Hoi, eindelijk een beetje leven hier .
Nathalie: dus als ik het goed begrijp ben je niet gaan werken? Zou misschien wel beter zijn, het is zo belangrijk om goed voor jezelf te zorgen! Het is niet te hopen dat je ziek wordt, maar misschien komt het wel door het slechte slapen. 's Nachts laadt je lichaam zich natuurlijk weer op, als je tenminste goed slaapt. Doe idd maar lekker rustig aan vandaag! En ik wist ook wel dat de temperatuur niet zoveel zegt als je het niet vanaf dag 1 van je cyclus doet. Op de manier hoe wij het nu doen weet je niet wat je zeg maar normale temperatuur is en kun je dus eigenlijk ook niet zeggen of hij hoog is of niet. Ik had hem ook alvast gekocht voor mijn nieuwe cyclus, waarvan ik dacht dat hij in het begin van de week zou beginnen. Nu is het meer voor de lol, maar je wilt zo graag dat het wat betekent he?
maMaJM: idd lastig dat mensen in je omgeving weten wat je naam is hier. Volgens mij lukt het met een ander e-mailadres in ieder geval wel. Anders kun je er één bij hotmail aanmaken. Maar als zij hier lezen weten ze idd dat jij het bent. Lastig hoor! Ik heb expres een samenvoegsel gebruikt van twee van onze dieren, dan kan toch niemand er achter komen dat ik hier typ. Maar heb je gezegd dan dat je op dit forum schrijft?
Ik heb dan eindelijk de zwangerschapstesten gekocht, gelukkig geen bekenden gezien! Ik dacht net al, zal ik er zo vast één doen. Mijn vriend komt over ongeveer een uur thuis en misschien zou ik dan erg goed nieuws hebben. Maar ik hou me toch in, kan beter morgenochtend en dan is hij er gelijk bij. Verder heb ik geen buikpijn meer, wel hoofdpijn maar dat komt denk ik door mijn geirriteerde oog. Ik had vanochtend gevraagd of iemand wist waardoor mijn urine misschien troebel is, weten jullie dat Nathalie en maMaJM?
Liefs Mosa