Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

hey nathalie ik weet het die cyclus van mij is idd vreemd hihihi ik was zondag ook echt blij eindelijk ongi dacht ik maar ja heb de volgende week vrijdag weer een acupunctuurbehandeling en we zien wel meid ik ga me niet gek maken! maar het zou wel kunnen dat ik zwanger ben ga er alleen niet van uit is maar een kleine kans en ook omdat ik zo onregelmatig ben! en ik koop een van deze dagen misschien een test en wacht zeker tot maandag met testen en als hij dan negatief is kunnen we meteen door met klussen hihihi want dan zit ik als ik een cyclus heb van 28 dagen in mijn vruchtbare periode hihihi wat een gedoe he meiden!!! ik hoop voor jou dat jij je auto mag houden en er nog lang van mag genieten meid het is je wel gegund wat een gedoe allemaal he dat ze je toch gewoon met rust laten hihihi

en petra welkom hier en heel veel succes met zwanger worden! voor jou worden het ook weer spannnende tijden!

maMaJm slaap lekker en tot morgen.

mosa voor jou wordt het ook spannend ik duim voor je meid!!

joepi ik duim voor een hoge temp. morgenvroeg!!!

liefs miranda(mir)

Puurgenieten aka Petra, ik zie net dat je al eigen topic hebt geopend, misschien vinden meiden het gezellig om daar te komen kletsen, aangezien je ook nog maar net bezig bent voor een tweede en wij hier allemaal al iets langer (op Mosa na) De meeste voor 1e wondertje en aantal voor 2e wondertje!

Veel geluk! Liefs Nathalie

Hey Meiden

ff een ego-verhaaltje, want ga zo op schoolreisje en ik zag dat er heel veel getypt was, heb nu even geen tijd om te reageren! sorry!!!

M'n temp. was gistermiddag/avond 37.3!!da's dus wel heel hoog, maar vanmorgen tegen 5.45 36.5 (had ik eergister ook) en om 7.15 36.8...nog steeds hoog dus...maar ik ging vanmorgen naar de wc en toen had ik wel veel afscheiding...wat dikkere beetje wittig...(sorry dames)...de vorige keren had ik dat ook vlak voor dat ik ongesteld werd, dus ik ga ervan uit, dat ik door mag naar ronde 5....ppfff...gaat nu wel heel lang duren! (voor mijn gevoel dan!) daar hou je geen rekening mee als je begint! Dan wil je het liefst al zwanger zijn,hihi!

Ik hou jullie op de hoogte...zal vanmiddag als ik terug kom nog even tempen en dan horen jullie weer van me en reageer ik op andere verhaaltjes!

Heb trouwens wel dat kortademige soms (dacht dat het van de hooikoorts kwam) en heb nu ook zo'n raar gevoel in m'n buik en kan nog niet echt eten...maar ja, misschien ook wel spanning!

Meiden ik duim voor jullie (en voor mezelf)

Fijne dag!

Liefs Joepie

Goedemorguh, ikke zit al op, aangekleed en wel. Na weer een brak nacht. Ook al was het in eigen bedje. Nu vond Nemo me zo lief dat ie het liefst heelll dicht in me wou kruipen. Op gegeven moment lag mijn mannetje breed uit, Nemo wou meer ruimte. Toen had ik echt ff zo iets van het moet niet gekker worden. Kwam mijn mannetje lief tegen mijn aan liggen in zijn slaap. Gaat de kat weer vervelend doen. Dus hup raam van het kleine kamertje open, kon ie naar buiten lopen.Snel raam weer dicht, want wil geen vogeltjes. Ik wil hem liever niet boven hebben, maar ja hij kan trap lopen en als ik de slaapkamer deur dichtdoe is het ten eerste wat benauwd en ten tweede klopt ie dan gewoon aan of gaat net zo lang miauwen tot ik de deur wel open doe, want dan houd ie me ook wakker. Tis wat. En naar buiten doen werkt dus ook niet, want dan gaat ie op gegeven moment voor het raam miauwen dat ie naar binnen wil. Jaja mijn mannetje en de kat hebben hier maar een goed leven.

En ik word af en toe gillend gek. Merk dat de spanning rond de keuring steeds groter word. En zit gewoon met dingen in mijn maag. Dan denk ik verdorie Nath. laat het meer los, want je kunt je er wel druk om maken maar het loopt zoals het loopt dan kan je hoog springen of laag springen. Het enige wat ik kan doen mijn verhaal doen en hopen dat hun dat accuut (erg)  genoeg vinden. Wat zit de wereld soms toch raar in elkaar.
En ik heb het idee dat mijn mannetje ergens mee zit, die doet zo raar. Maak ik hem vanmorgen wakker, zeg dat de wekker gaat e.d. Is het voor hem tijd om eruit te gaan om te gaan werken, blijft ie liggen. Dus ik vragen is er iets, je moet werken hoor Lieffie. Doet ie net of ie me niet hoord. Dus ikke beetje wakker maken, zegt ie: Laat me nou!!! Nou grrr heb ik daarvoor de wekker gezet. Snap er niks meer van. Meneer wil niet naar de dokter. Nou als ik vanmiddag thuis kom van hydrotherapie ga ik maar eens proberen goed gesprek aan te knopen.

Verdorie wat is het toch wat. Als ik een kleine was zou ik niet eens in mijn buik willen groeien!

Liefs Nathalie

goedemorgen allemaal lekker rustig hier!!!

joepie wat vervelend dat je temp. vanmorgen wat lager was en die afscheiding,ik had vanmorgen een temp van 36.63 is wel nog wat hoog maar te laag denk ik om zwanger te zijn! ik had die afscheiding ook de vorige week maandag en ik kon er wel draden van trekken maar was wel dikker en wit van kleur sorry meiden voor het onsmakelijke verhaal......

en naat wat een nacht heb jij achter de rug zeg pfffffffffffffff je zal wel moe zijn he meis!!!!
ik zelf heb ook wel eens een onrustige nacht vervelend is dat dan.
hoe is het met je mannetje?

ik hoop dat jullie daar beter weer hebben want hier regent het echt al de hele morgen en het is koud heb vanmorgen zelfs de verwarming aangezet!!!
ga ff kopje koffie maken tot straks liefs miranda(mir)

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-06-2008 23:36:14'));

Puurgenieten aka Petra, ik zie net dat je al eigen topic hebt geopend, misschien vinden meiden het gezellig om daar te komen kletsen, aangezien je ook nog maar net bezig bent voor een tweede en wij hier allemaal al iets langer (op Mosa na) De meeste voor 1e wondertje en aantal voor 2e wondertje!

Veel geluk! Liefs Nathalie

o ikke niet snappe, ik dacht dat gewoon een kluslijst is ofzo, haha ik kom hier net binnenvallen, moet even inkomen.

Hi Puurgenieten, nee dit is geen algemeen nodlijstje meis.
Vormen hier groepje. Net zoals jij je eigen topic hebt geopend waar ook meiden kunnen kletsen.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan