Hee meiden,
Ben ik weer even en WEER vanaf me werk.. (foei

baas is weg

)
Jollie: Gefeliciteerd meid!! Ga er lekker van genieten!! Wanneer ben je uitgerekend?
Natalie: Succes met je gesprek bij het UWV, waar is het voor.. voor behoud van je auto of hoe het op je werk gaat?
Elmo: Veel plezier met de echo straks.. En op de zaal?? Wat voor werk doe je?
Gerdien: Als je dan al stopt voor je zwangerschaps verlof.. krijg je dan geen bijstand?
(weet nooit hoe dat allemaal zit)
Joepie: Hou je a.u.b. niet teveel vast aan het tempraturen.. Is niet altijd even betrouwbaar las van de week dat je het af en toe doet.. je moet het echt een aantal maanden doen voor je er regelmaat in ziet.. en alles moet steeds hetzelfde zijn.. hoelaat je naar bed ben gegaan of je bent gaan plassen hoe laat je tempt.. dat speelt allemaal mee..
Mosa: Welkom nog trouwens.. Wij hadden elkaar nog neit gesproken.. hihi.. Maar ik heb me in kunnen houden hoor.. Mannetje was wel mee met het optreden maar hij heeft geen test kunnen halen.. want eerst zat ie met me zusje opgeschreept.. die wou ook kijken (die is net geopereerd en zit in een rolstoel want ze is lichaamelijk gehandicapt) En even later kwam een vriend van hem er ook bij.. en die wou nog kijken voor een telefoon.. mijn vriend zit namelijk in de telecom bussnis.. Ben zelf om 3 uur vrij.. En dan ga ik een test halen.. die doe ik morgen pas.. hoor echt waar.. want dan is vriend erbij.. moeten alleen wel om 10 uur op de zwarte markt zijn.. dus wordt een vroegertje! hihi.
Joepie: Wel leuk voor je collega'tje Je meot met heel veel medicijne stoppen als je zwanger bent.. Ik ook met de betere medicijnen voor em hooikorts.. maar heb nu arius en die mag wel..
Nog een x natalie: hihi..: Ja ik vind het ook echt heel vervelend van die 5 kilo.. heb ik zo me best voor gedaan en nu binnen een maand kan ik weer overnieuw beginnen.. Das het gekke ik kan me niet meer herrineren hoe mijn ongesteld heid was.. niet zo heel hevig volgens mij.. Maar het hield wel langer aan als normaal.. Mart wordt al onderzocht omdat de kans vrij groot aanwezig was dat ie verminderd vruchtbaar zou zijn..Dat blijkt ook zo te zijn.. de eerste test zei 70-80% onvruchtbaar de 2e 50-60% en de 3e krijgen we dinsdag de uitslag van.. En telefonisch spreekuur dinsdag.. om te kijken hoe nu verder..
Je vroeg ook wat voor optredens ik deed.. ik zit op een fanfare/marchingband hier in Rijswijk.. Ik speel daar dwarsfluit.. Gisteren moesten we in Rijswijk de avond 4-daagse binnen halen.. En vanavond in Haarlem.. dus we gaan al vroeg weg voor de files.. Vorig jaar kwamen we daar aan.. was ontzettend aan het onweren.. en toen we daar eindelik waren waren ze de hekken al aan het opruimen want het was afgelast.. (wij mogen niet lopen met onweer.. Dan zijn we net lopende bliksem geleiders.. )
Dus hoop dat het nu droog blijft.. Anders rijden we weer voor niets..
Ga even verder werken..
xxxxx Mamoetje
(ps.. Ben toch wel beetje zenuwachtig voor morgen)
Heel verhaal geworden hihi