Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Haha Elmoo,

Voel me ook echt een muts...maar ze kijken me zo aan.!!! En m'n vriendje is nu even werken,  komt met een paar uurtjes thuis, maar lijkt me zo leuk om hem dan in z'n armen te vliegen en te vertellen dat hij vader wordt...
Het lijkt echt wel of ik een dood vogeltje in m'n mond heb...bah...(dat zeiden mijn vriendin en ik altijd als we de volgende ochtend na het stappen wakker werden, dan was pietje er weer!) Straks voor de vierde keer maar tanden poetsen!

Eigenlijk wil ik nu extra sterk voor jullie zijn, zien jullie wel dat ik ook gewoon rustig kan wachten tot morgen...hihi! (straks word ik toch gewoon ongesteld!)

Ga m'n I-pod opzetten en lekker aan de schoonmaak!

Tot gauw!

Liefs Joepie

Mosa, tegelijk gepost,

Je hebt gelijk meid, ik moet ook gewoon wachten...ik verstop ze gewoon...(niet dat dat nut heeft, want weet waar ze dan liggen, dan m'n vriendje zo maar vragen!)

Wilden gister idd naar de kruidvat, maar we hadden file en omleidingen enz. dus we waren tegen 18.10 pas in het dorp, dus toen was hij net gesloten! grrr...

Schoonmaakse allemaal!

Knuffel!

lieve joepie heb je nog een keertje getest vanmorgen meid!!!! ik moet nog steeds wachten testen zijn nog niet binnen komen met de post!!! gek he van mijn temp! eerst 36.92 en iets later 36.72 maar die 36.72 is wel weer hoog he!!! en ik voel me ook niet echt lekker net alsof ik ziek ben/word!!!! en ook heb ik meer uitslag in mijn gezicht dat heb ik normaal nooit....... joepie jij hebt wel heel veel kwaaltjes he meid ik hoop zo voor je dat je positief test en ik ook en maMaJm ook!!!! ik vaar nog ff met jullie mee meiden en nergens tegen aan botsen of stranden he!!!! dat van die oprispingen heb ik ook gehad van de week maar nu niet meer nu een raar gevoel in mijn lichaam kan het niet echt omschrijven kan ook van de spanning zijn! we wachten af he ik moet me ook inhouden hoor als vanmiddag de testen met de post komen!!! maar af en toe denk ik weer had ik vanmorgen om 06.15 ook maar eens getempt,maar ja toen ik vanmorgen wakker werd het eerste wat ik deed was tempen dus  wie weet!!!!! maar mijn temp kan natuurlijk ook hoger zijn omdat we gisteravond geklust hebben dan wil hij ook nog wel eens afwijken heb ik ergens gelezen! joepie ik denk aan je meid en misschien kun jij je inhouden of toch niet?

elmoo bedankt voor je glitters heb ze opgevangen nu maar hopen dat ze werken!!! meid geniet jij maa samen met jolie van jullie zwangerschap het is een mooie tijd en ook onzeker dat begrijp ik dat had ik ook in het begin maar dat is normaal dat je wel eens druk maakt lieve meisjes denk aan jullie kindje in de buik stress is niet bevorderlijk!!!!

maMaJM hoe is het met je hou je het nog uit????

tot straks liefs miranda(mir)

Beste kluskippies

Ik heb de afgelopen tijd al wat afstand genomen van het forum door eigenlijk niet meer te typen, maar alleen zo nu en dan even bij te lezen (wat soms een onmogelijke opgave was, haha, niet bij te houden).
Maar ik heb nu besloten er ff helemaal mee te stoppen.
Ik ben er gewoon even helemaal klaar mee!!!!
Ik weet dat ik eigenlijk niet zou moeten zeuren, want we zitten nog maar in de 4e ronde, maar het doet me op het moment gewoon veel verdriet dat het nog niet gelukt is.
Daarnaast vind ik het heel frustrerend om hier van alles te lezen van de zwangere kluskippies (sorry, 't is niet dat ik het jullie niet gun hoor, zo bedoel ik het echt niet!!) en van kluskippies die van alles voelen. Terwijl ik gewoon he-le-maal NIKS voel....
Dat maakt me op het moment erg onzeker, ik vraag me zelfs af of ik niet dat ene heb (ben ff de naam kwijt) dat je geen eisprong hebt...

Nogmaals, ik hoop dat jullie het niet verkeerd opvatten, het is jullie allemaal van harte gegund, maar voor mij is het even allemaal een beet té.....

Nu ga ik even verder uithuilen (vriendje is werken, dus heb alleen een slapende kat als troost), nog maar even poetsen met Guus Meeuwis op en dan naar Eindhoven om vanavond met m'n zusje naar het concert van Guus in het PSV-stadion te gaan!!!! (heb ik zo'n zin in, super gezellig en ff gedachten verzetten!)

Wens jullie allemaal het beste toe, en hoop dat ik in de toekomst nog een keer langs kan komen met goed nieuws!!

Liefs, Mickje

Mickje, zag dat je getypt had, reageer straks, vriend van ons is hier nu, maar moet ff iets kwijt...

Komt vriendjelief net thuis van het werk, zegt ie me doodleuk dat hij vanmorgen toen hij ging plassen een rood 'propje' in de wc zag, zo klein als een doperwtje...hij had er verder niet op gelet en wist niet wat het was, maar hij had het gewoon doorgespoeld...ben wel na de wc geweest, maar elke keer nog doorgespoeld...dan had dat propje toch ook weg geweest moeten zijn? En heb elke keer toiletpapier gebruikt, omdat ik dus wilde weten of ik al ongesteld was, maar dat lag er volgens mij niet in...of blijft dat drijven...

Ben nu dus heel bang dat dat misschien het evt. vruchtje is geweest...zou ik dan nu ongesteld moeten zijn? Of duurt dat soms wat langer?

Ben echt helemaal van m'n feeststemming af!

tot gauw.

Liefs Joepie

Lieve Meiden,

Ik heb nog niet jullie stukjes gelezen van vandaag, maar wil jullie ff heel erg bedanken voor de steun, kracht en lieve woordjes van gisteren (en alle andere dagen) toen ik het zo moeilijk had na medische keuring en dat hier zo onwijs veel gebeurd. Vannacht hele tijd met mijn mannetje zitten kletsen en uiteindelijk konden we niet meer slapen dus toen samen op de bank film gaan kijken. Hij heeft me vanmorgen lekker laten liggen. Totdat mijn mams belde of we daar vanavond ff wouden komen. Gaan dan met zijn 4-en ff kijken wat en hoe we de aan komende week allemaal moeten regelen e.d.

Wij gaan nu eerst ff saampjes boodschappen doen, dan is dat ook gedaan, hebben   niet veel meer in huis, hihih. Spreek jullie vanmiddag okay?

Liefs Nathalie

Hoi Mickje, ik begrijp het helemaal dat het moeilijk, frustrerend en teleurstellend is dat het bij jou nog niet raak is! Vervelend dat je er zo verdrietig om bent. Zet de muziek maar lekker hard en bler lekker mee, dat helpt vaak wel . Ik zie dat je de 18e je NOD heb, ik hoop voor je dat
dan misschien raak is en anders snel erna!! Sterkte!!!

Joepie: ach, wat een vreselijke dag zul je vandaag hebben! Stiekem toch hopen maar zo bang zijn dat het niet raak is. Het lijkt mij dat als er een propje was dat je het toch wel zelf gezien zou hebben in de wc-pot. Ik heb geen idee of je al ongesteld zou zijn als het wel een vruchtje  geweest is. Het blijft wel een heel vreemd verhaal. Ik hoop voor je dat de dag snel voorbij is zodat je meer duidelijkheid hebt. Sterkte en ik denk aan je!

Liefs Mosa

Nathalie: Fijn dat je een tijd met je mannetje hebt gepraat vannacht, ik hoop dat het een goed gesprek was en dat je nu weer een beetje het gevoel hebt dat je alles weer aankan! Heb je alles al weer een beetje op een rijtje na gisteren? Ik hoop dat jullie vanavond nog dingen kunnen verzinnen zodat er misschien wel een oplossing kan komen!!!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan