A
Anoniem
Guest
hey nathalie ik weet het die cyclus van mij is idd vreemd hihihi ik was zondag ook echt blij eindelijk ongi dacht ik maar ja heb de volgende week vrijdag weer een acupunctuurbehandeling en we zien wel meid ik ga me niet gek maken! maar het zou wel kunnen dat ik zwanger ben ga er alleen niet van uit is maar een kleine kans en ook omdat ik zo onregelmatig ben! en ik koop een van deze dagen misschien een test en wacht zeker tot maandag met testen en als hij dan negatief is kunnen we meteen door met klussen hihihi want dan zit ik als ik een cyclus heb van 28 dagen in mijn vruchtbare periode hihihi wat een gedoe he meiden!!! ik hoop voor jou dat jij je auto mag houden en er nog lang van mag genieten meid het is je wel gegund wat een gedoe allemaal he dat ze je toch gewoon met rust laten hihihi
en petra welkom hier en heel veel succes met zwanger worden! voor jou worden het ook weer spannnende tijden!
maMaJm slaap lekker en tot morgen.
mosa voor jou wordt het ook spannend ik duim voor je meid!!
joepi ik duim voor een hoge temp. morgenvroeg!!!
liefs miranda(mir)
en petra welkom hier en heel veel succes met zwanger worden! voor jou worden het ook weer spannnende tijden!
maMaJm slaap lekker en tot morgen.
mosa voor jou wordt het ook spannend ik duim voor je meid!!
joepi ik duim voor een hoge temp. morgenvroeg!!!
liefs miranda(mir)