Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Halloooooooo

Was ik nog een keer!hihi! Kan ff geen afstand nemen!

Dotje, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Lijkt me super om zo'n klein frummeltje te zien en dan te denken, wow,zit dat echt in mijn buik? geweldig hoor! Gefeliciteerd!

Elmoo, jij had dat geloof ik he???dat je na 9 weken je echo had he??Omdat je mannetje weg ging? Want zat te rekenen en mocht ik zwanger zijn, dan gaan wij de zondag als ik 10 weken ben weg op vakantie...Zou ik dan eerder een echo kunnen hebben??
(Eerst maar eens een positieve test he??)

Nathalie, jullie zijn hier van harte welkom hoor! hihi, denk dat m'n vriendje dat wel gezellig vindt! Kunnen jullie mij tenminste bezig houden..probeer er wel steeds iets op internet over te vinden, over 4 weken zwanger en of je dan nog niet duidelijk positief kunt testen, maar hoe langer het duurt, hoe enger ik het vind..straks ben ik echt niet zwanger...???Straks is er iets mis...?

Meiden...ik kan er nog wel veel meer over zeggen, maar ik weet het ook niet meer...ik wilde dat het al een paar dagen later was...en dan hier kon vertellen dat ik positief had getest...word er een beetje onzeker van...

Ga me maar even douchen!

Vind jullie lief!

liefs Joepie!

heeej Joepie, kan me wel wat voorstellen dat t eigenlijk helemaal niet zo leuk is in ons vliegtuigje..
we doen er wel zo lollig over he maar ondertussen vreet de onzekerheid ook aan je
al heb je toch al wel 99%kans dat je positief gaat testen meid..echt..
ik duim zo hard voor je!
Zou zo sneu zijn als het   nu negatief gaat worden....meid meid..we moeten het positief zien en lekker doorvliegen saampjes!!!
Hou je taai! en probeer afleiding te vinden!
denk aan je!!
Knuf!

En Dotje geweldig dat de echo mooi en goed was!! fijn weer he!!
Geniet van je zwangerschap!!

Fijne aaf en totlaters liefs mij

Ohhhh Dotje wat ontzettend fijn dat je ff langs kwam om ons te vertellen over jullie mooie echo. Wij willen zien, ziennnnn, hihih! Helemaal leuk! Fijn dat alles goed ging.

Oh mijn mams komt, ikke zo terug!

Liefs Nathalie

Heej lieve meiden...

Joepie...weetje wat ik net heb gedaan???!!!! haha
getempt!
Maarja omdat ik natuurlijk niet eerder heb gedaan weet ik niet precies wat mn normale temp is zeg maar
daarom heb ik even in het kraamdossier van zoonlief zn geboorte gekeken zeg maar
dan wordt bij de mama ook na de bevalling 2x daags de temp opgenomen om te kijken of je geen verhoging of koorts hebt zeg maar
Nou mijn tempjes zijn daar gemiddelde tussen de 36.1 en 37.2

En nu net had ik dus 37.4
hihi
Jij vind dat bij jou hoog???!!! zou dat bij mij ook goed teken zijn dan??
hihi manlief zag dat ik het deedt en zei: je spoort ook echt niet he....!! hahaha
Hij vond het wel maf..
Ik zei, ga ik ff bijhouden deze week.
kijken of daar echt iets van waarheid in zit..
hihi moest ik weten zei'tie toen! dus vind het wel grappig!
Als jou temp met 37.4 HOOG is, is dat bij mij dan misschien ookwel.
ben nu al benieuwd wat ik morgen heb...hihi
Is natuurlijk bij iedereen weer anders, maar toch????!!!!!!!
het geeft me iets meer hoop.....

allemaal een heel....

xxx

hoi meiden,

Ik lees gewoon mee hoor!!!!
Ik kom vandaag juist extra vaak kijken naar mama en joepie, ik ben zo benieuwd!!!
Met mij gaat het goed, wel erg moe maar ja dat ken ik wel
Deze ronde doe ik verder weer gewoon mee. en ik hoop nog meer dat het nu wel raak zal zijn, ik mis het echt gewoon je zo happy voelen en alle boekjes lezen enzo heerlijk!! maar ja mijn tijd komt vast! daar blijven we in geloven.
deze maand doe ik voor het eerst met de ovulatie tset werken en die ga ik vanaf woensdag doen, ik neem aan dat ik na dit alles weer een normale cycles zal hebben dus weer 28-30 dgn.
nou meiden ik blijf lekker door lezen en ik hoop snel goede berichten telezen van de twee overtijd dames en...de rest natuurlijk ook!!!

liefs van vlinder

Goedenavond allemaal,

Wat een enerverende dag hier  vandaag! Jammer dat er nog geen echt goed nieuws is maar nog belangrijker, ook nog geen slecht nieuws!!

Joepie toch, wat moet je toch lang wachten op duidelijkheid!! Volgens mij kan het al niet meer anders dan dat je zwanger bent, maar dat wil je toch graag echt bevestigd krijgen lijkt me! En dan ook nog overgeven, dat lijkt me helemaal duidelijk!

Gerdien: wat leuk dat jullie het gisteren verteld hebben tegen iedereen! Wat moet dat heerlijk zijn om te doen! En wat een lief cadeautje heb je van je moeder gekregen, heel speciaal!  

Nathalie: lekker dat je vandaag niet hoefde te werken en goed dat je gelijk aan het bellen gegaan bent! Rot dat je auto in ieder geval wordt ingenomen maar het is fijn dat er iets ondernomen wordt! Ik hoop dat ze met een goede oplossing komen! En probeer idd maar rustig aan te doen, als je lichaam nu echt aangeeft dat het allemaal te veel wordt dan is dat wel een heel duidelijk teken dat je ernaar moet luisteren. Is vast niet makkelijk, en al die  spanning erbij om je auto en het zwanger worden zal op het moment ook niet  bevorderlijk zijn!  Dan helpt spontaan klussen vast wel om je te ontspannen

Elmoo: wat een spanning zeg, om Tarzan. Wat fijn dat ze al weer zelf gegeten heeft vanochtend thuis. Is toch ook geen fijne omgeving voor een kat, bij de dierenarts. Nu kan ze lekker thuis opknappen! Heeft ze al weer gegeten?

maMaJM: wat is het ook spannend voor jou zeg! Lijkt me moeilijk om niet te testen, maar het is wel verstandig om nog even te wachten. En over je temperatuur, ik wil niet lullig doen maar volgens mij zegt je temperatuur 's middags niet zoveel. Misschien is het wel een goed teken, maar hecht er maar niet te veel waarde aan. Ik wil in de volgende ronde ook gaan temperaturen en ben nu vast voor de lol begonnen. Maar ik heb overdags ook boven de 37 graden maar volgens mij komt dat omdat je dan in beweging bent geweest. 's Ochtends vroeg heb je natuurlijk de hele nacht stil gelegen. Ik zal hem zo bij mij ook nog eens testen.

Collie: wat spannend zeg! Je temperatuur is nog wel hoog hoor, dus je weet maar nooit! Ik duim voor je!!

Dotje: wat super zeg, je eerste echo!! Fijn dat alles goed was, zal toch een opluchting zijn lijkt me!

Vlinder: fijn dat het wel weer goed met je gaat en dat je deze ronde weer meedoet!    

Ik had vandaag naar mijn werk wel een tampon ingedaan maar nog niet ongesteld. Ik heb ook wel last van buikpijn maar niet mijn typische ongesteldheidsbuikpijn. Het voelt anders. Ook heb ik een beetje hoofdpijn. Dus ik verwacht vannacht/morgen ongesteld te worden. Nu het eenmaal zo ver is merk ik toch dat ik wel ERG hoop dat ik wel zwanger ben maar dat zal wel niet. Dus dan hoop ik zo snel mogelijk ongesteld te worden voor een mooie cyclus.

Fijne avond allemaal!
Liefs Mosa

Ik heb net even getemperatuurd (?) en ik had 37.1 dus volgens mij zegt het niet zoveel als je het overdags doet. Maar maMaJM, ik hoop dat het bij jou natuurlijk wel wat betekent!
Liefs Mosa

Hey Meiden, ik ben weer lekker thuis van het zwemmen. Heb zeker wel 50 baantjes gezwommen, nu is het geen wedstrijd bad ofzo, maar toch. Tis wel heel wat. Het getal klinkt lekker hoog zeg maar, hihih. Zwemmen meestal met vast groepje. 1 man en 3 vrouwen, hihih. Was vandaag nog een vrouw extra bij, was wel gezellig. Maar die man kwam dus ff naast me zwemmen. Heb je er nog wel plezier aan Nathalie. Ik legde uit dat ik het heerlijk vond, lekker warm water. Maar gewoon ff mijn aggressie kwijt moet en dat dan maar probeer te doen door lekker veel baantjes te zwemmen. Hij wist meteen genoeg. Hij zei: Ja met geld kan ik je niet helpen meid, maar als er wat anders moet gebeuren. Vond echt heel lief van hem dat hij dat zei. Voelde dus precies aan dat er wat was, ook al deed ik zo mijn best om niks te laten merken maar gewoon lekker te zwemmen en te kletsen.

Vlinder wat fijn weer iets van je te horen meis. Gezellig dat je nog steeds met ons mee leest. Tis heel begrijpelijk dat je heel erg hoopt dat het nu wel goed gaat en er naar verlangd om je happy te voelen. Daar kan MamaJM denk ik wel over meepraten. Tis wel spannend voor jou meis. Ben benieuwd wat je temperatuur morgen ochtend zegd. Termometer op nachtkastje. Als je wakker bent tempen en niet eerst opstaan en naar de wc gaan, neee eerst tempen, hihih. Je mannetje zal wel denken, die is het in haar bol geslagen, hihih.

Uhm en toen wist ik niet meer wat ik wou zeggen, hihih. FF lezen hoor!

Terug
Bovenaan