Hallo lieve meiden!
Het weekend zit er alweer op! Gelukkig, want volg. zaterdag is m'n NOD, hihi...heb vandaag nog een dagje vrij, dan 4 dagen werken, waaronder donderdag een schoolreisje en vrijdag een studiedag! Even reageren eerst!
Mir, wat fijn dat je ongesteld bent geworden!!!Wat een opluchting! Hoop echt dat je volgende cyclus wat regelmatiger is! duim duim...wel goed dat je op je eisprong-gevoel kunt vertrouwen!We willen nu alleen een poosje beter nieuws! (er is hier echt veel gebeurd!)
Vlinder, wat fijn dat het geen bbz was, maar je zult je er denk ik niks minder rot onder voelen! (je begrijpt wel hoe ik dat bedoel!) Ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten met elkaar! En dat jullie er snel weer klaar voor zijn! Sterkte meis!
Miranda!!Leuk dat je er weer bent! Je hebt je NOD tegelijk met mij, spannend he?? Ik durf echt niet meer te zeggen wat het kan zijn hoor meis! Die onlinetest heeft bij mij vanaf ronde één al zwanger aangegeven, maar wacht ook nog steeds! Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Ik merk wel dat we in het begin veel sneller waren met: oh, dat zijn echte kwaaltjes...maar iedereen wordt voorzichtiger! Het kan natuurlijk wel zo zijn, omdat jij ook een beetje het idee hebt dat het wel eens raak zou kunnen zijn!
Ik hoop het heel erg voor je!! Voor ons, haha!
Is de ruzie nu weer helemaal bijgelegd meid??Dat kan ook een hoop emotionele reacties losmaken!!
Mosa, ik vind lezen ook heerlijk! Mijn vriendje snapt het soms nie, hoe ik daar zo in verdiept kan raken! Ik lees nu heel veel van Jill Mansall...van die heerlijke wegleesboekjes! Ik lees namelijk voor m'n plezier en vind het nie leuk als ik er niks meer van snap! hihi!
Naath, stom toevallig zeg, dat je je baas tegenkwam! Ik had dat een keer in noordwijk met mijn neef...ik dacht dat ik hem zag lopen, toen dacht ik...ach tuurlijk niet! (en dat was hem ook echt niet!) en wie komt er een paar minuten later door de deur lopen, van het cafe waar we waren! JA HOOR, M'N NEEF!! En zo heb ik dat nog wel vaker gehad! Op vakantie dezelfde man telkens tegenkomen en hem dan later in je eigen dorp zien, terwijl je hem niet eens kende!!zo vaag! soms denk ik echt dat dat het lot is hoor!hihi!
Maar een leuke dag gehad???
Collie,kan me voorstellen dat je wat nuchterder bent geworden! Dat ken ik precies! Het kan idd wel je ei zijn geweest hoor, dat tempen dat zegt niet altijd wat! Ik hoop dat er heel veel goed nieuws komt de komende periode, dat gun ik iedereen zo! Ik was er in het begin ook zooooooooooveel mee bezig, maar m'n vriendje die vroeg gister wanneer ik ongesteld moest worden en toen ik zei, aankomende zaterdag had hij ook zoiets van: DAN AL!? yep...het gaat wel sneller als je er niet mee bezig bent! Al wordt het nu wel moeilijker nu m'n NOD dichterbij komt!
Vanmorgen weer getempt. 36.8...hopelijk blijft hij zo hoog de komende dagen. Maar ik kan nu wel zeggen als hij zakt dat m'n ongesteldheid eraan komt en dan wordt het misschien niet zo zenuwslopend. Verder gister heel weinig trek gehad, had tot 15.00 genoeg aan één krentenbol...kan ook komen door de warmte hoor...ik weet het niet...verder al wel wat buikpijn, dat had ik ook gewoon toen ik ongesteld werd, dus ik heb zo'n gevoel dat het niet raak is deze keer! We wachten af!
Gaan jullie ook voetbal kijken vanavond? Wij gaan naar vrienden van ons! Gelukkig die hier in hetzelfde blok wonen, dan zijn we op tijd weer thuis als het afgelopen is!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel!
Liefs Joepie
raar he, dat m'n bannertje zegt, nog 4 dagen tot testen!!??