Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Goeie morgen lieve Kippies!!

Sorry dames geen tijd om uitgebreid te kunnen reageren. Moet het weekend werken, en heb vanavond een familie avond.   Maar toch even een update van mij. Anders komt het pas zo laat na het weekend.
Allemaal goed kunnen slapen?? Ik heb een rot nacht gehad. Zoals verwacht de rd tjes zijn gekomen!! Kan er weer 1 van het lange overtijd bankje af! Mijn nieuwe nod is 21 Juli uitgegaan van een gemiddelde cyclus van 30 dagen.
Ik zal hard duimen voor diegenen die van het weekend een testje wagen!!!!!!!

Liefs Collie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Collie                                                6e ronde -  1e kindje                             21-07-08
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Maar MOSA je moet nu toch echt wakker worden en die test gaan doen hoor, want ik ben heel nieuwsgierig! Duimduimduim! Hou jij de traditie van je mams in eer, hihih. Ik hoop het voor je meis. En anders laat de rd-tjes maar snel komen, dan weet je waar je aan toe bent. Maar liever glitterssss!

Colie lief dat je nog ff kwam vertellen hoe het met je gaat. Jammer meis dat de rd-tjes gekomen zijn. Het was de bedoeling dat je doorschoof naar ondere niet naar boven, hihih. Wens je heellll veel geluk in nieuwe ronde. Werkse dit weekend en hopen snel weer wat van je te horen hoe je je voeld.

Liefs Nathalie

Collie, jammer dat je ongesteld bent geworden...balen he!? Hopelijk zijn wij de volgende ronde aan de beurt!

Mosa, haal ons uit onzekerheid!

Ik zet mezelf op het lijstje...wil er wel weer bij hoor!

Liefs Joepie

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                                26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                   14-07-08      (38 dgn)  
Joepie, 25 jaar                  5e ronde -  1e kindje                               17-07-08
Collie                                                6e ronde -  1e kindje                             21-07-08
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!  

Miranda                                         5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
MamaJM, 23 jaar             3e ronde -  2e kindje                      16-06-08
Mosa, 25 jaar                         1e ronde - 1e kindje                     17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                     18-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Goedemorgen lieve meiden,
Ik kom jullie lekker ontbijtje brengen
Wakker wordennnnnn!

Hier vannacht eindelijk eens redelijk geslapen, wel een aantal keren wakker en weer plassen. Dus dacht om 4.45 uur laat ik mijn temperatuur meteen ook maar ff opnemen 36,74. Toen weer lekker in bedje gekropen naast mijn mannetje. Om 9.15 uur was ik wakker. Ik dacht kan nu nog wel langer blijven liggen, maar dalijk voel ik me weer brak. *gaap* nu ook nog wel een beetje maar okay, hhih. Toen weer getemperatuurd. Was ie 37,01 (achter de komma weet ik ff niet meer, maar zag met mijn slaperige oogjes 37 staan) Normaal temperatuur ik om 8.00 uur, maar had geen wekker gezet in de hoop dat ik eindelijk eens wat beter zou slapen. Verwachtte rond die tijd toch zelf wel weer wakker geweest te zijn. Maar niet dus. Ik ga nu maar eens proberen wat te eten. Trek heb ik niet, beetje tja jullie noemen dat volgens mij wee-ig gevoel in mijn buik. Ik vind het zo moeilijk onder woorden te brengen wat ik voel.

Heb besloten dat ik vanmiddag toch ff naar revalidatie centrum wil. Heb het idee dat ik dan een stukje kan afsluiten. Heb mijn vriend gevraagd of ie mee gaat. Jullie horen later wel hoe het was. Misschien kom ik voor die tijd nog ff kletsen. Teministe als er iets te kletsen valt hiero, hihh. Wakker worden slaapkoppies, tis al bijna 10.30 uur.

