Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Elmoo, mij een beejte muts noemen en bednakt, hihih. Nou zo voel ik me de laatste dagen ook wel hoor, wat   ben ik verstrooid. Had net in mijn hoofd wat ik allemaal wou zeggen en ben het nu alweer kwijt, hihih. Fijn dat jullie ondanks verdriet ook aan fijne tijd denken. Het zal een plekje moeten krijgen. Willen jullie weer ander katje als vriendinnetje voor Jane of liever (ff) niet?

Collie jammer dat je negatief getest hebt meis. Geen bloed geeft moed!
Pff word gek van die zin, tis zo dubbel nu! Onzekerheid geeft geen moed, kijk nu maar weer. En alle kwaaltjes zeggen ook niks meer tegenwoordig. Afwachten en voor HOPEN dan maar!

MamaJM gelukkig vlieg jij nog. Inmiddels samen met Mosa, met in gedachten nog een beetje Joepie. Wel lief dat je Mosa ff kwam oppikken, hihih. Hebben je ouders een leuke vakantie gehad Mosa, hoe reageerde ze toen je vertelde da tje gestopt was met de pil? Wel bijzonder dat je moeder in beide keren in ronde 1 zwanger was. Dat moet je toch een beetje hoop geven of niet? Tuurlijk is het spannend en afwachten, maar lekker er over kletsen is ook wel fijn toch. Was je moeder vroeger ook aan de pil dan? Hou je ons op de hoogte? Ik weet niet meer wat je nog meer vroeg sorry.

Liefs Nathalie

Nu ff dagverslag je hier, want moet jullie weer ff bijkletsen natuurlijk

Wat een drukke dagen zeg, en wisselvallig raar weer. En ja dat slaat op mijn spieren. Vanmorgen bij zwemtherapie ook heel veel mensen die je er over hoord, dus ben niet de enige. Maar was wel onwijs gezellig met therapie zwemmen. Hebben nieuwe instructrische en die doet het echt leuk, en heel anders enzo. Persoonlijk vind ik het veel betere en efficenter. Dus wou wel graag gaan vanmorgen. Eerst al therapie gehad daarvoor in het ziekenhuis. Na het zwemmen ff gezellig met zijn allen koffie gedronken en gekletst voor mij dus ff rust momentje. Nou ja therapie, zwemmen en kletsen wel vermoeid hoor. Toen naar huis lunchen met mijn mannetje en dacht ff bij jullie kijken, nou niet dus beld paps, hihih. Boodschapjes gedaan, naar gemeente huis geweest en hup volgende therapie. Eindelijkkkkk thuis naar lange vermoeide dag en toen belde oma of ik soep kwam halen. Hebben daar niet gegeten hoor. Mijn vriend was nog ff aan het werk, dus dacht neem ff pannetje mee kan het daar in hoef ik hun pan niet terug te brengen. Maar ze had de hele pan voor ons gekookt, echt lief. Dus ik heb genoeg soep voor jullie allemaal geloof ik. Maar het was weer heerlijk. Ik had nog geen tijd gehad om vlees te bakken en aardappeltjes te wokken. Maar na 2 volle borden groente soep waar al veel vlees in zat, hadden mijn mannetje en ik geen zin meer in iets anders. Dus dat bewaren we maar tot morgen hè. Pff morgen nog een dagje, hoe kom ik het door (zo voeld het nu)

Meiden ik denk nog steeds dat deze ronde niet door gaat hoor, gemiste kans. Heb vanmorgen wel ff getemperatuurd. Om 5.30 uur werd ik wakker en moest nodig plassen, maar dacht ineens ohhh eerst ff tempen. Toen was het 36,67 maar ja ik weet niet wat mijn normale temperatuur is.

Gisteren 36,64 om 10.30 uur 36,93 en om 23.00 uur (voor slapen gaan ) 36,97
Vandaag om 5.30 uur 36,67 en voor het slapen gaan weet ik dus nog niet, hihih.
Ga denk ik maar ff een lijstje bijhouden voor mezelf. Dat ik volgende ronde gewoon de hele ronde ff temperatuur. Ja okay als er volgende ronde komt, i know. Voel me wel vreemd af en toe in mijn buikie en koffie was niet echt super vanmorgen na zwemmen. Maar kan ook liggen aan de koffie hè, had het zelf niet gezet. En dat ik moe ben, ja wat wil je na zo'n dagje (en nachten slecht slapen) Maar ja kwaaltjes blijken niks te zeggen tegenwoordig. En ik denk nog steeds dat het niks is. Maar wil het denk ik toch een beetje bij gaan houden. Dat stel dat ik over een paar maanden bij de HA zit hij niet kan zeggen, ga eerst maar ff een paar maanden je temperatuur ik kaart brengen. Ja okay ik moet postief blijven i know!

Ik  wil eigenlijk  nog van alles. Mag niet meer zeggen wat moet, hihih.
Bed verschonen, wou mijn mannetje vragen of ie na het eten ff wou helpen
Maar toen keek ik ineens naar hem, ligt ie lief te slapen op de bank
Ja er houd een raar mens hem uit zijn slaap 's nachts
Die ligt steeds maar te woelen enzo, heel gek, hihih
Dus nu laat ik hem maar ff lekker liggen hoor, ga hem dan ook niet wakker maken van kom op dit moet gebeuren en dat moet gebeuren, hij heeft de hele dag ook al gewerkt enzo. En ja ik weet het ik heb ook drukke dag gehad. Dus het word nu gewoon ff keuzes maken hè. Ik merk gewoon aan mijn lichaam dat ie nu ff rust nodig heeft. Dus zit nu lekker met de beentjes op de bank. Scheelde wel hoor dat ik niet hoefde te koken. Wou nog vlees bakken, maar gezien we beide geen honger meer hadden hoefde dat zelfs lekker niet. Want karbonade moet je wel ff goed bakken hè, wil niet rauwig vlees eten.

Ohhh nu merk ik dat ik nog was vergeten te vertellen hoe het gisteren was, hihih. Diploma uitreiking van mijn broertje was wel geslaagd. Maar pff met zoveel mensen in klein lokaal. Geen stoel meer om op te zitten, moesten op tafel aan de kant zitten, maar die stond raar dus viel niet echt fatsoenlijk op te zitten. En ja als het dan om 16.00 uur begint en om 17.30 gezegd word fijne avond nog en je moet er dan allemaal uit, dan is het ff moeilijk. Ik heb mijn mams geholpen mee naar buiten te komen. Ze had rollator mee, maar was best eindje lopen door die hallen enzo. En die drukte van mensen en dan ook nog die warmte en benauwdheid van het lokaal. Dus haar lichaam reageerde daar meteen weer op. Er was een vrouw die naast papa zat, heel mager en ziek. Er werd uiteindelijk over iedereen wat gezegd. En dat meisje was had dus veel meegemaakt (werd niet in details gezegd hoor) en dat ze zo blij was dat haar moeder erbij kon zijn. Nou toen zat ik dus met tranen in mijn ogen hè. Die vrouw leek zooo op mijn tante toen ze ziek was en overleden aan kanker. En dan zie je die naast mijn paps zitten (was zijn zus) tja dan raakt gewoon, dus ikke mijn gedachten verzetten, dacht kan daar moeilijk een potje gaan zitten janken, hihih.

Tis beetje knip en plak berichtje geworden, omdat ik bij kwebbelmeiden al had gereageerd en geen zin had om alles nog overnieuw te typen (ook niet meer alles wist) dus nu zijn jullie ook weer op de hoogte hoe het met me gaat, tis heel berichtje geworden.

Fijne avond en tot later! Liefs Nathalie

Zo hey lap tekst, jullie zullen ook wel denken: jaaa hoor Nathalie is terug, hahaha

Knufff My

Goedenavond allemaal!

maMaJM: ik weet wel dat ik niet dezelfde kwaaltjes als jij hoef te hebben maar dat van die rode wangen vond ik wel grappig omdat ik dat ook heb terwijl ik daar verder niet over nagedacht heb. Nu heb ik ook rode wangen, terwijl ik net sokken aan heb getrokken omdat ik het koud had. Ik ga zaterdagochtend testen, mits ik dus niet ongesteld ben. Ik probeer ook nergens op te rekenen, maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan. Net nog even met mijn vriend zitten zwijmelen over de babykamer, voorpret kan soms ook leuk zijn! Ik had hem vanochtend op zijn werk gebeld omdat ik wat moest vragen en hij had gelijk gedacht shit, ze is vast ongesteld geworden. Dus hij is er nu ook wel veel mee bezig . Ik hoop dat we het weekend allebei goed nieuws hebben!!!

Nathalie: mijn ouders hebben het heerlijk gehad, ze zijn 3,5 week naar Corsica geweest. Ze hebben super weer gehad en dus erg bruin geworden! Ze wisten al wel dat ik gestopt ben met de pil, dat heb ik gelijk verteld. Ze waren toen wel verbaasd want ze hadden het nog niet verwacht. Mijn vriend wilde het al wel, maar ik wilde altijd nog wachten. Maar omdat je natuurlijk niet weet hoe lang het duurt voor je zwanger bent (als je al zwanger kan worden) heb ik toch besloten er nu maar voor te gaan nu de basis goed is (allebei een baan, een mooi ruim huis, en het belangrijkste een stabiele relatie). Mijn moeder was vroeger ook aan de pil, maar inderdaad gelijk zwanger geraakt. Dus dat lijkt me wel een goed teken, aangezien ik lichamelijk erg veel op haar lijk! Ik hoop dat het snel zaterdag is, zodat ik (hopelijk!) zekerheid heb!
Dus jij hebt weer een drukke dag gehad? Ik dacht het al, aangezien je er vandaag voor jouw doen erg weinig was . Je gaat zo vast wel schrijven hoe je dag was, als je alle andere verhaaltjes hebt gelezen!

Joepie: ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het met je gaat! Maar ik snap het wel dat het allemaal even te veel werd!

Liefs Mosa

hoi lieve meiden nou hier weer even een krabbel van mij, ik heb het eigenlijk nog druk maar eerst hier even kijken en reageren, mn strijkgoed komt zo wel weer ihihhii.
voor het eerst heb ik nu ook even twee keer de site geopend want ik kan het echt allemaal niet meer onthouden hoor!!!!

joepie, wat een naar bericht, ik was er stiekem ook van uit gegaan dat je wel zwanger was, je hebt zoveel kwaaltjes pfffff en dan krijg je dit, ik begrijp erg goed dat je nu even wat afstand houd, ik hoop dat dat je helpt!! en als het niet gaat mag je tuurlijk hier komen kleppen he!!! als je dit leest, weet dan dat er in iedergeval aan je word gedacht!!! dikke knuff van mij

en nathalie hoe was de soep van je oma?? gezellig dat je daar gaat eten iihhh zo lief die oudjes!!!!

mamajm gaat goed met je he?? wat een spannende tijd..... zal je zwanger zijn.... of toch niet??? brrr nog een paar nachtjes slapen dan mag je testen hiihhhiih, maar ik moet heel eerlijk bekkennen dat ik een heel goed gevoel heb bij je hahaha raar he maar ik denk echt dat het raak is bij je, ik hoop echt dat ik gelijk heb, heb je altijd een gewoone cycles?? en hoe lang is het na je mk?? ik ben erg benieuwd meid maar stiekem ga ik er van uit dat het helemaal goed zit nu hahah rare griet ben ik he maar ik vind trouwens dat je het wel tof oppakt van als het niet zo is nou ja dan maar niet terwijl ook jij heeeeeel graag wilt.

Mossa, dit is jou eerst ronde he?? spannend.... je weet maar nooit meid ben je ook sinds een maand gestopt met de pil??? of ben je daar al langer mee gestopt??

en collie... ook jij zit in de rads pffff iedereen tegelijk, balen van je negatieve test!!!!!!!!! maar.... dat hoeft nog niets tezeggen he, AFWACHTEN maar weer, ik weet het klinkt vreeselijk.

lieve meiden 1 ding hebben we heel erg gemeen, we hebben allemaal dezelfde wens, een kindje onder ons hart dragen wat zo leuk is aan het forum we snappen elkaar zo goed, de spanning van zal het wel of niet, voel ik al wat, hebben we goed geklust alles en iedereen loopt er in zn eigen woonplaats mee rond hahha grappig ik betrapte me er op toen ik vanmiddag in de winkel stond dat ik aan jollie dacht rAAR is dat he, je hebt geen idee hoe iemand er uitziet en dan denk je er zo aan hahahah.

Ow elmoo fijn dat het weer iets beter gaat nu, het is uiteindelijk veel beter voor Tarzan, maar echt een drama is dat altijd, ik weet nog goed toen mijn poes een spuitje kreeg, ik heb zoooo gehuild, maar idd je hebt gedaan wat het beste was meid!!

vandaag heb ik weer een ovulatie test gedaan, en hij is bijna even gelijk aan kleur als het test vakje... maar nu is mn mannetje er niet toch denk ik dat het streepje morgen nog duidelijker is, dan zitten we goed, morgen is hij vrij dus dat is helemaal goed en verder is hij het hele weekend vrij dus we kunnen lekker knutselen ihihihih.
mn dochter hoeft nog maar 1 weekje naar school en dan vakantie heerlijk!!!! ze is vandaag ook thuis geweest, ze is zo vreeselijk verkouden en aangezien ze daarom heel veel wakker is geweest had ik zoiets van je blijft maar lekker thuis, ze zit nog maar in groep 1 dus dat is nog tedoen. morgen gaat ze wel weer... mits ze vanacht een beetje slaapt, en dan mogen de mamas die het afgelopen school jaar hebben geholpen koffie komen drinken en dan word er iets gedaan door de kindertjes in de weeksluiting voor ons lief he. eerst zei ik ach daar hoef ik niet heen.... nou dat heb ik geweten, mama je hebt dit gedaan en dat en.... hahahha met andere woorden ik moet wel maar vind ik ook wel leuk!!!
gister moest ik zo om haar lachen je ken wel dat liedje van nederland o nederland..... met zijn daden en zijn doen, nouj mevrouw zong uit volle borst, MET DE DAGEN EN SEIZOEN hhihihiihi geweldig tohc!!!

nou ik ga nog snel gtst kijiken anders mis ik alles, maar ook jullie zijn mijn plicht!!!! in positieve zin

Mosa heb jij eigenlijk ook hyves?????????

En wel grappig zeg nu weer rode wangen.
hihi ik heb ook veel koude voeten en dan de rest van mn lichaam gewoon warm.
raar he..
maarja lekker sokjes aan!
Mn borsten jodelen van hier tot gunder kan ik wel zeggen
en afentoe heb ik het gevoel dat er heel veel gaande is onderin mn buik.
soort bandenpijn.
dat herken ik van mn eerste zwangerschap
beetje steekjes, net of mn baarmoeder hard aan het groeien is
pff meid ik ben ook zo benieuwd hoe we testen vant weekend..
en ik vind dit ook zo dubbel...en sneu voor Joepie,
zij had dit keer ook weer zo gehoopt dat t ook us raak was..
maar Joepie, jou tijd komt ook meis. dat weet ik zeker
je geduld wordt nu alleen zwaar op de proef gesteld... pfff
ik denk veel aan je..
Sterkte!

Heerlijk, manlief was wat later uit zn werk, heeft pas net zn eten op.
kreeg complimentje dat hij de asperges zo lekker vond..hihi lief is dat!!
heb ik niet voor niks staan te ploeteren, vind het altijd veel werk die dingen schillen enzo....
Net zoonlief op bed.
die is dan zooooo gelukkig als papa thuis komt! zo schattig.
twordt zo'n heerlijk wijs ventje!!
Nu mannetje ff douchen, ik nog ff zitten
was zo ophangen, had ik nog ff aangezet..is dat mooi vast weg
en dan zo ff gaan werken....
en dan is de avond alweer om
gaan er hier nog voetbal kijken?? is toch weer vanavond dacht ik...
hihi verdiep me er verders niet in hoor, maar lekker rustig op de weg als ik moet werken iig!! haha

Mosa had jij nou ook zo'n leuk bannertje gemaakt?
Leuk om het precies bij te houden he..
hopelijk gaan we snel over op zwanger bannertje.....??!!

Nathalie: Nou nou, wat een drukke dag! Maar wel lekker dat je niet hoefde te koken vanavond! Ook al zo druk bezig met temperaturen, we steken elkaar ook allemaal aan! Het kan in ieder geval geen kwaad om het allemaal bij te houden. Doe vanavond maar lekker rustig aan, het bed loopt niet weg hoor . Hopelijk slaap je vannacht weer wat beter! Wat rot van die vrouw bij de diploma-uitreiking! Vooral als ze zo op je tante leek! Erg zielig voor dat meisje! Dan zie je altijd maar weer dat je erg blij en dankbaar moet zijn als iedereen in je omgeving gezond is!! Wat voor opleiding deed je broertje?

Vlinder, leuk dat je er ook weer bent! Dus je zit al weer rond je ovulatie, de tijd gaat toch wel snel he? Dus je mag weer lekker klussen het weekend! Wat heeft je dochter al  vroeg vakantie? Hier is het volgens mij pas half juli. Gaan jullie nog op vakantie? En wat  gaaf dat je morgen naar school gaan en dat de kinderen wat voor jullie gaan doen! Wordt vast leuk! Alvast veel plezier!
Dit is idd mijn eerste ronde en ben ook pas sinds een maand gestopt met de pil, dus ik weet dat het ook nog ontpillen kan zijn. Ik probeer (!) daar ook vanuit te gaan! Daarom ga ik zondag ook testen, als hij dan negatief is weet ik dat het met ontpillen te maken heeft.

Fijne avond allemaal en (wrs) tot straks!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan