Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ha meiden,

Naath, wat fijn dat jullie zo'n lekkere kletsnacht hebben gehad...ik denk dat je je al een stukje beter voelt als dat iig lekker loopt. We denken aan je hoor!
ff een plaatje voor je!

Ik heb ff m'n moeder gebeld, moest weten wat het was...m'n moeder zei dat het nooit het vruchtje geweest kon zijn, ze dacht eerder een oud stolseltje bloed, helemaal omdat het zo klein was. Ze vertelde dat ze bij mij hele klodders verloren was en dat ze de dokter hadden gebeld en die kon het ook niet zeggen en kijk, hier ben ik!

Zij vond het ook vreemd dat er geen toiletpapier meer in de wc lag, dus dat dan wel weg was en ze zei ook dat je dan meer buikkrampen moest hebben als je echt het vruchtje verloor...en dan moest er meer loskomen zij ze...heb net even een tampon in gehad, maar er komt nog steeds niks af, dus het zal wel meevallen...

Ondertussen heb ik na een rijstewafel vanmorgen even 2 beschuitjes kaas gehad, maar het smaakte me niet echt...zit tussen honger en misselijkheid in, heel irritant..die smaak in m'n mond is niet normaal (al 4x tanden gepoetst!) en die oprispingen zijn ook in volle hevigheid aanwezig...De vorige keren werd ik rond 17.00/18.00 ongesteld, dus het kan nog, maar toch gaat de tijd best snel, valt me mee! En heb nog steeds niet getest, hihi!

Tot gauw!

Liefs Joepie

Heeej lieve meiden, ben ik ook weer even...
Hier alles nog rustig..gelukkig..nog steeds geen rd'tjes..
Gisteravond toen we naar de bruiloft gingen wel tampon in gedaan, want ging nog ff voor die tijd naar de wc en toen leek net of ik soort bruinslijm zag, dus dacht..ohoh het begin.
Maar nee toch verder niets uitgekomen...
Ja en hier zeggen we altijd...
Geen bloed geeft hoop en moed he!! hihi
Bruiloft was leuk en verjaardag van mn pa natuurlijk ook gezellig!
Mooi bruidje was het trouwens. gave jurk.
Verders niet zoveel nieuws eigenlijk..
Ja kwamen vanmorgen beneden heel de bijkeuken 1groot slagveld
had de kat Midas vannacht een vogel zitten slachten zeg maar..brr jakkie
manlief heeft t mooi opgeruimd. zijn taak vind ik
Hij wou zo graag een kat haha...
Daarna ff saampjes naar dorp geweest, wat dingentjes gekocht en ook vast zitje voor achterop de fiets besteld..
Zoonlief wordt steeds zwaarder en als ik dan weleens ff snel wat boodschapjes doe dan moet je m steeds zo hoog aan je stuur tillen, best zwaar en hij zit zwat krap met zn beentjes onder mn stuur(heb oma fiets) dus wordt hoog tijd voor achter zitje.
Mogen ze vanaf 15kg ongeveer in. nou dat is tie wel zwat denk ik, hij is lang, dat scheelt.
Nou daarna net dus gewerkt..dus ik heb zat afleiding om niet aan mn NODjes dag te denken...haha

Heej maar hoe ist hier met de andere meiden?? veel geschreven..
ben het nog aant bijlezen hoor....hihi ouwe kwebbels! gezellig

Mickje, begrijpelijk hoor dat je wat afstand doet.
Het is moeilijk soms allemaal he.
Maar ik weet zeker dat je ook vast eens een mooi wondertje krijgt!
Ik hoop het beste voor je!
Sterkte en succes met alles!

En dan Nathalie:
Super meid dat jullie gister en vannacht dan zeg maar zo fijn samen hebben gepraat..
soms heb je dat opeens he!
fijn hoor..alles komt nog weer goed bij jou meis. dat hoop ik van harte!!
Jij zult ook zekers een lieve mama worden ooit....ik hoop dat t niet meer te lang duurt.. het is je gegund meis!! Sterkte nog met alles regelen natuurlijk, jullie zijn er nog niet, dat geloof ik. maar als t tussen jou en je mannetje weer beter gaat, komt alles wel goed he!
Hopelijk krijg je uitstel van het UWV voor een auto ofzo te kunnen regelen..
Succes!!!

En dan ja mn schuitjevaar meiden.. haha
We roeien nog steeds naar zwangerschapsland he..
vandaag jullie NOD!!
Spannend!!
Ik duim!!!!
Joepie vaag verhaal hoor over dat rode propje. kan dat niet een pluisje van je kleren zijn geweest..
want lijkt me niet dat als je opstaat van de wc er opeens een bloedpropje mee komt terwijl de rest wel weg was zeg maar/doorgespoeld????!!
Want ik denk als het restje was ofzo dan verlies je ook gewoon bloed en niet alleen zo'n stolseltje lijkt me..
meid ik hoop dat de rest binnenblijft..hihi en dat je lekker zwanger bent...
Ga je morgen testen? of in de loop van de week??
Mir hou je taai he..jij heb nog niet getest..zo zot als wij zijn, zo nuchter ben/lijk jij!! hihi

Verders rustig aan dit weekend. morgenvroeg moet ik werken..
en dan vaderdag vieren!!! gezellig!!!
Meiden ik ga er nog ff verder lezen hier..
fijn weekend en fijne dag verders!
Liefs mij

Lieve meiden ik ben er wel hoor, maar jullie hebben zoveel berichtjes getypt dat ik die nog ff aan het lezen ben. Zat hier helemaal met tranen in mijn ogen van alles lieve woorden. Dus mijn mannetje helemaal wat is er lieffie. Dus heb verteld dat jullie zo lief hadden gereageerd dat ik gisteren had gezegd dat het voor mij allemaal ff niet meer hoefd. Dat mijn lichaam zoveel stress en spanning heeft dat wel begrijp dat daar geen kindje in wil groeien. En heb gezegd dat ik geen goede mama kan zijn. Toen hield ie me stevig vast en zei dat ik een super mama zou zijn en dat hij niet wou dat ik zo gek ging praten. Hij heeft paar keer gezegd dat ik hele goede mama zou worden. Dus dat deed me wel heel erg goed. Ook dat we gisteravond/vannacht zo goed gepraat hebben. Ik moet meer zijn hulp gaan vragen. Hem helpen meer dingen in te zien, want hij is dat gewoon allemaal niet gewend. Vroeger woorde hij thuis deed zijn mams alles en nu heeft ie Nathalie, hihih. Zijn vanmiddag samen boodschappen wezen doen. Is voor mij ook veel makkelijk, hoef ik die zware dingen niet te tillen, want red ik niet dus daarom doe ik altijd in delen boodschappen, maar volgende week weer veel therapie enzo, dus nu het meeste gewoon al in huis.

Ik ga jullie berichtjes nog ff lezen en deel voor deel reageren. Dat lijkt me wel strak plan. Fijne middag meiden. Bedankt voor jullie steun!

Liefs Nathalie

Ik dacht ik ga lekker ff reageren in delen, want als ik eerst alles lees en dan ook nog iets moet typen weet ik het al niet meer hoor, hihih.Maar toen was deel 1 klaar, gaat het fout met verzenden, grrrr! Drukte ff niet goed ofzo. En tekst nog niet gekopieerd. Dus maar ff nieuwe poging. Zo duurt het de hele middag dat jullie iets horen, hihih.

Zie net dat de baterij van mijn laptop ook bijna leeg is dus zal ff doortypen, haha.
Mosa lukt het een beetje met de klusjes meis? Soms heb je ff zo'n dag hè. Elmoo ook al druk aan het poetsen. Hebben we soms allemaal last van nesteldrang ofzo, hihih. Heerlijk voor als je mannetje thuis komt, kunnen jullie dan lekker genieten. Hoelaat komt hij precies thuis? Fijn om te horen dat het met Tarzan weer wat beter gaat. Wanneer mag ze naar huis is dat al bekend? Hoe komen jullie aan de naam Tarxan voor een rode poes? Wisten jullie eerst niet dat het een poes was ofzo? Grappig al die namen voor beestjes.

Mir wat heb je hoge temperatuur zeg meis. Zoveel bloed heb je niet verloren volgens mij of wel. Dus tis erg lastig te zeggen nu wel of niet zwanger. Of toch maar uitgaan van nieuwe cyclus. Ik hoop dat accupunctuur aankomende week je misschien weer wat meer duidelijkheid kan bieden. Of er misschien nog ergens blokkades zitten ofzo.

Elmoo toen ik jou berichtje las had ik echt tranen in mijn ogen hoor. Maar dat had ik net al omschreven. Echt zo onzettend lief. Kon toen ook ff niet verder lezen. Eerst ff geknuffeld met mijn mannetje.

Gisterenmiddag tijdens mijn werk had ik 3 kids om me heen. Boven zit een zonnestudio en de kids waren onzettend druk, vervelend en huilerig. Gestamp en soms geschreeuw boven, pff. Op gegeven moment kwamen ze dus ff naar beneden. Die moeder bleek heel erg hoofdpijn te hebben en al dagen niet echt lekker, dus dat voelen die kids natuurlijk ook aan. Op gegeven moment kwamen meisje van 2 & 4 ff bij me kijken. Dus heb ze op stoel gezet en gevraagd of ze misschien een tekening voor me willen maken. Toen kwam jongetje van 2 ook de trap af, dus hup stoel erbij. Daar had ik die 3 kleintjes zitten, pff ff rust. Tuurlijk moet je ze wel ff bezig houden. Maar dat gehuil en geren is helemaal niks. Heb gewoon op rustige manier tegen ze gepraat. Op gegeven moment was het goed. Ze gingen lekker buiten ff spelen. Tekeningen mee, die waren opgerold. Gingen ze verrekijkertjes spelen, echt heel lief. Die moeder is me eeuwig dankbaar denk ik, hiih. Ze waren namelijk veel rustiger. Toen was ik best een beetje trots op mezelf, hiih. Tuurlijk is het met eigen kids soms anders. Maar je merkt wel hoeveel die kleintjes meekrijgen van hoe je jezelf voeld.

Ohhhh Joepie getest vanmorgen en nog steeds hoge temperatuur. Helaas negatief. Idd wat Jolie zegt waarom doe je geen kruidvat test. Of anders bestel je testen via testjezelfnu daar heb ik ze ook weg, maar nog niet gebruikt. Ga er ook niet vanuit dat het deze maand nodig is. Want gisteren niet meer geklust dus eisprong waarschijnlijk allang geweest. Ik hoop gewoon op cyclus van 28 dagen. Das dan mijn nieuwe doel, hihih. 10 juni voor laatst geklust.

Jolie wat zijn oprispingen? Lijkt me zo apart om je dan 's ochtends zo zwanger te voelen. Wij willen allemaal kwaaltjes en tekenen en als je zwanger bent heb je natuurlijk zo iets van ohh ik wou dat ik wat minder misselijk enzo bent, gek hè, hihih.

Hahahha tis echt wat hier. We zijn met zijn allen maar bezig om onszelf niet gek te maken. Soms dromen we ff weg, maar dan zetten we onszelf weer met beide benen op de grond want anders is de teleurstelling veel te groot hè. En dan als we ongi worden maar weer zeggen: volgende ronde wil ik er niet meer zoveel mee bezig zijn, hahah tis wat met ons vrouwen, maar rond de nod is het gewoon altijd heel spannend. Zelf vind ik het nu we iets verder in de rondes zijn wel iets makkelijk worden. Want je weet nu een beetje wat je kan verwachten en een regelmatige cyclus heeft toch ook wel een beetje rust. Ik laat deze ronde denk ik ff aan me voorbij gaan. Eisprong is waarschijnlijk toch al geweest en wil me eerst zelf ff wat beter voelen en alle problemen een beetje de baas worden.

En Elmoo heb je nog wat leuks gekocht in de stad? Te grote dingen bewaar ik nu gewoon, kan ik misschien over een aantal maanden aan, hihih. Ik wou ook nog wat tegen mosa zeggen, maar dat weet ik dus al niet meer. Ik lees wel weer ff. Maar eerst ff laptop lader pakken, anders vallen jullie dalijk heellll hard! En dan moetn we niet hebben hè.

Liefs Nathalie

Wij gaan nu ff naar mijn ouders, kletsen over alles en hopelijk een oplossing vinden samen of in elk geval overzicht krijgen wat er maandag allemaal regeld moet worden. Ben dus nog steeds niet klaar met lezen, hihih

Tot vanavond later! Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan