Goedemorgen meiden!
Allemaal lekker uitgeslapen vandaag? Of in ieder geval een poging tot? Wij hadden m'n nichtje te logeren, dus we waren vroeg wakker vanmorgen. Vandaag heeft m'n vriendje sixesday, da's een voetbaltoernooi 6 tegen 6...ga tegen 14.00 nog even kijken met een vriendin.
ff teruglezen en reageren, daarna even een ego-verhaaltje!
Vlinder, we willen echt geen excusses hier hoor! Het is toch heel begrijpelijk dat je down bent? We zijn blij voor je als het goed gaat, maar we zijn er ook als het niet goed gaat. Ook dan lekker van je aftypen! Ik hoop voor je dat het geen bbz is...dat zou echt heel vervelend zijn! Het is sowieso al zo verdrietig! Sterkte meis!
MamaJM...dus het wordt nog een beetje spannend voor je!!!Omdat je je zo weeig voelt! Ik hoop voor je dat het snel raak is en dat het lekker in je buikje blijft!!!
Elmoo, whahaha, heb gister lachtend je berichtje voorgelezen aan mijn vriendje! Hij is precies zoals die van jou! Alleen ik wil wel opruimen, maar heb vaak teveel pijn enz...(en ben ook wel wat lakser dan he, maar ben ik zeker van!) hij is ook zo precies en doet van die dingen uit zichzelf, waarvan ik soms denk! HOE KOM JE EROP! En dan helemaal de tijd enz. Soms gaat hij om 21.15 de badkamer helemaal soppen, omdat hij vindt dat dat moet gebeuren...een vriend van ons (die wonen 3 huizen verderop) die noemt hem soms de huisbitch of poetsnicht...hihi...maar verder is het een echte man hoor!
Naat zit vandaag lekker in duitsland, dus het zal wel rustig zijn!!Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad, kom je nog even verslag doen vanavond? Als je niet te moe bent, anders lekker op tijd naar bed!
Mosa, hoe was de bbq, lekker gesmikkeld??? Wij werden uitgenodigd om na het toernooi bij vrienden te bbq-en, heel gezellig...krijgen we een smsje van de week, dat het uitkomt op €20,- per stel...hihi...dacht dat we uitgenodigd waren, maar volgens mij moeten we zelf onze eigen drank nog betalen!!!!We zijn niet anders gewend van hun hoor, maar vind het wel belachelijk...als ik merk dat de sausjes, drank enz er ook allemaal bij in zitten, dan vraag ik na de bbq : wat doen we met de restjes, verdelen we het???Want ze zijn ook nog wel zo, dat ze alles houden. Normaal doe ik daar niet moeilijk over, maar nu wel!!
Wat dacht je gister, ik klets het topic wel in m'n eentje vol!
Jolie, wat leuk dat jullie het aan je schoonmoeder hebben verteld. Grappig zo'n shirtje..had je niet de hele tijd zoiets van: kom op, lees nou!!! Ik had het allang gezegd, flapuit dat ik ben!
En zo zie je maar weer dat slecht en leuk nieuws heel dichtbij elkaar liggen, maar dat mag natuurlijk ook gedeeld worden hoor!
Meiden, ik had het laatst toch over dat temperaturen, wat bij mij niet zo werkte...normaal deed ik hem altijd onder de tong, maar vanmorgen heb ik het maar even op een andere manier gedaan (ik denk wel dat jullie weten hoe, hihi, stop hem nu niet meer in m'n mond hoor!) maar vanmorgen had ik dus 37.0!!!!!!!!!!
Da's dus even wat anders he! Hoop dat dit nog even aan mag houden, tot 14 juni om precies te zijn, want ik vind dit wel een lekker temperatuurtje!!!
Ik ga me verder vervelen...pppffff...tot snel!
Liefs Joepie