Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ha meiden!

Daar was ik ook weer even...

Verder weinig nieuws, alleen dat ik dus nog niet ongesteld ben...de vorige keren was ik het rond deze tijd, maar het laat nu nog mooi op zich wachten, geukkig! heb ook echt niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden...

En eerlijk gezegd ben ik er wel een beetje van overtuigd dat ik zwanger ben...het zal me heel erg tegenvallen, mocht het niet zo zijn...
Weten jullie nog dat ik zei dat er op een dag misschien een keer het gevoel kwam van: Oh, dus zo voelt het om zwanger te zijn...nou, ik denk dat dit het is, met al die kwaaltjes!

Nathalie, goed dat je even met je ouders om de tafel gaat. lekker alles uitpraten en overleggen hoe en wat. Het scheelt denk ik wel dat je het dan allemaal niet alleen hoeft te doen, maar dat je steun en hulp krijgt!

Heb verder niet zo heel veel gelezen, want we hadden visitie!

MamaJM en Mir, houden jullie ons op de hoogte??? En natuurlijk Miranda, want zij heeft vandaag ook haar NOD!!! Spannend meid, laat je het gauw weten??

Fijne avond!

Liefs Joepie

hoi hoi,

Nathalie: oprispingen zijn gewoon boertjes of het gevoel dat je eten omhoog komt hihi! Een net woord daarvoor dus. Het is soms lastig, maar ik ben er ook blij mee hoor, elke dag voel ik me weer heel gelukkig en ik word me meer en meer bewust dat er weer een groot wonder in me groeit. Vandaag is iemand van MvM langs geweest, dus ik ga de komende 7 weken in een kannetje piesen! Maar het is voor een goed doel. Heb als cadeau ook een supermooi boek over de zwangerschap gekregen, heel bijzonder.
Mickje: vreselijk meisje dat je je zo verdrietig voelt en o zo begrijpelijk. Het is wachten, verlangen en hopen. In een wereld als deze weten we bijna niet meer wat het is, alles is voorhanden. Niet dat jij zo denkt hoor Mickje helemaal niet, maar wou ff aangeven dat het soms niet makkelijk is (been there). Maar ik hoop dathet gauw raak is, het half jaar is nog niet voorbij en er zijn veel vrouwen die niks voelen. Als jij gewoon op tijd ongesteld wordt is de kans groot dat je wel een eisprong hebt. Bij mijn nichtje bleef dat steeds uit en dus had ze geen eisprong.
Joepie: jij bent gewoon zwanger ik voel het, herken ook veel van je kwaaltjes. Ik duim voor je, maar test niet te vaak, zwanger ben je over 2 dagen ook nog wel hihi!
Miranda ook NOD? Heel spannend ik duim mijn duimen blauw voor jullie!
MamaJM: al   voortekenen van ongi of niks?

O ja wie van jullie heeft de film Maybe Baby gezien? Ik zag hem donderdag, heb gelachen en tranen met tuiten gehuild, wat een leuke film. Een comedy over mensen die geen kinderen kunnen krijgen, ja het kan! Een aanrader!

Heej Joepie, wat spannend zeg...pfff
wat voor kwaaltjes heb je al allemaal??
kan je t   us op n rijtje zetten..
vind ik wel leuk om te zien en vergelijken evt met mijn eerste zwangerschap!!
spannend meid!
ik duim echt voor je!! dat die rd'tjes wegblijven
en natuurlijk ook voor Miranda....
en voor mezelf....hihi lekker ego

Jolie ik voel nog niks.
geen ongi verschijnselen ofzo en ook niet het gevoel dat ik zwanger ben..
voel me gewoon lekker.
wel soms veel moe en wat dik, hard gevoel in mn onderbuik.
echt bij t schaambot zeg maar of hoe heet dat...
maar ik beeld me niets meer in hoor..
dan gaat t misschien alleen maar erg meevallen!!????!!

Net heerlijk met zoonlief onder de douche geweest...
heerlijk, lekker vrije zaterdag aaf!
Niet te laat naar bed want morgenvroeg werken...pfff hihi..
ach als ik maar eenmaal aant werk ben gaat t prima, maar met zo vroeg uit bed komen heb ik weleens moeite...maarja

Nathalie sterkte en succes vanavond..we horen wel weer van je.
Hopelijk kunnen je ouders jullie beetje helpen..
zou toppie zijn he meis
Jullie komen er wel!!

Fijne avond allemaal he.
ik ben heel benieuwd wat t gaat worden Joepie en Mir..denk steeds aan jullie...
xxx

Ikke is weer thuis en kan eindelijk weer ff verder gaan met lezen. Zal ik er vandaag nog doorkomen, hihih. Word ook steeds weer gezellig bijgeschreven, maar denk dat het wel moet lukken voor het einde van de avond!.

Mickje meis, wat een verdriet. Ik herken het helemaal ik had het gisteravond ook helemaal gehad. Dat ik echt zo iets had van ik gooi het strijdbijltje erbij neer. Ik zal wel niet zwanger kunnen worden met al die spanning en stress in mijn leven. En dat ik geen goede mams kan zijn op deze manier enzo. Zooo ontzettend verdrietig. Begrijp dat je afstand wilt nemen of dus eigenlijk afscheid, sniksnik. Ik wens je allegoeds meis! Heellll veel geluk in de toekomst. En hoop dat je ons snel weer eens op kan komen zoeken met goed nieuws. Wil je gewoon ff van je af kletsen voel je niet bezwaard dat je dan al niet een tijdje bent geweest, klets gewoon van je af. We denken aan je en nogmaals heellll veel geluk!

Joepie, wat lees ik nou je mannetje misschien een propje bloed ofzo gevonden, wat raar. Of was het gewoon een propje? Misschien propje slijm ofzo. Wel gek hoor. Volgens mij moet je dan idd ongi zijn. Maar geen idee. Volgens mij heb je nog meer geschreven vandaag, dus ik lees maar weer ff verder, hihih

Yesss! Tis me gelukt alles gelezen. Nu snel typen zodat ik weer helemaal bij ben, hihih

Pfff wat is het spannend zeg. Joepie wat de meiden en je moeder zeggen klinkt allemaal logisch. En nog geen rd-tjes dus dat bied hoop. Heeft je vriend de testen nog verstopt? Wacht nou alsjeblieft tot morgen ochtend. En het kan zijn dat je dan nog negatief test maar wat langer geduld moet hebben omdat je niet genoeg hormonen in je urine hebt. Maar ik hooppp echt zooo dat je positief test meis. We hadden het er over dat ik steeds een voorgevoel krijg ja. En jij zei toen: krijg alsjeblieft een voorgevoel over mij, hihih. Ik krijg geen voorgevoel door, maar misschien was dat wel een teken voor jou. Je hebt zoveel kwaaltjes. Ik krijg ook geen voorgevoel door over de cyclus van mezelf of dat iemand zwanger is ofzo. Voorgevoel sensortje is beetje stuk denk, hihih. Misschien omdat er al zoveel in mijn koppie om gaat.

MamaJM jou heb ik vandaag al ffies kort op msn gesproken. Fijn dat je gezellig hebt gehad gisteren meis. Vandaag was het ook heerlijk. Morgen ochtend nog werken en dan lekker vaderdag. Wat krijgt papa?

Wij gaan morgen middag naar opa & oma. Zijn uitgenodigd om chinees te komen eten. Dus hoef morgen lekker niet te koken.

Ikke post dit berichtje ff dan ben ik weer helemaal bij YES!

Zo dan nu maar ff een update hoe het hier gaat, hihih

Ik lig lekker op de bank met mijn mannetje. Heerlijk avondje samen. Gaan dalijk film kijken waarschijnlijk. Het geeft me wat meer rust nu we dingen hebben uitgesproken en dat hij weet wat er in mijn koppie om gaat. En dat ie aangeeft dat ik gewoon meer moet vragen en moet blijven vragen en niet denken ohh dat doe ik zelf wel ff snel. Dat ik hem gewoon ff moet helpen met dingen inzien e.d. En moet praten als me iets dwars zit.

Verder zijn we vanavond bij mijn ouders geweest om alles een beetje op een rijtje te zetten. En dat gesprek ging gelukkig beter dan ik verwacht had. Rustiger en duidelijk dingen kenbaar kunnen maken enzo. Ze steunen en helpen ons waar ze kunnen en das erg lief. Tis allemaal wat helderder en duidelijker nu wat er allemaal nog geregeld moet worden e.d. Het belangrijkste is om zoveel mogelijk uitstel te krijgen en dat we beetje bij beetje zoveel mogelijk geld bij elkaar kunnen krijgen. Mijn oma wil ons daarin een beetje bijspringen dus dat is super lief. Hopelijk komt alles goed en hoef ik 01-07-08 geen afscheid te nemen van mijn vrijheid!

Ik voel me gelukkig ietsjes beter dan gisteren. Wel hoofdpijn van het vele praten, nadenken en traantjes. Maar ook wel zekere opluchting dat mijn mannetje nu meer weet wat er in me om gaat e.d.

Wij gaan nu lekker ff film kijken en kom later nog wel ff spieken hoe het hier gaat. Of Joepie nog gereageerd heeft en de andere meiden natuurlijk. Elmoo heb je nog wat leuks gekocht? Is je mannetje al thuis? Wanneer mag Tarzan naar huis?

Mamajm leuk zeg dat je gezellige dag hebt gehad. Geniet nog maar ff lekker van je avondje met je mannetje op de bank film kijken. Ga ik ook doen. Spreken elkaar in tussentijd misschien nog wel ff.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Collie                                                5e ronde -  1e kindje                              19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Miranda                                        5e ronde  -  1e kindje                              14-06-08    
Joepie, 25 jaar                   4e ronde -  1e kindje                             14-06-08
MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                              16-06-08
Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Poeh                    
1e bezoek        02-06-08        
Elmoo                
1e bezoek        09-06-08
Bolle                    
2e bezoek       10-06-08
Dotje                    
1e bezoek        16-06-08 om 11.20 uur
Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie