Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Tuurlijk mag je je hier afreageren maMaJM, juist gezellig .

een dood geboren kindje moeten baren lijkt mij een verschrikkelijk. Mijn vriendin heeft er ook nog eens ongeveer 16 uur over gedaan. Ze is er, logisch ook, een hele tijd kapot van geweest. Maar ze heeft er voor gekozen gelijk weer te proberen zwanger te worden en gelukkig was het binnen een paar maanden weer raak! Was ook moeilijk, ze was erg bang dat het weer verkeerd zou gaan, maar gelukkig was alles goed! Maar over sommige dingen moet je ook maar niet te veel nadenken, anders heb je geen leven meer!

Op de 520 zitten we idd al, inmiddels 519. Dus nog 179 berichtjes voor minimaal één heel goed bericht! Moet vast lukken, en anders beginnen we de volgende gewoon heel erg goed!!!

522, kun je nagaan en deze topic heb ik 4 juni geopend, lijtk nog maar kort geleden, hihih. Denk niet dat we 4 juli halen, hahaha. Dan is deze wel vol! Want mijn nod komt dichterbij, dus dan ga ik ook weer hyper worden

Haha, ik merk dat het voor mij tijd wordt om zo naar bed te gaan. Ik zie nu pas dat ik telde van 520 naar 519, heel slim . Inmiddels dus 523

Nog een lief plaatje ter afsluiting, weltrusten allemaal!
Liefs Mosa

Nou gaat weer lekker hier.
is laat, liep de site op hol en vast..
dus kon ik mn ratel verhaal weer opnieuw neerzetten..
sorry weet alleen niet meer wat allemaal
dus plak maar ff mn bannertjes en dan ga ik mn bed opzoeken hoor dames!!
Komen deze maand vast nog wel aan de 700 berichtjes hoor als we elke avond zo gezellig gaan babbelen!!??!!! hihi leuk!!

Zo, alweer 3 dagen overtijd...spannend. we blijven duimen!!

Nou meiden, weltrusten ik ga nu echt naar bed.
totmorgen!!
dikke knuf van mij

Ff nog gauw wat glitters gooien!!!!
en Mosa jammer dat ik je plaatje niet zie???
ben benieuwd wat t was???
xxx

**************** *
*************** *

**
Truste!!!

*Gaap* ik ga ook lekker slapen. Wou nog ff wachten tot 23.00 uur omdat ik gisteren ook op die tijd heb getemperatuurd. Ik wil het eigenlijk een beetje bij gaan houden. Want ALS ik dan over een paar maanden bij HA zit wil ik niet dat ie gaat zeggen, ga eerst maar eens paar maanden temperaturen, hihih. Maar als je het eenmaal doet word je toch ook wel nieuwsgierig. Al weet ik niet wat mijn tempartuur normaal is. Net had ik 37,09 OEPS! en vanmorgen 36,67. Geen idee of 's avonds temperaturen ook wat zegd. Ik zei al tegen mamaJM in ziekenhuis temperaturen ze toch ook altijd mensen meerdere keren per dag en daar zit wel eens iets verschil in, maar zoveel? Teministe als je niet ziek bent, hihih. Nou ja dat klinkt net of zwanger worden ziek zijn is, hihih. Ach ik ga morgen wel eens ff koekeloeren hoe dat zit.

Ga nu LEKKER slapen (hopelijk) Spreek jullie morgen weer.
Kletsen morgen wel weer gezellig verder. Op naar de 700, hihih!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan