Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goedemorgen allemaal,

Lekker geslapen iedereen?
Mijn vriend moest er vanmorgen om 7 uur uit en toen ging ik gelijk temperaturen. Nu was hij 36.9. Ik snap er niets meer van, hij was eerst een paar dagen 's ochtends 36.6, gisteren 36.4 en nu ineens 36.9! Schommelt wel erg veel! Ik was zo opgelucht dat ik vannacht nog niet ongesteld was geworden dat ik meteen hyper en dus wakker was . Dus ik ben maar gelijk gaan douchen. Straks eindelijk de kruidvat-testen kopen voor morgen! Ik vind het wel een beetje lullig om te moeten kopen, aangezien ik bijna wekelijks bij de kruidvat kom maar ik doe het maar wel. Jullie hebben zo positief over die testen gepraat dat ik ze toch wil hebben en niet andere van internet. Maar eerst goed kijken of ik geen bekenden zie!

Gisteren had ik hoofdpijn en dan vooral achter m'n oog, ook met knipperen. Nu keek ik in de spiegel en is mijn oog helemaal dik en rood, daar zit ik nu net op te wachten! Ik hoop maar dat het vanzelf over gaat!

Nathalie: dat temperaturen werkt best wel verslavend he?! Ik weet ook niet precies hoe het zit. Ik hoop dat je eindelijk lekker geslapen hebt!

maMaJM: speciaal voor jou zal ik het plaatje nog een keer proberen, ik kon hem gisterenavond wel zien maar nu ook niet meer.

Fijne dag allemaal, het zonnetje schijnt hier in ieder geval al!
Liefs Mosa

Helaas, als ik de pagina ververs dan doet hij het niet meer .
Dan nog maar een keer deze:

Goh, nog steeds geen leven hier! Allemaal zo'n drukke dag?

Er was iets wat  mij trouwens opviel gisteren. Ik moest erg vaak plassen, en mijn plas zag er een beetje troebel uit. Absoluut geen bloed maar het was zeg maar minder doorzichtig . Ik heb zelfs mijn vriend ernaar laten kijken en hij vond het ook raar. Herkent iemand dit of weet iemand wat dit kan zijn?

Zo, ik ga maar weer verder met het huishouden en kom straks nog wel even kijken of er al iemand geweest is!
Liefs Mosa

Hi Mosa ik kom je gezelschap houden hoor, hihih
Lekker joh die hogere temperatuur. Ik sprak gisteravond nog snel voor het slapen gaan een vriendin die nu 24 weken zwanger is. Ze heeft ook geleerd voor dokters assistente dus dacht daar eens vragen of temperatuur 's avonds ook iets zegd. Maar echt duidelijk antwoord heb ik nog niet. Wel zei ze dat je alleen iets van je temperatuur opaan kunt als je vanaf dag 1 van je cyclus al begint te temperaturen. Maar ja als ie nu hoog is, hoger dan wat je normaal hebt, dan zegt dat toch wel iets lijkt me. Ik ga maar eens ff proberen hierover wat te lezen.

Hier weer brak nachtje. Zelf het idee dat ik iets beter geslapen heb ondanks 5x wakker worden. Maar mijn vriendje zei dat ik zo heb liggen woelen dat hij maar op de bank is gaan slapen. Hebben wel een lekkere hoekbank gelukkig, maar tis wel kaal en leeg in bed hoor. Maar ja als ik hem steeds uit zijn slaap hou is ook niks hè. Hij moest al wel om 8.00 uur beginnen met werken.

Ik zit erg in dubio wat ik zal doen. Voel me brak, spiertjes die niet echt mee werken. De was die gedaan moet worden, dingen in het huishouden. Het weekend ook afspraken, nachten slecht slapen. Zal ik vanmiddag gaan werken of niet? Aan ene kant denk ik Nathalie miep niet zo, is ook afleiding voor je. En aan andere kant denk ik: ze zoeken het maar ffies uit, voel me niet echt toppie. Tuurlijk weet ik dat ik het zelf moet beslissen. Maar ik ben iemand die altijd maar door gaat en afspraken niet (snel) afzegd.

Vanmorgen wat yoghurt gegeten, maar dat dat nou zo goed gevallen is kan ik niet zeggen. MIjn temperatuur om 8.00 uur was 36,64. Ik begin klein beetje vermoeden te krijgen dat dat misschien altijd wel zo is. Maar heb geen idee, omdat ik mijn temperatuur nooit opnam. Ik vind het wel best zo. Ga gewoon zorgen dat mijn lichaam sterk genoeg is om er veilig een kleintje in te laten groeien. En dan moet de kleine zelf maar bepalen wanneer hij/zij denkt dat er de tijd voor is.

Fijne dag! Liefs Nathatlie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Collie                                                5e ronde -  1e kindje                               19-06-08
Esseltje,29 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Oh ik zie ineens dat Gerdien gistere bij VK is geweest.
Meis hoe is ie met je? Of heb ik daar helemaal overheen gelezen?
Nee toch, hihih. Ben benieuwd!

Liefs Nathalie

Heej meiden,
heel ego misschien,
maar ik heb ff n vraagje..
ik wil me hier graag aanmelden met andere nickname zeg maar.
Ik heb nog n ander email adres dus het moet denk ik wel mogelijk zijn

dit omdat ik dus wil voorkomen dat bekenden hier weer TE snel lezen als ik evt. zwanger ben.
dat vind ik gewoon niet zo leuk.
deze nickname kennen ze nu en als ze me willen opsporen komen ze er dan natuurlijk ook wel weer achter, maar dacht t dan misschien beter te kunnen verbergen mocht t zo zijn....??!

Weet iemand hoe dit moet??
Of zou ik me dan gewoon weer opnieuw moeten aanmelden met andere naam dus??

Ik laat jullie dat dan natuurlijk wel ff weten...hihi anders kennen jullie me niet meer hahaha

Ik hoor het wel.
ga nog ff verder met mn nieuwe plantjes poten buiten en binnen!
En kom zo ff kletsen..
liefs mij

Hahha MamaJm helemaal hyper op msn, Nathalie weet jij misschien antwoord op mijn vraag bij JG, hihih. Dus dit zit nu in spanning af te wachten.

Want ik weet het! Tuurlijk weet ik het!
Nou ja ik heb ff opgezocht, laat ik niet teveel zelf ego hebben

Zien jullie logout staan? en Welkom ................... en daar staat ook Max Profiel.
Meis als je daar op klikt en je naam veranderd dan lukt het volgens mij wel. Ik ga het niet proberen, want dalijk ben ik mijn naampje kwijt, hihih.

Maar meis die meiden die het weten in je omgeving en hier misschien spieken, weten nu waar ze je moeten vinden dus lezen dit topic mee. Die zien nu dat je je naam veranderd wil hebben en zien dalijk je nieuwe naam ook. Dus of het helpt? hahahah.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan