Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hi Mir, hier is het nog wel droog meis. Maar wel fris hoor. Denk dat ik zo maar ff iets met lange mauwen aan ga trekken. Was idd weer druk dagje. En vanmorgen auto bij de garage gebracht. Kwam mijn broertje me daar weghalen. Snel ff de zwemtas van huis gehaald, want bedacht me ineens ships hoe kom ik nu bij zwemtherapie (hoezo Nathalie kan wel zonder auto, grr) Dus was daar al om 9.30 uur ipv 10.15 uur. Daar ff koffie gedronken, was het wachten ook zo weer om hè. Hadden een nieuwe zweminstructrise. Echt leuke meid, heeft leuke les weggegeven, was gezellig. Maar wel anders en intensief. Had daarvoor net telefoon gekregen van welzorg autolease over mijn auto. Dus kon wel ff een goed lesje gebruiken.

Maar mijn mams beld me nu ff. Kom dalijk nog wel ff bijkletsen.

Liefs Nathalie

Hoi Meiden,

Als eerste welkom puurgenieten/petra.... Spannende periode ook voor jou dus...

Nathalie jeetje wat een vervelende nacht en vervelend wakker worden. Eigenlijk vind ik ondanks dat je vriend zich niet zo heel erg lekker voelt deze week hij wel wat meer rekening met jou mag houden...! Ondanks dat je je al zo ellendig voelt ivm al je klachten en alle stress om je auto en uiteraard over het zwanger worden ren en vlieg je altijd voor je vriend om hem tevreden te houden... En dan reageert hij zo..! Zelf had ik er al lang wat van gezegd, maar goed dat is natuurlijk verschillend bij iedereen en per relatie...
Misschien zie ik het ook wel helemaal verkeerd hoor, maar als ik alles lees wat je schrijft over jullie relatie en wat je allemaal voor hem doet vind ik dat hij je wel veel duidelijker mag laten merken wat je voor hem betekend. Hij mag echt zn handen dichtknijpen met zo'n meid als jou..!!!! Je bent veels te lief en zorgzaam en dat is echt niet vanzelfsprekend hoor... Maar super natuurlijk voor hem dat je zo bent..!

Joepie spannend he, wat je wel en niet voelt en wat je graag wilt geloven maar niet durft te geloven... Ik hoop het zo voor je!!!!!!

Weet even niet meer wat er nog meer geschreven is... Sorry.... Zit met mn gedachten bij mn eigen kat. Ik heb haar gisteren achter moeten laten bij de dierenarts voor een vochtinfuus en het onderzoeken met wat ze nu precies heeft. Vanochtend heb ik gebeld en nu denken ze aan nierstenen, ze gaan nu een foto maken en als ze meer weten bellen ze me... Als het echt nierstenen zijn dan wordt ze vandaag geopereerd. Zielig he?! Maar dat is in elk geval vele malen beter dan met de boodschap waarmee ik gisteren naar huis werd gestuurd, dat ze dacht aan katten aids en nog meer van dat soort enge ziekten.... Dit is gelukkig goed te genezen, alleen nu even heel erg zielig...
Nou ik eet mn broodje even op en ga dan even bij Tarzan kijken... ;)

quote: 1984_Nathalie_1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2008 12:00:17'));

Hi Puurgenieten, nee dit is geen algemeen nodlijstje meis.
Vormen hier groepje. Net zoals jij je eigen topic hebt geopend waar ook meiden kunnen kletsen.

Groetjes Nathalie

o dan werkt hier nu heeeel anders dan vorig jaar, dus idd heel erg even inkomen, haha!

@ ? (met de poes): shit zeg, je lieverd bij de dierenarts, ik ben dan wel geen poezenmens (ik heb 2 hondjes) maar toch, een van de hondjes heeft ook een paar dgn aan het infuus ed gelegen, kei zielig.
en kattenaids, ieuw dat klinkt shit zeg.
hopelijk gaat het met de nierstenen dadelijk "goed" en zijn ze zonder complicaties makkelijk te verwijderen.
sterkte ermee!

Jeetje Elmoo wat spannend zeg. Hou je ons op de hoogte? Ben wel benieuwd hoe het nu verder gaat.

Dank je voor je lieve woorden. Ik ben idd soms TE zorgzaam e.d. Offer mezelf dan soms op. En kweet dat ik dat niet moet doen. Natuurlijk komen hier alleen  de minder leuke dingen ff naar boven, want die vertel je dan. Maar zal ook wat meer vertellen wat leuk is, hihih. Snap wel wat je bedoeld hoor.

Op dit moment word het me allemaal beetje teveel. Tis allemaal zo spannend. Het huilen staat me ff nader dan het lachen. En kreeg vandaag weer het compliment dat ik zo positief bent ingesteld e.d. Maar tis soms zo verdomd (sorry voor taalgebruik) moeilijk. Probeer alles wel positieve draai te geven, maar ik weet soms ff niet meer hoe hoor.

Ik ga nu ff broodje eten. Tot later!

Liefs Nathalie

@ Puurgenieten: Soms worden er wel algemene nodlijstjes geopend, maar voor juni is er nog geen eentje geloof ik.

Hai mir en Joepie...hihi jullie zitten bij mij int   schuitje momenteel he, dus spreekjullie eerst maar ff aan.... spannend!!! ik duim... mn duimen doen al zeer haha..
heej Joepie. leuk schoolreis vandaag zeg! waar gaat de reis naartoe? hele fijne dag joh meis! mooi afleiding he..
En Mir jij ook sterkte. idd nuchter proberen te blijven, hier zou het ook leuk zijn een speelkameraadje erbij, maarja we wachten rustig af.
Ik wil ook proberen niet te snel gaan testen..maar of ik het een week volhoud..
En toch heb ik ook niet echt het idee dat t alweer raak zou zijn.
Heb wel soms echt misselijk gevoel en ook veel trek/honger maar snellere ademhaling nog niet. maar kan wel verschijnsel zijn..maarja beeld je niets in.
Ik zit ook steeds op evt. afscheiding te letten...hihi lekker goor, maar doe ik om maar zsm iets te herkennen van evt. rd'tjes..dan is meteen de meeste spanning weg..
meiden wie weet varen we wel in ons schuitje naar rd'tjes land...maar ik gooi t roer nog ff om... roeien jullie mee...hihi vind t wel symbolisch!! hihi

Nathalie jij echt heel veel sterkte meis. en misschien wel zoals Elmoo ookal zei..eens goed met je mannetje praten..maar ik weet hoe moeilijk dat soms kan zijn en hoe moeizaam mannen praten. meis ik hoop dat jullie samen door deze spannende periode voor jou, maar natuurlijk ook voor je mannetje heen komen! hou je taai!! ik duim echt dat alles goed komt voor je!!! xx

En Elmoo wat een naar verhaal zeg, die arme kat. moet ie misschien geopereerd..pfff niet niks hoor
Hou je taai en fijn dat je vriend morgen ook weer thuis komt! sterkte ermee!!

Petra  welkom hier, maar er is volgens mij idd ook ander topic over JUNI stoppers. dat is misschien leuker en toepasselijker voor jou, omdat wij elkaar al aardig 'kennen' hier en er dan misschien moeilijk is om tussen te komen..maar je mag ook gerust blijven en meekletse hoor, kijk maar wat je leuk vind!

Hier verders weinig bijzonders...
vanochtend al vroeg op de fiets, naar de markt!
heerlijk fruit en brood gekocht...
Toen gauw spullen naar huis gebracht en flesje gepakt voor zoonlief en bij vrienden die pas verhuist zijn op de koffie!
Heel gezellig weer us!!
Ging  daar op tijd weg,dus dacht ff gauw naar het dorp om te kijken voor leuke slippers voor mezelf..wil graag leuke witte ofzo..hihi maar ook wou ik nog wat dichtere schoentjes voor zoonlief. hij heeft nu echt helemaal dichte nog van de winter en Teva's..die zijn echt voor met blote voetjes erin. maar nu heb ik dus ook nog die zeg maar half open/dicht zijn hihi waar dus ook wel sokjes in kunnen, maar als t moet ook blote voetjes..dus lekker voor hem geslaagd maar voor mezelf nog niet, maarja nu regent het dus toch geen weer voor slippers enzo.... jakkiebakkie..ik wil zon...hihi
smste een vriendin of ik vanmiddag ff bakkie kom doen?? nou is goed, eerst ff gauw naar AH straks en dan daar heen en bij AH maar ff iets kopen voor macaroni, dan ben ik snel klaar met eten koken...want moet vanavond weer us werken. tupperware party. en moet wel eindje rijden, dus op tijd weer foetsie, dus drukkiedruk...wel lekker hoor!
Morgen is mn pa jarig. daar ga ik sochtends ff bakkie doen met zoonlief en een nichtje trouwt. mogen we ook naar het feest, dus dat doen we savonds dan eerst ff en erna nog ff met zn 2tjes naar mn ouders, kan manlief mn pa ook nog ff handje schudden he..haha Mn schoonzusje komt oppassen en blijft slapen dus ideaal!

Heej meiden fijne middag nog, ik gahier nog ff snel wat doen voordat zoonlief weer wakker is en de middag alweer om is.
Ik kom misschien tussendoor nog wel ff kijken..
Liefs mij

Jeetje MamaJM wat heb jij drukke dagen zeg. En het weekend weer werken in de thuiszorg? Vandaag ook veel dingen gepland. Ook al is het natuurlijk wel gezellig om koffie te leuten.

Wens iedereen fijne dag. Ik ben beetje door mijn woorden heen, komt weinig zinnigs uit dus trek me maar ffies terug.

Liefs Nathalie

heej idd moet ik het weekend ook werken..
maar niet heel veel hoor.
op zaterdag even tussen de middag zeg maar..
sochtends is er rommelmarkt van onze kerk, daar willen we even kijken en smiddags na mn werk ga ik misschien skeeleren met mn schoonzusje..
Alst beetje lekker weer is.
En zondag ist vaderdag en moet ik sochtends werken. dat is op zich jammer maarja het hoort erbij he.
hele dag verders genieten en manlief verwennen he..
Zet gewoon savonds heel stil de kadootjes op zoonlief zn kamertje en mag die ze sochtends geven..
tis tenslotte vaderdag..niet mannen/partner dag...haha...
Hou je taai Nathalie en al ben je wat stiller. meid denk gewoon goed om jezelf!!
xx

Terug
Bovenaan