Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

http://i30.tinypic.com/2nve691.jpg

Wij zijn weer terug uit Duitsland!
Hopelijk kunnen jullie de foto zien, er staan ook aantal op hyves
Was heerlijk dagje. Hoe verder we Duitsland in reden hoe grauwer het weer werd
In het begin was nog niet veel open, dus ik had echt zo iets van is dit het nou?
De stuntshow ging niet door omdat de explosies op waren, beetje jammer.
Maar wel Dora, Sponsbob & Patrick, Pink Panter, Shrek & the Blues Brothers gezien. Echt als we in toekomst een kleintje hebben die wat groter is, is het heel leuk om naar toe te gaan. Maar mijn mannetje wou alleen mat Jaws op de foto, hihih. Dus heb ik niks aan hè. Hebben 4d Shrek film gezien, hypnose show en iets met Special effect kweet ff niet meer hoe dat heet. Als we dan buiten komen, dan is het zonlicht echt heellll fel hoor, want vanmiddag scheen lekker het zonnetje en was het ontzettend druk. Mijn mannetje had heel erg hoofdpijn doordat donker en buitenlicht effect. Dus dat was wel minder. Maar hebben wel genoten saampjes!
Nu ligt hij op de bank F1 te kijken en ikke bij hem ff kijken bij jullie, hihih.

Mosa heb net link toegestuurd van de hyves van Lee. Ik kende hem ook niet. Aankomend jong talent. Hij heeft echt indruk om me gemaakt. Binnenkort komt er nieuw nummer op zijn hyves. Hij schrijft zijn teksten zelf. Dus ben benieuwd.

Joepie hoe was je dagje meis? Vannacht wel goed geslapen ondanks dat je vroeg wakker was door de kleine meid. Kan je vast wennen, hihi. Wel fijn dat je mannetje zo'n poetsmiep is, hihih. Kunnen die mannen van jullie mijn mannetje niet ff in leerschool nemen :p Tja tis mijn eigen schuld, ik begin me dat steeds mee te beseffen. Als ik mijn bekkie niet los trek veranderd er nooit iets hè. Maar goed vandaag lekker genieten, zien we morgen wel weer! Tis nu nog heerlijkkkk weer. Tot dinsdag of woensdag blijft dat geloof ik. Dinsdag is mijn paps jarig dus kunnen we lekker buiten zitten hoop ik.

Nou meiden ik wens jullie nog fijne avond en tot strakkies denk ik nog wel ffies.

Liefs Nathalie

Vlinder, fijn dat je even wat van je heb laten horen. Ik moet zeggen dat ik toch wel vaak aan je gedacht heb.'Gelukkig' was het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar dat neemt niet weg dat dit ook kl*te is natuurlijk!! Rust maar heel goed uit en verwen jezelf maar lekker de komende tijd! En ik hoop met je mee dat het snel weer raak is!!! Heel veel sterkte!
Liefs Mosa

Nathalie: Fijn dat je een heerlijke dag hebt gehad! Daar was je vast aan toe! Wel jammer dat je vriendje nu hoofdpijn heeft door de verandering van licht. Maar dan heb je hem tenminste wel vanavond bij je op de bank . Ik zal straks dat nummer van Lee eens luisteren, ik laat je weten wat ik ervan vind! Ik heb vandaag de hele middag in de tuin zitten lezen, was ook erg lekker.

Tot straks,
Liefs Mosa

Was het niet warm in de tuin meis? Of heb je wel beetje schaduw of parasol? Welk boek lees je? Ja ben benieuwd wat je ervan vind. Was idd toe aan ff een dagje wat anders dan revalidatietherapie. Kwam de baas ook nog tegen, hahaha. Kreeg gisteravond een smsje of ik morgen al om 8.30 uur wil openen, omdat hij afspraak heeft. Hij zou me nog wel ff bellen en wie komen we tegen in Movie Park, hihih. Hun dochtertje zat in attractie, maar helemaal zwaaien hallooo Nathalie, echt kei leuk. Dus ik heb woensdag wel iets om met haar over te kletsen, hihih.

Ik heb helemaal nog niet door dat het al 19.45 uur is. Heb het idee dat het eind van de middag is ofzo.

Liefs Nathalie

Wij hebben best een lange achtertuin met zowel zon als schaduw dus ik heb het afgewisseld. Maar toch langer in de schaduw gezeten, ik ben niet zo'n zonner. En ik was het boek het zomerhuis van Margaret Leroy aan het lezen. Was wel een leuk boek, maar heb hem nu al uit. Nu heb ik nog een boek van Cathy Kelly liggen, zijn ook altijd leuke boeken om buiten te lezen.

Wat ontzettend toevallig dat je je baas tegenkwam zeg! Wel een leuke baas? En, ga je morgen om 8.30 uur beginnen? Ik moet 's ochtends altijd al om 7.00 uur van huis omdat ik lang moet reizen naar mijn werk, maar leuk is anders. Ik ben een echt avondmens en heb vaak geen zin om op tijd naar bed te gaan. Maar ja, soms moet het maar .

Ik vind de dag ook al snel gaan, meestal op zondag. Is vaak zo'n lekkere rustig-aan-doen-dag en die gaan meestal snel!

Liefs Mosa

Ja precies daar is de zondag voor. Ja ik heb erg leuke baas hoor.
Ik ga morgen om 8.30 uur wel openen. Ook ik heb moeite mijn bedje uit te komen, komt omdat ik 's nachts niet super slaap, veel wakker word enzo. Dus dan ben ik 's ochtends bek af of val pas tegen de ochten in slaap. Meestal ben ik er op maandag tegen 9.00 uur de laatste weken, maar soms wat later. Tis op maandag wel lekker flexibel. Niet van dat ik er persee om 8.30 uur moet zijn. Kan ook wel eens 9.30 uur worden. Maar doordat het nu steeds zulk lekker weer is en de zon in onze slaapkamer dan schijnt. Is het erg licht 's ochtends dus word ik toch wel wakker.

Ik lees op de camping of in de tuin wel graag eens boeken van Danielle Steel. Maar kan me daar vanwege whiplash niet zo goed op concetreren de laatste weken. Soms moet ik mezelf gewoon die rust ff gunnen. Ohhh wat zou het heerlijk zin als ik nu lekker op ligbedje in Luxemburg kon liggen, hihih. Mijn schoonouders hebben daar seizoensplaats, tis echt heerlijk daar. Volgend weekend zitten mijn schoonouders er weer. Tis dan vaderdag dus wel goed excuus om te gaan, hihih.

Ik zal zo eens ff kijken bij mijn plantjes buiten, eerst maar ff de zon wat meer weg zijn, anders heeft het weinig zin om ze al water te geven.

Liefs Nathalie

De zondag zit er alweer bijna op, zo ook het weekend
Dus dacht ik stuur jullie alvast ff een leuk plaatje
En hoop dat we allemaal een goede start van een nieuwe week maken
Wens iedereen heel veel kracht, moed, geluk, gezondheid, romantiek, passie, klusplezier en nog 1001 wensen, hihih.

Liefs Nathalie

heyyyyyyyyy kippies hier weer eens een berichtje van mij!!!

eerst wil ik ff ietst zeggen vlinder meid wat ontzettend naar voor je,dat je een bloeding hebt gehad en nu niet meer zwanger bent begrijp dat je het nu ff moeilijk hebt maar denk eraan achter de wolken schijnt de zon en voor jou ook!!! onze tijd gaat komen dat we zwanger raken ik voel het!

nu wil ik jullie ff vertellen hoe het met mij gaat,ik werd afgelopen nacht wakker van een raar gevoel in mijn lichaam net alsof er iets knapte! dacht nog he wat gek en ben weer in slaap gevallen.toen ik vanmorgen naar het toilet ging en me afveegde (sorry voor de onsmakelijke details) zag ik tot mijn verbazing dat er bruin slijm en bloed aanzat ik helemaal blij en opgelucht! na 93 dagen werd ik ONGI!!!!! vanmiddag dacht ik ff he er is niks meer maar nadat ik geslapennheb vanmiddag voelde ik het gewoon lopen en echt helder rood bloedverlies meiden ik ben opgelucht en durf ook niet echt blij te zijn want nu wordt de nieuwe cyclus weer zenuwslopend zal hij regelmatig zijn of weer zo lang lieve kippies duim voor me dat hij regelmatig is en nog beter dat ik deze maand zwanger raak!!!! moet wel zeggen 14 dagen geleden heb ik mijn ei gevoeld maar dacht dat het niet kon omdat ik al zo ver zat in mijn cyclus maar als ik terug tel dan zitten er 13 dagen tussen dus mijn gevoel was goed!!! en ik heb inmiddels twee acupunctuurbehandelingen gehad en de afgelopen behandeling heeft hij de laser iets sterker gezet al met al heb ik wel het gevoel dat de acupunctuur helpt!!!! heb in ieder geval minder klachten en voel me lekker in mijn vel en heb veel meer energie en ik weet niet of ik op het nod lijstje wil aan de ene kant wel en aan de andere kant denk ik weer stel mijn cyclus is niet regelmatig waar ik wel een beetje van uitga maar ik moet positief blijven denken het dames dit wordt ons jaar en juni/juli wordt onze maand!!! hoe is het eigenlijk met mamoetje heeft ze getest?
dikke kus van miranda (mir)

Terug
Bovenaan