Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Dat is zeker een leuk plaatje, Nathalie! Wat vervelend dat je 's nachts niet zo goed slaapt.Het is natuurlijk juist zo fijn om een goede nachtrust te hebben om energie op te doen voor de volgende dag. Kun je dan niet lekker liggen dan?

Ik heb ook weleens wat gelezen van Danielle Steel, maar ik lees allerlei soorten boeken. Ik lees heel veel, dus ben zelfs vaak Engelse boeken aan het lezen omdat ik al zoveel van de Nederlandstalige boeken in de bibliotheek heb gelezen. Ik vind het echt heerlijk om lekker in een boek te zitten. Vervelend dat jij niet zo goed kan concentreren nu, ik hoop dat dat wel weer terug komt?

Wie weet kun je volgende week wel naar Luxemburg gaan, vaderdag is natuurlijk dan een heel goed excuus. Dan kunnen jullie er gelijk een leuk weekendje van maken! Ik heb ook zo'n zin in de vakantie, maar moet nog wachten tot 24 juli. Maar inmiddels is het nog maar anderhalve maand, de tijd gaat ook zo snel!

Alvast weltrusten voor iedereen!

Liefs Mosa

Miranda: we waren tegelijkertijd aan het typen . Wat ontzettend fijn dat je ongesteld bent geworden na die lange tijd! Wat moet dat vervelend voor je zijn geweest omdat je dan niet weet waar je aan toe bent. Wel vreemd dat je het gevoel had dat er iets knapte. Nu ga je in ieder geval weer een nieuwe ronde in met een nieuwe kans. Ik duim voor je dat het raak zal zijn deze keer! En fijn dat je het idee hebt dat de accupunctuur helpt!

Mamoetje zou gisteren testen maar ze is hier sindsdien niet meer geweest, dus hopen maar dat ze door het dolle heen is dat ze er nog niet aan toe gekomen is om het hier te vertellen!!

Liefs Mosa

Ff zitten hoor, moet van mezelf. Ik heb opruimbui. Heb de tuin al gesproeid, vaatwasser leeggehaald, was in de droger. En wou nu nog nieuwe wasmachine aanzetten en de tafel ff afnemen enzo. Maar dacht ga nu eerst ff zitten, hihih. Drijf dan altijd meteen door. En moet juist alles een beetje meer verdelen, heb nu al best wat dingen achter elkaar gedaan. En als ik dan door ga dan moet ik het bezuren. Al is het dan wel weer allemaal klaar. Maar laat ik ff verstandig zijn.

Dat ik 's nachts niet goed slaap heeft met meerdere dingen te maken. Moeite met in slaap komen omdat ik het lastig vind fijne slaaphouding te vinden, ik lag vroeger altijd op mijn buik, maar dat gaat nu niet meer. En als ik dan een beetje de slaap vat en draai dan ben ik wakker omdat ik me pijn doe. De laatste weken gaat het namelijk niet zo goed met mijn heup en door de pijn in mijn nek. Hierdoor word ik dus 's nachts ook wakker. En slaap lang niet meer zo vast, waardoor ik dus sneller wakker word e.d.

Maar ga hier nog ff wat dingetjes doen, moet het er nu ff van nemen, mijn lichaam heeft de drang tot opruimen, hihih. En dan ga ik strakkies lekker bij mijn mannetje in bed liggen. Hopen dat zijn hoofdpijn wat afgezakt is. Nu heb ik geen hoofdpijn, heeft hij het.

Meiden alvast weltrusten, ik kom strakkies nog wel ff de laatste woordjes voor vandaag typen, hihih.

Liefs Nathalie

Ohhh Mir had jou berichtje hier nog niet gezien meis. Had je al ff terugemaild bij hyves! Wanneer moet je weer naar accupunctuur? Succes meis, duim voor je!

Liefs Nathalie

Heej vlinder pfff meis wat een heftig verhaal zeg. kan me voorstellen dat je gewoon de puf niet had om hier te komen reageren. kan me goed voorstellen hoe je je voelt hoor.. sterkte joh!woorden schieten met zoiets tekort he, je weet dan gewoon niet meer wat je moet zeggen. maar idd jij hebt je dochtertje, dat besef je nu in het bijzonder he, hoeveel je van haar houd! die neemt niemand je zomaar weer af. dat besefte ik ook heel erg na de mk. gelukkig hebben we nog een kindje... dat neemt niet weg dat t verlangen naar nog een kindje minder wordt. ik heb het ook heel sterk.. en hoop ook dat het deze keer wel goed zal gaan als ik zwanger ben?! heel spannend zal dat zijn. maar dat snap jij ook wel... Meid ik denk aan je. doe rustig aan en neem de tijd om dit een plekje te geven. hoe moeilijk ook..we moeten door he meis. Knuf van mij voor jou.
En dan Miranda pff wat heeft jou cyclus ook ontzettend lang geduurd zeg jeetje.. dat je dat volgehouden hebt.. maar gelukkig dan nu eindelijk ongesteld en hopelijk in de volgende ronde zwanger of dan een normale cyclus..pfff sterkte er ook mee he!
En Mosa het was idd heerlijk weer vandaag, ik heb ook heerlijk in de tuin gezeten/half schaduw half zon.. toen zoonlief wakker was zijn we eindje wezen wandelen, ff de eendjes gevoerd enzo..hij liep zelf en je kon merken hoe dichter we weer bij huis kwamen dat hij het echt warm kreeg dus ik dacht al mag hij wel ff in badje buiten..maar toen begon het te rommelen en onweren dus en ook heel hard te regenen en was zo grappig hij had heel rode wangentjes, zo warm, hij bleef heerlijk in de regen staan, armpjes in de lucht, mondje open...zo van HEERLIJK afkoelen...hihi zo schattig!! de lieverd!
Nathalie: heerlijk dat je zo genoten hebt vandaag...gezellig hoor! en grappige foto's op je hyves! nu kan je er de komende week weer met frisse moed tegenaan he, van zo'n leuk dagje er ff uit! super meis..
Hej meiden totlaters maar weer... truste allemaal!! liefs mij

Goeiemorgen lieve kippies!!

Wat is er veel gebeurd in het weekend!!
Vlinder meis, Ik weet niet wat ik moet zeggen....
Heel veel sterkte en kracht om dit te verwerken en weer door te gaan...

Joepie, fijn dat het goed is gekomen met je vriend vrijdag.

Nathalie: Mooie dag gehad in duitsland?? Mooi park of niet?? Ik ben er jaren geleden een keer geweest. Pfff na die tijd nog druk geweest lees ik.

Mosa heerlijk genoten van het mooie weer. Heerlijk dat je zo kan lezen. Ik heb thuis nog genoeg boeken liggen maar kom er niet aan toe. Misschien in september, krijg dan vakantie.

Miranda: Fijn dat de rd zijn gekomen. hoop voor je dat je volgende cyclus 'normaal 'is. Of idd een positieve test!!

Ik heb het hele weekend gewerkt, dus weinig tijd gehad om te reageren. Nu ben ik weer twee daagjes vrij. In het weekend een heel weeig gevoel gehad in mijn onderbuik. ??? Als het goed is is mijn ei geweest.Kan er niet veel uit wijs worden: Temp blijft schommelen, heb mijn ei niet gevoeld.  Om de dag geklust, dus we wachten maar af. Durf na vijf maandan niet meer zoveel te hopen. Eerst zien en dan geloven.

Liefs Collie

Goedemorgen lady's!!!

Als eerst wil ik even zeggen dat ik helemaal de kriebels krijg van wat er allemaal op het forum gebeurt!! Er zijn best wat nare dingen gebeurd bah! K heb niet alles gelezen aar een beetje globaal. Echt niet tof!! Vorige maand was alles super maar nu.... Lady's sterkte!
Ik heb advies nodig of nou ja meer een wat denken jullie ervan.... Ik heb vorige week al gezecht dat ik me ei echt overduidelijk heb gevoeld even mijn cyclus op een rijtje zetten 17 mei eerste dag laatste menstruatie, 31 mei ei gevoeld (das precies 14 dagen later) goed geklust in deze periode as zaterdag is me nod Maar nu sinds 3 dagen heb ik een beetje ongi krampjes in me buik en beetje in rug en sinds gister avond zijn me orste gevoelliger dan normaal, er aan zitten kan wel maar ik voel ze de hele tijd en als ik de honden uitlaat en ze trekken aan de lijn doet het bijna pijn. T voelt als een soort spierpijn zeg maar. Ook ben ik wat emotioneel moest gister tot twee keer toe huilen om een serie op tv :s Nu heb ik zelf dus het vermoeden dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Maar aan de andere kant vraag ik me af of alles wat ik voel niet zou kunnen komen door stres... K heb namelijk dit weekeind net zulke leuke dingen meegemaakt, nu is alles weer goed hoor maar mijn vriend en ik hadden hele erge ruzie Wat denken jullie zwanger of stres? De on-line test zij zwanger....
K vind dit wel heel spannend hoor, mischien moet ik nog even zeggen dat ik nooit gevoellige borsten heb alleen soms de dag na het uitgaan van het dansen enzo maar dan voelt het minder en is het ook zo weer weg. Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan denken, want ook ik durf na 5 maanden niet meer te hard te hopen ben echt bang dat de teleurstelling dan alleen maar groter zal zijn, maar zolang ik mijn borsten en buik voel denk ik er de hele tijd aan aaahhhhhh:S Ik hoor graag van jullie!!! Ik wens jullie allemaal weer een vruchtbare dag toe ;)

Dikke knuf Miranda

Hallo lieve meiden!

Het weekend zit er alweer op! Gelukkig, want volg. zaterdag is m'n NOD, hihi...heb vandaag nog een dagje vrij, dan 4 dagen werken, waaronder donderdag een schoolreisje en vrijdag een studiedag! Even reageren eerst!

Mir, wat fijn dat je ongesteld bent geworden!!!Wat een opluchting! Hoop echt dat je volgende cyclus wat regelmatiger is! duim duim...wel goed dat je op je eisprong-gevoel kunt vertrouwen!We willen nu alleen een poosje beter nieuws! (er is hier echt veel gebeurd!)

Vlinder, wat fijn dat het geen bbz was, maar je zult je er denk ik niks minder rot onder voelen! (je begrijpt wel hoe ik dat bedoel!)   Ik hoop dat jullie er goed over kunnen praten met elkaar! En dat jullie er snel weer klaar voor zijn! Sterkte meis!

Miranda!!Leuk dat je er weer bent! Je hebt je NOD tegelijk met mij, spannend he?? Ik durf echt niet meer te zeggen wat het kan zijn hoor meis! Die onlinetest heeft bij mij vanaf ronde één al zwanger aangegeven, maar wacht ook nog steeds! Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Ik merk wel dat we in het begin veel sneller waren met: oh, dat zijn echte kwaaltjes...maar iedereen wordt voorzichtiger! Het kan natuurlijk wel zo zijn, omdat jij ook een beetje het idee hebt dat het wel eens raak zou kunnen zijn!
Ik hoop het heel erg voor je!! Voor ons, haha!
Is de ruzie nu weer helemaal bijgelegd meid??Dat kan ook een hoop emotionele reacties losmaken!!

Mosa, ik vind lezen ook heerlijk! Mijn vriendje snapt het soms nie, hoe ik daar zo in verdiept kan raken! Ik lees nu heel veel van Jill Mansall...van die heerlijke wegleesboekjes! Ik lees namelijk voor m'n plezier en vind het nie leuk als ik er niks meer van snap! hihi!

Naath, stom toevallig zeg, dat je je baas tegenkwam! Ik had dat een keer in noordwijk met mijn neef...ik dacht dat ik hem zag lopen, toen dacht ik...ach tuurlijk niet! (en dat was hem ook echt niet!) en wie komt er een paar minuten later door de deur lopen, van het cafe waar we waren! JA HOOR, M'N NEEF!! En zo heb ik dat nog wel vaker gehad! Op vakantie dezelfde man telkens tegenkomen en hem dan later in je eigen dorp zien, terwijl je hem niet eens kende!!zo vaag! soms denk ik echt dat dat het lot is hoor!hihi!
Maar een leuke dag gehad???

Collie,kan me voorstellen dat je wat nuchterder bent geworden! Dat ken ik precies! Het kan idd wel je ei zijn geweest hoor, dat tempen dat zegt niet altijd wat! Ik hoop dat er heel veel goed nieuws komt de komende periode, dat gun ik iedereen zo! Ik was er in het begin ook zooooooooooveel mee bezig, maar m'n vriendje die vroeg gister wanneer ik ongesteld moest worden en toen ik zei, aankomende zaterdag had hij ook zoiets van: DAN AL!? yep...het gaat wel sneller als je er niet mee bezig bent! Al wordt het nu wel moeilijker nu m'n NOD dichterbij komt!

Vanmorgen weer getempt. 36.8...hopelijk blijft hij zo hoog de komende dagen. Maar ik kan nu wel zeggen als hij zakt dat m'n ongesteldheid eraan komt en dan wordt het misschien niet zo zenuwslopend. Verder gister heel weinig trek gehad, had tot 15.00 genoeg aan één krentenbol...kan ook komen door de warmte hoor...ik weet het niet...verder al wel wat buikpijn, dat had ik ook gewoon toen ik ongesteld werd, dus ik heb zo'n gevoel dat het niet raak is deze keer! We wachten af!

Gaan jullie ook voetbal kijken vanavond? Wij gaan naar vrienden van ons! Gelukkig die hier in hetzelfde blok wonen, dan zijn we op tijd weer thuis als het afgelopen is!

Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot snel!

Liefs Joepie

raar he, dat  m'n bannertje zegt, nog 4 dagen tot testen!!??

Terug
Bovenaan