A
Anoniem
Guest
http://i30.tinypic.com/2nve691.jpg
Wij zijn weer terug uit Duitsland!
Hopelijk kunnen jullie de foto zien, er staan ook aantal op hyves
Was heerlijk dagje. Hoe verder we Duitsland in reden hoe grauwer het weer werd
In het begin was nog niet veel open, dus ik had echt zo iets van is dit het nou?
De stuntshow ging niet door omdat de explosies op waren, beetje jammer.
Maar wel Dora, Sponsbob & Patrick, Pink Panter, Shrek & the Blues Brothers gezien. Echt als we in toekomst een kleintje hebben die wat groter is, is het heel leuk om naar toe te gaan. Maar mijn mannetje wou alleen mat Jaws op de foto, hihih. Dus heb ik niks aan hè. Hebben 4d Shrek film gezien, hypnose show en iets met Special effect kweet ff niet meer hoe dat heet. Als we dan buiten komen, dan is het zonlicht echt heellll fel hoor, want vanmiddag scheen lekker het zonnetje en was het ontzettend druk. Mijn mannetje had heel erg hoofdpijn doordat donker en buitenlicht effect. Dus dat was wel minder. Maar hebben wel genoten saampjes!
Nu ligt hij op de bank F1 te kijken en ikke bij hem ff kijken bij jullie, hihih.
Mosa heb net link toegestuurd van de hyves van Lee. Ik kende hem ook niet. Aankomend jong talent. Hij heeft echt indruk om me gemaakt. Binnenkort komt er nieuw nummer op zijn hyves. Hij schrijft zijn teksten zelf. Dus ben benieuwd.
Joepie hoe was je dagje meis? Vannacht wel goed geslapen ondanks dat je vroeg wakker was door de kleine meid. Kan je vast wennen, hihi. Wel fijn dat je mannetje zo'n poetsmiep is, hihih. Kunnen die mannen van jullie mijn mannetje niet ff in leerschool nemen
Nou meiden ik wens jullie nog fijne avond en tot strakkies denk ik nog wel ffies.
Liefs Nathalie