Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Ok ok ik moet toegeven dat werkte dus niet
Maar het was wel een goed idee, hihih

Nieuw idee:

Klantenservice@jongegezinnen.nl

Alsjeblieft! Ondertussen zal ik ff kijken hoe je nieuw emailadres aan kunt maken. Heb het er maar druk mee. Maar ach ik lig bij de komen op de bank. Kweet niet wat ik heb hoor dames, maar voel me helemaal niet lekker. Als ik me rustig hou gaat het redelijk, nou ja dan doen we het ervoor. Maar zodra ik maar beetje doe, meteen erg moe, raar gevoel in mijn lichaam. Dus word echt alles in delen doen vandaag. Heb al wasje in de wasmachine, bed afgehaald, dingen opgehangen en opgeruimd. Dus nu weer ff bijtanken. Tis toch erg!

Liefs Nathalie

Hoi, eindelijk een beetje leven hier .

Nathalie: dus als ik het goed begrijp ben je niet gaan werken? Zou misschien wel beter zijn, het is zo belangrijk om goed voor jezelf te zorgen! Het is niet te hopen dat je ziek wordt, maar misschien komt het wel door het slechte slapen. 's Nachts laadt je lichaam zich natuurlijk weer op, als je tenminste goed slaapt. Doe idd maar lekker rustig aan vandaag! En ik wist ook wel dat de temperatuur niet zoveel zegt als je het niet vanaf dag 1 van je cyclus doet. Op de manier hoe wij het nu doen weet je niet wat je zeg maar normale temperatuur is en kun je dus eigenlijk ook niet zeggen of hij hoog is of niet. Ik had hem ook alvast gekocht voor mijn nieuwe cyclus, waarvan ik dacht dat hij in het begin van de week zou beginnen. Nu is het meer voor de lol, maar je wilt zo graag dat het wat betekent he?

maMaJM: idd lastig dat mensen in je omgeving weten wat je naam is hier. Volgens mij lukt het met een ander e-mailadres in ieder geval wel. Anders kun je er één bij hotmail aanmaken. Maar als zij hier lezen weten ze idd dat jij het bent. Lastig hoor! Ik heb expres een samenvoegsel gebruikt van twee van onze dieren, dan kan toch niemand er achter komen dat ik hier typ. Maar heb je gezegd dan dat je op dit forum schrijft?

Ik heb dan eindelijk de zwangerschapstesten gekocht, gelukkig geen bekenden gezien! Ik dacht net al, zal ik er zo vast één doen. Mijn vriend komt over ongeveer een uur thuis en misschien zou ik dan erg goed nieuws hebben. Maar ik hou me toch in, kan beter morgenochtend en dan is hij er gelijk bij. Verder heb ik geen buikpijn meer, wel hoofdpijn maar dat komt denk ik door mijn geirriteerde oog. Ik had vanochtend gevraagd of iemand wist waardoor mijn urine misschien troebel is, weten jullie dat Nathalie en maMaJM?

Liefs Mosa

Ha meiden,

hier een kort berichtje van mij, dankjewel voor alle lieve woorden!

Het bloeden heeft in alle hevigheid doorgezet...ppfff...heb er echt buikpijn van!   De teleurstelling is al veel minder, het heeft gewoon niet zo mogen zijn. Ik heb waarschijnlijk gewoon de innesteling heel heftig gevoeld, maar het is niet blijven zitten...zo kijk ik er tenminste tegenaan...kan het niet anders verklaren! Nu ik weet dat ik ongeveer rond de 15/16e dag m'n eisprong heb en hem idd voel en 14 dagen daarna ongesteld word, kan ik het tenminste goed bijhouden...het tempen hou ik er dan ook in!

Meiden, ik lees natuurlijk af en toe mee en hoop op veel glitters en positieve verhalen!

Een fijn weekend!

Liefs Joepie...

(m'n nieuwe NOD is 17 juli!hou het daar maar op)

Fijn om wat van je te horen meid! Lief dat je toch even komt vertellen hoe het met je gaat! Balen dat het bij jou zo is gegaan!!! Fijn dat je al over de ergste teleurstelling heen bent, nu heb je dan wel beter zicht op je cyclus. Dat is het positieve van zwanger willen worden, iedere maand heb je weer een nieuwe kans! Jij pakt je kans vast nog wel! Heel veel succes de komende ronde, ik denk in ieder geval aan je!
Liefs Mosa

FF want Joepie is er weer ffies!

Meis wat ontzettend fijn om weer iets van je te horen!
Je hebt gelijk in je woordjes, ook al maakt het er niet makkelijk op
Tis nog steeds enorm k*t en oneerlijk! Maar je positieve kracht brengt je erwel!

Liefs Nathalie

Mosa ook ff reageren op jou natuurlijk. Als ik jou was zou ik 's ochtends testen en niet overdag. Wanneer is je urine troebel, de hele dag door? Kan ook te maken hebben dat je niet genoeg drinkt. Maar voordat je test doet moet je natuurlijk niet teveel drinken. Daarom is urine vaak 's ochtends ook wat donkerder/troebeler denk ik. Kan geen andere oorzaak geven. Misschien weet iemand anders het?

Liefs Nathalie

Hoe is ie eigenlijk met jou op het moment MamaJM. Hou je het nog een beetje uit in je vliegtuigje samen met Mosa? Geen noodlandig maken hoor. We hebben glitters nodig!
Er zal deze maand tocht wel iemand Jolie vergezellen. Die arme meid zit daar alleen in juni. Gelukkig heeft ze nog meer zwangerkippies die haar gezelschap houden.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan