Heeej lieve meiden...
Joepie wat tof dat je weer meekletst meis!!
echt super gezellig!
we hebben toch beetje een band gekregen he daar eerst samen in dat vliegtuigje,
maar meis jij neemt gewoon de volgende vlucht en over n maandje kom je ook veilig in zwangerschapsland aan!!
echt meis ik hoop het zo voor je.
doe rustig aan, luister naar je lichaam en laat je niet teveel door ons gekwebbel beinvloeden. doe gewoon waar jij en je mannetje je lekker bij voelen en dan komt alles goed...
Hoe ist verder met je nu?? rd'tjes weer wat minder heftig?
geniet lekker vant mooie weer en alles komt goed!! ik weet t zeker!
ben trots op je!!
Mosa wat sneu zeg dat bij jou ook de rd'tjes zijn gekomen..
balen, maarja je had er rekening mee gehouden, dat is op zich net zo wijs he, en rond 1...?! ja dan zou het natuurlijk geweldig zijn geweest meteen raak, maarja.. weetje, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
voor jou komt t ook heus helemaal goed.
jammer dat je ook uit t vliegtuigje stapt..........................................
Maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr meiden...
zal ik dan nog leuk, blij nieuws melden...
jaja komt ie. hou je vast.......!!!!
vrooooooooeeeeeeeeeemmmmmmmmmm ik ga landen op zwangerschapsland!! dan wel alleen maar ik ben er!!!! yes!!!!
Meiden ik zou eerst zondag(dus morgen) pas testen. dan zou ik week overtijd zijn..
maar gisterochtend was ik om 5.00u wakker en kon echt niet meer slapen...
ik voelde me de laatste week al zo zwanger als wat, met mn gevoelige borsten en vermoeidheid...pff das niet normaal... ben mezelf kwijt..steeds ZOOO moe...
maarja dat wou ik he, ik heb er alles voor over, als het nu maar WEL goed gaat!!!
oh meiden het is zo spannend..
ik dus gisterochtend stilletjes mn bed uit, want ik dacht als mannetje hoort dat ik ga testen komt ie ook uit bed en zegtÃe: Nee zondag pas he..!!!
hihi
maar ik dus heeeel stilletjes test open gemaakt en ja hoor..
ik trilde van spanning...
1 streepje....... en toenJAAAAAAAA 2 streepjes!!!
echt meiden..pfff het is onvoorstelbaar maar waar!!!!
Dus Jolie, ik kom je vergezellen.. ben 23febr09 uitgerekend als alles goed mag gaan!
Heb ook al MvM gebeld. daar komt woensdag een mw voor praten en ook weer test doen, dus ooooh ik hoop zo dat t goed blijft gaan
meiden, bedankt voor t duimen, maar duim nog ff allemaal heeeeel hard paar weekjes door, dat dit mooie wondertje nu echt in mn baarmoeder mag blijven zitten!! ik hoop het zo van ganser harte. en mannetje ook, hij is er zo blij mee.
hij vond wel flauw dat ik al had getest, maar was toch ook wel trots op me dat ik toch bijna een week had gewacht! en hij is nu heel lief voor me, als ik moe ben enzo..pffff dusja meiden..wat een verhaal he..
stoute ikku..niet gewacht tot morgen....hihi
Omdat Mosa negatief had getest, dacht ik ach ik vertel mijn fijne nieuws dan maar nu vast dan hoeven jullie niet te wachten tot morgen!!
Vanmorgen leuke date gehad van zwangerschapsgym van zoonlief dus.
was erg gezellig.
Zaten heerlijk buiten! zulke stralend weer!
Kinderen heerlijk gespeeld en aan 1 mama heb ik het verteld
daar heb ik wel speciale band mee en wij spreken ook onderling wat vaker af.
ze vroeg hoe het nu met me ging na de mk dus ja, toen zei ik goed....hihi alleen nog veel moe
maar ik zei dus ook weer positief getest...oh ze was zooo blij voor me en hoopt natuurlijk ook dat t nu wel goed gaat...net als iedereen natuurlijk hoopt!!
Op zich verwacht ik het zelf wel een beetje. omdat mn lichaam nu zo anders reageert zeg maar dan de vorige ronde...kheb nu zoveel kwaaltjes.
als het weer mis gaat weet ik niet of ik weer zo snel zwanger wil worden hoor, denk het niet....maar daar hebben we het ff niet over hoor!! ik probeer gewoon echt te genieten ondanks de vermoeidheid....
Nou meiden misschien ben ik iemand vergeten, Nathalie gisteravond nog op msn gesproken, dus ik weet van haar muizenjacht...haha jakkes... brrrr
maar meis idd je lijkt ook wel zwanger!??!!! ik duim voor je...
Nou meiden nu weten jullie het... gil het niet meteen van de daken he, eerste de eerste 2á3 maandjes afwachten maar.....
Kga maandag ook vk bellen om misschien eerder afspraak of echo te hebben...maar ik hou jullie op de hoogte..
Khoop trouwens niet dat er weer nieuwschierigen buren of vrienden mee zitten te lezen nu en dus niet reageren, maar dan wel al weten van ons nieuws. maarja je hebt van die flauwe mensen...maar dat merken we vanzelf...hihi
Meiden fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!
Hier mn nieuwe bannertje!
Liefs ons2