Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Mosa voor jou is het ook spannend meis. Als je dan toch ongi word, dan liever mooie regelmatige cyclus hè.

Joepie hou je het nog beetje uit op verjaardag. Niet meer hoeven spugen hoop ik voor je, anders kan je het moeilijk geheim houden hè. Sommige hebben daar voelsprietje voor. Of weten je schoonouders het ook al van jullie kinderwens. Je moet jezelf niet gek gaan maken door allerlei dingen te willen lezen. Geduld is nu het magische woord. En misschien dat je woensdag ochtend of vrijdag ochtend wel positief test meis. Of andere dag natuurlijk. Elke 2 a 3 dagen stijgt de hormoonspiegel in je urine, wist je dat? Hopelijk slaap je vannacht goed meis!

Ik ga ff lekker rustig op de bank zitten. Heb vanmiddag mijn oogjes niet dichtgedaan, dacht ga vanavond wel betijd naar bed, misschien kan ik dan goed slapen vannacht.

Wens jullie allemaal hele fijne avond en kom strakkies nog wel ff weer kijken.

Liefs Nathalie

Hoi hoi meiden, was ik ook nog weer ffies..
mn broer en schoonzusje kwamen ff gezellig langs!
dus gezellig!!

Hej maar Mosa, het is dus belangrijk dat je sochtends en savonds temp??
voor je opstaat en voor het slapen gaan zeg maar??
Ik ben morgen overtijd dus weet ook niet of het nog wat uithaalt hoor
maarja omdat ik nog niet wil testen dacht ik doe ik dit ff...hihi om toch wat te kunnen doen..haha
Achja misschien heel onnozel, maar laat me..hihi
Voor jou ook beetje spannend hoor... duim voor je nu!

En Nathalie super zeg!!! 50baantjes!!! klapklap klap
applaus!!
Ben trots op je! lekker hoor.
ik moest even wat wegbrengen dus ben op de fiets geweest...hihi ook sportief he.
En morgen avond ga ik weer voor t eerst sinds mn mk skeeleren...met mn schoonzusje
net weer wat avondjes ingepland! dus gaan weer aan onze conditie werken!
Hopelijk kan ik nu gewoon volhouden niet dat ik weer ongi wordt of weer een mk.... dan is mn energie weer ver te zoeken voor zoiets...
maar we w88 af!

Elmoo fijn dat t iets beter gaat met jullie poes..beterschapjes!!

Joepie, niet meer overgegeven vanavond???en rd'tjes nog weg?
ik ben benieuwd meis...
hoor wel weer van je!

Truste allemaal voor straks en totmorgen!
liefs mij

Je denk echt dat die gaat helpen Nathalie?????
HahahahahahAHAHAHAHAhahahahahah ik hoop het dan maar

Spreek net n vriendin op msn en die heeft ook een keer een mk gehad en die zegt dus dat je na een mk een heel andere cyclus kan krijgen, dat je ongesteldheid dus best soms ff op zich kan laten wachten voor het weer begint zeg maar....
dus ik gooi al mn hoop maar ff uit ons vliegtuigje met een parachute en hoop dus maar op rd'tjes en verder afwachten...
Nu duim ik gewoon ff alleen voor Joepie en zie het zelf wel....

Wat goed Nathalie, 50 baantjes gezwommen! Ik vind het knap, zwemmen is toch wel erg zwaar! Nou, typen met net gelakte nagels typt niet zo fijn, dus ik moet heel rustig typen . Wat lief dat die man meteen begreep wat er aan de hand was, ze bestaan dus toch, zulke mannen . En wat een grappig zwangerschapsdansje! Wie weet helpt het voor iedereen!!

En maMaJM, volgens mij moet je gewoon iedere  ochtend je temperatuur meten en heeft het 's avonds geen nut. Ik heb het net alleen voor de lol gemeten, maar volgens mij zegt het niets. 's Ochtends wel, op het moment dat je eisprong is geweest stijgt je temperatuur een paar tienden. Dus je kan met temperaturen alleen meten wanneer je eisprong geweest is en dan is het al te laat. Alleen als je een paar cyclussen temperatuurt, dan kun je wrs beter inschatten wanneer je eisprong is doordat je meer zicht hebt op je cyclus. En nu temperaturen heeft volgens mij geen zin, omdat je niet weet wat je basistemperatuur is. Voor de één zal dit hoger zijn dan voor de ander. Ik heb pas alvast een thermometer gekocht voor de nieuwe ronde, je moet beginnen met temperaturen op de eerste dag van  je nieuwe cyclus. Maar hopelijk is dat voor jou niet meer nodig!!  En wat goed dat je weer gaat skeeleren! Is natuurlijk hartstikke goed voor je conditie!

Weltrusten allemaal!
Liefs Mosa

maMaJM: lees nu pas je berichtje. Zo blijf je aan de gang he, de ene keer heb je weer hoop en de andere keer hoor je weer iets anders en dan wordt alle hoop de grond in gestampt!
Ik had zelf in mijn hoofd om het weekend te gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn. Als hij dan negatief zou zijn dan wist ik tenminste dat het gewoon met ontpillen te maken heeft en dan hoefde ik nergens meer op te hopen. Dus ik wilde niet te lang wachten met testen om zekerheid te hebben. Misschien is dat voor jou ook een idee. Zal wel een teleurstelling zijn (ALS hij negatief zou zijn) maar dan weet je wel waar je aan toe bent. Als je te lang wacht met testen blijf je misschien al die tijd in spanning terwijl het misschien wel zo is dat je cyclus in de war is.
Het is zo lastig he? Hoe ik me nu voel denk ik dat ik vannacht of morgen ongesteld wordt dus ik hou me er nu al niet eens meer mee bezig. Ik hoop alleen maar dat morgen niet al te veel last heb van buikpijn en/of hoofdpijn op mijn werk.

Maar aan de andere kant, dat het zo gegaan is bij je vriendin wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo is. Ieder lichaam is toch weer anders. Ik duim gewoon verder voor je en hoop dat je snel zekerheid hebt!
Liefs Mosa

Heej Mosa bedankt voor de info...
kan ik wat mee...
maar hopelijk is het niet meer nodig..
we wachten af he..
maar dan weet ik hoe het dan evt. moet!!

Slaaplekker allemaal..
ik ga zo ons bedje opzoeken...
Liefs mij en totmorgen...

Idd Mosa, net wat je zegt.
de 1 is na een miskraam binnen een maand weer zwanger doordat je meer hormoon hebt in je lichaam en bij een ander duurt eerst nog weer paar maandjes....
ik wacht gewoon af.
maar daarom zondag testen..
als die negatief is weet ik dan dat ik dus gewoon ongi moet gaan worden .... verwacht ik tenminste..
We zien wel..en ik hou heus nog wel beetje hoop hoor meis!
Ook voor jou duim ik!!
nu ga ik echt....hihi anders blijf ik hier weer uren plakken....
laterssszzzzzzzzzzz

Terug
Bovenaan