A
Anoniem
Guest
heeej Mosa, ik heb ze niet verteld dat ik hier zat.
maar heel lang terug dus toen ik zwanger was van de eerste zat ik hier ook weleens samen met wat vrienden.
dus toen bedacht er 1 pas toen we weer bezig gingen voor nr 2, dat hadden ze dus wel gehoord, om hier eens te kijke
en toen herkende ze mn naam nog van vorige keer.
dat is dus op zich logisch maar wel jammer want nu kan ik hier niks meer geheim neerzetten..
maarja pech.
of ze iets nu weten of paar maanden later ofzo
maar toen laatste keer dus dat t op mk uitliep was gewoon wel rot en dat wil ik nu evt voorkomen, vandaar...
kan idd ook nieuw hotmail adres aanmaken ja, maarja vinden doen ze me denk ik toch wel he??!! dus laat t maar zo denk
Joepie, lieve meid, wat stoer dat je ff langskomt om te vertellen hoe het met je is.
erg vervelend zeg zo ongi..pff meis doe rustig aan en hou je taai.
Wel fijn dat je er weer wat rustiger onder bent!!
Jou tijd komt echt wel meis..
probeer het positief in te zien en er wat nuchter onder te blijven dan zal jij ook vast snel gelukkig zijn!!!
Ik denk aan je en duim echt voor je voor de volgende ronde!!!
Nou dan nog ff update over mijn ochtend...hihi
Was heel gezellig....
Ik mn ma gebeld of ze zin had mee naar Intratuin te gaan,
ik wou nieuwe plantjes voor in de tuin
Had viooltjes in bakjes enzo en de meeste waren nu echt wel dood dus, tijd voor nieuwe!!
Nou vond ze heel gezellig, dus zij meegefiets, met mn broertje ook en zoonlief!!
Heel leuke plantjes gekocht...
konden ze haast niet allemaal meekrijgen op de fiets...hihi
Dat heb je dan he, maar het is gelukt hoor...
Toen nog ff thuis gezellig bakkie gedaan...
en toen ik meteen aant plantjes poten natuurlijk hihi...
En zelfs nog 2 nieuwe bakken aan de schutting geschroefd dus jaja, ikku heel hard aan de slag...hihi
Vond zoonlief wel maf hoor, mama met de schroefmachine van papa aan de haal!!! haha
Nou ja weer gezellig en fleurig hier dus in de achtertuin!!
Dan lijkt t nog wat he...hihi
ook leuk plantje nog voor in huis,dus alles weer netjes!!! haha
Nou en net de doche en wc schoongemaakt, de was opgeruimd en nu ben ik steeds een poging aan het wagen om hier te reageren..
maar druk op msn met iedereen..
dus type me scheel
nu hoor ik zoonlief weer, die is wakker dus ga ik er maar us uithalen he!!
vanavond werken dus en morgen die date met mama's van zoonlief zn zwangerschapsgym dus ik kom hier morgenmiddag vast nog wel weer us lezen....
Nathalie, jij dus niet wezen werken vandaag???
je bent maar druk met alles regelen he en al je telefoontjes...pffff
Balen dat je weer niet zo toppie hebt geslapen toch? of las ik het nou fout..
oh oh ik ben echt erg.... vergeetachtig..hihi
Ik heb ook steeds veel dorst...drink liters water...pff hihi
Ohja Mosa het is beter om sochtends te testen omdat je urine dan geconcentreerder is, maar volgens mij zei ik dat gisteravond toch ookal tegen je hier???
doordat je overdag veel drinkt verdunt dat je urine en dus ook minder kans dat het kleine beetje HCG hormoon al doordrinkt in vroeg stadium!!
Ik duim voor je meid, dat we samen in zwangerschapsland mogen landen......
spannuuuuuuuuuuuuuuuuuuund!!!!!
duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Meiden fijne middag en totlaters maar weer...
ik om afentoe nog wel ff koekeloeren hier hoor!!