A
Anoniem
Guest
Goedemiddagggg lieve meiden, hoe is ie hier?
Ik heb er weer een werkochtendje opzitten. Pff best druk in je eentje, hihih
Baas belde nog of ik het chloorpeil wou controleren, dat bleek dus niet goed te zitten, dus over de telefoon hele instructies, hihi. Maar het was me gelukt, totdat ik later in de ochtend weer keek en het gedaald was. Dus ikk de handelingen weer uitvoeren. Kom ik later terug is ie verder gedaald, grrrr! Dus ikke nog een keer doen en ja hoor, nu is ie weer netjes! Ikke ben goedddd! hahaha. Zo leer je nog eens wat!
Kom ik net thuis ligt mijn mannetje helemaal met wit bekkie in bed. Die lag gisteravond ook al vroeg in bed en heeft de hele nacht geslapen. Vanmorgen wou ie eerst werken, maar toen ik thuis kwam vond ik hem in bed, dus ging dus niet. Hij heeft erg last van zijn maag, misselijk, hoofdpijn. Gisteren hadden we bij restaurant van benzine pomp in Duitsland wat gegeten. Hij had schnitzel, maar was niet zo lekker zei ie, heeft ook maar de helft gegeten. Later had ik ff een stukje geproefd en zat idd hele rare smaak aan, dus misschien heeft ie daar last van of zoals ie zelf zegd misschien ook wel van de zon. Hij wou niet dat ik de assistente van de dokter ff belde. Hij wil het nog dagje aankijken. Heb gezegd okay, maar als je je morgen nog zo voeld bel ik de dokter.
Miranda je voelt wel veel op het moment meis. Helaas kunnen we niet met zekerheid zeggen wat het is hè. Kunnen helaas niet vanaf hier in je buikje kijken, hihih. Kon dat maar hè. Maar dat je andere kwaaltjes hebt dan normaal bied natuurlijk wel wat hoop. We gaan door met duimen! Tis nu helaas nog ff afwachten tot het weekend. Geen bloed geeft moed!
Joepie ook in wachtstand spannend hoor! Lekker dat je dagje vrij bent. Waar gaan jullie heen op schoolreis? Of las ik dat nou verkeerd?
Tis hier nog heerlijk weer, moeten we maar lekker van genietn meiden, want het weer gaat omslaan hoorde ik. Ik had gisteren al opruim bui. Dus gisteravond nog heel veel gedaan. En denk dat ik vanmiddag maar ff belangrijke papieren bij elkaar ga zoeken en kopieren zodat die opgestuurd kunnen worden. Soms moet je daar ff tijd voor nemen hè. En misschien ff bij mijn oma van mijn moeders kant kijken, die heb ik al tijd niet gezien. Ik zie wel ff. Ga me proberen niet al te druk maken en dingen te verdelen. Wat vandaag niet komt, moet dan morgen maar. Kan hier nu niet gaan stofzuigen want mannetje ligt op de bank te slapen. Hij wou ff tv kijken, maar is echt niet fit. Arme schat!
Meiden wens jullie fijne middag en tot later!
Liefs Nathalie
Ps. hier trouwens wat afscheiding vandaag, dus wie weet is eisprong in aantocht!