Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goeie morgen lieve kippies!!

Joepie: NEEEEEEEEEEEEE!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?? Zet het door? Of valt het nog mee?? Ik leef heel erg met je mee!!!

Mamajm: Vocht uit je borsten?? Het kan niet anders of het is raak!!! Ik blijf duimen!!

Mickje en Mosa: Blijf ook voor jullie duimen!! Hoop echt dat er gauw wat juni zwangeren bij mogen komen!!

Nathalie: Gefeliciteerd met je broertje!! Lekkere bbq gehad??

Vlinder: Geniet van de komende klusperiode!! Hoop dat het ook voor jullie snel raak mag zijn!!!

Jolie: vervelend dat je beroerd/moe bent. Goed naar je eigen lichaam luisteren!! Je het groot gelijk dat je dan een dagje ziek inpland!!

Even een ego berichtje over mij:
Ik ben vandaag lekker een dagje vrij. Heb vanmorgen toch al een test gedaan. Kon toch niet wachten. Hoewel ik niet denk dat het deze ronde raak zal zijn. Maar zoals gedacht: NEGATIEF!!!!! Maar ook nog steed geen rd tjes, of een teken daarvan. Maar kan zo ineens komen. Als de rd tjes er zondag nog niet zijn ga ik nog een testje wagen.

Iedereen een fijne dag vandaag!!

Liefs Collie

(Mijn bannertje doet het niet meer.)

Collie: balen dat je test negatief was, maar het is ook nog wel erg vroeg he? Hopelijk blijven de rd 'tjes weg!!

Hoe gaat het met je rest van jullie?

Liefs Mosa

Hi meiden, ik voel me net een beetje als deze auto, hihih
Zat net rustig op de bank broodje te eten met mijn mannetje.
Beld mijn paps of ik ff met hem wil meerijden naar de garage om zijn auto op te halen. Dus dat doen we dan nu meteen maar ff. Daarna ga ik maar gewoon door. Boodschapjes doen en dan alweer therapie afspraak om 15.00 uur. Dan heb ik einde van middag eindelijkkk vrij en heb voor vanavond ook niks gepland dus dan kan ik eindelijk ff weer bij lezen.

Wens jullie nog fijne middag. Hier regend het nu *sniksnik*

Liefs Nathalie

Hoi hoi lieve meiden wat een rustig daggie hier zeg
ik denk dat iedereen net zo druk is als ik hier vandaag...
pfff het is echt hol en vlieg werk maarja ik zit toch al int vliegtuigje dus geef iets meer gas bij!! haha
Mosa gezellig dat je me komt vergezellen meis.
hopelijk landen we samen in zwangerschapsland!!
Ik duim!
Hier nog steeds erg gevoelige borsten, soms misselijk, opvliegers. dat ik echt met rode wangen loop hihi en veel trek, sneller honger zeg maar ondanks dat ik toch voedzaam eet volgens mij
maarja allemaal tekenen van zwanger zijn, maar nog geen test gedaan dus zeker weten doe ik het nog niet.
en vind deze kwaaltjes zeg maar al wel heel vroeg beginnen zeg. maarja beter vroeg en dat t goed gaat dan dat t weer mis zou gaan. dat hoop ik echt niet...

Nou druk daggie gehad dus en net al heel verhaal hier neergezet maar ja was iets met de site dus kan ik het nog us doen..pff zo blijf je wel zoet he..
Eerst net maar us de asperges schoongemaakt en opgezet. heel werk is dat, maar eten we ook niet te vaak, dan blijft t leuk he!! haha..luie huisvrouw soms??

Nou dacht het niet...hihi
vanmorgen eerst tussen de buien door ( wat een ontzettend RAAR weer!!) naar de markt geweest, toen belde mn ma of mn broertje aub even mocht komen, die heeft 3 daagjes vakantie maar zij moest even weg en had hij niks aan zei ze. hij is 9 dus nou kwam hij hier gezellig met zoonlief spelen.
Prima maar wel druk. dan doe je niet zoveel.
Ik dus maar us al het speelgoed hier beneden van zoonlief uitgezocht..pfff hij heeft zoveel en weet dan op den duur niet meer waar hij mee moet spelen, dus alles uitgezocht, in grote mand naar zn kamertje waar hij amper meer mee speelt of om over poosje weer us te pakken zodat t weer beetje nieuw en leuk is.
maar nu dus heerlijk hier opgeruimd... voor hoelang?? hihi met zo'n kleine man die alles zo weer overhoop haalt, maarja daar zijn t kinderen voor he!! hihi
Nou vanmiddag dus vergadering van mn werk, kwam mn schoonzusje, t lieve kind helemaal op de fiets door grote hoos bui oppassen!! vond zo lief van dr. is toch ruim half uur fietsen maar ze fietste trots door zei ze...hihi
nou toen ik thuis kwam zoonlief ook weer net uit bed..blij dat mama er weer was, hihi...

Nou ja en op mn werk vroegen ze dus of ik vanavond even wilde werken, was iemand plotseling ziek, door de rug gegaan, dus nu moet ik vanavond weer us werken. wilde niet een hele route, maar heb het nu verdeeld met collegaatje zeg maar, dus hoef ik pas rond kwart voor 9 te gaan en even 5 mensen te helpen. dus ben ik weer rond 10 uur lekker thuis.
Moest gister avond ook al werken en morgen avond ook, dus moet niet te gek worden...maar dan heerlijk een vrij weekend dus!! ben ik wel aan toe!
Voel me sneller moe voel ik..dat is niks voor mij, maar ja we lopen door he...hihi
Zaterdag ochtend die date van zoonlief zn zwangerschapsgym groep wat ik pas vertelde , dus gezellig en zondag avond komen er vrienden. zij is ook net 10weekjes zwanger, dus hadden we gelijk op kunnen lopen als ik geen mk had gehad, maar wie weet loop ik haar nu nog net achterop!!!!????!!! wie zal het zeggen....???!!
Zondag testen dus...spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuund!!!! dan weten we het.
en dan gauw ass van VK bellen voor echo...om te kijken of alles nu goed gaat... oh ik hoop het zo meiden..

Nathalie jij ook druk dagje..hihi maar vanavond kan je weer lekker bijkomen en bijlezen.. Gezellig gehad dus gister? mooi...!

Sprak trouwens net die vriedin op msn waar ik gister ochtend op de koffie was geweest zeg maar, haar dochtertje van net 1jaar was al 2weken niet zo fit en nu steeds hogere koorts.
dus zou ze smiddags naar HA moeten.
maar is ze dus eerder gegaan, omdat ze steeds hogere koorts kreeg en zowat wegraakte...pff arme kind
dus meteen doorgestuurd naar ZH bleek ze longontsteking te hebben...pfff niet niks zeg
Dus met AB kuur weer naar huis gestuurd zodat ze niet meer bacterieen opzou lopen int ZH want dat moet je er dan echt niet bij hebben..
maar jeetje zeg dan schrik je wel.
kinderen kunne zo snel veel zieker worden..echt sneu.
net gauw kaartje op de bus gedaan!! en maar hopen dat t meisie snel weer opknapt...

Ik ga hier ff verder met t eten en zoonlief aandacht geven, lijkt wel of hij voelt dat ik niet fit ben... hij zeurt en jengelt veel meer dan normaal..pff kan me nog wat worden..hihi...
maar wens jullie vast fijne dag.
En wie weet totlaters!
Dikke knuf mij

Jaaa hoor het is me gewoon niet gegunt vandaag om hier te lezen en te reageren. Ik dacht ik open ff een tweede scherm en dan lees ik alles en reageer ik ff wat er gistere en vandaag gezegd is. Maar beld mijn oma, dat de soep klaar is. Heerlijk natuurlijk, maar nu kan ik dus eerst daar heen, grrr. Meiden ik kom vandaag nog langs hoor, hihih.

Liefs Nathalie

Hoi, het is inderdaad rustig hier zeg!

maMaJM: wat een drukke dag heb je gehad zeg, en dan ook nog werken vanavond! Wat spannend dat je zondag gaat testen, kun je wel zolang wachten? Het is wel grappig, maar ik heb ook sneller honger en loop ook al een paar dagen met rode wangen rond. Ik heb alleen geen pijnlijke of gevoelige borsten maar dat heb ik eigenlijk nooit. Wel merk ik dat ik moe ben en heb ik nog steeds buikpijn. Eerst voelde het als spierpijn maar inmiddels merk ik dat het meer voelt als ongesteldheidsbuikpijn. Ik hoop maar dat dat het niet is. Ook moet ik vaak plassen, dat ik weer moet en denk goh, een uur geleden ben ik ook al geweest. Normaal plas ik misschien 3/4 keer op een dag. Maar door die buikpijn krijg ik toch twijfels, maar zolang ik nog niet ongesteld ben blijf ik hopen. Morgen ga ik testen kopen en dan zaterdagochtend testen als ik dat haal!
Ik heb al weekend en dan merk ik dat werken toch wel een hele goede afleiding is op dit soort dagen. Vanmiddag bij mijn ouders geweest, maar zij weten ervan dus dan begin ik er telkens weer over. Mijn moeder was bij zowel mijn broer als bij mij in de eerste ronde zwanger dus ik hoop zo dat het bij mij ook zo mag zijn! Maar ik ben wel nuchter genoeg om ook te weten dat ik mezelf misschien wel voor de gek hou met alle kwaaltjes. Als dit zo is, dan baal ik wel van mijn cyclus. Ik zit nu op dag 31 en hoop niet dat hij dan nog veel langer duurt. Maar ik wacht het nog af...

Nathalie: lekker toch, zo soep bij je oma op kunnen halen! Wat voor soep is het? Je hebt in ieder geval niet zo heel veel bij te lezen vandaag, maar gisteren moest je ook nog toch?

Eet smakelijk allemaal en tot straks!
Liefs mosa

Hihi Mosa, ik zie ons al helemaal zitten in dat vliegtuigje. allebei oververhit!!
hahaha..
ach meid, je hoeft ook niet percee alle kwaaltjes precies t zelfde als ik te hebben he.
ik had met vorige zwangerschap ook pas vanaf zo'n 3maanden dat mn borsten gevoeliger werden en nu heb ikt nu al...
ik zei al, wie weet wordt t een meisje..haha dan zeggen ze altijd dat je zwangerschap anders is, maarja
ik geloof niet echt in die fabeltjes maar toch???!!! hihi
we wachten af..
wanneer ga jij ook weer testen?
ook vant weekend toch???
hopelijk testen we allebei positief!! zou heerljk zijn!!
maar ik reken nog nergens op hoor, echt niet.
wil mezelf niet gek maken dus probeer gewoon nuchter te blijven
en dat lukt wel met zoveel afleiding en drukke dagen...hihi
maar we blijven duimen en vliegen mooi door saampjes!!!

xx

Hehe ikke is dan lieve meiden. Heb maar ff tweede scherm openend, want is zoveel gebeurd volgens mij. Ff deel voor deel lezen en reageren anders red ik het niet. Ben niet helder meer naar drukke dag, maar hierover later meer.

En ondertussen zit maar door en door te lezen, omdat ik zo benieuwd ben wat er allemaal gebeurd is, hihih. Jeetje heftig allemaal zeg!

Joepie meissie, ik moet vaak aan je denken. Hoopte dat je nog iets had laten weten of het nu doorzet. Maar begrijp dat je koppie helemaal niet naar het forum staat en je eingelijk alleen maar heel verdrietig bent en misschien ook wel een beetje boos op je lichaam. En dat zou ik denk ik ook zijn. Jeetje zoveel kwaaltjes en dan ineens alle hoop weg door een beetje bloed. Tuurlijk denk je dan opgegeven moment het kan dit of dat zijn. Ik dacht ook aan misschien innesteling, maar kweet niet of het nu doorzet. Je hoopt toch heel erg hè. Ik vind het zooo ONEERLIJK! Je hele vertrouwen naar de knoppen. Maar meis ook al lijkt het nu onwerkelijk je blijft niet als enige over hoor! We slepen je hier door heen! Denken aan je, duimen voor je. En geven je heelll veel dikke knuffels, tissues, jankfilms, chocolade en weet ik veel allemaal wat!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan