Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goeiemorgen meiden,

Hey Nathalie hoe is het nu? Wat een goed idee om je vriend een brief te schrijven en daar je gevoelens en gedachten in te zetten. Ook fijn voor jezelf om het zo van je af te schrijven, geeft toch altijd weer wat meer rust in je hoofd als het ook op papier staat... Heel veel succes meid!! Enne... Als iemand sterk genoeg in zn schoenen staat voor een klein wondertje dan ben jij het wel... ook al ken ik je verder niet persoonlijk, ik zou blind mn baby aan je afstaan om op te passen, zonder twijfel...!

Miranda en Joepie, SPANNEND vandaag!!!! Wat kun je jezelf dan gek maken in je hoofd he? Hoop zo voor jullie dat jullie morgen (als jullie tenminste kunnen wachten tot morgen haha) positief zullen testen..!!! Hier nog even wat extra glitters

Jolie, ik ken dat gevoel wel hoor dat je er niet op durft te vertrouwen dat het goed zit, maar ja je kan niet anders dan afwachten. Komt allemaal wel goed hoor meid! Straks een echo en dan zie je een mooi hartje kloppen...!
Mosa voor jou wordt het ook al spannend he... Voel je al iets? Vandaag dus druk aan de schoonmaak? Ga ik ook zo mee beginnen, maar heb er eigenlijk wel zin in. Lekker muziekje hard op (allemaal jaren 80 muziek nu op de radio) en dan poetsen haha, mn vriend weet niet wat hem overkomt straks ... Ben wel erg blij als hij er straks weer is hoor. Werd afgelopen week wel van de ene emotie in de andere geslingerd zeg, maar gelukkig kan onze poes nu weer lekker herstellen....

Meiden allemaal een heel fijn weekend en hopelijk morgen weer twee zwangeren erbij!!!!!!

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!! GGRRR...alles kwijt en het typt al zo moeilijk op bed! hihi, hij slaat heel veel letters over!

ff een kort verhaaltje, dan ga ik douche en naar beneden en type ik verder! want dit is niks!

Had tegen 5.15 getemt, normaal ik dat tegen 5.45, maar ik was wakker en moest nodig naar de wc...toen was hij 36.7 en toen ik tegen 7.15 weer tempte, was hij 37.0!
Heb tegen 5.15 een test gedaan van clearblue (met een + en -) maar die was negatief...moet officieel vanavond ongesteld worden (dag 26 's avonds) dus was waarschijnlijk nog te vroeg, maar voel me van de ene kant zoooo zwanger...

De misselijkheid begon gisteravond en vanmorgen nog een beetje, heb ineens oprispingen...(vertelde iemand dat zij dat ook had gehad, was dat hier?) M'n borsten knalden gisteravond zowat uit elkaar van spanning en van de steken...m'n buik rommelt en steekt...m'n temp. blijft zo hoog..en na een paar dagen geleden wat wittige afscheiding te hebben gehad, is dat ook helemaal over, terwijl ik daar altijd mee begon een paar dagen van te voren...

Wil het zo graag en misschien reageert mijn lichaam daar zo op, dat ik gewoon wat later ongesteld word...ga vandaag maar eens kijken of ik een paar goedkopere testen kan vinden want het wordt een dure hobby zo!hihi!

Meiden, ik type straks weer verder, sorry voor m'n ego-verhaaltje!

Liefs Joepie

Hoi hoi,

Bedankt voor de lieve woorden, ik voel me al een stuk beter. Nu 's ochtends voel ik me ook echt zwanger, beetje misselijk, boertjes laten, zwaar gevoel in de buik.
O Joepie, wat spannend! Ik heb dus ook die oprispingen en veel speeksel in de mond. Ik hoop het zo voor je, het klinkt erg positief! Waarom doe je geen kruidvat test, die zijn goedkoop en gevoelig! succes!

Ooh Joepie, wat wordt het spannend voor jou zeg!!! Zo'n hoge temp. en dan toch nog negatief! Ik zal voor je duimen dat je toch nog te vroeg heb getest en dat je vanavond niet ongesteld wordt! Ik hoop het voor je, alle klachten wijzen er natuurlijk wel op! Probeer nog wel een beetje nuchter te blijven, anders komt de teleurstelling nog harder aan! Maar ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is!!!

Elmoo: lekker samen schoonmaken . Ik heb al de was gedaan, gestreken en boodschappen gedaan dus ik ga lekker! Ik heb de muziek ook lekker hard aanstaan, werkt toch veel makkerlijker. Bij mij schiet het idd ook op, alhoewel ik natuurlijk niet zeker weet of mijn NOD de 17e is aangezien dit mijn eerste ronde is. Ik hoop natuurlijk wel aan het begin van de week ongesteld te worden zodat ik in ieder geval een 28/29 dagen cyclus heb. Meer hoop ik natuurlijk dat het raak is, maar ik ga er niet van uit. Ik heb verder ook nergens last van, maar ik ben wel heel moe. Als ik moet werken slaap ik kort (niet vroeg kunnen slapen maar wel vroeg opstaan) en in het weekend dan wel langer maar voor mijn gevoel kan ik nu wel tot 12 uur slapen. Ik zet dan maar de wekker omdat ik het zonde vind van de ochtend maar normaal word ik uit mezelf op zaterdag rond 8 uur wakker. Maar dat zal wel niets betekenen.

Jolie: gelukkig voel je je weer wat beter! Nu je last hebt van zwangerschapskwaaltjes geloof je misschien eerder dat het wel goed zit!

Nou, ik ga weer even verder met het huishouden maar kom straks nog wel even kijken of er nog iemand getest heeft
Liefs Mosa

Mosa goed bezig!!! Haha, lekker he met de muziek hard aan... Ik heb mn kledingkast al helemaal geordend (was ondertussen een waar slagveld geworden) en zelfs veel kleding weggegooid of in een tas gestopt voor de dochter van mijn vriend zijn vrouw...
Had altijd moeite om het weg te gooien omdat ik die kleren nog zo leuk vind, maar pas er eigenlijk al wel 2 jaar niet meer in.. Heb nu maar even doorgezet en alles weg gedaan wat ik niet meer aan heb gehad het laatste half jaar...
Verder een wasje in de wasmachine nu en denk zo even te gaan winkelen (tja mn kledingkast moet wel weer aangevuld worden natuurlijk  en is nu nog niet zo druk in de stad (Groningen)...
Succes verder nog met schoonmaken.... Vind het altijd zo heerlijk als alles weer fris ruikt en is...

Ha wijfies...

Nuchter blijven, hihi...ik ben geboren in twente dat zijn hele nuchtere mensen, maar ik weet niet of me dat nu nog lukt...
Ben namelijk nog niet klaar met m'n kwaaltjes...hihi
Had vanmorgen bij het tandenpoetsen ineens bloedend tandvlees (en dan zien jullie me vast al staan boenen, extra hard, bloed dan! bloed dan!hihi) maar nee, zo is het niet gegaan...deed het gewoon even snel, voordat ik ging eten...
Verder heb ik ook veel speeksel en een hele rare smaak in m'n mond, echt vies...en door een operatie aan m'n neus (neustussenschotje rechtzetten) en al die medicijnen wat ik had voor de chronische verkoudheid is mijn reukvermogen zo goed als weg...en nu heb ik sinds vanmorgen een hele doordringende geur in m'n neus hangen...
Moet ook de hele tijd kleine beetjes plassen en dat terwijl ik nog bijna niks gedronken heb! En ik zweet ook veel meer dan normaal!! (misschien ruik ik dat wel, hihi!)

Net zo vreemd...ik kan dus haast niet meer nuchter denken...en misschien daardoor dat ik veel egoberichtjes type...maar ben er straks weer helemaal voor jullie! Sorry meiden...

Wij hebben geen kruidvat in de buurt, ben net even naar de schlecker geweest en heb daar 2 testen van het huismerk gehaald...wie kent dat??
Het ligt nu op het aanrecht, maar ik weet niet voor hoelang, hihi! Ik haal het volgens mij straks ineens in m'n kop...
Kan beter tot morgen wachten, ik weet het, want misschien word ik vanavond wel ongesteld, maar m'n vingers jeuken nu al!
Wat raden jullie aan!?

Mosa, het wordt idd spannend voor jou zeg! Bij Bolle was het ook in de eerste ronde raak, dus wie weet! Ik hoop het echt voor je!

Mir, wat spannend dat je temp. nu weer omhoog is gegaan! Vaar maar lekker met ons mee, dan houden wij de boot wel tegen, zodat je niet ergens strandt! Ik hoop het echt voor ons allemaal!

Nathalie, he bah meisje, wat vervelend dat je je zo rot voelt! Kan me voorstellen dat je het hele zwangerschapsgedoe even wilt vergeten, want je moet idd eerst goed op jezelf passen voordat je dat op een kleintje kan doen...goed dat je van je afschrijft, in je dagboek, maar ook naar je vriend toe...zo kan hij zich misschien beter inleven in hoe jij je voelt enz...lekker blijven schrijven!

Jolie, jij was dat dus die dat vertelde van die oprispingen, dacht al dat ik het hier gelezen had...fijn dat je je nu wat meer zwanger voelt! Je moet je echt niet vasthouden in wat er in je omgeving gebeurt, want het gaat heel vaak mis, maar nog vaker goed! Dus lekker rustig aan blijven doen, want je kindje voelt vast ook dat jij je te druk maakt. Was met schoolreisje in een museum en daar hadden ze zeg maar van die potjes met doodgeboren beesten enz. Stond er ineens ook een potje tussen met baby's...eentje van 3 weken (al echt een mensje, maar dan ong. 1cm) één van 6 weken en eentje van 12 weken...vond het raar dat het er zo tussen stond, maar het was wel interessant om te zien!
Ben benieuwd of je vriendin ook zwanger is! Ik hoop het voor haar, hou je ons op de hoogte??

Weet niet of ik op Elmoo heb gereageerd, maar ben blij dat het niks ernstigs is met je poes! Fijn dat vriendje weer thuis komt, hij zal het wel geweldig hebben gehad, het feest was hier ook groot!

Meiden, ik ga even wat doen, want anders word ik gek! hihi! MamaJM en Mir ik blijf voor ons duimen!

Fijne dag!

Liefs Joepie

Joepie, jij bent echt grappig... Haha muts... Zit met zo'n smile achter mn laptop..!!
Volgens mij kan het haast niet missen dat je ook zwanger bent!! Meid klinkt echt helemaal super!! Nog heeeeeeeeeeel even geduld.. (weet nu al dat je niet tot morgen kunt wachten en dat de testen van de schlecker niet lang meer op je aanrecht zullen liggen haha...
Nou meid, ik duim nog even extra hard voor je....!!!

Nog heel even dan en dan ga ik echt de ramen lappen .  Mijn kledingkast mag ook wel eens opgeruimd worden Elmoo, dat wilde ik vanmiddag gaan doen als ik zin heb. Ik betwijfel het maar oke! Veel plezier met winkelen als je dit nog leest voor je gaat en zo niet, heb je nog wat leuks gekocht?

Joepie: het wordt nu toch wel heel heel heel spannend!!! Je hebt wel zoveel klachten! Ik dacht dat je gisterenavond langs een Kruidvat zou gaan? Is het er niet meer van gekomen? Als ik jou was zou ik toch (proberen te) wachten tot morgen. Je hebt natuurlijk vanochtend al getest en ik denk dat de kans klein is dat het nu, een paar uur later, wel positief is. Nu kun je het natuurlijk niet met ochtendurine doen dus de kans dat het nu wel postief is, is daardoor nog kleiner. Als je vanavond niet ongesteld wordt, is de kans dat het raak is natuurlijk een stuk groter. Maar ik snap dat je het moeilijk vindt om te wachten, dus sterkte vandaag. Ik hoop voor jou dat de dag extra snel om is! Ik denk aan je!

Liefs Mosa

Terug
Bovenaan