Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Heej meiden wat een dagje hier zeg..we hebben allemaal wat...pffff
Nou wij hebben hier net heerlijk gegeten. lekkek cordonbleu met aardappeltjes en griekse komkommersalade. was heerlijk! zoonlief heeft heerlijk zitten knoeien met t eten, maar toch ook aardig wat op...hihi altijd genieten!
Nu speelt hij nog lekker ff buiten, zo lekker samen met hem in bad. altijd heerlijk hoor. hele douche nat spetteren..gaat manlief meteen ff onder de douche en zijn we alle 3 weer klaar!! dan zoonlief naar bed en dan wij saampjes heerlijk genieten van de vrije zaterdag avond! super hoor soms! lekker samen zijn!! heerlijk!!
Jullie nog leuke plannen voort weekend hier? Nathalie wel dat wisten we al..super meis..ga lekker genieten he, hopelijk rust je daar beetje uit..ff wat anders!
Net met vriendin gebeld die dus ook miskraam had gehad. die moet nu nog wachten tot di en dan beslissen of pillen of curetage..heftig en moeilijk dus, maar we konden wel fijn samen praten.... moeilijk voor haar, maar hopelijk komt t ook allemaal een keer goed. Haar broer had nou net gister gehoord dat hij dus echt onvruchtbaar is. ook heftig hoor om te verwerken en hoe dan verder...daar is ze ook heel klein beetje bang voor dan, ze kunnen al wel bloed onderzoek laten doen, maar wilde ze nu nog niet
Nou meiden ik ga in bad..zoonlief zit me te knijpen, wil zo graag met mama spetteren en hij heeft stinkiestinkie in zn broek dus ik ben weg....
Fijn weekend allemaal!!!

Badderse MamaJM, ik ga lekkere warme douche nemen!
Wat erg zeg dat je vriendin nog steeds in zo'n lastige situatie zit, tis geen makkelijke keuze zeg. Ze hopen natuurlijk zo dat er nog hartje komt. En dan haar broer ook nog eens onvruchtbaar, pff wat een narigheid hebben we dit weekend zeg. Kan er niet ff iemand met leuk nieuws komen ofzo, een zwangere ofzo of een goede mop, hahaha.

Liefs Nathalie

Hallo lieve Vlinder,

Jeetje wat vind ik het erg voor je joh! Ik las vanmorgen je eerste berichtje en heb nu alles bijgelezen en ik ben echt geschrokken. Wat moet het moeilijk voor je zijn meisje, zeker na zo lang wachten, wat kan het soms oneerlijk gaan! Ik hoop voor je dat het geen BBZ is en je de draad snel weer kan oppakken. Je zal je nu wel enorm rot voelen, ik wens je heel veel kracht toe en denk aan je.

Ik vind het na dit bericht heel moeilijk, maar wil dan ook ff met een leuk berichtje komen: vandaag hebben we het goede nieuws verteld aan mijn schoonmoeder. Mijn zoontje had een shirt aan met: hoera, ik word een grote broer. Het viel haar eerst niet op en toen zei ze: wat staat daar nou? Ze was erg blij, het wordt haar zesde kleinkind al, een drukke familie dus. Ik voel me goed, vandaag bijna nergens last van, dat beangstigt me dan ook weer, maar kan ook wel weer relativeren en heeeeeeel erg blij zijn. Ik vind het nog zo onwerkelijk, heb er lang naar verlangd en dan ineens is het zover, zelfs mijn gedachten gaan soms nog van: als ik zwanger ben, dan...maar ik ben het! Ik voel me zo rijk en baal erg voor de mensen die een miskraam hebben gehad. Daarom maar extra veel ****************************************************************

Hoi hoi lieve meiden... rustig hier..iedereen lekker weekend aan het houden... heelrijk hoor.
Was heel benieuwd of Vlinder alweer gereageerd zou hebben?? hoop toch niet dat ze naar het ZH is ofzo?? pfff arme meid. ik denk aan je hoor!!! STERKTE!! hopelijk horen we snel weer wat van je...

En Nathalie, volgens mij snap je mn verhaal hierboven iets verkeerd..hihi niet zo gek hoor, ik heb ook zoveel miskramen om me heen he dat je ze onderhand niet meer uit elkaar kan houden. dit ging niet om die vriendin van die 2ling zeg maar maar om dat kennisje die nu een 2de miskraam heeft gehad... dus echt wel heftig...snappie.. heb wel fijn met haar gebeld en hoop na dinsdag weer te bellen om te horen hoe het nu met dr gaat... ze dacht om inwendige pillen te doen omdat je van curetage toch weleens hoort dat ze je baarmoederwand ofzo kunnen vernielen...en omdat ze natuurlijk al beetje de angst heeft misschien nooit kids te krijgen nu ze de definitieve uitslag van dr broer hebben gehoord.. Ze heeft nog wel een andere zus en die heeft al 2kindjes en is zwanger van de 3de nu.. die was tegelijk met als zij zeg maar die eerste miskraam niet had gehad, dus ook moeilijk zegt ze. als je dan die groeiende buik ziet en ook zover had kunnen zijn, maar voor die zus ist ook moeilijk....pff dat is me ook een narigheid hoor daar...maarja..hej meiden ik ga nog ff bankhangen...kom straks nogwel keertje langs...
Dikke knuf van mij

Trouwens Jolie..leuk zeg dat jullie het op vader/opa dag gaan vertellen!! spannend!!! geniet ervan!!xx

Wat vreemd mijn badderd eendje is ineens weg. sniksnik! Staat nu foei! hahah
Beetje jammer! Maar goed ik kwam hier ook ff om te kijken of Vlinder al langs was geweest. Ben muziek aan het luisteren nu. Zit hier met tranen in mijn ogen. In mijn playlist staan twee nummers van Lee. Die heb ik eergisteren ondenkt via een venice fan (weten jullie wel, die band waar ik laatst concert van had) Zij had hem in haar playlist staan en dat heeft me echt geraakt. En nu ben ik dus tears in heaven aan het luisteren die hij zingt. Ik vind altijd dat de orginele versie het mooiste blijft en niemand het nummer van coveren, maar sinds ik Lee heb horen zingen echt kippenvel en traantjes. Moeten jullie maar eens gaan luisteren. Hij heeft me toegevoegd op hyves, echt leuk!

Jolie leuk zeg dat je schoonouders het nu ook weten. Grappig zo'n t'shirt hoor je idd meer. Die leuek dingetje mag je juist nu met ons delen, en leuke verhalen. Dat kunnen we hier wel gebruiken zeg!

Ik was vanavond in gesprek met goede vriend op msn. Echt ff fijn zitten bijkletsen, deed me wel ff goed. Ben gelukkig eindelijkkk van mijn hoofdpijn af nu. Ff afkloppen, hopen dat het ook weg blijft.

Wens jullie nog hele fijne avond. Zie ineens dat het al 22.45 uur is, wist ik helemaal niet, hihih

Liefs Nathalie

Goedenavond, daar ben ik weer even. Straks heerlijk gebarbecued en daarna lekker gewandeld naar het huis van mijn ouders. Zij zijn op vakantie en dus zorgen wij voor de kat. Dat is toch ook nog een beetje mijn kat, hij is al 13 dus ik was 12 toen we hem kregen. Daar aangekomen hebben we even wat foto-albums doorgekeken. Ik wilde nog een keer mijn babyfoto's zien. Nu kijk ik er  toch anders naar dan een paar jaar geleden. Ik had een flink bosje zwart haar en bolle wangetjes, toch wel lief!  Net nog even in de tuin gezeten, maar m'n vriend was benieuwd hoeveel voetbal geworden was dus net naar binnen gegaan.

Nathalie: het is niet te hopen dat je de griep krijgt! Misschien is het wel een teken van je lichaam dat je te veel hebt gedaan de afgelopen week. En over dat lijstje dat ik maak voor mijn vriend als ik vrij ben, het is niet zo dat hij anders niets doet, hij ziet gewoon uit zichzelf niet echt wat gedaan moet worden in huis. Dus daar help ik hem graag bij . En misschien een domme vraag, maar wie is Lee? Ik weet veel van muziek maar van hem heb ik nog nooit gehoord. Is wel heerlijk he, dat je zo op kunt gaan in muziek? Fijn dat je hoofdpijn weg is, anders heb je niks aan je avond.

maMaJM: lekker in bad geweest met je zoontje? Wat zal dat heerlijk zijn zeg! Je hebt het vast al vaker gezegd, maar hoe oud is hij ook alweer? En na hoeveel rondes was je van heb zwanger als ik vragen mag? Moeilijk hoor voor je vriendin, zelf een miskraam gehad en dan horen dat je broer onvruchtbaar is. Dat is niet niks. Het is in ieder geval te hopen dat het bij haar wel goed zit!

Jolie: wat moet het heerlijk geweest zijn om het grote nieuws tegen je schoonmoeder te vertellen! Wat leuk om dat met een t-shirt bij je zoontje te doen!! En strooi inderdaad maar flink met glitters, dat kunnen we dit weekend extra goed gebruiken na alle rotverhalen!

Liefs Mosa

Goedenavond, daar ben ik weer even. Straks heerlijk gebarbecued en daarna lekker gewandeld naar het huis van mijn ouders. Zij zijn op vakantie en dus zorgen wij voor de kat. Dat is toch ook nog een beetje mijn kat, hij is al 13 dus ik was 12 toen we hem kregen. Daar aangekomen hebben we even wat foto-albums doorgekeken. Ik wilde nog een keer mijn babyfoto's zien. Nu kijk ik er  toch anders naar dan een paar jaar geleden. Ik had een flink bosje zwart haar en bolle wangetjes, toch wel lief!  Net nog even in de tuin gezeten, maar m'n vriend was benieuwd hoeveel voetbal geworden was dus net naar binnen gegaan.

Nathalie: het is niet te hopen dat je de griep krijgt! Misschien is het wel een teken van je lichaam dat je te veel hebt gedaan de afgelopen week. En over dat lijstje dat ik maak voor mijn vriend als ik vrij ben, het is niet zo dat hij anders niets doet, hij ziet gewoon uit zichzelf niet echt wat gedaan moet worden in huis. Dus daar help ik hem graag bij . En misschien een domme vraag, maar wie is Lee? Ik weet veel van muziek maar van hem heb ik nog nooit gehoord. Is wel heerlijk he, dat je zo op kunt gaan in muziek? Fijn dat je hoofdpijn weg is, anders heb je niks aan je avond.

maMaJM: lekker in bad geweest met je zoontje? Wat zal dat heerlijk zijn zeg! Je hebt het vast al vaker gezegd, maar hoe oud is hij ook alweer? En na hoeveel rondes was je van heb zwanger als ik vragen mag? Moeilijk hoor voor je vriendin, zelf een miskraam gehad en dan horen dat je broer onvruchtbaar is. Dat is niet niks. Het is in ieder geval te hopen dat het bij haar wel goed zit!

Jolie: wat moet het heerlijk geweest zijn om het grote nieuws tegen je schoonmoeder te vertellen! Wat leuk om dat met een t-shirt bij je zoontje te doen!! En strooi inderdaad maar flink met glitters, dat kunnen we dit weekend extra goed gebruiken na alle rotverhalen!

Liefs Mosa

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan