A
Anoniem
Guest
Ja we hebben wat afgekletst gisteravond/vannacht hè MamaJM, hihih. Maar heb wel als een blok geslapen, voor het eerst sinds lange tijd.
Ik was helemaal vergeten dat vanavond voetballen komt. Ben ook niet zo'n voetbal kijken. Als je met groep ofzo kijkt is het wel leuk. En als ik kijk leef ik ook wel mee. Maar tis niet dat ik persee zap. Als er vanavond iets anders leuks op is ga ik dat kijken.
Ik had gedacht dat je iets dichterbij zou wonen meis. Maar ach alles is te doen hè, hihih. Kan me er nog geen voorstelling van maken hoor, ikke en dikke buik. Eerst maar eens zwanger mogen worden. Zat vanmiddag te denken, hoop dat mijn mannetje opknapt want er moet geklust worden. Anders een maand verloren, en daar zit ik niet echt op te wachte eigenlijk. Dan doet een maand wel lang als het nutteloos is geweest hè. Want duurt het heel lang voordat je weer een kans krijgt. Maar goed we zien het wel, 1x klussen moet genoeg zijn hè zeggen ze. Maar ja moet het wel het juiste moment zijn, hihih. Tis hier alweer paar dagen geleden dat we geklust hebben helaas. Tja als mijn mannetje pas laat naar bed komt en ik toen in diepe slaap lag, dan komt van de klussen niks.
Ik ga hem nog maar ff wat water geven. Tis net een plant, hihi! Nee vind het wel sneu, hij ligt zo pips op de bank.
Liefs Nathalie