A
Anoniem
Guest
Nou ja dit katje overdrijft een beetje, maar heb wel twee leuke shirtjes gekocht
Kon mijn draai niet echt vinden in de stad. Voelde me niet echt fijn in mijn koppie
Laatste week echt zoveel hoofdpijn, word er gek van. Misschien teken dat ik echt mijn rust momentjes moet nemen. Maar valt niet altijd ff mee als je zo'n volle agenda hebt hè. Gelukkig volgende week iets minder druk. Vanavond maar ff rustig aan, en dan morgen lekker naar Movie Park. Heb ik wel zin in.
Mosa ik denk dat ik me aan kleine dingen erger en die steeds groter laat worden doordat ik er niet over praat. Vanmiddag heeft ie lief de ramen gelapt. Hij wou boven doen, maar de lader was niet lang genoeg, hihih. En ik kreeg natuurlijk weer de volle lading van de spons, grr. Maar toen besloot ie beneden de ramen te wassen. Alleen niet echt op handige manier naar mijn mening, want ging niet helemaal goed. Met strepen enzo. Dus ik zei dan daar zit nog iets of kan je het misschien beter zo doen, ik weet het niet hoor, maar anders krijg je denk ik strepen. Hem maakte het niks uit. Dus ik besloot Nath, hou je nou in dalijk word ie gek van je gezeur en doet ie het nooit meer. Maar echt goed zoals anders is het niet, maar ja daar moet ik dan maar ff doorheen kijken hè. Vind het moeilijk hoe ik hierin dan juist kan handelen. Heb al geprobeerd het rustig te benaderen en mijn mening te geven.
Ik ga maar eens ff kijken wat we vanavond geen eten! Liefs Nathalie