Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

heeej Mosa, ik heb ze niet verteld dat ik hier zat.
maar heel lang terug dus toen ik zwanger was van de eerste zat ik hier ook weleens samen met wat vrienden.
dus toen bedacht er 1 pas toen we weer bezig gingen voor nr 2, dat hadden ze dus wel gehoord, om hier eens te kijke
en toen herkende ze mn naam nog van vorige keer.
dat is dus op zich logisch maar wel jammer want nu kan ik hier niks meer geheim neerzetten..
maarja pech.
of ze iets nu weten of paar maanden later ofzo
maar toen laatste keer dus dat t op mk uitliep was gewoon wel rot en dat wil ik nu evt voorkomen, vandaar...
kan idd ook nieuw hotmail adres aanmaken ja, maarja vinden doen ze me denk ik toch wel he??!! dus laat t maar zo denk

Joepie, lieve meid, wat stoer dat je ff langskomt om te vertellen hoe het met je is.
erg vervelend zeg zo ongi..pff meis doe rustig aan en hou je taai.
Wel fijn dat je er weer wat rustiger onder bent!!
Jou tijd komt echt wel meis..
probeer het positief in te zien en er wat nuchter onder te blijven dan zal jij ook vast snel gelukkig zijn!!!
Ik denk aan je en duim echt voor je voor de volgende ronde!!!

Nou dan nog ff update over mijn ochtend...hihi
Was heel gezellig....
Ik mn ma gebeld of ze zin had mee naar Intratuin te gaan,
ik wou nieuwe plantjes voor in de tuin
Had viooltjes in bakjes enzo en de meeste waren nu echt wel dood dus, tijd voor nieuwe!!
Nou vond ze heel gezellig, dus zij meegefiets, met mn broertje ook en zoonlief!!
Heel leuke plantjes gekocht...
konden ze haast niet allemaal meekrijgen op de fiets...hihi
Dat heb je dan he, maar het is gelukt hoor...
Toen nog ff thuis gezellig bakkie gedaan...
en   toen ik meteen aant plantjes poten natuurlijk hihi...
En zelfs nog 2 nieuwe bakken aan de schutting geschroefd dus jaja, ikku heel hard aan de slag...hihi
Vond zoonlief wel maf hoor, mama met de schroefmachine van papa aan de haal!!! haha
Nou ja weer gezellig en fleurig hier dus in de achtertuin!!
Dan lijkt t nog wat he...hihi
ook leuk plantje nog voor in huis,dus alles weer netjes!!! haha

Nou en net de doche en wc schoongemaakt, de was opgeruimd en nu ben ik steeds een poging aan het wagen om hier te reageren..
maar druk op msn met iedereen..
dus type me scheel
nu hoor ik zoonlief weer, die is wakker dus ga ik er maar us uithalen he!!

vanavond werken dus en morgen die date met mama's van zoonlief zn zwangerschapsgym dus ik kom hier morgenmiddag vast nog wel weer us lezen....

Nathalie, jij dus niet wezen werken vandaag???
je bent maar druk met alles regelen he en al je telefoontjes...pffff
Balen dat je weer niet zo toppie hebt geslapen toch? of las ik het nou fout..
oh oh ik ben echt erg.... vergeetachtig..hihi
Ik heb ook steeds veel dorst...drink liters water...pff hihi

Ohja Mosa het is beter om sochtends te testen omdat je urine dan geconcentreerder is, maar volgens mij zei ik dat gisteravond toch ookal tegen je hier???
doordat je overdag veel drinkt verdunt dat je urine en dus ook minder kans dat het kleine beetje HCG hormoon al doordrinkt in vroeg stadium!!
Ik duim voor je meid, dat we samen in zwangerschapsland mogen landen......
spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuund!!!!!
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden fijne middag en totlaters maar weer...
ik om afentoe nog wel ff koekeloeren hier hoor!!

Voordat ik mijn krachten ga bundelen om de was op te hangen en nieuwe wasmachine aan te zetten. Eerst maar ff ego berichtje van mijn kant.

Kweet niet wat ik heb vandaag, maar voel me niet echt lekker. Zal ik ziek worden ofzo? Nou daar heb ik GEEN tijd voor hoor en ook geen zin in, hihih. Tja wie wel hè. Voel me gewoon vreemd.

Nu heb ik vanmiddag best tijdje op de bank gelegen. En dan gaat het wel redelijk, maar als ik dan weer iets ga doen, dan voel ik me totaal brak, heel snel moe enzo.

Ben vanmiddag ook niet gaan werken idd. Zat heel erg in dubio wat moet ik nou doen. Maar kwam eigenlijk op neer dat ik mezelf wou opofferen om wel te gaan werken ivm te luisteren naar wat mijn lichaam aan geeft. Nu doe ik ook wel dingen die ik graag wil. Want heb de was al beneden, bed afgehaald, vaat weggewerkt. Dus is allemaal wat overzichtelijker. Maar wil voor mijn gevoel nog zoveel doen, moet echt alles verdelen en dat valt niet mee.

Vanmiddag eindelijk een mailtje van uwv terug. Het ciz moet nog een rapport uitbrengen naar de gemeente. En er is overleg geweest. Nu is er een mail naar de autolease maatschappij dat ik tot 1 augustus 2008 mijn auto mag houden. Maar hierover is dus nog niet 100% uitsluitsel. Wel ben ik super blij en valt er echt een steen van mijn hart en voeld het of ik ff wat meer lucht heb. Want 1 juli 2008 kwam wel angstvallig dichterbij. Dit wil niet zeggen dat er nu niet onwijs veel geregeld moet worden. Maar daar is nu iets meer tijd voor. En heel veel HOOP moeten hebben dat er een oplossing komt.

Ook vanmiddag telefoon van het uwv. Brrr ikke schrikken en op mijn hoede. Maar was eigenlijk wel verhelderd gesprek. Officeel moet ik uitgenodigd worden bij een gesprek bij arbeidsdeskundig betreft mijn wajong uitkering. Maar dit hebben we dus nu ff over de telefoon gedaan, omdat ik al heel dossier heb en eigenlijk sinds ons laatst gesprek niks veranderd is HELAAS! Doe erg mijn best en dat weten ze daar gelukkig ook. Ik blijf gedeeltelijk mijn uitkering houden. Dus stukje inkomen is gegarandeerd. Pffiew viel een last van mijn schouders. Was erg bang dat ze me nu alles aan het afpakken gingen. Terwijl er enorm tegenstrijdige reacties zijn bij het uwv. De een zegt word maar mama en huisvrouw, de andere zegd ik zie je niet terug keren in vrij bedrijf. Maar dat heb ik jullie allemaal al eens uitgelegd. We hadden het nog ff over mijn werk nu. En ik was blij dat ze niet over die wsw indicatie begon.

Totdat later vanmiddag weer de telefoon ging. Ik had te vroeg gejuicht. Ik moet toch een wsw indicatie aanvragen om een slag om de arm te houden. Maar wachtlijst daar is 3 jaar!!! Dusss! Ik dacht bij mezelf okay als jullie dat graag willen. Over 3 jaar hoop ik een gezinnetje te hebben en me beter te voelen dan ik nu doe!

Nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte. Best positieve dingen dus, al zijn de problemen dan nog niet opgelosd een klein sprankeltje hoop is er wel!

Liefs Nathalie

Nathalie: het begin is er al vast! Zou super zijn als je je auto tot 1 augustus mag houden! Dus toch wrs wat uitstel, dan heb je in ieder geval meer tijd om nog wat te regelen!

Wat een gedoe toch bij de uwv! Eerst bellen dat je je Wajong uitkering kunt houden en dan later horen dat het niet zeker is vanwege die WSW indicatie. Ik wist niet eerst niet wat dat was, maar heb het even opgezocht. Wat  een gedoe allemaal, maar je kunt tenminste weer wat hoop hebben! Hopelijk is dit alvast een voorbode van meer goed nieuws, zodat het misschien toch nog allemaal op z'n pootjes terecht komt! Het is je wel echt gegund hoor!! Misschien voel je je daardoor ook niet zo lekker, al die spanning en onzekerheid! Is komend weekend niet ook de terugkomdag van het revalidatiecentrum? Ik weet het niet meer zeker, maar misschien zit je daar ook over in? Hier heb je in ieder geval veel klavertjes vier, dan komt het vast goed

maMaJM: gezellig hoor, plantjes in potten! Daar knapt een tuin echt van op he? Staat zo gezellig! Alvast veel plezier morgen!!

En ik weet dat ik 's ochtends moet testen, het was meer een gedachte die in me opkwam . Maar ik zal netjes wachten. Vanavond gaan we naar vrienden toe, dus dan is de avond zo voorbij. Zodra ik morgen getest heb, kom ik de uitslag in ieder geval hier vertellen! Ik weet nog niet hoe laat ik ga testen, ik hoop eerst een beetje uit te kunnen slapen. Als dat lukt tenminste!!
En over die troebele urine, ik drink wel genoeg. In ieder geval net zo veel als normaal. Als ik te weinig drink wordt mijn urine donkerder maar wel helder. Vandaag zie ik niets bijzonders, maar moet nog steeds vaak plassen. Nu ga je natuurlijk overal op letten, terwijl je er normaal niet over nadenkt. Maar ik denk dat iedereen dat hier wel heeft
Liefs Mosa

Hoi meiden,
poeh poeh kom ff klagen hoor.
wat een middag zeg.
Zoonlief viel tijdens spelen, hoe zag ik niet? maar hij moest wel ontzettend hard huilen
allemaal bloed in zn mondje
zo sneu...
hij greep me vast..deedt ws heeeeel zeer...
pffff
nadat hij wat rustiger was zag ik dus bovenlipje helemaal kapot.
is nu dik...
hij bleef hele middag jengelen en zeuren, gewoon zeer auw mondje
Heel sneu natuurlijk, maar normaal is hij eigenlijk meestal gewoon lekker zoet
en heeft hij weinig aandacht nodig, maar nu...??!!! pfff
vermoeiend zeg.
kan wel merken dat ik niet topfit ben, jeetje ben echt moe
en dan nog vanavond werken..
pff vind wel lekker er ff uit hoor!
En tuurlijk hou ik van mn zoontje en vond ik het ook kei zielig..maar poehpoeh wat kan dat vermoeiend zijn...
maar goed.
zo meteen lekker patatjes eten, in douche en dan kan hij zo lekker zn bedje in en hopelijk is hij morgen dan weer de oude...
Ik ben ff te moe om op al jullie berichtjes verder te reageren..dus helaas..
maar komt morgen wel weer!!
Heerlijk vrij weekend!!
Ben ik echt aan toe...hihi
sorry voor ego verhaaltje...ik lees wel alles hoor maar gewoon ff niet zo fit meer...
Fijne avond alvast meiden..en   totgauw.
liefs mij

Ooh, maMaJM wat zielig zeg! Kusje erop en over werkt niet altijd he? Zielig dat hij echt pijn had! Hopelijk voelt hij zich morgen beter! Vervelend dat je je zo moe bent, je moet wel goed op jezelf letten hoor!!
Liefs Mosa

Heej Mosa hadden we tegelijk gereageerd..??! hihi
Ja idd kinderen kunnen soms lang verdriet hebben of pijntjes.
terwijl zoonlief best n harde is hoor. hij huilt niet snel.dus dit was echt menus..arme knulletje!!
vond zo zielig..nu gaat t wel weer hoor gelukkig!
En ik heb ook gewoon veel trek in eten dus dan wordt je moe en slapper he... dus nu gaan we gauw eten...
komen er wel hoor!!
ben heel benieuwd naar uitslag van jou test morgen!!
ik duim dat we lekker nog ff doormogenvliegen..gezellig zo saampjes!! hihi
liefs mij fijne aaf!!!!

Speciaal voor de kleine man!  
                                                                                  Hopelijk gaat het morgen wat beter met zijn lipje!

Liefs Nathalie

Het klopt mosa, morgen is dat bezoekje aan revalidatiecentrum. Misschien is het gewoon alles met alles. Mijn lichaam voelt gewoon als een beetje op. En voel me zo raar, iets dat ik niet kan plaatsen. Bedankt voor je lieve woordjes en de mooie klavertjes. Hopelijk brengen ze veel geluk! Vlieg jij nog maar ff lekker met MamaJM door naar zwangerschapsland. Hoop echt voor jullie dat jullie het weekend beide positief mogen testen.

Nathalie

Terug
Bovenaan