Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Sorry, weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar mijn verhaal staat er drie keer

Aangezien ik denk dat Nathalie al op één oor ligt te dromen van alle atracties waar ze morgen in gaat, heb ik een leuk plaatje opgezocht

Goedemorgen meiden!

Allemaal lekker uitgeslapen vandaag? Of in ieder geval een poging tot? Wij hadden m'n nichtje te logeren, dus we waren vroeg wakker vanmorgen. Vandaag heeft m'n vriendje sixesday, da's een voetbaltoernooi 6 tegen 6...ga tegen 14.00 nog even kijken met een vriendin.
ff teruglezen en reageren, daarna even een ego-verhaaltje!

Vlinder, we willen echt geen excusses hier hoor! Het is toch heel begrijpelijk dat je down bent? We zijn blij voor je als het goed gaat, maar we zijn er ook als het niet goed gaat. Ook dan lekker van je aftypen! Ik hoop voor je dat het geen bbz is...dat zou echt heel vervelend zijn! Het is sowieso al zo verdrietig! Sterkte meis!

MamaJM...dus het wordt nog een beetje spannend voor je!!!Omdat je je zo weeig voelt! Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het lekker in je buikje blijft!!!

Elmoo, whahaha, heb gister lachtend je berichtje voorgelezen aan mijn vriendje! Hij is precies zoals die van jou! Alleen ik wil wel opruimen, maar heb vaak teveel pijn enz...(en ben ook wel wat lakser dan he, maar ben ik zeker van!) hij is ook zo precies en doet van die dingen uit zichzelf, waarvan ik soms denk! HOE KOM JE EROP! En dan helemaal de tijd enz. Soms gaat hij om 21.15 de badkamer helemaal soppen, omdat hij vindt dat dat moet gebeuren...een vriend van ons (die wonen 3 huizen verderop) die noemt hem soms de huisbitch of poetsnicht...hihi...maar verder is het een echte man hoor!

Naat zit vandaag lekker in duitsland, dus het zal wel rustig zijn!!Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, kom je nog even verslag doen vanavond? Als je niet te moe bent, anders lekker op tijd naar bed!

Mosa, hoe was de bbq, lekker gesmikkeld??? Wij werden uitgenodigd om na het toernooi bij vrienden te bbq-en, heel gezellig...krijgen we een smsje van de week, dat het uitkomt op €20,- per stel...hihi...dacht dat we uitgenodigd waren, maar volgens mij moeten we zelf onze eigen drank nog betalen!!!!We zijn niet anders gewend van hun hoor, maar vind het wel belachelijk...als ik merk dat de sausjes, drank enz er ook allemaal bij in zitten, dan vraag ik na de bbq : wat doen we met de restjes, verdelen we het???Want ze zijn ook nog wel zo, dat ze alles houden. Normaal doe ik daar  niet moeilijk over, maar nu wel!!
Wat dacht je gister, ik klets het topic wel in m'n eentje vol!

Jolie, wat leuk dat jullie het aan je schoonmoeder hebben verteld. Grappig zo'n shirtje..had je niet de hele tijd zoiets van: kom op, lees nou!!! Ik had het allang gezegd, flapuit dat ik ben!
En zo zie je maar weer dat slecht en leuk nieuws heel dichtbij elkaar liggen, maar dat mag natuurlijk ook gedeeld worden hoor!

Meiden, ik had het laatst toch over dat temperaturen, wat bij mij niet zo werkte...normaal deed ik hem altijd onder de tong, maar vanmorgen heb ik het maar even op een andere manier gedaan (ik denk wel dat jullie weten hoe, hihi, stop hem nu  niet meer in m'n mond hoor!) maar vanmorgen had ik dus 37.0!!!!!!!!!!
Da's dus even wat anders he! Hoop dat dit nog even aan mag houden, tot 14 juni om precies te zijn, want ik vind dit wel een lekker temperatuurtje!!!

Ik ga me verder vervelen...pppffff...tot snel!

Liefs Joepie

Goedemorgen allemaal!

Wat een heerlijke dag wordt het vandaag! Het zal daarom wel rustig zijn hier.

Joepie: vreemd is dat soms he, dan word je uitgenodigd voor iets en dan moet je er zelf voor betalen. Ik vind het niet erg als het met een groep is, dan kan ik me voorstellen dat niet één iemand alles gaat betalen. Of is dat het geval bij jullie? En dan zit je idd met alles wat je over houdt. Een paar weken geleden hadden mijn vriend en ik een vrijgezellenfeestje en 's avonds barbequen met z'n allen. Maar doordat we overdags met de  meiden en jongens apart al zo druk geweest zijn werd het niet laat. Maar er was nog ontzettend veel eten en drinken over. Dan denk ik ook wel van wat gebeurt daar nu al mee. Evengoed was het al een hele dure dag.  Maar veel plezier dan vanavond!! Ik ben benieuwd of je idd restjes mee naar huis neemt

En wat goed van die thermometer! Wie weet is hij al een aantal dagen hoog, dat is een goed teken. Inderdaad maar hopen dat hij zo hoog blijft!!

Mamoetje en Vlinder, we horen graag hoe het met jullie gaat. Ik kom later nog wel even kijken. Fijne dag allemaal!!

Liefs Mosa

Goedemiddag meiden, rustig hier, maar ook niet zo gek het met dit stralende weer... heerlijk zeg!! echt genieten!!
Mosa ons zoontje hoop half september 2jaar te worden... hij is dus van 2006... Ik weet niet in welke ronde ik toen zwanger ben geraakt hihi klinkt gek he, maar we waren nog niet zo met kinderen bezig...hadden al wel huis en trouwplannen en toen was ik onverwacht zwanger...hihi was ff wennen eerst maar toch super mooi hoor!! En dan zo'n gezond blakend kindje..daarom was het nu ook dubbel jammer dat t mis ging, omdat we er toen eigenlijk helemaal niet mee bezig waren en opeens ben je dan zwanger zeg maar en nu wil je het graag en dan gaat het mis. dat is soms tegenstrijdig en moeilijk, maar ik hou moed en hoop hoor...ook deze keer zal het vast en zeker goed komen hoop ik.
Voel me idd vaker misselijk. ik zei al vanmorgen tegen manlief; ik beeld het me echt niet in, maar voel me gewoon afentoe zo beroerd, dat overvalt me dan..pfff denk ik dan, wat een opgeblazen gevoel in mn buik..dus ja je hoort wel vaker dat je na een miskraam wel snel weer zwanger kunt raken door het hoge hcg gehalte in je lichaam, dus ja we doen gewoon ons best.met dit weer ist heerlijk om te klussen hihi... Je moet toch wat he als je een kindje zo graag wilt!!
Ik vind het daarom ook best beetje spannend of ik misschien volgende week ongesteld ga worden of niet..ik wacht gewoon af, ik probeer nergens op te hopen en gewoon te genieten van mn zoontje, het mooie weer en ga van de week op kraam bezoek bij mn vriendin in Zeeland, dus dat wordt ook vast genieten, met zo'n heerlijk klein mannetje en dan zal ik misschien ook best n traantje wegslikken, maarja niet gek volgens mij en voor die vriendin heel begrijpelijk want zij heeft voor deze 2 kids die ze nu dus heeft 6 miskramen gehad..dus heb echt zin om dr heen te gaan! verders aardig rustig weekje voor de boeg...wel lekker hoor.. hopelijk blijft t nog ff zulk stralend zomers weer...
Nou meiden geniet van de zon en jullie mannetjes....
Vlinder hoe ist trouwens met jou?? meid ik denk steeds aan je!! sterkte!!
Nathalie ook lekker aant genieten?? leuk hoor allemaal. hoop dat je leuke dag hebt...maar horen we vast morgen wel??!! hihi
Nou meiden ik ga weer lekker naar buiten..knuf mij

Zo, eventjes uit de zon! Het is echt heerlijk buiten, maar constant in de zo nhou ik niet vol.

maMaJM: Wat apart dat je de vorige keer onverwacht zwanger bent geraakt. Is dan echt een verrassing lijkt me. En het is te hopen dat  het nu door het hoge hcg gehalte meteen weer raak is. Het is je in ieder geval zeker gegund!! Eerst idd komende week lekker op kraamvisite! Wat heerlijk voor je vriendin dat ze twee kindjes heeft want 6 miskramen, dat is nogal wat!! Volgens mij blijft het de eerste helft van de week in ieder geval nog dit weer, dus lekker genieten ervan. Ik moet morgen weer werken tot donderdag dus ik heb niet veel tijd om te genieten van het mooie weer. Maar dan gaat de week wel mooi snel om. Ik heb mijn NOD als het goed is volgende week dinsdag en ondanks dit ik momenteel nergens last van heb hoop ik er toch stiekem een beetje op. Ik denk wel dat de kans heel klein is dat het idd raak is, maar ik denk dat iedereen er tijdens de eerste ronde al wel op hoopte!

Nou, ik ga ook nog even naar buiten. Tot later!
Liefs Mosa

Hallo lieve meiden,

Hier ben ik dan weer even.
Ik had vandaag even niet de moed om hier tekomen.
Ik werd gister gebeld, gelukkig geen bbz wat was ik daar vreeselijk bang voor. !!!!!!
Die spanning viel van me af, en tegelijk besefte ik dat alles nu weg is, geen zwangerschap niets. in mijn bloed vonden ze nog een kleine hoeveelheid hcg, vandaar dat bijna alle testen negatief reageerden ( de kruitvat test is dus de test die heeeeeel erg gevoelig is!!!)
Waarschijnlijk is het al mis gegaan heel snel na de bevruchting, maar mijn lichaam reageerde er anders op in het zh vertelde ze me al dat heel erg veel vrouwen dit mee maken maar dan 3 dgn telaat zijn met menstrueren en het daarom hele maal niet op hebben gemerkt dat er een bevruchting heeft plaats gevonden.
toen ze me belde en ik niet hoefde tekomen wilde ik maar 1 ding mijn dochter weer ophalen en haar vasthouden wat mag ik dankbaar zijn dat ik een gezonde dame heb lopen dat realiezeer je je op zon moment des temeer.
we hebben bij mijn moeder gegeten en toen mn dochter bij mn vriendin opgehaald, onderweg in de auto kreeg ik steeds meer pijn, vreeselijk in mn buik en mn rug, die auto rit was vreeselijk, elk hobeltje voelde ik dus mn man heeft echt met een slakken gangetje maar gereden.
tuis aan gekomen had ik heel veel stolsels, heel donker ik heb de test gepakt en heb het weg gegooid boos en teleur gesteld. ik heb me gewassen en ben mn bed in gegaan. ik wilde niks meer.
vandaag gaat het beeter, met de pijn ik bloed nu zoals een normale menstruatie maar ben vreeselijk moe en soms moet ik zomaar huilen, het is ook nog maar net natuurlijk.
ik heb mn 9 mnd. dagboekje nog niet gepakt om het aftesluiten. dat doe ik wel binnen kort en dan ruim ik het op, met de kaarten die ik heb gekregen.

wel gaan we door.... ik wil zo graag een klein hummeltje!!! vandaag zag ik een vrouw met een dikke toeter.........owww wat voelde ik me klein en elendig ik hoop enorm dat het nu weer snel raak is en dat het dan goed zal gaan.

als ik me beeter voel ga ik weer op iedereen reageren echt waar!!! jollie ik vind het zo leuk voor je en alle anderen ook natuurlijk!!! wees blij echt waar!!!!!

dikke knuffel van petra

Vlinder wat fijn dat het geen buitenbaarmoedelijke zwangerschap is meis
Heel moeilijk dat het nu is fout gegaan en je stolsels hebt verloren
Negatief testen en onzekerheid is niks, maar dit is helemaal niks
Heel veel sterkte! Tis hier wat met al die emoties zeg. Neem de tijd meis
Kom hier lekker van je af babbelen of neem rust.
Hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn van een klein hummeltje
Geniet maar extra van je kleine meid nu!

http://leeah87.hyves.nl/  luister het nummer Tears in Heaven van Lee maar eens!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan