Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ja we hebben wat afgekletst gisteravond/vannacht hè MamaJM, hihih. Maar heb wel als een blok geslapen, voor het eerst sinds lange tijd.
Ik was helemaal vergeten dat vanavond voetballen komt. Ben ook niet zo'n voetbal kijken. Als je met groep ofzo kijkt is het wel leuk. En als ik kijk leef ik ook wel mee. Maar tis niet dat ik persee zap. Als er vanavond iets anders leuks op is ga ik dat kijken.

Ik had gedacht dat je iets dichterbij zou wonen meis. Maar ach alles is te doen hè, hihih. Kan me er nog geen voorstelling van maken hoor, ikke en dikke buik. Eerst maar eens zwanger mogen worden. Zat vanmiddag te denken, hoop dat mijn mannetje opknapt want er moet geklust worden. Anders een maand verloren, en daar zit ik niet echt op te wachte eigenlijk. Dan doet een maand wel lang als het nutteloos is geweest hè. Want duurt het heel lang voordat je weer een kans krijgt. Maar goed we zien het wel, 1x klussen moet genoeg zijn hè zeggen ze. Maar ja moet het wel het juiste moment zijn, hihih. Tis hier alweer paar dagen geleden dat we geklust hebben helaas. Tja als mijn mannetje pas laat naar bed komt en ik toen in diepe slaap lag, dan komt van de klussen niks.

Ik ga hem nog maar ff wat water geven. Tis net een plant, hihi! Nee vind het wel sneu, hij ligt zo pips op de bank.

Liefs Nathalie

Heej Jolie, wat grappig zeg... altijd met EK zwanger haha!
je andere zoontje is dan dus ook zo'n anderhalf nu als ikt goed begrijp?
of wordt hij over 2weken al 2jaar...?
dan is hij wat ouder dan die hier van ons..
Wel leuk hoor!! en dan straks lekker speelkameraadje erbij he!!
Kunnen ze volgend jaar saampjes in de zandbak.
Hier wordt zoonlief in sept 2jaar. dan willen we een klimtoestel geven..
Kijk zoiets:

Het is wel ff duur, maar mn  ma heeft het eigenlijk bedacht hihi de goeie oma!
Komt omdat ze het eerder zelf ook had willen kopen voor mn broertje..maar ja ze zei, ik kreeg niet meer kids, jullie hopelijk nog wel die hebben er dan ook plezier van!
Dus waarschijnlijk wordt het dit, gewoon met iedereen die mee wil betalen geven we het, heeft hij tenminste wat aan..
speelgoed zat hier, dus meer troepjes hebben we niet   nodig..
soms weet hij niet meer waar tie mee spelen moet dus vandaar..
dit zou toppie zijn..hihi
Heej maar jolie, wel lekker dat je zoontje lief speelt kan jij beetje rustig aan doen he, ff voor jezelf.. geniet maar van je zwangerschap meis! leuk dat je ouders het al weten!!hihi weer helemaal trots..
Liefs mij

Hhahah nee Jolie ik heb niet zulke mooie bomen! Dus zit maar lekker met mijn beentje omhoog op de bank. Ook lekker!

Mijn broertje spreekt me net aan op msn, dus heb het er maar druk mee.

Wat heerlijk dat je kleine zo lief aan het spelen is. Heerlijk met dit weer.
Je voelt je dus nu op en top zwanger. Fijn dat je ouders en broers/zussen het nu weten.
Geniet er lekker van meis! Laat die emoties maar gewoon gaan hoor, hoord er allemaal bij.

Ja gaat echt snel hè met onze Bolle, alweer 15 weken.

Ik heb het druk hier nu, pfff. Ik moet nog ff naar de winkel hoor ik net. En was bijna vergeten dat ik morgenvroeg gebak zou halen voor mijn ouders, want mijn paps is morgen jarig. Ik ga ff alles op een briefje schrijven wat ik moet doen, want ben zo vergeetachtig als ik weet niet wat!

Liefs Nathalie

Ach jammer Nathalie, nog helemaal naar de winkel met dit warme weer.
Ik ben blij dat ikt vanochtend meteen heb gedaan..heerlijk klaar!
dacht, dan hoef ik mooi zo vanmiddag niet weer weg met de kleine man..
Hij mag als de zon nog beetje blijft zo ff lekker int kleine zwembadje..dat blaas je zo op
lekker met water kliederen hihi..
en mama ook nat spetteren!!
maar eerst de was binnen halen, voordat ikt dan weer kan wassen...hihi
Het betrekt wel iets buiten, maar de warmte blijft nog wel ff hangen, totdat het gaat regenen ws..dus wij gaan zo ff lekker flodderen buiten!! heerlijk..
spreekjullie wel weer!
fijne middag allemaal..
en Nathalie: beterschap hoor voor je man!! vervelend zeg dat hij niet lekker is... weer klusmaand foetsie idd..pff moed niet opgeven..hij knapt vast snel op!! ik duim voor jullie...
xx

Hallo kluskippies!

Nathalie ligt er weer lekker bij zo te zien aan haar plaatje! hihi!
Wat vervelend dat je mannetje ziek is!! Hopen dat hij zich snel weer beter voelt, wens hem beterschap!! En ook nog rond jullie klusperiode...hhmm...niet echt goed gepland, maar om daar je mannetje nu lastig mee te vallen, denk niet dat hij daar op zit te wachten!!hihi!
Wij hebben een bosdag, we gaan met 2 groepen 4 en 2 groepen 5 naar een natuurgebied bij ons in de buurt en daar zijn dan allerlei dingen georganiseerd! Hopen dat het weer meezit!

MamaJM...als jij in Nathalie nu idd richting Zwolle rijden kunnen Gerdien en ik daar zo aansluiten, want ik woon ongeveer 20 min. van Zwolle af en Gerdien woont ook in die buurt! Komt dat ff mooi uit!Mooi speeltoestel hoor, denk wel dat je zoontje zich daar mee vermaakt! Ook alweer 2 in september, de tijd vliegt zeker voor jullie?!

Jolie!!!Leuk dat je er weer bent meisje! Kan me voorstellen dat je je echt zwanger voelt! Maar het is voor een goed doel! (al lijkt het me ook vervelend hoor! zwanger of niet!) Ook al zo'n kleintje die gauw groot wordt, hihi!

Elmoo, moest echt heel hard lachen om je vergelijking, maar je hebt zeker gelijk hoor! Dat wil je eigelijk op zon moment helemaal niet weten! Maar je moet positief blijven, anders heb je geen fijne zwangerschap! Maar fijn dat alles goed was!

Bolle, zeker willen wij weten hoe het met de zwangeren gaat! Dat is zo lekker wegdromen als je zo'n verhaaltje leest! Ik reken mezelf wel bij de kluskippies van de eerste garde, maar zit nu nog maar in ronde 4 he!!Dus alles kan! Jij was ook wel extreem snel, hihi! Maar het is je gegund!  Een vriendin is nu 21 wk. en nu begin je echt een mooie bolletje te zien! maar het heeft bij haar idd ook wat langer geduurd!
Maar zij is er soms al wel zat van, omdat met die warme weer alles zo trekt en uit elkaar drukt..ik zei nog tegen haar, en je moet nog bijna de helft! zag ze ook al erg tegenop! haha!

Heb vanmiddag even de dokter gebeld. Moest weer nieuwe medicijnen hebben voor de astma en nieuwe neusspray, want de hooikoorts maakt het er niet beter op. Heb wel gevraagd of er tabletten waren voor de hooikoorts...vind het dan altijd zo leuk om te zeggen dat ik zwanger wil worden, dus dat ze daar rekening mee moeten houden...klinkt soms nog zo onwerkelijk! Maar wel heel leuk!
Heb vanmiddag nog een x getempt, weet ik, slaat nergens op, maar  ze zeggen dat je temp. daalt als je opstaat zeg maar, maar had nog 37.0 vanmiddag...maar goed, het is ook later op de dag, dus misschien telt dat ook wel mee!

We zien het wel!

Fijne dag meiden, mijn vriendje komt met een kwartiertje gezellig thuis!
Tot gauw!

Liefs Joepie

Is ikke alweer. Ff snel snel! Meteen ff beleg en wat vla gehaald voor mijn lieffie. Dacht al dat ie dat wel wou eten. Normaal vind ie caramelvla met schuddebuikjes lekker, maar heeft nu alleen beetje vla op. Al het beetje is iets hè.

Hier schijnt de zon nog volop hoor MamaJM. Lekker aan het spetteren samen? Gelukkig heeft mijn vriendje nog paar dagen tijd om op te knappen, volgens de berekeningen dan, hihih. Dus ik zal maar goed voor hem zorgen hè. Doe ik zowiezo wel hoor, hihi. Of ie nou ziek is of nie.

Ik ben best trots op mezelf dat ik vandaag al zoveel dingen heb gedaan. Maar weet wel dat ik uit moet kijken om niet meer te doen. En das lastig, want wil eigenlijk nog wat dingetjes doen. Maar ja geen zin om morgen weer minder te kunnen omdat ik nu eigenwijs ben, lastig lastig!

Wat zijn de mensen gek met dat voetballen zeg. En de winkels ook. Tis overal oranje. Tis wel sfeertje natuurlijk, maar sommigen kunnen het ook overdrijven. Lekker commercieel allemaal. Maar ach als het maar gezellig is hè. Tis in elk geval mooi weer!

Liefs Nathalie

Hhahah hey Joepie let je er wel een beetje op dat je jezelf niet te gek maakt met dat temperaturen meissie. Ohhh ik zie het alle helemaal voor me. Een kudde zwangere kippies door Zwolle, hahaha. Lijkt het nog ver weg hè meiden. Wat gaan we daar aan doen? Ik vind dat er maar weer een zwanger bij moet komen. Maar ik heb nog geen nieuw voorgevoel, dus tis ff wachten, hihih. Wel apart hoor dat ik het 2x juist had.

Ik laat mijn mannetje lekker uitzieken, hopelijk dat ik mijn eisprong voel en dan bespring ik hem gewoon, hihih *grapje* gelukkig hebben we nog paar daagjes, teminste als mijn eisprong niet eerder komt. We zullen zien!

Gezellig dat je mannetje zo thuis komt Joepie, fijne avond!

Liefs Nathalie

Vond dit plaatje wel toepasselijk voor Vlinder...en natuurlijk voor andere meiden die zich hierin kunnen vinden!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan