Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Hoi Nathalie,

ik ben nu één dag overtijd (had gisteren mijn NOD), en de vorige cyclussen waren:
de 1e x (na het stoppen met de pil) 24 dagen en de overige keren braaf 28.

En idd misschien zat er nog wel te weinig hormoon in mijn urine... en in het weekend toch maar 's ochtends testen (als er nog geen RD's zijn) want datschijnt het ook hoger geconcentreerd te zijn he??

Groetjes, Mickje

Heb geen idee hoe het nu eigenlijk PRECIES zit, maar ik zou idd 's ochtends testen
Omdat je overdag ook drinkt en plast enzo. Welke test ga je gebruiken weet je dat al? hihih wat een vragen allemaal hè. Tis wat ik voel me onrustig dus zit hier maar weer te ratelen.

Liefs Nathalie

Oh Mosa wat erg zeg bij je vriendin.
lijkt me zo heftig een doodgeboren kindje krijgen..pffff
Een nichtje van me heeft t ook een keer gehad, kindje was ook zo'n 5 maanden.
alleen longentjes dus niet rijp genoeg maar zij had heel erg zwangerschapsvergiftiging, dus ja het was of kindje eruit of allebei overlijden.
Ja dat is dan ontzettend moeilijke keuze maar het moet toch...
Ze heeft nu inmiddels 3gezonde kindjes, maar ja zoiets vergeet je nooit..
ik hoop het nooit mee te moeten maken tenminste. lijkt me gruwelijk..
Grappig trouwens dat je geen hyves hebt!
Haha ik ken er nog wel meer hoor die er niet aan willen beginnen, maar ik ken er ook die al overstag zijn gegaan... hihi en nu verslaafd..dus wie weet begin je er ook nog us aan he...haha
En idd, ik voel me wel meer zwanger en er rustiger onder dan vorige keer, maar we wachten nog af...kan nog vanalles gebeuren...
we blijven hopen en duimen, voor alle meiden hier!!!

Mickje. leuk dat bannertje!
Jammer dat je test negatief was, maarja ook nog maar net 1 dagje overtijd he. dus wel vroeg om te testen..
ik wacht nu ook al 4daagjes..heel spannend, maar heb je wel meer zekerheid.
dus wie weet test je vant weekend wel positief meis!!! ik duim voor je!!!!
Hou moed!! Je cyclus kan idd gewoon wat langer duren he..
Heel verstandig om nuchter te blijven.. net zo fijn he meis...
En idd sochtends zit er meer HCG hormoon in je urine.
Heb er pas nog weer us wat over gelezen.
Doordat je urine dan geconcentreerder is, omdat je hele nacht niet heb gedronken zeg maar. komt het hormoon meer naar voren. of hoe zeg je dat...
Ga je zaterdag of zondag ochtend testen???
ik hier zondag...
straks zei ik nog tegen mannetje: heb zulke zere, gevoelige borsten en soms zo raar gevoel in mn buik...ik wil testen!!
maar hij zei: NEE je wacht echt tot zondag!!!!
Hihi streng he...haha
Nee op zich hou ik het wel vol en vind ik het wel stoer als ik het volhoud, straks test ik en is het weer negatief omdat t te vroeg is ofzo....
hihi...we houden nog ff moed...!!!

En Nathalie ratel lekker van je af meis als jij je daar lekker bij voelt..
niets opkroppen.... is niet goed voor je meis!!
Hopelijk slaap je vannacht beter, heb je wel eens nodig...
Uitgerust opstaan sochtends!!
Heb je morgen drukke dag? of kan je lekker relaxe??!
Sterkte met alles....ook omdat 1-7-08 in de buurt komt meis...
Ik wens je alle geluk wat er nog maar toe te wensen valt....!!!!!
Knuf mij..

Ik net ff gewerkt.
was wel lekker..
ff paar klantjes maar, maar toch weer 2 uur verdient incl die vergadering van vanmiddag!!! hihi! altijd leuk he.

Alvast weltrusten voor diegene die gaan slapen..
ik heb morgen rustig dagje.
wil douche en wc's ff doen en misschien wat boodschappen en dan lekker relaxe!!
Savonds weer werken, dus meer doen we niet...
Hihi, zeg ik nu, zien we morgen wel weer. ik zal vast wel weer vanalles bedenken!!
xxxx

Mickje, balen zeg ! Maar het is idd nog erg vroeg. Irritant he, die onzekerheid! Maar misschien het weekend, en dan 's ochtends proberen. Ik duim door voor je!! Mijn temperatuur was vandaag ook 0.2 graden lager dan de vorige dagen, dat vind ik ook wel eng. En dat terwijl ik nog maar een weekje temperatuur. Zo haal je je constant van alles in je hoofd he? De ene keer een goed gevoel hebben, en de andere keer overtuigd zijn dat je niet zwanger bent. We moeten nog maar even geduld hebben!
Liefs Mosa

maMaJM, je hebt het over Nathalie die ratelt maar jij kan er ook wat van he? .

Hahahahahahaha die Mosa, ik??? en ratelen?????
Hoe kom je erbij??? haha valt toch wel mee
ik klets gewoon gezellig mee en probeer op iedereen te reageren.
en ben gewoon nog beetje hieper van mn werk net...
hihi moet ik hier ff afreageren..
kan je me nog volgen???
misschien zwanger he??? haha
ik ga zo naar bed hoor, dus komt hier weer rust!!!
Maar moest tijdens werk steeds aan jullie denken, dus dacht ff gauw kijken hoe t bij mn meisjes is....!

Hahhaha ja das waar Mosa. Ikke is moe en niet helder meer. Wist al niet meer wat ik gelezen had. Want wou ook nog reageren dat het me vreselijk lijkt om er naar een aantal maanden achter te komen dat kindje niet levens vatbaar is, of je idd moet kiezen tussen je eigen leven of dat van je kindje. Dan is de keuze misschien iets makkelijker. Nou ja wat je makkelijk noemt. Maar dan ook nog moeten bevallen van dood geboren kindje, brr  krijg er rillingen van over mijn rug. Hoop echt dat we het niet mee te hoeven maken meiden. Al ben ik soms wel heel bang voor miskraam of idd zo iets. Dat je eerst zo blij bent en dan ongenezelijk verdrietig.

Maar goed we gaan voor een klein wondertje en moet er al onze positieve energie in steken en heelll veel liefde, dan komt het vast goed.

Liefs Nathalie

trouwens meiden, is het jullie opgevallen dat we hard richting de 700 zitten te ratelen hier!!????!!!
En nog niet zoveel zwangeren geluk in deze ronde topic...
dus hopelijk komt dat er nog ff bij voor sluiting!!!?!!!!

Terug
Bovenaan