Kluskippies wannebe/gonnabe moms nr. 3!!!

Oh sorry, zie n foutje..hihi
heb je als je zwanger bent he..ohoh
Mosa, negatief getest..balen, maarja geen bloed geeft nog moed.
wie weet is er nog niet genoeg hormoon meis..ik blijf hopen en duimen voor je!!
En Collie balen van de rd'tjes, maar meis, nieuwe ronde, nieuwe kansen! ook voor jou veel geluk!!
liefs mamaJM

maMaJM: wat een heerlijk nieuws!!!! VAN HARTE GEFELICITEERD!! Dus toch vandaag getest, maar dat maakt nu niet meer uit! Wat zullen jullie blij zijn! Ikben heel blij voor je, je hebt het dus toch goed gevoeld!! Geniet er maar lekker van! Het gaat vast allemaal goed deze keer, in ieder geval goed voor jezelf zorgen.

Ik ben trouwens nog niet ongesteld, maar de test was negatief. Ik hoop dus wel snel ongesteld te worden, of dat ik te vroeg was met testen maar daar ga ik niet van uit.
Liefs Mosa

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
MamaJM, 23 jaar        3e ronde -  2e kindje                        16-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                    19-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

NOD lijstje  ~ Kluskippies ~

Nathalie, 24 jaar              4e ronde -  1e kindje                              26-06-08
Maureen                                      4e ronde -  1e kindje                               29-06-08
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               30-06-08      (28 dgn)
Kimmie                                          2e ronde -  1e kindje                               07-07-08      (35 dgn)
Mamoetje,  19 jaar       7e ronde 1e kindje                                  14-07-08      (38 dgn)  
Vlinder, 29 jaar                 11e ronde 2e kindje                              ??-??-??

DE WACHTBANK : Meiden we duimen    voor jullie!!!!!!  

Esseltje,30 jaar                  5e ronde - 1e kindje                               21-06-08

OVER  TIJD meiden we duimen extra hard  Wel/Niet zwanger Spannend!!!!

Antoinette                           3e ronde 1 kindje                                13-05-08
Miranda                                    5e ronde  -  1e kindje                      14-06-08    
Joepie, 25 jaar                4e ronde -  1e kindje                      14-06-08
Mosa, 25 jaar                      1e ronde - 1e kindje                    17-06-08
Mickje                                              4e ronde - 1e kindje                 18-06-08
Collie                                                5e ronde -  1e kindje                    19-06-08

De ZWANGERE  onder ons:   *********************************** *** GLITTERS!!! !!!

Februari:
R ozemarijke    3e ronde 1e kindje           uitgeteld  op 30 oktober 2008
Maart:
Bolle, 27 jaar      1e ronde 1e kindje               uitgeteld op 27 november2008
Mei :
Elmoo                                   1e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Dotje                                     2e ronde 1e kindje            uitgeteld op 10 januari 2009
Poeh                                      2e ronde 1e kindje           uitgeteld op 8 januari 2009  
Gerdien, 24 jaar    5e ronde 1e kindje            uitgeteld op 27 januari 2009
Juni:          
Jolie, 28 jaar          3e ronde 2e kindje         uitgeteld op 11 februari 2009

MamaJM, 23 jaar         3e ronde, 2e kindje         uitgeteld op 23februari 2009

Verloskundige bezoek :

Gerdien            
1e bezoek        19-06-08
Jolie
1e bezoek       14-07-08

Echo's, ahhh wat lief en mooi

Bolle      
2e echo        ??-??-??              
Poeh        
2e echo         23-06-08 om 18.00 uur          
Jolie
1e echo       14-07-08 om 11.40 uur

Zo mezelf ff op de lijstjes veranderd!!!!! hihi staat weer leuk!!!!
Wie volgt?????!!

Mosa, bedankt joh!
jammer dat ik je plaatje weer niet kan zien...
Maar gister al getest hoor...hihi
had het een dag voor jullie geheim gehouden!!!
Nu jij nog meis...
ik blijf voor je duimen!!!!

Het zit me niet mee met de plaatjes, nog een poging dan:

Hopelijk blijft deze wel staan . Dus je wist het gisteren al?? Dat je het nog voor je kon houden zeg!! Ik ben erg blij voor je!! Dan hebben we in ieder geval één zwangere voor we bij de 700 berichtjes zijn . Wel fijn hoor dat je zo snel naar de mk weer zwanger bent, je bent in ieder geval goed vruchtbaar!

Ik durf nu nergens meer op te hopen, maar baal dat ik nog niet ongesteld ben. Zo krijg ik wel een hele lange cyclus!

Liefs Mosa

Aaaach lief plaatje!!
dankje meis!
en idd ik lijk erg vruchtbaar zo he...hihi
maakt me niet uit. alst maar goed gaat!!!
En ik duim ook nog voor jou en anders snel de rd'tjes want zo die onzekerheid is ook niks he...
liefs mij

Hey hey,

Mamajm gefeliciteerd meid, het is je gegund meid! Wat heerlijk dat je weer zwanger bent en ik hoop zo dat het allemaal goed zal gaan, maar daar gaan we gewoon van uit he? Weer een in juni zwanger, supr leuk, worden we samen februari-mama's!
Mosa: jammer zeg, dacht echt dat je zwanger was, maar ja er is nog geen ongi he, dus je weet het nooit. Ws. is het toch het ontpillen dat kan rare dingen met je lijf doen.
Collie: o wat jammer meid, niet zwanger, ik wens je heel veel geluk in de volgende ronde.
Nathalie: is de stank alweer weg? Of ruik je nog van alles? Vreemd hoor.....duim ook voor jou. Gata het alweer wat beter met je?

Vandaag heb ik een goeie dag, d.w.z. bijna niet misselijk en best fit. Heb vanmorgen ook kunnen uitslapen eindelijk, dat heeft me goed gedaan. Nu lekker de verjaardag van mijn zoon morgen voorbereiden. Ik heb er wel zin in, we gaan het dan ook aan een paar goeie vrienden vertellen. Ik blijf het spannend vinden allemaal, ondanks dat ik een geod gevoel heb bij de zwangerschap. Nu ik vandaag wat minder kwaaltjes heb, voel ik me meteen weer onzekerder. Is het nog wel goed enzo? Hoef ook wat minder te plassen, meestal moet ik best vaak. Nou ja, het zal morgen wel weer anders zijn, ik heb al eerder zo'n dag gehad.
Fijne dag nog meiden en mamajm lekker genieten in zwangerschapsland he?
Hoe is het met Mickje? Jij weet toch ook nog niet of je zwanger bent?

Terug
Bovenaan