Nu ff dagverslag je hier, want moet jullie weer ff bijkletsen natuurlijk
Wat een drukke dagen zeg, en wisselvallig raar weer. En ja dat slaat op mijn spieren. Vanmorgen bij zwemtherapie ook heel veel mensen die je er over hoord, dus ben niet de enige. Maar was wel onwijs gezellig met therapie zwemmen. Hebben nieuwe instructrische en die doet het echt leuk, en heel anders enzo. Persoonlijk vind ik het veel betere en efficenter. Dus wou wel graag gaan vanmorgen. Eerst al therapie gehad daarvoor in het ziekenhuis. Na het zwemmen ff gezellig met zijn allen koffie gedronken en gekletst voor mij dus ff rust momentje. Nou ja therapie, zwemmen en kletsen wel vermoeid hoor. Toen naar huis lunchen met mijn mannetje en dacht ff bij jullie kijken, nou niet dus beld paps, hihih. Boodschapjes gedaan, naar gemeente huis geweest en hup volgende therapie. Eindelijkkkkk thuis naar lange vermoeide dag en toen belde oma of ik soep kwam halen. Hebben daar niet gegeten hoor. Mijn vriend was nog ff aan het werk, dus dacht neem ff pannetje mee kan het daar in hoef ik hun pan niet terug te brengen. Maar ze had de hele pan voor ons gekookt, echt lief. Dus ik heb genoeg soep voor jullie allemaal geloof ik. Maar het was weer heerlijk. Ik had nog geen tijd gehad om vlees te bakken en aardappeltjes te wokken. Maar na 2 volle borden groente soep waar al veel vlees in zat, hadden mijn mannetje en ik geen zin meer in iets anders. Dus dat bewaren we maar tot morgen hè. Pff morgen nog een dagje, hoe kom ik het door (zo voeld het nu)
Meiden ik denk nog steeds dat deze ronde niet door gaat hoor, gemiste kans. Heb vanmorgen wel ff getemperatuurd. Om 5.30 uur werd ik wakker en moest nodig plassen, maar dacht ineens ohhh eerst ff tempen. Toen was het 36,67 maar ja ik weet niet wat mijn normale temperatuur is.
Gisteren 36,64 om 10.30 uur 36,93 en om 23.00 uur (voor slapen gaan ) 36,97
Vandaag om 5.30 uur 36,67 en voor het slapen gaan weet ik dus nog niet, hihih.
Ga denk ik maar ff een lijstje bijhouden voor mezelf. Dat ik volgende ronde gewoon de hele ronde ff temperatuur. Ja okay als er volgende ronde komt, i know. Voel me wel vreemd af en toe in mijn buikie en koffie was niet echt super vanmorgen na zwemmen. Maar kan ook liggen aan de koffie hè, had het zelf niet gezet. En dat ik moe ben, ja wat wil je na zo'n dagje (en nachten slecht slapen) Maar ja kwaaltjes blijken niks te zeggen tegenwoordig. En ik denk nog steeds dat het niks is. Maar wil het denk ik toch een beetje bij gaan houden. Dat stel dat ik over een paar maanden bij de HA zit hij niet kan zeggen, ga eerst maar ff een paar maanden je temperatuur ik kaart brengen. Ja okay ik moet postief blijven i know!
Ik wil eigenlijk nog van alles. Mag niet meer zeggen wat moet, hihih.
Bed verschonen, wou mijn mannetje vragen of ie na het eten ff wou helpen
Maar toen keek ik ineens naar hem, ligt ie lief te slapen op de bank
Ja er houd een raar mens hem uit zijn slaap 's nachts
Die ligt steeds maar te woelen enzo, heel gek, hihih
Dus nu laat ik hem maar ff lekker liggen hoor, ga hem dan ook niet wakker maken van kom op dit moet gebeuren en dat moet gebeuren, hij heeft de hele dag ook al gewerkt enzo. En ja ik weet het ik heb ook drukke dag gehad. Dus het word nu gewoon ff keuzes maken hè. Ik merk gewoon aan mijn lichaam dat ie nu ff rust nodig heeft. Dus zit nu lekker met de beentjes op de bank. Scheelde wel hoor dat ik niet hoefde te koken. Wou nog vlees bakken, maar gezien we beide geen honger meer hadden hoefde dat zelfs lekker niet. Want karbonade moet je wel ff goed bakken hè, wil niet rauwig vlees eten.
Ohhh nu merk ik dat ik nog was vergeten te vertellen hoe het gisteren was, hihih. Diploma uitreiking van mijn broertje was wel geslaagd. Maar pff met zoveel mensen in klein lokaal. Geen stoel meer om op te zitten, moesten op tafel aan de kant zitten, maar die stond raar dus viel niet echt fatsoenlijk op te zitten. En ja als het dan om 16.00 uur begint en om 17.30 gezegd word fijne avond nog en je moet er dan allemaal uit, dan is het ff moeilijk. Ik heb mijn mams geholpen mee naar buiten te komen. Ze had rollator mee, maar was best eindje lopen door die hallen enzo. En die drukte van mensen en dan ook nog die warmte en benauwdheid van het lokaal. Dus haar lichaam reageerde daar meteen weer op. Er was een vrouw die naast papa zat, heel mager en ziek. Er werd uiteindelijk over iedereen wat gezegd. En dat meisje was had dus veel meegemaakt (werd niet in details gezegd hoor) en dat ze zo blij was dat haar moeder erbij kon zijn. Nou toen zat ik dus met tranen in mijn ogen hè. Die vrouw leek zooo op mijn tante toen ze ziek was en overleden aan kanker. En dan zie je die naast mijn paps zitten (was zijn zus) tja dan raakt gewoon, dus ikke mijn gedachten verzetten, dacht kan daar moeilijk een potje gaan zitten janken, hihih.
Tis beetje knip en plak berichtje geworden, omdat ik bij kwebbelmeiden al had gereageerd en geen zin had om alles nog overnieuw te typen (ook niet meer alles wist) dus nu zijn jullie ook weer op de hoogte hoe het met me gaat, tis heel berichtje geworden.
Fijne avond en tot later! Liefs Nathalie