Fijne dag allemaal! Liefs Nathalie

ps. YIPPIEEEEEEEEEEEEEE ONZE JOEPIE IS TERUG!

Goedemorgen,

Helaas, de test was negatief!! Ik vind het wel jammer, maar het valt me eerlijk gezegd mee. Het zou natuurlijk ook te mooi zijn om waar te zijn, meteen in de eerste ronde zwanger zijn. Vervelender is dat ik nu op dag 33 van mijn cyclus zit, dus nu hoop ik maar zo snel mogelijk ongesteld te worden. OF ik heb te vroeg getest (maar ik probeer daar al helemaal niet van uit te gaan) en dan probeer ik het volgend weekend nog een keer.

Sorry dat ik zo laat was, maar gisteren lagen we laat in bed. Om half 9 werd ik wakker omdat ik moest plassen dus toen de test gedaan. Maar ik was nog zo moe en had hoofdpijn (m'n geirriteerde oog wordt er niet minder op) dat ik nog even m'n ogen dichtgedaan heb.  Ik werd pas om 10.45 uur wakker, snel m'n moeder gebeld die toch ook een beetje in  spanning zat, en daarna gedoucht. Nu ga ik lekker muesli eten en ik wacht het verder wel af.  

Collie, balen zeg dat je ongesteld bent geworden!
Joepie, fijn dat je er weer was!
Nathalie: succes vanmiddag!

Liefs Mosa

Hehe eindelijk iemand wakker, hihih. Jammer Mosa dat je negatief getest hebt meis. Dan idd maar hopen dat snel rd-tjes komen en je beetje regelmatige cyclus krijgt volgende ronde. Zolang er geen bloed is, is er moed maar ja als het heel lang duurt is ook niet fijn. Wens je fijne dag!

Ik heb hier ff eitjes in pannetje gedaan. Dalijk mijn vriendje maar eens ff wakker maken met ontbijtje, nou ja meer lunch hè. Hij zal wel blij zijn dat ik vanmorgen niet meer in bed lag naast hem te woelen, hihih. Kan ie ff bijtanken hè. Wekker heb ik om 12.00 uur gezet, zodat we rustig ff kunnen eten, douchen en aankleden en dan weg, want tis nog wel een eindje rijden. Maar denk dat we via Duitsland gaan, die weg is nu denk ik wel klaar. We zien het allemaal wel, ik laat het maar gewoon op me af komen vandaag.

Liefs Nathalie

Heeej lieve meiden...

Joepie wat tof dat je weer meekletst meis!!
echt super gezellig!
we hebben toch beetje een band gekregen he daar eerst samen in dat vliegtuigje,
maar meis jij neemt gewoon de volgende vlucht en over n maandje kom je ook veilig in zwangerschapsland aan!!
echt meis ik hoop het zo voor je.
doe rustig aan, luister naar je lichaam en laat je niet teveel door ons gekwebbel beinvloeden. doe gewoon waar jij en je mannetje je lekker bij voelen en dan komt alles goed...
Hoe ist verder met je nu?? rd'tjes weer wat minder heftig?
geniet lekker vant mooie weer en alles komt goed!! ik weet t zeker!
ben trots op je!!

Mosa wat sneu zeg dat bij jou ook de rd'tjes zijn gekomen..
balen, maarja je had er rekening mee gehouden, dat is op zich net zo wijs he, en rond 1...?! ja dan zou het natuurlijk geweldig zijn geweest meteen raak, maarja.. weetje, nieuwe ronde, nieuwe kansen!!
voor jou komt t ook heus helemaal goed.
jammer dat je ook uit t vliegtuigje stapt..........................................

Maaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr meiden...
zal ik dan nog leuk, blij nieuws melden...
jaja komt ie. hou je vast.......!!!!

vrooooooooeeeeeeeeeemmmmmmmmmm ik ga landen op zwangerschapsland!! dan wel alleen maar ik ben er!!!! yes!!!!
Meiden ik zou eerst zondag(dus morgen) pas testen. dan zou ik week overtijd zijn..
maar gisterochtend was ik om 5.00u wakker en kon echt niet meer slapen...
ik voelde me de laatste week al zo zwanger als wat, met mn gevoelige borsten en vermoeidheid...pff das niet normaal... ben mezelf kwijt..steeds ZOOO   moe...
maarja dat wou ik he, ik heb er alles voor over, als het nu maar WEL goed gaat!!!
oh meiden het is zo spannend..
ik dus gisterochtend stilletjes mn bed uit, want ik dacht als mannetje hoort dat ik ga testen komt ie ook uit bed en zegtíe: Nee zondag pas he..!!!
hihi
maar ik dus heeeel stilletjes test open gemaakt en ja hoor..
ik trilde van spanning...
1 streepje....... en toenJAAAAAAAA 2 streepjes!!!
echt meiden..pfff het is onvoorstelbaar maar waar!!!!
Dus Jolie, ik kom je vergezellen.. ben 23febr09 uitgerekend als alles goed mag gaan!
Heb ook al MvM gebeld. daar komt woensdag een mw voor praten en ook weer test doen, dus ooooh ik hoop zo dat t goed blijft gaan
meiden, bedankt voor t duimen, maar duim nog ff allemaal heeeeel hard paar weekjes door, dat dit mooie wondertje nu echt in mn baarmoeder mag blijven zitten!! ik hoop het zo van ganser harte. en mannetje ook, hij is er zo blij mee.
hij vond wel flauw dat ik al had getest, maar was toch ook wel trots op me dat ik toch bijna een week had gewacht! en hij is nu heel lief voor me, als ik moe ben enzo..pffff dusja meiden..wat een verhaal he..
stoute ikku..niet gewacht tot morgen....hihi

Omdat Mosa negatief had getest, dacht ik ach ik vertel mijn fijne nieuws dan maar nu vast dan hoeven jullie niet te wachten tot morgen!!

Vanmorgen leuke date gehad van zwangerschapsgym van zoonlief dus.
was erg gezellig.
Zaten heerlijk buiten! zulke stralend weer!
Kinderen heerlijk gespeeld en aan 1 mama heb ik het verteld
daar heb ik wel speciale band mee en wij spreken ook onderling wat vaker af.
ze vroeg hoe het nu met me ging na de mk dus ja, toen zei ik goed....hihi alleen nog veel moe
maar ik zei dus ook weer positief getest...oh ze was zooo blij voor me en hoopt natuurlijk ook dat t nu wel goed gaat...net als iedereen natuurlijk hoopt!!
Op zich verwacht ik het zelf wel een beetje. omdat mn lichaam nu zo anders reageert zeg maar dan de vorige ronde...kheb nu zoveel kwaaltjes.
als het weer mis gaat weet ik niet of ik weer zo snel zwanger wil worden hoor, denk het niet....maar daar hebben we het ff niet over hoor!! ik probeer gewoon echt te genieten ondanks de vermoeidheid....

Nou meiden misschien ben ik iemand vergeten, Nathalie gisteravond nog op msn gesproken, dus ik weet van haar muizenjacht...haha jakkes... brrrr
maar meis idd je lijkt ook wel zwanger!??!!! ik duim voor je...

Nou meiden nu weten jullie het... gil het niet meteen van de daken he, eerste de eerste 2á3 maandjes afwachten maar.....

Kga maandag ook vk bellen om misschien eerder afspraak of echo te hebben...maar ik hou jullie op de hoogte..
Khoop trouwens niet dat er weer nieuwschierigen buren of vrienden mee zitten te lezen nu en dus niet reageren, maar dan wel al weten van ons nieuws. maarja je hebt van die flauwe mensen...maar dat merken we vanzelf...hihi
Meiden fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!
Hier mn nieuwe bannertje!
Liefs ons2

Terug
Bovenaan