He allemaal,
Nathalie, wilde net gaan inloggen, toen zag ik je berichtje...Het gaat hier redelijk vandaag...ben met een droog beschuitje begonnen en dat valt goed. Gisteravond waren we tegen 23.00 thuis. We zijn wat langer gebleven omdat we tussendoor nog even naar huis moesten, omdat ineens een astma-aanval had waar je U tegen zegt en had geen medicijnen bij me...
Toen we in bed lagen hebben we sinds een week weer geklust (ik had eerder echt geen zin joh) en daarna werd ik toch een potje misselijk...was het daarvoor ook al, maar het was geen ideaal standje voor misselijke vrouwen, hihi!
M'n temp. was vanmorgen 36.9...weer hoog dus...
Superplaatje hoor, haha, lag helemaal in een deuk! dankjewel meis...balen dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad! Hopelijk slaap je vannacht beter!
Meiden, heb vanmorgen m'n moeder aan de telefoon gehad, ik maak me toch zo ontzettend druk he...dat ik toch niet zwanger ben en dat ik het me allemaal maar verbeeld en straks is er iets mis...m'n moeder zei al, je leest veel te veel op dat internet! En ze zei dat als ze m'n kwaaltjes hoorde dat ze dan echt wel dacht dat ik zwanger was en dat ik gewoon lekker moest gaan genieten van dat frummeltje in m'n buik...ze zei ook, vroeger genoot je van elke dag dat je niet ongesteld werd en moest je 14 dagen wachten met testen...nu maken ze je helemaal gek met die testen die het extra vroeg doen, je zit nog maar op dag 29!!
Ze heeft ook wel gelijk, ik ben nog steeds niet ongesteld, ik heb een hoge temp. en ik zit ook nog maar op dag 29, dus misschien test ik wel niet zo snel positief...
Maar toch...hihi...
Mosa, ben het niet helemaal met je eens dat je temp overdag niks zegt...ik heb het mijn vorige cyclus ook bijgehouden overdag als ik thuis kwam van m'n werk en toen gaf hij vlak voor m'n ongesteldheid 36.4/36.5 aan...en nu dus 37.4...dus er zit wel een verschil in...ligt er dus aan of je het al langer bijhoudt of niet!
Vandaag is ook de dag voor jou of niet???Weet het ff nie meer, spannend hoor, ga zo het NOD-lijstje er even bij pakken!
mamaJM...je hebt helemaal gelijk, we zitten als een boer met kiespijn in dat vliegtuigje...hihi...ik wil nu wel graag landen, word een beetje misselijk van al dat rondgedraai...zullen we afspreken dat we dit weekend geland zijn??
Hoge temp hoor, ben benieuwd wat hij vanmorgen was!
Ik ga ff wat dingen kopieren, want anders hebben de kids straks niks te doen, hihi!
Fijne dag en ik type vast nog wel vandaag! (DIGIBORD!!!)
Liefs Joepie