Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

MamaJM jij blijfft gewoon lekker zitten
Je laat Joepie niet alleen vliegen hoor je me!
Meis niet bij iedereen is het gelijk.
Je moet je niet gek laten maken door verhalen van anderen
Begrijp dat je onzeker bent, maar probeer ook ff helder na te denken.

Knuffff Nathalie

Ik dacht snel ff kijken hoe het met Joepie & MamaJM gaat, maar nog geen teken van leven vandaag, hihih.

Wens jullie allemaal hele fijne dag!

Hoe gaat het met Miranda eigenlijk, daar hebben we ook nog niks van gehoord hè?

Ik ga nu naar hydrotherapie en daarna ff naar een vriendin, ff wat afleiding.
Heb vannacht weer heel onrustig geslapen, maar mannetje niet gehoord over dat ik hem wakker heb gehouden , gelukkig maar!

Liefs Nathalie

He allemaal,

Nathalie, wilde net gaan inloggen, toen zag ik je berichtje...Het gaat hier redelijk vandaag...ben met een droog beschuitje begonnen en dat valt goed. Gisteravond waren we tegen 23.00 thuis. We zijn wat langer gebleven omdat we tussendoor nog even naar huis moesten, omdat ineens een astma-aanval had waar je U tegen zegt en had geen medicijnen bij me...
Toen we in bed lagen hebben we sinds een week weer geklust (ik had eerder echt geen zin joh) en daarna werd ik toch een potje misselijk...was het daarvoor ook al, maar het was geen ideaal standje voor misselijke vrouwen, hihi!
M'n temp. was vanmorgen 36.9...weer hoog dus...
Superplaatje hoor, haha, lag helemaal in een deuk! dankjewel meis...balen dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad! Hopelijk slaap je vannacht beter!

Meiden, heb vanmorgen m'n moeder aan de telefoon gehad, ik maak me toch zo ontzettend druk he...dat ik toch niet zwanger ben en dat ik het me allemaal maar verbeeld en straks is er iets mis...m'n moeder zei al, je leest veel te veel op dat internet! En ze zei dat als ze m'n kwaaltjes hoorde dat ze dan echt wel dacht dat ik zwanger was en dat ik gewoon lekker moest gaan genieten van dat frummeltje in m'n buik...ze zei ook, vroeger genoot je van elke dag dat je niet ongesteld werd en moest je 14 dagen wachten met testen...nu maken ze je helemaal gek met die testen die het extra vroeg doen, je zit nog maar op dag 29!!
Ze heeft ook wel gelijk, ik ben nog steeds niet ongesteld, ik heb een hoge temp. en ik zit ook nog maar op dag 29, dus misschien test ik wel niet zo snel positief...
Maar toch...hihi...

Mosa, ben het niet helemaal met je eens dat je temp overdag niks zegt...ik heb het mijn vorige cyclus ook bijgehouden overdag als ik thuis kwam van m'n werk en toen gaf hij vlak voor m'n ongesteldheid 36.4/36.5 aan...en nu dus 37.4...dus er zit wel een verschil in...ligt er dus aan of je het al langer bijhoudt of niet!
Vandaag is ook de dag voor jou of niet???Weet het ff nie meer, spannend hoor, ga zo het NOD-lijstje er even bij pakken!

mamaJM...je hebt helemaal gelijk, we zitten als een boer met kiespijn in dat vliegtuigje...hihi...ik wil nu wel graag landen, word een beetje misselijk van al dat rondgedraai...zullen we afspreken dat we dit weekend geland zijn??
Hoge temp hoor, ben benieuwd wat hij vanmorgen was!

Ik ga ff wat dingen kopieren, want anders hebben de kids straks niks te doen, hihi!

Fijne dag en ik type vast nog wel vandaag! (DIGIBORD!!!)

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08
Mamoetje,  19 jaar        6e ronde -  1e kindje                               25-06-08      (56 dgn)
Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Mosa, 25 jaar                        1e ronde - 1e kindje                               17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                               18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Mamoetje,  19 jaar    6e ronde 1e kindje                           03-06-08      (34 dgn)  
Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Oh Joepie, wat heb ik met je te doen!
Wat een rotsituatie zeg! Ik gun het je zo ontzettend ! (iedereen hoor).

Ik dacht dat je vandaag nog een kruidvattest zou doen, of wil je eerst toch nog afwachten? Die testen zijn duur he en elke keer een teleurstelling is ook niet wat.

Ik hoop echt voor je dat je niet ongesteld wordt!

Heel veel sterkte en probeer ook aan wat anders te denken, anders wordt je gek joh!

Ha meiden...

Gerdien, wat lief dat je zo met me meeleeft...dat doen jullie allemaal en doet me zoveel goed...heb vandaag aardig wat pijn in m'n onderbuik...zo'n vreemd gevoel, net alsof er van alles gebeurd...
Ben op dit moment wel minder misselijk...dan vraag ik me af of dat dan een slecht teken is..hihi...wat een muts ben ik he?

Zal jullie niet meer lastig vallen met al m'n gezeur!

Fijne dag lieve meiden en tot snel!

Liefs Joepie

oh en over die kruidvat-test...die heb ik gistermiddag gedaan, maar ook die gaf negatief...(dag 28) misschien nog te vroeg???IK HOOP HET ZO!!

Knuf

Terug
Bovenaan