Hey hey,
Mamajm gefeliciteerd meid, het is je gegund meid! Wat heerlijk dat je weer zwanger bent en ik hoop zo dat het allemaal goed zal gaan, maar daar gaan we gewoon van uit he? Weer een in juni zwanger, supr leuk, worden we samen februari-mama's!
Mosa: jammer zeg, dacht echt dat je zwanger was, maar ja er is nog geen ongi he, dus je weet het nooit. Ws. is het toch het ontpillen dat kan rare dingen met je lijf doen.
Collie: o wat jammer meid, niet zwanger, ik wens je heel veel geluk in de volgende ronde.
Nathalie: is de stank alweer weg? Of ruik je nog van alles? Vreemd hoor.....duim ook voor jou. Gata het alweer wat beter met je?
Vandaag heb ik een goeie dag, d.w.z. bijna niet misselijk en best fit. Heb vanmorgen ook kunnen uitslapen eindelijk, dat heeft me goed gedaan. Nu lekker de verjaardag van mijn zoon morgen voorbereiden. Ik heb er wel zin in, we gaan het dan ook aan een paar goeie vrienden vertellen. Ik blijf het spannend vinden allemaal, ondanks dat ik een geod gevoel heb bij de zwangerschap. Nu ik vandaag wat minder kwaaltjes heb, voel ik me meteen weer onzekerder. Is het nog wel goed enzo? Hoef ook wat minder te plassen, meestal moet ik best vaak. Nou ja, het zal morgen wel weer anders zijn, ik heb al eerder zo'n dag gehad.
Fijne dag nog meiden en mamajm lekker genieten in zwangerschapsland he?
Hoe is het met Mickje? Jij weet toch ook nog niet of je zwanger bent?