Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

heeej Vlinder, wat een lieve reactie meid!!
Je denkt veel aan mij, maar zelf weet je heel goed wat ik heb meegemaakt en dat ik daarom probeer nuchter te blijven.
heb jij dat niet dan nu na de mk??
Als het weer mis gaat, je moet toch een soort nuchter blijven, want anders wordt de klap alleen maar groter he..
Maar idd, jou gevoel heb ik ook hoor!! hihi
ik voel me nu veel meer zwanger dan de vorige ronde
ook voel ik me veel meer zeker hier over en meer happy zeg maar
Dus wie weet, zit t nu wel goed.....
Zondag weten we wat de test zegt en daarna blijft t afwachten...
altijd zijn de eerste maanden spannend...van zal alles goed gaan???!!

En dan bij die voetballer Khalid Boulahraouz. het dochtertje is te vroeg geboren en overleden...dat lijkt me zooooooooooo ontzettend vreselijk.

Maar ik weet ook wel dat je als je zwanger bent of bijna moet gaan bevallen zulke dingen heel erg door je hoofd gaan spoken, maar toch moeten we het positief blijven zien, anders heb je geen leven volgens mij.
Daarom hou ik moed!!! hihi
en ook voor jou deze ronde
hihi meid helemaal druk met je ovu testen.. spannend hoor!!
morgen dus klustimesucces!!

Meiden ik ga ff de was ophangen en dan me omkleden en zo ff aan t werk.
ik kom na mn werk nog wel ff kijken wat hier allemaal gekletst is..
ik denk aan jullie!!
Fijne avond

Mooie woorden, ik sluit me bij jullie stukjes aan, hihih.
Heb niet eens de puf om overal op te reageren.
Beetje onrustig gevoel over me.

Mijn broertje is trouwens geslaagd voor verzorgende.
Ik ga ff verder House kijken en kletsen met mijn schoonmams op msn!

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                               26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                     14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                               ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Vlinder wat is jou nod datum meis, of wil je liever ff niet op het lijstje?

Jeetje, wat zijn er toch veel meiden overtijd! Je zou toch denken dat daar minimaal één zwangere tussen zou moeten zitten!!

Idd heel zielig voor Khalid Boulahrouz! Een vriendin van ons was twee jaar geleden ook in verwachting, maar na 5 maanden bleek de baby zoveel afwijkingen te hebben dat het wrs. niet levensvatbaar was. Dat was ook zo ontzettend zielig, ze moest ook nog gewoon bevallen maar wist dat het kindje dood zou zijn. Was zo heftig! Gelukkig hebben ze inmiddels een dochtertje van een jaar! Maar dat zijn verschrikkelijke dingen!!

maMaJM: ik ben trouwens één van de weinige mensen in Nederland die geen hyves heeft . Wat fijn dat je je nu al meer zwanger voelt dan de vorige keer, maar jammer genoeg is dit natuurlijk nog geen garantie.

Nathalie: kruip vanavond maar vroeg in bed en hopelijk slaap je nu eindelijk eens een keer lekker! Heb je morgen ook weer zo'n drukke dag?

Zo, ook nog maar eens een bannertje gemaakt, dit keer met het vliegtuigje. We vliegen nu nog boven het water, het is nog onzeker of de vlucht helemaal goed gaat, maar ik hoop dat snel het land in zicht komt!!! Ik vind de dagen nu trouwens wel langzaam gaan, het kan voor mij niet snel genoeg zaterdag zijn. Morgenavond gaan we gelukkig op visite bij vrienden die vorige week getrouwd zijn. Mijn vriend was getuige dus we hebben in ieder geval veel bij te kletsen.

Weltrusten alvast voor iedereen!
Liefs Mosa

Het is gelukt! Leuk, zo'n bannertje! Dankje voor de link, mamajm!

Mosa, je hebt gelijk; er zijn wel veel overtijd meiden!! Daar MOET toch wel wat tussen zitten!!!!!!! (duimduimduimerdeduim)

Ik ben vanmiddag gezwicht en heb een testje gedaan.... negatief.... nouja, had ook niet echt een vermoeden dat het positief zou zijn, maar meer onder het mom van: wie niet waagt, wie niet wint!
Nu wacht ik maar tot het weekend.... als er dan nog geen rd's zijn, dan doe ik nog een test.
Ik heb een beetje zo'n gevoel van; overtijd wil eigenlijk niet echt iets zeggen, want waarom zou die cyclus niet eens 4 dagen langerkunnen duren?? (om wat voor reden dan ook) Is misschien ook een beetje uit zelfbescherming, dat ik dat denk...
Dus we wachten af!!!

Fijne avond allemaal!

Groetjes, Mickje

Enige wat is blijven hangen: Ahhhhh Mickje jammer van negatieve test. Welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je al eens wat langere cyclus gehad? En kan natuurlijk altijd hè. En het ook ook nog zijn dat je niet genoeg hormonen in je urine had. Die stijgt elke 2 à 3 dagen, we moetn elkaar maar een beetje moed in praten.

Wie o wie gaat Jolie (en de rest van de zwangere kippies) vergezellen?
Zijn zoveel meiden overtijd. Ik vind dat er nu wel weer eens gejuicht moet worden hoor
Ook al is het heellll moeilijk voor de meiden die door naar nieuwe ronde gaan en weer die I#*##&%#*&% rd-tjes hebben!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan