A
Anoniem
Guest
Heej meiden wat een dagje hier zeg..we hebben allemaal wat...pffff
Nou wij hebben hier net heerlijk gegeten. lekkek cordonbleu met aardappeltjes en griekse komkommersalade. was heerlijk! zoonlief heeft heerlijk zitten knoeien met t eten, maar toch ook aardig wat op...hihi altijd genieten!
Nu speelt hij nog lekker ff buiten, zo lekker samen met hem in bad. altijd heerlijk hoor. hele douche nat spetteren..gaat manlief meteen ff onder de douche en zijn we alle 3 weer klaar!! dan zoonlief naar bed en dan wij saampjes heerlijk genieten van de vrije zaterdag avond! super hoor soms! lekker samen zijn!! heerlijk!!
Jullie nog leuke plannen voort weekend hier? Nathalie wel dat wisten we al..super meis..ga lekker genieten he, hopelijk rust je daar beetje uit..ff wat anders!
Net met vriendin gebeld die dus ook miskraam had gehad. die moet nu nog wachten tot di en dan beslissen of pillen of curetage..heftig en moeilijk dus, maar we konden wel fijn samen praten.... moeilijk voor haar, maar hopelijk komt t ook allemaal een keer goed. Haar broer had nou net gister gehoord dat hij dus echt onvruchtbaar is. ook heftig hoor om te verwerken en hoe dan verder...daar is ze ook heel klein beetje bang voor dan, ze kunnen al wel bloed onderzoek laten doen, maar wilde ze nu nog niet
Nou meiden ik ga in bad..zoonlief zit me te knijpen, wil zo graag met mama spetteren en hij heeft stinkiestinkie in zn broek dus ik ben weg....
Fijn weekend allemaal!!!