Hai mir en Joepie...hihi jullie zitten bij mij int schuitje momenteel he, dus spreekjullie eerst maar ff aan.... spannend!!! ik duim... mn duimen doen al zeer haha..
heej Joepie. leuk schoolreis vandaag zeg! waar gaat de reis naartoe? hele fijne dag joh meis! mooi afleiding he..
En Mir jij ook sterkte. idd nuchter proberen te blijven, hier zou het ook leuk zijn een speelkameraadje erbij, maarja we wachten rustig af.
Ik wil ook proberen niet te snel gaan testen..maar of ik het een week volhoud..
En toch heb ik ook niet echt het idee dat t alweer raak zou zijn.
Heb wel soms echt misselijk gevoel en ook veel trek/honger maar snellere ademhaling nog niet. maar kan wel verschijnsel zijn..maarja beeld je niets in.
Ik zit ook steeds op evt. afscheiding te letten...hihi lekker goor, maar doe ik om maar zsm iets te herkennen van evt. rd'tjes..dan is meteen de meeste spanning weg..
meiden wie weet varen we wel in ons schuitje naar rd'tjes land...maar ik gooi t roer nog ff om... roeien jullie mee...hihi vind t wel symbolisch!! hihi
Nathalie jij echt heel veel sterkte meis. en misschien wel zoals Elmoo ookal zei..eens goed met je mannetje praten..maar ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn en hoe moeizaam mannen praten. meis ik hoop dat jullie samen door deze spannende periode voor jou, maar natuurlijk ook voor je mannetje heen komen! hou je taai!! ik duim echt dat alles goed komt voor je!!! xx
En Elmoo wat een naar verhaal zeg, die arme kat. moet ie misschien geopereerd..pfff niet niks hoor
Hou je taai en fijn dat je vriend morgen ook weer thuis komt! sterkte ermee!!
Petra welkom hier, maar er is volgens mij idd ook ander topic over JUNI stoppers. dat is misschien leuker en toepasselijker voor jou, omdat wij elkaar al aardig 'kennen' hier en er dan misschien moeilijk is om tussen te komen..maar je mag ook gerust blijven en meekletse hoor, kijk maar wat je leuk vind!
Hier verders weinig bijzonders...
vanochtend al vroeg op de fiets, naar de markt!
heerlijk fruit en brood gekocht...
Toen gauw spullen naar huis gebracht en flesje gepakt voor zoonlief en bij vrienden die pas verhuist zijn op de koffie!
Heel gezellig weer us!!
Ging daar op tijd weg,dus dacht ff gauw naar het dorp om te kijken voor leuke slippers voor mezelf..wil graag leuke witte ofzo..hihi maar ook wou ik nog wat dichtere schoentjes voor zoonlief. hij heeft nu echt helemaal dichte nog van de winter en Teva's..die zijn echt voor met blote voetjes erin. maar nu heb ik dus ook nog die zeg maar half open/dicht zijn hihi waar dus ook wel sokjes in kunnen, maar als t moet ook blote voetjes..dus lekker voor hem geslaagd maar voor mezelf nog niet, maarja nu regent het dus toch geen weer voor slippers enzo.... jakkiebakkie..ik wil zon...hihi
smste een vriendin of ik vanmiddag ff bakkie kom doen?? nou is goed, eerst ff gauw naar AH straks en dan daar heen en bij AH maar ff iets kopen voor macaroni, dan ben ik snel klaar met eten koken...want moet vanavond weer us werken. tupperware party. en moet wel eindje rijden, dus op tijd weer foetsie, dus drukkiedruk...wel lekker hoor!
Morgen is mn pa jarig. daar ga ik sochtends ff bakkie doen met zoonlief en een nichtje trouwt. mogen we ook naar het feest, dus dat doen we savonds dan eerst ff en erna nog ff met zn 2tjes naar mn ouders, kan manlief mn pa ook nog ff handje schudden he..haha Mn schoonzusje komt oppassen en blijft slapen dus ideaal!
Heej meiden fijne middag nog, ik gahier nog ff snel wat doen voordat zoonlief weer wakker is en de middag alweer om is.
Ik kom misschien tussendoor nog wel ff kijken..
Liefs mij