen honger, en als ik dan van mezelf iets moet eten voel ik me na die tijd niet echt lekker. Beetje moeilijk omschrijven. tis niet dat ik misselijk ben ofzo. Ik heb nog niet eens mijn eisprong gehad, dus zal wel beetje grieperig zijn ofzo. Of komen door die drukke week.

Liefs Nathalie

Smakelijk eten Mosa, hele fijne avond! Ik wou komkommersalade maken, maar dat gaat een beetje lastig zonder komkommer. Die had mijn mannetje gisteren al opgegeten blijkt, hihih. Wel knap dat je dan een lijstje maakt. Als je geen lijstje neer legd doet ie dan ook niks? hihih. Tja soms moet je met dingetjes anders omgaan en misschien meer aanrijken. Maar vind dat wel moeilijk en kweet niet hoe hij dan zal reageren. Maar ja daar moet ik dan maar achter komen hè. Genoeg geklaagd, hihi. Hij gaat zo nog ff de tuin sproeien, want met die mooie weer heeft het toekomstige gras en de plantjes wel water nodig hè. Tis nog niet eens 19.00 uur en ben nu al moe.

Sorry maar heb beetje ''klaag'' dagje geloof ik!

*Nathalie zet zichzelf ff terecht, niet piepen tis je eigen schuld dat je je zo voelt*

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan