Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Dus toch morgen Nathalie. Ik weet niet of ik hier vanavond nog kom maar anders veel succes! Ik hoop dat je het achteraf fijn vindt dat je gegaan bent!
Liefs Mosa

Ben er vanavond nog wel ffies om te kletsen, maar ga ook lekker genieten van vrijdag avondje! Ik ga nog ff naar de winkel, paar dingetjes halen. Zodat ik dat morgen niet allemaal hoef te doen. Toch nog ff de deur uit, want zit de hele dag al binnen.
Misschien doet me die frisse lucht ff goed!

Liefs Nathalie

heej meiden, wat kletsen jullie hier toch gezellig! leuk!!
En idd Nathalie zo er ff lekker uit he, kan wonderen doen. het is heerlijk weer dus geniet er van!
En morgen ook succes en fijne dag!
Ik ga zo heerlijk werken, ben er echt wel aan toen.
ben wel hondsmoe   maar er dan ff uit en lekker voor de mensjes zorgen, dan vergeet ik ff mezelf..
als ik thuis kom lekker warme douche en in mn holletje..
zoon en manlief staan nu lekker te douche saampjes..hihi dikke pret!
Nathalie bedankt voor t lieve plaatje trouwens.
het gaat nu alweer beter met m hoor! kinderen herstellen snel gelukkig
Als hij lekker nachtje heeft geslapen zal hij wel weer de oude zijn!
Morgenvroeg met allemaal kindjes spelen dusook een feest voor hem!
En manlief zei net dat hij morgenmiddag even naar een vriend ging op de fiets en dan zoonlief mee neem!! heerlijk ff tijd om hier het huis te dweilen...
en dan verders niks doen hoor...
gewoon enorm genieten van mn weekend!!! yes! heb er al zin in!!

Allemaal fijne avond met alles wat jullie gaan doen en totlaters..
liefs mamaJM

Ikke ga lekker de laatste aflevering van het seizoen GTST kijken
Lekker op de bank! Glaasje drinken erbij.

Liefs Nathalie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                    19-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Sorry Esseltje heb je leeftijd veranderd in 30, hihih. Hoe is ie met je meissie?
Leuke verjaardag gehad? Hoe voel je je?

Jeetje wat veel meiden overtijd zeg! Lekkere gezellige bende.
Wie is er nou eindelijk eens zwanger! Ik haat wachten! ahhaha

Hier ben ik een leuke film aan het kijken op rtl 4. Twaalf kids jeetje heftig zeg. Laten we eerst maar beginnen met 1tje, hihih.

Ga weer ff verder kijken, wou ff ons wat hoger in het lijstje zetten.
Volgens mij heeft iedereen gezellig avond of niet?

Liefs Nathalie

Ja ik weet het, het is laat en hoor eigenlijk te slapen
Maar er gebeuren hier zulke rare bijzondere dingen.
Kom nog ff van me af kletsen en wat dingen op een rijtje zetten

26 juni is mijn nod zoals jullie weten. Dat zou inhouden dat ik 12 juni volgens berekeningen mijn eisprong had. 10 juni voor het laatst geklust voor de vermoedelijke eisprong dan hè. Als ik me niet vergis heb ik die avond een ovulatietest gedaan. Ik was toen op msn aan het kletsen met Mama22 en werd nieuwsgierig. Deze gaf negatief, wel tweede licht streepje. Dus dat kon inhouden dat mijn eisprong nog kwam of dat mijn eisprong geweest was, als ik keek naar de bijsluiter.

De laatste dagen voel ik me vreemd. Krijg beetje kwaaltjes. Terwijl ik eigenlijk deze ronde als verloren beschouw en het meer achter me liet omdat er zoveel gebeurd in mijn leventje. En nu zelf denk Nathalie misschien is het allemaal omdat je best wat spanning en stress in je lijfie hebt, maar dan vind ik toch een aantal vreemd.

Ik ruik alles heel sterk de laatste dagen. Donderdag in het zwembed hong op gegeven moment zoete lucht. Zal misschien komen van de parfum van mede zwemster, maar dan nog is het vreemd, want voor het zwemmen douchen we ons altijd af en was best wel zoete lucht, geen idee waar het vandaan kwam. In de supermarkt vanavond rook ik ook van alles. En helemaal toen ik naar bed ging. Werd er gewoon misselijk van. Heb mijn vriendje geroepen, maar die rook niks. Nou ik had hele sterke geur in mijn neus. Wij onder het bed kijken. Brrr ik ging zowat over mijn nek. Lag daar een klein muisje. Met dank aan onze Nemo, brrr! Dat rook ik dus. Krijg er nog de kriebels als ik eraan denk. Mijn vriend heeft hem gelukkig weggepakt.

Mijn eetlust is heel vreemd, krijg niet goed dingen binnen. En soms trek in dingen. Kan er niet echt peil op trekken. Maar hoofdzakelijk niet veel eetlust, beetje raar ''misselijk'' gevoel. Niet echt misselijk maar tja hoe leg ik dit nu uit als ik het zelf niet eens weet.

Nachten lang slecht slapen waarin ik blijkbaar met van alles bezig ben en verwerken. Maar das af te leiden aan de dingen die ik op dit moment mee maak.

Temperatuur om 23.00 uur (al aantal dagen om dit tijdstip getempt) 37,29. Das toch ook niet bepaald laag.

Erg moe, vandaag thuis gebleven van mijn werk. Drukke week gehad en weer van alles gebeurd, dus komt daardoor denk ik dan. Maar nu ik vandaag thuis was en dan iets doe, ben ik snel extra moe, en voel me dan zo raar in mijn lichaam, net of er van alles gebeurd. Voel mijn buik dan ook meer enzo. Apart gevoel in mijn buik dus ook.
Normaal hoef ik nooit 's nachts naar de wc, nu elke nacht

Dus ik snap het niet goed. Zal vast nog wel wat dingetjes vergeten nu. Maar tis ook al 0.45 uur. Misschien moet ik gewoon lekker gaan slapen en het allemaal over me heen laten komen. Want ik weet dat deze dingen niet veel hoeven zeggen. Kijk maar naar Joepie.

Oh ja ik wou nog ff zeggen als ik mijn eisprong op basis van cyclus van 22 dagen, hebben we dus juist die paar dagen fanatiek geklust. Want dat was begin juni. En dat ik 12 juni 's nachts zo apart gevoel in mijn buik had. Kan dus innesteling geweest zijn. Maar dat zijn theorieën van Mama22 die heel lief met me mee dacht, hihih.

Ik ga nu lekker slapen. En morgen bezoekje brengen aan revalidatiecentrum waar ik bijna half jaar heb gelegen aantal jaren geleden. Iets afsluiten en lekker verder gaan met genieten van het leventje!

Liefs Nathalie

Hoi, even nog heel snel. Ik kwam nog even kijken of iemand misschien nieuws had!

Nathalie: je weet maar nooit, één keer kan natuurlijk genoeg zijn!!

Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor het testen morgen. Vanavond waren we bij vrienden en toen hadden we het ook even over kinderen krijgen. Zij twijfelt over het volgen van een opleiding maar dat duurt twee jaar. Dus ze weet niet of ze het wil. Ik heb me gelukkig in kunnen houden maar ik dacht ik moet nu even niet naar mijn vriend kijken anders hebben ze het zo door!
Ik zal morgen zeker even komen vertellen wat de uitslag is, hopelijk is het goed nieuws!! Maar als ik idd aan Joepie denk, ik dacht echt dat het bij haar niet anders kon dan dat ze zwanger was maar blijkbaar zegt dat toch niets. Ik probeer er dus nuchter over na te denken. En daarbij, het is pas mijn eerste ronde, dus ik heb nog niets te klagen. Ik hoop dat ik zo lekker slaap, vannacht toch onrustig geslapen door alles. Weltrusten!
Liefs Mosa

Terug
Bovenaan